Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 14 december 2007 om 20:37:41.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
twice schreef:

(...)

Ben het met je eens, maar verwacht niet dat de burgemeester van 020 en Rotterdam dit door laten gaan, omdat ze het onverantwoord vinden, en dat kan ik me voorstellen. ALS het uit de hand loopt staan ze machteloos.

ALS het uit de hand loopt, komen er gewoon meer busjes zoals er in dat nieuws bericht staat.

Verder denk jij toch niet dat het tegen AZ uit de hand zal lopen? :P Oh wacht, ze hebben wel de West Coast Mafia North Side Power Boys of hoe dat groepje van ze ook mag heten!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 14 december 2007 om 20:38:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Idd, Feyenoord-AZ is zelfs vrije verkoop. En als het uit de hand loopt (Wat ik niet hoop) dan moeten al die agenten alsnog opkomen dagen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoordgevoel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Engelen
Vak: Maastribune - M
Reg.: 10 april 2006
Gepost op 14 december 2007 om 20:40:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

als wij net als de vorige keer, von Gahl weer uiitzwaaien,
dan komt er helemaal geen rottigheid, eerder
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.751,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
john_de_wolf
Veelbelovend talent

Reg.: 20 oktober 2007
Gepost op 14 december 2007 om 20:41:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik vraag me af wanneer ze nou is met iets officieels op de proppen komen. Je kunt toch bijvoorbeeld niet nog een paar uur voor de aftrap de wedstrijd gaan aflassen?? Of weet iemand hoe dit werkt?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 14 december 2007 om 20:41:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Scrummie
Vedette

Gepost op 14 december 2007 om 20:43:00.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
john_de_wolf schreef:

ik vraag me af wanneer ze nou is met iets officieels op de proppen komen. Je kunt toch bijvoorbeeld niet nog een paar uur voor de aftrap de wedstrijd gaan aflassen?? Of weet iemand hoe dit werkt?

Als dat gebeurd, ja, dan breekt de pleuris wel uit. Reken er maar op dat ik niet vrolijk en wel naar huis ga als ik voor niets 2,5 uur in de trein zit en er dan achter kom dat ik en die tijd, en 30 euro voor niets naar Rotterdam ben gekomen.
 Help mods!
Beetle
Bankzitter

Uit: AMD Athlon
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 14 december 2007 om 20:43:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
john_de_wolf schreef:

Ik keek er echt naar uit, pokkuhzooi

Edit: misschien nog een sprankje hoop

De voorzieningenrechter in Amsterdam motiveerde de toestemming om acties te voeren omdat alle agenten het werk hervatten als er onveilige situaties ontstaan rond de stadions.

Typisch weer zo'n Nederlands compromis. Er moet eerst iets fout gaan voordat de politie in actie komt.... Wat een halfslachtige rechtspraak.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Scrummie
Vedette

Gepost op 14 december 2007 om 20:47:05.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kunnen we niet een tegen demonstratie gaan houden?
 Help mods!
Olympus
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 1 juli 2004
Gepost op 14 december 2007 om 20:48:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goed, zal dadelijk wel een persbericht verschijnen op feyenoord.nl dat Opstelten geen andere keuze had dan aflasten.

Ach, had al een stervensdruk weekend en met blessures en die verrotte kou kon ik wel vervelendere situaties bedenken qua aflastingen... Maar het is allemaal wel weer lekker typisch Nederlands, zwak en vaag allemaal. Of je staakt of je staakt niet (wat de rechter ook zegt, wie gaat de stakers oppakken dan ). En de regering moet ook gewoon voet bij stuk houden en het leger inzetten, zijn we met wat geluk ook ineens definitief van de hooligans af.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 14 december 2007 om 20:49:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is toch verdomme niet te geloven. En wij zijn hier weer de dupe van. Ik had me er nog zo op verheugd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
smartie
Talent

Uit: Westland
Reg.: 21 juli 2002
Gepost op 14 december 2007 om 20:50:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De politie komt dus pas als er onveilige situaties ontstaan...
uh, ben je dan niet al te laat?

[Dit bericht is veranderd door smartie (op 14 december 2007 20:50:47).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoordgevoel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Engelen
Vak: Maastribune - M
Reg.: 10 april 2006
Gepost op 14 december 2007 om 20:52:24.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

net als de brandweer; bij echte BRANDEN,kun je opgeroepen worden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.751,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 14 december 2007 om 20:56:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geweldig dit.

Als ik een keer iets verkeerd doe, met een wiel op de stoep sta, 3 km te hard rij etc etc dan staan die idioten meteen klaar om een bon uit te schrijven en nu gaan ze zelf niet eens werken want ze willen meer geld.

Je moet werken voor je geld!!!!

Wat een achterlijke idioten
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
BartV
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Reg.: 9 januari 2005
Gepost op 14 december 2007 om 21:09:14.       MSN: ba-rt@gmx.net  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Cohen beslist pas morgen over de wedstrijd. Heeft iemand enig idee wat we van Opstelten kunnen verwachten? Op deze manier weet niemand nog waar hij aan toe is op de wedstrijddag nota bene! Uitsluitsel graag

En duimen voor een 'go'
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 14 december 2007 om 21:17:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Cohen morgen pas beslist. Dan moet Opstelten wel vanavond met een beslissing komen. Morgen is het te laat denk ik. Duimen maar, ik lees het vanavond wel. Ga me weekend maar alvast opvrolijken in de stad .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
john_de_wolf
Veelbelovend talent

Reg.: 20 oktober 2007
Gepost op 14 december 2007 om 21:18:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze zijn op dit moment aan het overleggen op het gemeentehuis staat op de frontpage van deze site. Ik heb er niet veel vertrouwen meer in eerlijk gezegd
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 14 december 2007 om 21:21:54.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er valt toch niks te overleggen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Gepost op 14 december 2007 om 21:26:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Overleg gemeente over topper na verlies kort geding
De burgemeesters en minister hebben het kort geding ter voorkoming van de politie-acties verloren. De politie mag nu zoals gepland acties voeren komend weekend. Als alle agenten acties voeren kan een gevaarlijke situatie ontstaan bij Feyenoord-AZ. Op het gemeentehuis wordt nu overleg gevoerd of de wedstrijd Feyenoord-AZ nog doorgang mag vinden.

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 14 december 2007 21:27:36).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 14 december 2007 om 21:28:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

80% dat het niet doorgaat let maar op.
stelletje kneuzen........ de plietsie kan echt de vinket**** krijgen......
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 14 december 2007 om 21:34:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gelukkig heeft de rechter een juiste uitspraak gedaan.Politie mensen hebben het recht om tijdens hun werk te demonsteren.Geluiden dat er uit omsterdom groepen naar de kuip komen zal er wel toe leiden dat er niet gespeeld gaat worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
scooter75
Nationale topspeler

Reg.: 20 mei 2005
Gepost op 14 december 2007 om 21:39:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laat het bij 020 maar uit de hand lopen,half jaar zonder publiek spelen,zijn ze toch al gewend trouwens.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Traxx81
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 4 juli 2007
Gepost op 14 december 2007 om 21:42:50.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beter gaat het door, anders moet ik verplicht aan mijn scriptie werken, ik heb AFLEIDING nodig verdomme
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 14 december 2007 om 21:49:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als het uit de hand loopt komen ze in actie?

Met andere woorden: Er moet dan dus iets uit de hand te lopen zijn, dus het gaat door?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 14 december 2007 om 21:50:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

Gelukkig heeft de rechter een juiste uitspraak gedaan.Politie mensen hebben het recht om tijdens hun werk te demonsteren.Geluiden dat er uit omsterdom groepen naar de kuip komen zal er wel toe leiden dat er niet gespeeld gaat worden.

Politie mensen hebben wel het recht on te staken, maar waarom dan tijdens voetbalwedstrijden en niet bv doordeweeks op rustige tijden als ze toch niets anders te doen hebben dan maar uit verveling bonnen uitschrijven, of controles uitvoeren, ja als je idd 3 km te hard rijd dan weten ze je wel te vinden maar als je ze hard nodig hebt dan zijn ze er niet. Dat zou als ik agent was nou mijn reden zijn om te staken, niet maar pietlullige zaken maar er zijn voor de burger. Er wordt in dit land teveel aandacht besteed aan de kleine criminaliteit de zware wordt weinig aan gedaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Gepost op 14 december 2007 om 21:51:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Traxx81 schreef:

Beter gaat het door, anders moet ik verplicht aan mijn scriptie werken, ik heb AFLEIDING nodig verdomme

Als het niet door gaat kan je er toch voor zorgen dat die agenten overuren moeten maken.
Ga naar Rotterdam en ga ervoor zorgen dat ze niet aan staken toekomen

Jij afleiding, zij een kutavond...

En zo is iedereen blij

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 14 december 2007 21:52:45).]
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk