| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
Feyenoordfan 24 Regelmatige invaller
Uit: Gelderland Vak: - Posts: 293 Reg.: 4 augustus 2004 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Dankjewel voor je reactie; Nee is schrijf Sahin een van mijn favoriete spelers nog helemaal niet af. Wat ik met mijn post wou aangeven is om hem even wat rust te gunnen en Fer een paar wedstrijden te laten spelen. Want de winterstop is 12 a 13 dagen geen competitie voetbal en voor de spelers is het hooguit een week vakantie en dan begint de voorbereiding op PSV.
Sahin speelde tegen VVV slecht maar is vooralsnog toe aan een uitstekend seizoen snap de discussie niet zo !
Sahin--v.Bronckhorst... dat koppel ga je toch niet veranderen of uit elkaar halen zijn we nu helemaal gek en ik spreek namens vele.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 | Kort geding Opstelten voor doorgang Feyenoord-AZ
Burgemeester Opstelten heeft samen met de minister een kort geding aangespannen tegen de geplande acties van de politie aanstaand weekend. De burgemeester wil voorkomen dat de openbare orde zaterdag bij het topduel Feyenoord-AZ niet gehandhaafd kan worden en daarom verboden zal moeten worden.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 | Verdomme, wat een gezeik weer. En wie zijn er de dupe? Juist...Ik kan me de onvrede van de agenten wel voorstellen maar moet dat op deze manier geuit worden? Waarom in het kader van 'hoe meer mensen we duperen hoe groter de impact'? Ik denk juist dat de weerstand tegen de agenten vanuit de samenleving er enkel groter door wordt. Ik irriteer me er in ieder geval behoorlijk aan.
Ga naar het malieveld of het museumplein om te protesteren, alles beter dan dit.
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | De heren juten zijn al niet mijn grootste vrienden, met een actie zoals deze wordt de "vriendschap" in ieder geval niet beter. Laat ze een dag geen bonnen uitschrijven, ik denk dat dat meer effect heeft, want dan is De Schatkist de dupe en moet je eens kijken hoe snel de politiek dan reageert.
|
|
|
Feyenoordgevoel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 | het lijkt mij dat; als deze wedstrijd nu nog verzet moet gaan worden ? dat is haast onmogelijk ?
wat een gedoe allemaal 
[Dit bericht is veranderd door Feyenoordgevoel (op 14 december 2007 12:47:54).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | dan wordt het op een doordeweekse dag gespeeld vreselijk, het moet morgen gewoon doorgaan.
|
|
|
Traxx81 Veelbelovend talent
Uit: Tilburg Vak: Marathontribune - EE Posts: 109 Reg.: 4 juli 2007 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
dan wordt het op een doordeweekse dag gespeeld vreselijk, het moet morgen gewoon doorgaan.
Dat is gewoon zwaar kut
|
|
|
ThijsD Talent
Uit: Utrecht Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 73 Reg.: 28 februari 2007 |
quote: Kobe Bryant schreef:
Verdomme, wat een gezeik weer. En wie zijn er de dupe? Juist...Ik kan me de onvrede van de agenten wel voorstellen maar moet dat op deze manier geuit worden? Waarom in het kader van 'hoe meer mensen we duperen hoe groter de impact'? Ik denk juist dat de weerstand tegen de agenten vanuit de samenleving er enkel groter door wordt. Ik irriteer me er in ieder geval behoorlijk aan.
Ga naar het malieveld of het museumplein om te protesteren, alles beter dan dit.
Inderdaad, belachelijk, ze hebben zeker nog nooit van MARKTWERKING gehoord? Als het salaris werkelijk zo slecht is zal er wel een tekort aan agenten komen, dan wordt het vanzelf verhoogd.
Moet je eens kijken hoe hoe zwaar de agenten het hebben: http://www.acp.nl/home/forum/?view=single_thread&cat_uid=31&conf_uid=43&thread_uid=729
|
|
|
arrow1 Vedette
Vak: - Posts: 1143 Reg.: 26 juli 2005 | Alsof wedstrijd tegen AZ een risicowedstrijd is, laat mij niet lachen, dik kul. We worden gewoon gebruikt in een spelletje tussen politie-personeel, de minister en de vakbonden.
|
|
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 | zou mij niet slecht uitkomen want ik kan morgen niet.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | De KNVB steunt de actie van de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de minister van Binnenlandse Zaken om via de rechter een verbod op de voorgenomen acties van de politie tijdens twee topduels in de Eredivisie (komend weekeinde) af te dwingen.
Henk Kesler, directeur van de KNVB, verklaarde vrijdag dat de nationale voetbalbond ook aan het kort geding wil deelnemen. ,,Desgevraagd voegen wij ons in het kort geding. Er wordt niet nagedacht over de consequenties. Als die twee wedstrijden dit weekend niet doorgaan, zullen ze toch ooit ingehaald moeten worden. En dat is niet eenvoudig, want dat zal dan op een doordeweekse avond moeten gebeuren.''
,,Wij hebben goede afspraken met de overheid over hoe voetbal in Nederland gespeeld moet worden. De KNVB heeft zich altijd aan die afspraken gehouden. Het is teleurstellend dat één van de partners in het convenant, de politie, nu het voetbal gebruikt om meer geld te vragen. Doe dat op het Binnenhof, maar laat niet de voetbalsupporters daar de dupe van zijn.''
http://www.knvb.nl/archief/organisatie/knvb.nl_organisatie_nieuws/kesler_knvb_steunt_kort_geding
Alsof dat zal helpen... 
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Van Dhr. Kessler ligt men wakker zeg . Die man moet maar eens een fatsoenlijke bondscoach aanstellen en zijn eigen positie ter discussie stellen. De Knvb komt zijn afspraken ook wel eens niet na (amateurgebied cker).
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 | Deze wedstrijd gaan wij winnen. Ik verwacht een 2-0 overwinning net als 2 jaar geleden. AZ wint toch niet vaak van ons in de Kuip. Makaay gaat ze de das om doen. 
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Laatste man schreef:
Van Dhr. Kessler ligt men wakker zeg . Die man moet maar eens een fatsoenlijke bondscoach aanstellen en zijn eigen positie ter discussie stellen. De Knvb komt zijn afspraken ook wel eens niet na (amateurgebied cker).
Over een paar uur weten we of het doorgaat. Om half vijf is het kort geding begonnen.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Voetbal is onderdeel van de maaschappij,heer Kessler.Dus als er akties zijn van politie,kiezen die doelen waarmee zij maximaal kunnen scoren.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Over een paar uur weten we of het doorgaat. Om half vijf is het kort geding begonnen.
Als het niet doorgaat zou ik zwaar balen. Heb namelijk heel veel zin in deze wedstrijd.
Maar als ie wordt uitgesteld is waarschijnlijk Bruins en Hofs weer terug.
Maar deze wedstrijd gaat gewoon door.
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4817 Reg.: 15 oktober 2003 |
quote: varkenoord schreef:
Voetbal is onderdeel van de maaschappij,heer Kessler.Dus als er akties zijn van politie,kiezen die doelen waarmee zij maximaal kunnen scoren.
Maar het is toch eigenlijk een actie tégen de staat, omdat ze meer loon willen? Dan kunnen ze toch beter een hele week geen bekeuringen uitschrijven, dan voelt de staat het ipv de 'gewone' burger.
|
|
|
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Kort geding? Al meer dan anderhalf uur nu. Zo moeilijk is het niet hoor. De wedstrijd Feyenoord-AZ gaat gewoon door. 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Thedge schreef:
(...)
Gezien de afgelopen wedstrijden is dat vertrouwen nergens op gebaseerd! We moeten zorgen dat we niet totaal weggespeeld worden, net als tegen PSV!
Alsof AZ aan een imponerend seizoen bezig is. Niet dat Feyenoord AZ moet gaan onderschatten, maar ik zie voor Feyenoord weldegelijk kansen om van AZ te winnen, tenminste als de wedstrijd morgen doorgaat.
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 |
quote: Laatste man schreef:
Kort geding? Al meer dan anderhalf uur nu. Zo moeilijk is het niet hoor. De wedstrijd Feyenoord-AZ gaat gewoon door. 
Een kort geding betekent niet meer dan een versnelde rechtzaak. Niet dat het een rechtzaak is van een kwartiertje of zo . Het feit dat ze al vanaf 16.30 uur daar zitten duidt erop dat het dus wel moeilijk is...
|
|
|
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Wedstrijd zal wel doorgaan. Anders stellen we onze eigen 'droom' elftal op (11 Feyenoord Forummers ) Hoeft er ook geen politie te zijn, staan de 11 relschoppers al op het veld 
Ik weet het twice, was een beetje sarcastisch 
[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 14 december 2007 19:04:58).]
|
|
|
Bestlander Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Alsof AZ aan een imponerend seizoen bezig is. Niet dat Feyenoord AZ moet gaan onderschatten, maar ik zie voor Feyenoord weldegelijk kansen om van AZ te winnen, tenminste als de wedstrijd morgen doorgaat.
Dat is een zwak punt bij Feyenoord onderschatting.
Maar naar mijn idee heeft AZ ook een reeks goede wedstrijden gespeeld.
Denk erom dat AZ heel graag van Feyenoord wil winnen, dus onderschatting mag met deze wedstrijd geen sprake van zijn.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 14 december 2007 19:24:27).]
|
|
|
feyenoord vak x Regelmatige invaller
Uit: Leiden Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 243 Reg.: 7 augustus 2006 | Waarom uitgerekend dit weekend.
Ze kunnen toch op een doordeweekse dag akties voeren.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: feyenoord vak x schreef:
Waarom uitgerekend dit weekend.
Ze kunnen toch op een doordeweekse dag akties voeren.
Zo krijgen ze lekker veel aandacht.
Wedstrijd gaat gewoon door denk ik. Zo niet, moeten ze dat op tijd melden, anders gaat er een claim van 30 euro richting justitie/NS/Feyenoord.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Hoe lang gaat het nog duren dan voordat we eens wat te horen krijgen gvd?
|
|
|