Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 11 december 2007 om 20:09:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben blij, dat grensrechter Inia er weer bij is, om evt Braamhaar te corrigeren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Vak: -
Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 12 december 2007 om 12:00:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

AZ heeft een gebrek aan scorend vermogen voorin. En als het op bikkelen aankomt gaan ze het ook niet redden tegen Feyenoord. Ik heb wel vertrouwen in een goede afloop voor Feyenoord.

Gezien de afgelopen wedstrijden is dat vertrouwen nergens op gebaseerd! We moeten zorgen dat we niet totaal weggespeeld worden, net als tegen PSV!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 12 december 2007 om 13:56:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

Gezien de afgelopen wedstrijden is dat vertrouwen nergens op gebaseerd! We moeten zorgen dat we niet totaal weggespeeld worden, net als tegen PSV!

Vertrouwen is gebaseerd op de serie thuis wedstrijden.Staat az geen 10 punten achter.Maar het blijft voetbal
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 12 december 2007 om 19:43:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Topduels eredivisie in gevaar'
door onze Telesportcompetitie
AMSTERDAM - De zogenaamde 'superduels' die voor komend weekeinde op het programma staan, gaan mogelijk niet door. De politie overweegt namelijk acties te voeren rond de duels in de eredivsie. Zaterdagavond speelt Feyenoord thuis tegen AZ. Een dag later vindt de directe strijd om de koppositie plaats tussen Ajax -PSV. Als de acties van de politie doorgaan, dan bestaat de mogelijk dat de burgemeesters in de voetbalsteden de competiewedstrijden verbieden.

De politie wil met de acties hun eisen kracht bijzetten voor een betere CAO en meer loon.

Uitstellen maar totdat we met Hofs en Bruins weer op volle oorlogssterkte zijn !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 12 december 2007 om 20:06:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon voetballen dan maar geen politie inzet moet een keer kunnen toch
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 12 december 2007 om 20:09:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net of er gezeik is met Feyenoord-AZ? . Voetballen en winnen zullen we
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
scooter75
Nationale topspeler

Reg.: 20 mei 2005
Gepost op 12 december 2007 om 20:55:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Actie leidt tot reactie tijdens volgende wedstrijden ,geen slimme zet trouwens.
Ze kunnen beter 3 dagen geen bonnen uitschrijven ,wedden dat ze alles krijgen wat ze eisen.Dan komt er niks in het laadje van de staat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Laatste man
Meervoudig international

Gepost op 12 december 2007 om 22:41:50.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een vraagje aan De Sigaar of iemand anders.
Kom met de auto vanuit Almere, wat is een goede parkeerplek? Iemand suggesties. is een C3 dus plek hoeft niet zo groot te zijn
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 12 december 2007 om 23:04:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Laatste man schreef:

Kom met de auto vanuit Almere, wat is een goede parkeerplek? Iemand suggesties. is een C3 dus plek hoeft niet zo groot te zijn

Hier kun je wat aardige tips vinden: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2569-2.php
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 12 december 2007 om 23:14:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tuurlijk pak het voetbal maar joh. Dan zal het begrip echt door toenemen. Iets wat ze gezien hun schrijfgraagheid toch al niet hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 12 december 2007 om 23:14:58.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Scrummie schreef:

Ik zie nog wel gebeuren dat Fer de voorkeur krijgt boven Sahin. Van Marwijk zegt niet voor niets dat hij kwaliteiten heeft die de selectie mist..

Ik vind zo'n uitspraak ook niet slim ten opzichte van Sahin.
Daar zal hij niet meer zelfvertrouwen door krijgen, en je geeft Ferry weer veels te veel ballast mee. Laat die jongens gewoon eens lekker invallen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 13 december 2007 om 00:10:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Laatste man schreef:

Gewoon naar het zwembad van IJsselmonde rijden. Na de Brienenoord neem je meteen de eerste afslag naar rechts. Die is feitelijk nog op de afrit. Dan draai je onder de weg door waar je vandaan kwam en kom je uit op een rotonde met een stoplicht. Rij daar min of meer rechtdoor tot je een volgende kruising met een stoplicht tegenkomt. Ga daar naar rechts en vlak voor de versperring draai je naar links het parkeerterrein op.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
VakkieRR
Vaste waarde in elftal

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 25 juni 2002
Gepost op 13 december 2007 om 07:41:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sinds wanneer is Feyenoord-AZ een risico wedstrijd
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Tito Ortiz
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 13 december 2007 om 07:46:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

Waarop dat gebasseerd is, ik denk op onze thuis balans. Alleen tegen 020 2 tegen goals gehad verder iedere keer de nul. En ok we zijn weggespeeld tegen psv. Maar wij speelde 020 ook van de mat al is dat niet aan de eindstand te zien.

Als Feyenoord en net zoals tegen 020 meteen vol opzit en aggressief vooruit speelt kunnen we zeer zeker winnen van az. Maar gaan we afwachtend beginnen dan word het een zeer moeilijke pot.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 13 december 2007 om 08:41:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

(...)

Ik vind zo'n uitspraak ook niet slim ten opzichte van Sahin.
Daar zal hij niet meer zelfvertrouwen door krijgen, en je geeft Ferry weer veels te veel ballast mee. Laat die jongens gewoon eens lekker invallen.

Oneens, wat goed is komt vlug dus Fer gewoon inzetten. Te veel ballast ? Als hij dat niet aan kan, dan is hij ook niet geschikt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 13 december 2007 om 10:08:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
VakkieRR schreef:

Sinds wanneer is Feyenoord-AZ een risico wedstrijd

Sinds die kaasboeren denken dat ze een tobclub zijn?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Laatste man
Meervoudig international

Gepost op 13 december 2007 om 10:30:24.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bedankt allemaal gaat goed komen zaterdag
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 13 december 2007 om 14:51:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit wordt een mooie pot voetbal.Az met zijn laatste kans om een klein beetje aante sluiten.Feyenoord zou bij winst wel eens de kop kunnen pakken,bijgelijkspel psv-ojoks. Ik houd het op 1-0.Grensrechter durft Roy niet terug te vlaggen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
rotjerknor
Lid 2e elftal

Uit: hattem
Reg.: 12 augustus 2006
Gepost op 13 december 2007 om 19:24:30.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk niet dat deze wedstrijd zat.doorgaat.
Ik heb net op de side van de pol.vakbond gelezen,dat ze alle agenten die rond de wedstrijd -az worden ingezet, opgeroepen wordt, om bij de actie vergadering aanwezig te zijn.
Die heel ""toevallig"" begint om 16.00uur tot 24.00uur

[Dit bericht is veranderd door rotjerknor (op 13 december 2007 19:39:42).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 13 december 2007 om 19:32:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Rotterdam: overleg over Feyenoord-AZ
Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam en zijn politiekorpschef Aad Meijboom hebben donderdagmiddag overleg. De bijeenkomst gaat over de voorgenomen politieacties bij de eredivisiewedstrijd Feyenoord-AZ.

Het politiepersoneel dat dienst heeft bij dit voetbalduel zaterdag doet mogelijk mee aan de demonstratieve vakbondsbijeenkomsten.

"Welke maatregelen er worden genomen, hangt van de informatie af die de burgemeester en politiekorpschef hebben'', aldus een woordvoerder van de burgemeester.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 13 december 2007 om 19:38:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beter wachtten tot we weer compleet zijn met de "ouwe ploeg" . (Bruins, Makaay en Hofs in de aanval)
 Help mods!
Laatste man
Meervoudig international

Gepost op 13 december 2007 om 19:47:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

13/12/2007 - Burgemeester na gesprek: Feyenoord-AZ gaat vooralsnog door
(Gepost door K)

BRON: Algemeen Dagblad

Een woordvoerder van burgemeester Ivo Opstelten heeft donderdag tegenover het Algemeen Dagblad laten weten dat Feyenoord-AZ zaterdag 'vooralsnog' doorgang zal vinden. Daarover sprak hij donderdagmiddag met de leiding van het politiekorps.

De gemeente Rotterdam wacht de uitkomsten af van de gesprekken tussen de bonden en korpsleiding voor een definitief oordeel over het wel of niet doorgaan van de voetbalwedstrijd.

Feyenoord heeft op RR ook aangegeven dat ze ervan uitgaan dat het doorgaat. Het moet gewoon doorgaan. Ik wil niet weer als tegen de Spurs eindelijk dat kaartje hebben en dan vervolgens thuis kunnen blijven!
 Help mods!
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 13 december 2007 om 20:23:40.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Oneens, wat goed is komt vlug dus Fer gewoon inzetten. Te veel ballast ? Als hij dat niet aan kan, dan is hij ook niet geschikt.

Dat vindt ik echt tekort door de bocht.
De ene speler is de andere niet, er zijn veel spelers geweest die later zijn doorgebroken.
Dat Fer nu zo uit de jeugd komt en nu meteen presteerd is nog geen garantie dat dit ook zo blijft. Verder vindt ik het vreemd dat toch bijna iedereeen lovend was over Sahin of heb ik het mis?. En nu, twee wedstrijden niet goed spelen dan meteen de conclusie trekken, teveel ballast ? Als hij het niet aankan is hij niet geschikt. Dit houd dan ook in als dus Fer straks twee wedstrijden niet goed speeld dan meteen maar afvoeren, niet geschikt?. Dit is naar mijn idee niet bevoordelijk en verstandig om zo met je jeugd om te gaan

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 13 december 2007 20:25:57).]
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 13 december 2007 om 22:28:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

(...)

Dat vindt ik echt tekort door de bocht.
De ene speler is de andere niet, er zijn veel spelers geweest die later zijn doorgebroken.
Dat Fer nu zo uit de jeugd komt en nu meteen presteerd is nog geen garantie dat dit ook zo blijft. Verder vindt ik het vreemd dat toch bijna iedereeen lovend was over Sahin of heb ik het mis?. En nu, twee wedstrijden niet goed spelen dan meteen de conclusie trekken, teveel ballast ? Als hij het niet aankan is hij niet geschikt. Dit houd dan ook in als dus Fer straks twee wedstrijden niet goed speeld dan meteen maar afvoeren, niet geschikt?. Dit is naar mijn idee niet bevoordelijk en verstandig om zo met je jeugd om te gaan

Dankjewel voor je reactie; Nee is schrijf Sahin een van mijn favoriete spelers nog helemaal niet af. Wat ik met mijn post wou aangeven is om hem even wat rust te gunnen en Fer een paar wedstrijden te laten spelen. Want de winterstop is 12 a 13 dagen geen competitie voetbal en voor de spelers is het hooguit een week vakantie en dan begint de voorbereiding op PSV.
 Help mods!
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 13 december 2007 om 23:09:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Dankjewel voor je reactie; Nee is schrijf Sahin een van mijn favoriete spelers nog helemaal niet af. Wat ik met mijn post wou aangeven is om hem even wat rust te gunnen en Fer een paar wedstrijden te laten spelen. Want de winterstop is 12 a 13 dagen geen competitie voetbal en voor de spelers is het hooguit een week vakantie en dan begint de voorbereiding op PSV.

Ook bedankt,
Ik snap je reactie, nou hopelijk gaat de wedstrijd gewoon door zaterdag tegen AZ, en blijven de drie punten in Rotterdam ? Zou niet gek zijn.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk