Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Uit: Gelderland
Vak: -
Reg.: 4 augustus 2004
Gepost op 13 december 2007 om 23:12:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Dankjewel voor je reactie; Nee is schrijf Sahin een van mijn favoriete spelers nog helemaal niet af. Wat ik met mijn post wou aangeven is om hem even wat rust te gunnen en Fer een paar wedstrijden te laten spelen. Want de winterstop is 12 a 13 dagen geen competitie voetbal en voor de spelers is het hooguit een week vakantie en dan begint de voorbereiding op PSV.

Sahin speelde tegen VVV slecht maar is vooralsnog toe aan een uitstekend seizoen snap de discussie niet zo !
Sahin--v.Bronckhorst... dat koppel ga je toch niet veranderen of uit elkaar halen zijn we nu helemaal gek en ik spreek namens vele.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 14 december 2007 om 12:01:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kort geding Opstelten voor doorgang Feyenoord-AZ
Burgemeester Opstelten heeft samen met de minister een kort geding aangespannen tegen de geplande acties van de politie aanstaand weekend. De burgemeester wil voorkomen dat de openbare orde zaterdag bij het topduel Feyenoord-AZ niet gehandhaafd kan worden en daarom verboden zal moeten worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 14 december 2007 om 12:03:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Verdomme, wat een gezeik weer. En wie zijn er de dupe? Juist...Ik kan me de onvrede van de agenten wel voorstellen maar moet dat op deze manier geuit worden? Waarom in het kader van 'hoe meer mensen we duperen hoe groter de impact'? Ik denk juist dat de weerstand tegen de agenten vanuit de samenleving er enkel groter door wordt. Ik irriteer me er in ieder geval behoorlijk aan.

Ga naar het malieveld of het museumplein om te protesteren, alles beter dan dit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
srb
Nationale topspeler

Uit: Enschede
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 14 december 2007 om 12:33:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De heren juten zijn al niet mijn grootste vrienden, met een actie zoals deze wordt de "vriendschap" in ieder geval niet beter. Laat ze een dag geen bonnen uitschrijven, ik denk dat dat meer effect heeft, want dan is De Schatkist de dupe en moet je eens kijken hoe snel de politiek dan reageert.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoordgevoel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Engelen
Vak: Maastribune - M
Reg.: 10 april 2006
Gepost op 14 december 2007 om 12:46:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het lijkt mij dat; als deze wedstrijd nu nog verzet moet gaan worden ? dat is haast onmogelijk ?
wat een gedoe allemaal

[Dit bericht is veranderd door Feyenoordgevoel (op 14 december 2007 12:47:54).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.751,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 14 december 2007 om 13:15:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

dan wordt het op een doordeweekse dag gespeeld vreselijk, het moet morgen gewoon doorgaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Traxx81
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 4 juli 2007
Gepost op 14 december 2007 om 13:18:12.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

dan wordt het op een doordeweekse dag gespeeld vreselijk, het moet morgen gewoon doorgaan.

Dat is gewoon zwaar kut
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
ThijsD
Talent

Uit: Utrecht
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 14 december 2007 om 13:43:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Verdomme, wat een gezeik weer. En wie zijn er de dupe? Juist...Ik kan me de onvrede van de agenten wel voorstellen maar moet dat op deze manier geuit worden? Waarom in het kader van 'hoe meer mensen we duperen hoe groter de impact'? Ik denk juist dat de weerstand tegen de agenten vanuit de samenleving er enkel groter door wordt. Ik irriteer me er in ieder geval behoorlijk aan.

Ga naar het malieveld of het museumplein om te protesteren, alles beter dan dit.

Inderdaad, belachelijk, ze hebben zeker nog nooit van MARKTWERKING gehoord? Als het salaris werkelijk zo slecht is zal er wel een tekort aan agenten komen, dan wordt het vanzelf verhoogd.

Moet je eens kijken hoe hoe zwaar de agenten het hebben: http://www.acp.nl/home/forum/?view=single_thread&cat_uid=31&conf_uid=43&thread_uid=729
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
arrow1
Vedette

Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 14 december 2007 om 16:00:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alsof wedstrijd tegen AZ een risicowedstrijd is, laat mij niet lachen, dik kul. We worden gewoon gebruikt in een spelletje tussen politie-personeel, de minister en de vakbonden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: incompleet
mdv_32
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 14 december 2007 om 16:08:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

zou mij niet slecht uitkomen want ik kan morgen niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 14 december 2007 om 16:34:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De KNVB steunt de actie van de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de minister van Binnenlandse Zaken om via de rechter een verbod op de voorgenomen acties van de politie tijdens twee topduels in de Eredivisie (komend weekeinde) af te dwingen.

Henk Kesler, directeur van de KNVB, verklaarde vrijdag dat de nationale voetbalbond ook aan het kort geding wil deelnemen. ,,Desgevraagd voegen wij ons in het kort geding. Er wordt niet nagedacht over de consequenties. Als die twee wedstrijden dit weekend niet doorgaan, zullen ze toch ooit ingehaald moeten worden. En dat is niet eenvoudig, want dat zal dan op een doordeweekse avond moeten gebeuren.''

,,Wij hebben goede afspraken met de overheid over hoe voetbal in Nederland gespeeld moet worden. De KNVB heeft zich altijd aan die afspraken gehouden. Het is teleurstellend dat één van de partners in het convenant, de politie, nu het voetbal gebruikt om meer geld te vragen. Doe dat op het Binnenhof, maar laat niet de voetbalsupporters daar de dupe van zijn.''

http://www.knvb.nl/archief/organisatie/knvb.nl_organisatie_nieuws/kesler_knvb_steunt_kort_geding

Alsof dat zal helpen...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 14 december 2007 om 16:42:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Dhr. Kessler ligt men wakker zeg . Die man moet maar eens een fatsoenlijke bondscoach aanstellen en zijn eigen positie ter discussie stellen. De Knvb komt zijn afspraken ook wel eens niet na (amateurgebied cker).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 14 december 2007 om 16:45:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze wedstrijd gaan wij winnen. Ik verwacht een 2-0 overwinning net als 2 jaar geleden. AZ wint toch niet vaak van ons in de Kuip. Makaay gaat ze de das om doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 14 december 2007 om 17:16:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Laatste man schreef:

Van Dhr. Kessler ligt men wakker zeg . Die man moet maar eens een fatsoenlijke bondscoach aanstellen en zijn eigen positie ter discussie stellen. De Knvb komt zijn afspraken ook wel eens niet na (amateurgebied cker).

Over een paar uur weten we of het doorgaat. Om half vijf is het kort geding begonnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 14 december 2007 om 17:31:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voetbal is onderdeel van de maaschappij,heer Kessler.Dus als er akties zijn van politie,kiezen die doelen waarmee zij maximaal kunnen scoren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 14 december 2007 om 17:34:48.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Over een paar uur weten we of het doorgaat. Om half vijf is het kort geding begonnen.

Als het niet doorgaat zou ik zwaar balen. Heb namelijk heel veel zin in deze wedstrijd.

Maar als ie wordt uitgesteld is waarschijnlijk Bruins en Hofs weer terug.

Maar deze wedstrijd gaat gewoon door.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 14 december 2007 om 17:42:33.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

Voetbal is onderdeel van de maaschappij,heer Kessler.Dus als er akties zijn van politie,kiezen die doelen waarmee zij maximaal kunnen scoren.

Maar het is toch eigenlijk een actie tégen de staat, omdat ze meer loon willen? Dan kunnen ze toch beter een hele week geen bekeuringen uitschrijven, dan voelt de staat het ipv de 'gewone' burger.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Laatste man
Meervoudig international

Gepost op 14 december 2007 om 18:02:08.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kort geding? Al meer dan anderhalf uur nu. Zo moeilijk is het niet hoor. De wedstrijd Feyenoord-AZ gaat gewoon door.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 14 december 2007 om 18:53:57.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

Gezien de afgelopen wedstrijden is dat vertrouwen nergens op gebaseerd! We moeten zorgen dat we niet totaal weggespeeld worden, net als tegen PSV!

Alsof AZ aan een imponerend seizoen bezig is. Niet dat Feyenoord AZ moet gaan onderschatten, maar ik zie voor Feyenoord weldegelijk kansen om van AZ te winnen, tenminste als de wedstrijd morgen doorgaat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 14 december 2007 om 19:00:17.         MSN: rensdietz3@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Laatste man schreef:

Kort geding? Al meer dan anderhalf uur nu. Zo moeilijk is het niet hoor. De wedstrijd Feyenoord-AZ gaat gewoon door.

Een kort geding betekent niet meer dan een versnelde rechtzaak. Niet dat het een rechtzaak is van een kwartiertje of zo . Het feit dat ze al vanaf 16.30 uur daar zitten duidt erop dat het dus wel moeilijk is...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Laatste man
Meervoudig international

Gepost op 14 december 2007 om 19:02:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wedstrijd zal wel doorgaan. Anders stellen we onze eigen 'droom' elftal op (11 Feyenoord Forummers ) Hoeft er ook geen politie te zijn, staan de 11 relschoppers al op het veld

Ik weet het twice, was een beetje sarcastisch

[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 14 december 2007 19:04:58).]
 Help mods!
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 14 december 2007 om 19:23:50.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Alsof AZ aan een imponerend seizoen bezig is. Niet dat Feyenoord AZ moet gaan onderschatten, maar ik zie voor Feyenoord weldegelijk kansen om van AZ te winnen, tenminste als de wedstrijd morgen doorgaat.

Dat is een zwak punt bij Feyenoord onderschatting.
Maar naar mijn idee heeft AZ ook een reeks goede wedstrijden gespeeld.
Denk erom dat AZ heel graag van Feyenoord wil winnen, dus onderschatting mag met deze wedstrijd geen sprake van zijn.

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 14 december 2007 19:24:27).]
 Help mods!
feyenoord vak x
Regelmatige invaller

Uit: Leiden
Reg.: 7 augustus 2006
Gepost op 14 december 2007 om 19:25:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom uitgerekend dit weekend.
Ze kunnen toch op een doordeweekse dag akties voeren.
 Help mods!
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 14 december 2007 om 19:34:17.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
feyenoord vak x schreef:

Waarom uitgerekend dit weekend.
Ze kunnen toch op een doordeweekse dag akties voeren.

Zo krijgen ze lekker veel aandacht.

Wedstrijd gaat gewoon door denk ik. Zo niet, moeten ze dat op tijd melden, anders gaat er een claim van 30 euro richting justitie/NS/Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 14 december 2007 om 19:49:53.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe lang gaat het nog duren dan voordat we eens wat te horen krijgen gvd?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk