| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 | de wedstrijd gaat door....
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: FR_1908 schreef:
de wedstrijd gaat door....
Is dat officieel?
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Stakingen mogen doorgaat
schandaling echt ze willen 200 euro sal verhoging wil ik ook wel stelletje aasgieren...
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Volgens mij gaat het morgen echt niet door hoor, nu de stakingen gewoon mogen 
|
|
|
MisterX Ballenjongen
Vak: Olympiatribune - DD Posts: 11 Reg.: 23 juni 2007 | Lekker hoor politie, zo krijgen jullie echt respect ! 
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Wedstrijd & stakingen gaan door?
Laat het niet waar zijn dat de wedstrijd niet door mag gaan.
Stelletje kloothommels 
En wat als we die wedstrijd gewoon spelen + publiek, alleen zonder Politie?
[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 14 december 2007 20:14:50).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Dat wordt dus thuis blijven...en bedankt. 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Stelletje *****honden die politie, konden ze niet maandag staken of vandaag. Nee dit doen ze gewoon om de voetbalsupporters te pakken.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
de kromme Bankzitter
Vak: Stadiontribune - U Posts: 223 Reg.: 14 juli 2002 | Teletekstpagina 106
Politie mag actievoeren.
Het is nu natuurlijk alleen afwachten totdat Opstelten het aflast
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Gooi ik alsnog een steen naar een plietsie met de groeten van Pietje polo 
|
|
|
Feye-Marco Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 |
quote: Politieacties rond topduels mogen
De politie mag actievoeren bij twee
voetbalwedstrijden in de eredivisie.Dat
is de uitspraak van de rechter in kort
geding dat vandaag in Amsterdam diende.
De burgemeesters Cohen van Amsterdam en
Opstelten van Rotterdam en minister Ter
Horst van Binnenlandse Zaken wilden een
verbod op de acties,omdat de veiligheid
van de supporters en de bevolking in
het geding is.Voetbalbond KNVB steunde
de rechtszaak.
Door de acties gaan de duels Ajax-PSV
en Feyenoord-AZ waarschijnlijk niet
door,omdat er niet genoeg politie bij
kan zijn.De politievakbonden zijn kwaad
over vastgelopen cao-onderhandelingen.

[Dit bericht is veranderd door Feye-Marco (op 14 december 2007 20:15:04).]
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 | Had er net zo'n zin in.
ALS deze actie doorgaat krijgen ze heeeeel misschien wat salaris erbij, maar nog veeeeeeeel meer onbegrip en het respect voor die gasten zal nog meer dalen.

|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Vakkie W schreef:
Had er net zo'n zin in.
ALS deze actie doorgaat krijgen ze heeeeel misschien wat salaris erbij, maar nog veeeeeeeel meer onbegrip en het respect voor die gasten zal nog meer dalen.

Bij de volgende thuiswedstrijd gewoon er eentje vriendelijk aankijken 
|
|
|
john_de_wolf Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 92 Reg.: 20 oktober 2007 |
Ik keek er echt naar uit, pokkuhzooi 
Edit: misschien nog een sprankje hoop
De voorzieningenrechter in Amsterdam motiveerde de toestemming om acties te voeren omdat alle agenten het werk hervatten als er onveilige situaties ontstaan rond de stadions.
[Dit bericht is veranderd door john_de_wolf (op 14 december 2007 20:20:12).]
|
|
|
Feyenoordgevoel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 |
quote: john_de_wolf schreef:
Ik keek er echt naar uit, pokkuhzooi 
Edit: misschien nog een sprankje hoop
De voorzieningenrechter in Amsterdam motiveerde de toestemming om acties te voeren omdat alle agenten het werk hervatten als er onveilige situaties ontstaan rond de stadions.
nou dat houd dan toch in, dat het wel doorgaat!
of is dit een lulverhaal
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 | Ben bang dat het uiteindelijk toch niet doorgaat, stelletje teringmongaulen. 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Stelletje rukkers zijn het, kutsmeris.... 
|
|
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 | tsja, als ze me kunnen flitsen staken ze nooit 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Scrummie Vedette
quote:
Mochten de wedstrijden worden afgelast, dan houden de twee vakbonden ook geen acties. Problemen met gefrustreerde supporters kunnen in dat geval met de volledige mankracht worden bestreden.
Stelletje honden!
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 | Conclusie van alles: Het woord is nu aan de burgemeesters, maar de politie gaat sowieso staken. Het is natuurlijk voor de burgemeesters onverantwoord deze wedstrijden te laten doorgaan dus lijkt het mij logisch dat de wedstrijden gewoon worden afgelast, hoe spijtig het ook is.
|
|
|
Scrummie Vedette
quote: twice schreef:
Conclusie van alles: Het woord is nu aan de burgemeesters, maar de politie gaat sowieso staken. Het is natuurlijk voor de burgemeesters onverantwoord deze wedstrijden te laten doorgaan dus lijkt het mij logisch dat de wedstrijden gewoon worden afgelast, hoe spijtig het ook is.
Het is juist wel verantwoord om de wedstrijden door te laten gaan. Er is sowieso minimale inzet, dus die paar wildplassers worden alsnog gepakt. Verder is dit een goeie kans om te laten zien dat het wel zonder ze kan, dat we ze niet nodig zijn, dat ze die 200 euro niet verdienen omdat ze er 90% van de tijd voor jan lul bij lopen.
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 |
quote: Scrummie schreef:
(...)
Het is juist wel verantwoord om de wedstrijden door te laten gaan. Er is sowieso minimale inzet, dus die paar wildplassers worden alsnog gepakt. Verder is dit een goeie kans om te laten zien dat het wel zonder ze kan, dat we ze niet nodig zijn, dat ze die 200 euro niet verdienen omdat ze er 90% van de tijd voor jan lul bij lopen.
Ben het met je eens, maar verwacht niet dat de burgemeester van 020 en Rotterdam dit door laten gaan, omdat ze het onverantwoord vinden, en dat kan ik me voorstellen. ALS het uit de hand loopt staan ze machteloos.
|
|
|
Feyenoordgevoel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 | Feyenoord- AZ lijkt mij sowieso geen risico wedstrijd,
laat die dan gewoon doorgaan , al is het voor ons 
|
|
|