Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 37 »
L.Pincoffs
Vedette
Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
quote:Gezien de afgelopen wedstrijden is dat vertrouwen nergens op gebaseerd! We moeten zorgen dat we niet totaal weggespeeld worden, net als tegen PSV!
Dick v/d Polder schreef:
AZ heeft een gebrek aan scorend vermogen voorin. En als het op bikkelen aankomt gaan ze het ook niet redden tegen Feyenoord. Ik heb wel vertrouwen in een goede afloop voor Feyenoord.
varkenoord
Vedette
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
quote:Vertrouwen is gebaseerd op de serie thuis wedstrijden.Staat az geen 10 punten achter.Maar het blijft voetbal
Thedge schreef:
(...)
Gezien de afgelopen wedstrijden is dat vertrouwen nergens op gebaseerd! We moeten zorgen dat we niet totaal weggespeeld worden, net als tegen PSV!
st0ere2006 ![]()
Internationale topspeler
Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006
jozsef Kiprich.
Vedette
Uit: 070
Reg.: 26 februari 2005
Laatste man
Internationale topspeler
Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
Laatste man
Internationale topspeler
Happel
Nationale topspeler
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
quote:Hier kun je wat aardige tips vinden: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2569-2.php
Laatste man schreef:
Een vraagje aan De Sigaar of iemand anders.
Kom met de auto vanuit Almere, wat is een goede parkeerplek? Iemand suggesties. is een C3 dus plek hoeft niet zo groot te zijn
Vakkie W
Vedette
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Bestlander
Nationale topspeler
Uit: Westland
Reg.: 27 mei 2007
quote:Ik vind zo'n uitspraak ook niet slim ten opzichte van Sahin.
Scrummie schreef:
Ik zie nog wel gebeuren dat Fer de voorkeur krijgt boven Sahin. Van Marwijk zegt niet voor niets dat hij kwaliteiten heeft die de selectie mist..
De Sigaar ![]()
Vedette
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
quote:Gewoon naar het zwembad van IJsselmonde rijden. Na de Brienenoord neem je meteen de eerste afslag naar rechts. Die is feitelijk nog op de afrit. Dan draai je onder de weg door waar je vandaan kwam en kom je uit op een rotonde met een stoplicht. Rij daar min of meer rechtdoor tot je een volgende kruising met een stoplicht tegenkomt. Ga daar naar rechts en vlak voor de versperring draai je naar links het parkeerterrein op.
Laatste man schreef:
Een vraagje aan De Sigaar of iemand anders.
Kom met de auto vanuit Almere, wat is een goede parkeerplek? Iemand suggesties. is een C3 dus plek hoeft niet zo groot te zijn
VakkieRR
Geselecteerd voor Oranje
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 25 juni 2002
Tito Ortiz
Vedette
Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
quote:Waarop dat gebasseerd is, ik denk op onze thuis balans. Alleen tegen 020 2 tegen goals gehad verder iedere keer de nul. En ok we zijn weggespeeld tegen psv. Maar wij speelde 020 ook van de mat al is dat niet aan de eindstand te zien.
Thedge schreef:
(...)
Gezien de afgelopen wedstrijden is dat vertrouwen nergens op gebaseerd! We moeten zorgen dat we niet totaal weggespeeld worden, net als tegen PSV!
st0ere2006 ![]()
Internationale topspeler
quote:Oneens, wat goed is komt vlug dus Fer gewoon inzetten. Te veel ballast ? Als hij dat niet aan kan, dan is hij ook niet geschikt.
Bestlander schreef:
(...)
Ik vind zo'n uitspraak ook niet slim ten opzichte van Sahin.
Daar zal hij niet meer zelfvertrouwen door krijgen, en je geeft Ferry weer veels te veel ballast mee. Laat die jongens gewoon eens lekker invallen.
KarimSaidi
Vedette
Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
quote:Sinds die kaasboeren denken dat ze een tobclub zijn?
VakkieRR schreef:
Sinds wanneer is Feyenoord-AZ een risico wedstrijd![]()
![]()
Laatste man
Internationale topspeler
varkenoord
Vedette
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
rotjerknor
Bankzitter
Uit: hattem
Vak: -
Reg.: 12 augustus 2006
Leon_S.C.F.
Vedette
Vak: -
Reg.: 1 januari 2006
st0ere2006 ![]()
Internationale topspeler
Laatste man
Internationale topspeler
Bestlander
Nationale topspeler
quote:Dat vindt ik echt tekort door de bocht.
st0ere2006 schreef:
(...)
Oneens, wat goed is komt vlug dus Fer gewoon inzetten. Te veel ballast ? Als hij dat niet aan kan, dan is hij ook niet geschikt.
st0ere2006 ![]()
Internationale topspeler
quote:Dankjewel voor je reactie; Nee is schrijf Sahin een van mijn favoriete spelers nog helemaal niet af. Wat ik met mijn post wou aangeven is om hem even wat rust te gunnen en Fer een paar wedstrijden te laten spelen. Want de winterstop is 12 a 13 dagen geen competitie voetbal en voor de spelers is het hooguit een week vakantie en dan begint de voorbereiding op PSV.
Bestlander schreef:
(...)
Dat vindt ik echt tekort door de bocht.
De ene speler is de andere niet, er zijn veel spelers geweest die later zijn doorgebroken.
Dat Fer nu zo uit de jeugd komt en nu meteen presteerd is nog geen garantie dat dit ook zo blijft. Verder vindt ik het vreemd dat toch bijna iedereeen lovend was over Sahin of heb ik het mis?. En nu, twee wedstrijden niet goed spelen dan meteen de conclusie trekken, teveel ballast ? Als hij het niet aankan is hij niet geschikt. Dit houd dan ook in als dus Fer straks twee wedstrijden niet goed speeld dan meteen maar afvoeren, niet geschikt?. Dit is naar mijn idee niet bevoordelijk en verstandig om zo met je jeugd om te gaan
Bestlander
Nationale topspeler
quote:Ook bedankt,
st0ere2006 schreef:
(...)
Dankjewel voor je reactie; Nee is schrijf Sahin een van mijn favoriete spelers nog helemaal niet af. Wat ik met mijn post wou aangeven is om hem even wat rust te gunnen en Fer een paar wedstrijden te laten spelen. Want de winterstop is 12 a 13 dagen geen competitie voetbal en voor de spelers is het hooguit een week vakantie en dan begint de voorbereiding op PSV.
Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Feyenoord Wedstrijden Forum » Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "MORGEN2045 UUR FEYENOORD-VITESSE".
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 11,5% dat Willem II wint van FC Utrecht. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!