Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 10 december 2007 om 20:28:57.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow schreef:

Tegen AZ heeft het meespelen van Slory weinig of geen zin, hij gaat zich vastlopen, is namelijk een soort tweede versie van Castelen, daar had je ook enkel iets aan bij wedtrijd die volledig open lag en dat gaat tegen AZ niet het geval zijn. Wijnaldum ook uit voorhoede weglaten, dat is niet zijn stek. Ik zou proberen andersom te spelen, met Mols beginnen en indien het lukken wil Hofs ( is-ie fit ? )naast zich met daar vlak achter in rol op middenveld, ja ja, De Cler, waarbij van Bronckhorst op zijn vertrouwde LB-plaats terechtkomt. Natuurlijk gaat van Marwijk dit noooooit doen, maar ja dan verliezen we dus, eigen schuld dikke bult.

----- Mulder -----
Greene -- Hofland -- Bahia -- van Bronckhorst
-- Buijs -- Sahin -- Wijnaldum
-------- De Cler --------
-- Hofs ---- Mols --

Geschift elftal ? Ja op zich wel, maar toch.....

Ik neem aan dat je deze opstelling cynisch bedoeld.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Tito Ortiz
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 10 december 2007 om 20:37:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
twice schreef:

Ik zie ook, en dat roep ik al sinds PSV uit, liever vandaag dan morgen Bahia uit de basiself verdwijnen. Met zijn gestuntel krijgen we tegen een Dembele in vorm sowieso 1 goal tegen als fout van Bahia. Stel gewoon eens Greene op daar.

Verder zullen de spelers weer gemotiveerd zijn zaterdag en ik verwacht 3 punten, die ook nodig zijn om bovenin mee te blijven draaien!

Volgens mij zie je bijna geen wedstrijden van Feyenoord want Bahia is vaak één van de beste verdedigers. Lucius is veruit de zwakste achterin. Greene zou ik zeker RB zetten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RFC
Nationale topspeler

Reg.: 6 juli 2005
Gepost op 10 december 2007 om 20:37:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat Feyenoord zaterdag een hele grote kans maakt om te winnen van AZ.
Buiten het feit dat we thuis spelen waar we met de steun van ons nog bijna niks weggegeven hebben, ligt het voetbal van AZ ( 2 spitsen ) ons ook beter als dat van een team met 3 spitsen.
Zelfs het armzalige VVV wist goed gebruik te maken van de zwakte die het huidige Feyenoord nog kenmerkt.
Opbouwend is het een drama als de verdediging meteen onder druk wordt gezet en van Bronckhorst en Sahin constant een mannetje bij zich hebben die zich alleen met hun bezig houden.
AZ speelt met 2 spitsen en van Gaal is veel te eigenwijs om zijn elftal aan te passen aan de tegenstander. Bovendien zijn ze verdedigend kwetsbaar en zie ik veel mogelijkheden aan hun linkerkant waar de snelle Slory het de langzame Opdam heel moeilijk moet gaan maken ( zie Nurnberg toen die snelle Rus er in kwam ).
Al met al denk en hoop ik 3-1
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
roytje435
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 april 2007
Gepost op 10 december 2007 om 21:19:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop dat Feyenoord zaterdag zo begint:

-------------Timmer---------------
Greene----Bahia----Hofland--deCler
-----Fer-------Sahin---------Gio--
--------------de Guzman-----------
----------Makaay-----Biseswar-----

Lucius heeft totaal nog niks laten zien, dus lijkt het mij wel eens logisch dat Greene een keer een kans krijgt.

Fer gewoon laten starten, wil hem wel eens vanaf het begin zien en kijken hoe het dan gaat.

Slory doet het ook slecht, dus geef Biseswar maar eens een kans.

Maar ik denk dat BvM voor deze opstelling kiest aangezien van Marwijk nou niet echt de persoon is die van veranderingen houdt.:

Lucius---Bahia----Hofland---de Cler
-------Sahin-------Gio------------
--Slory-----de Guzman-----Wijnaldum
-------------Makaay---------------

En nu maar hopen dat de punten in de kuip blijven. En wil dat gebeuren moeten we niet zo spelen zoals in Venlo.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 10 december 2007 om 21:52:40.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie nog wel gebeuren dat Fer de voorkeur krijgt boven Sahin. Van Marwijk zegt niet voor niets dat hij kwaliteiten heeft die de selectie mist..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
roytje435
Bankzitter

Reg.: 28 april 2007
Gepost op 10 december 2007 om 21:59:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik zie nog wel gebeuren dat Fer de voorkeur krijgt boven Sahin. Van Marwijk zegt niet voor niets dat hij kwaliteiten heeft die de selectie mist..
Dat zou zeker kunnen.
 Help mods!
Dijonnie
Basisspeler

Uit: Delft
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 10 december 2007 om 23:40:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordfan 24 schreef:

(...)

je hebt maar drie verdedigers nodig aangezien Az met 2 spitsen speelt , De Cer zal daardoor doorschuiven en extra mannetje creeeren op het middenveld !met jou opstelling zouden we overlopen worden op het middenveld, wie zou op Ari spelen dan?

Uitgaande van deze opstelling:

Waterman
Steinsson - Jaliens - Mendes - Opdam
De Zeeuw - Augustin - Cziommer - Pocognoli
Dembele - Ari

Dembele en Ari tegen Hofland en Greene. Dan moet eventueel een controlerende middenvelder iets terugzakken. WE moeten niet bang zijn voor AZ. Druk leggen op hun helft en op hun middenveld. Uitgaan van je eigen kracht, wij hebben er 11, zij ook.

En wie zegt dat zij zich niet gaan aanpassen aan ons?
----------------------------------------

Ik kan mij overigens ook vinden in jouw opmerking om met drie verdedigers te spelen. Alleen dan zou Bahia wel spelen bij mij.

-------------Timmer--------------
-----Greene---Hofland---Bahia------
Buijs-----------------------De Cler
--------Sahin/Fer--Guzman--Gio---------
---------Slory---Makaay-----------

Geen plek voor Wijnaldum in dat geval. Ik verwacht juist dat je tegen AZ op Opdam met snelheid moet spelen. Slory dus veelal zoeken over Opdam, Buijs en De Cler voor de ondersteuning.

Deze opstelling is denk ik compleet onlogisch gezien wat Van Marwijk de laatste tijd speelt en hij zal zeker de formatie niet veranderen. Mijn eerste opstelling zal het ook niet worden, maar zou in mijn ogen best kunnen werken. Kunnen ja, maar dat is met elke opstelling.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
srb
Nationale topspeler

Uit: Enschede
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 11 december 2007 om 00:11:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
roytje435 schreef:

Lucius heeft totaal nog niks laten zien, dus lijkt het mij wel eens logisch dat Greene een keer een kans krijgt.

Fer gewoon laten starten, wil hem wel eens vanaf het begin zien en kijken hoe het dan gaat.

Maar ik denk dat BvM voor deze opstelling kiest aangezien van Marwijk nou niet echt de persoon is die van veranderingen houdt.:

En nu maar hopen dat de punten in de kuip blijven. En wil dat gebeuren moeten we niet zo spelen zoals in Venlo.

Ben jij dan toevallig Biseswar zelf? Je gaat zo'n gast toch geen basisplek geven in zo'n wedstrijd?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,3VoVo: -Opstelling: incompleet
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 11 december 2007 om 00:17:42.         MSN: rensdietz3@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
roytje435 schreef:

[Dit bericht is veranderd door twice (op 11 december 2007 00:18:35).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 11 december 2007 om 01:45:40.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat we aanstaande zaterdag tegen onze eerste thuisnederlaag of ons tweede gelijkspel gaan aanlopen. Het wordt heel moeilijk. Zolang AZ Makaay niet beet kan krijgen zijn ze daarentegen de lul. Zelfde geldt voor ons met Dembelé, je moet die man geen bal laten vasthouden, dat is zijn grootste kwaliteit. Al het gevaar van AZ komt uit situaties waar Dembelé de bal vasthoudt en vervolgens sluiten er middenvelders en backs aan. Wijnaldum gaat een moeilijke middag tegemoet tegen Steinsson. Slory tegen Opdam kan wel eens leuk worden want Slory is wel 3x zo snel. Makaay zal tussen Jaliens en Mendes da Silva inkomen te staan. Deze maken allebei wel eens een lekker foutje

Ik hoop op Fer op de plek van Sahin en Sahin op de plek van Wijnaldum om toch iets meer balans in het elftal te brengen. Er zit meer aanvallende kwaliteit in Sahin dan dat er nu uit wordt gehaald. Fer is voor ons de missende schakel op het middenveld, een type als hem moeten we naar mijn mening wel halen op het middenveld, ook al zou dat zijn ontwikkeling misschien weer tegenzitten. Vergeet niet dat hij nog maar 17 is en hij gaat zijn minuten echt wel maken dit jaar, kan op véél plekken op het middenveld uit de voeten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Hans Worst
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 februari 2007
Gepost op 11 december 2007 om 07:52:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Sahin op de training niet laat zien dat hij moet spelen, speelt Fer. Duidelijk.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
feyenoordfamiliy
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 11 december 2007 om 09:26:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb er een rotgevoel over,dat zal wel komen door zondag tegen VVV .Ik heb er zo weinig vertrouwen in

[Dit bericht is veranderd door feyenoordfamiliy (op 11 december 2007 09:27:17).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Uit: Gelderland
Reg.: 4 augustus 2004
Gepost op 11 december 2007 om 10:11:37.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

als van marwijk met 4 verdedigers gaat spelen tegen 2 spisten van AZ en Lucifers is 1 van die 4 dan heb ik ook weinig vertrouwen. ook omdat Wynaldum speelt ipv de geniale Bruins.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Purple
Vedette

Uit: Aalsmeer
Reg.: 15 mei 2004
Gepost op 11 december 2007 om 10:13:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
feyenoordfamiliy schreef:

Ik heb er een rotgevoel over,dat zal wel komen door zondag tegen VVV .Ik heb er zo weinig vertrouwen in

Ga er maar van uit dat de spelers zaterdag wel alles geven ,hadden ze dat tegen VVV ook gedaan dan hadden we gemakkelijk gewonnen. Ik denk dat we AZ definitief kunnen vergeten als we van ze winnen dus er is alles aangelegen om ze af te maken.
 Help mods!
feyenoordfamiliy
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 11 december 2007 om 10:34:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Purple schreef:

(...)

Ga er maar van uit dat de spelers zaterdag wel alles geven ,hadden ze dat tegen VVV ook gedaan dan hadden we gemakkelijk gewonnen. Ik denk dat we AZ definitief kunnen vergeten als we van ze winnen dus er is alles aangelegen om ze af te maken.

Ik hoop het zo Purple dat ze alles geven .Ik zou het ze wel in hun oren willen schreeuwen en door elkaar willen schudden van NU OF NOOIT .We staan dan zo machteloos als supporters als het niet loopt . Maar ja , de schouders er maar weer onder .... zucht

[Dit bericht is veranderd door feyenoordfamiliy (op 11 december 2007 10:35:12).]
 Help mods!
Traxx81
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 4 juli 2007
Gepost op 11 december 2007 om 10:46:01.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Timmer

Greene - Bahia - Hofland - De Cler

---------- x ----- Gio ------------

Slory -------De Guzman -----Sahin--

--------------Makaay---------------

Laat Sahin maar eens wat aanvallender spelen zoals hij bij Dortmund vroeger deed... Jongen zit volgestopt met opdrachten die er op dit moment niet uitkomen.....
zo kan de Cler ook lekker over hem heenstomen, en is er dan altijd backup omdat hij verdedigend ook zijn mannetje staat...

de x... tsja, ik weet het niet joh, Sahin maakt een mindere periode door, Fer is nog wel ERGGGG jong ( maar wel sterk), onze vuurwerkverkoper --- liever niet.... Wijnaldum is erg aanvallend...

Maar het zal wel weer de bekende opstelling worden:

Timmer
Lucius, Bahia, Hofland, De Cler
Sahin, Gio
Slory, De Guzman, Wijnaldum
Makaay....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 11 december 2007 om 11:14:29.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord:4-3-3/4-5-1
1)timmer.- 2)decler.- 3)hofland.- 4)bahia.- 5)lucius.
6)gio.- 7)sahin.- 8)slory.- 9)deguzman.- 10)wijnaldum.
11)makaay.

AZ:4-4-2
1)waterman.- 2)opdam.- 3)jaliens.- 4)mendes.- 5)steinson.
6)de zeeuw.- 7)pocognoli.- 8)augustien.- 9)cziommer.
10)ari.- 11)djembele.

-----------------(1)-----------------
--(5)-------(4)-------(3)-------(2)--
------------(10)-------(11)------------
------------(7)---(9)--(6)------------
--(7)---------------------------(8)--
--(8)------------(9)-----------(10)--
-----------------(6)-----------------
-----------------(11)----------------
--(2)-------(3)-------(4)-------(5)--
-----------------(1)-----------------

de nummers kloppen niet t is om duidelijk te maken waar ze staan.

misschien speeld Lee in plaats van wijnaldum,ik denk dat BVM zo zal spelen.
ik hoop gewoon de zelfde strijd en passie te zien die we lieten zien tegen ajax.
 Help mods!
fredheftruck16
Vaste waarde in elftal

Uit: hillegom
Reg.: 24 juni 2007
Gepost op 11 december 2007 om 12:42:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zei vantevoren al dat VVV-Feyenoord een pokkenwedstrijd zou worden. Maar in mijn optimisme voorspelde ik 0-3. Dit potje tegen AZ gaat Feyenoord gewoon winnen. Let maar eens op. Ik hou het op een keurige 4-1.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 11 december 2007 om 12:58:02.         MSN: rensdietz3@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tito Ortiz schreef:

(...)

Volgens mij zie je bijna geen wedstrijden van Feyenoord want Bahia is vaak één van de beste verdedigers. Lucius is veruit de zwakste achterin. Greene zou ik zeker RB zetten.

Ik heb nog geen minuut van Feyenoord gemist dit seizoen. Lucius is inderdaad ook een zwakke schakel maar Bahia heeft in alle lastigere wedstrijden gefaald. PSV, Twente en Groningen uit was hij verantwoordelijk voor minimaal 1 goal. Tegen de mindere goden scoort hij meestal wel een 7, ja.

quote:
akuma schreef:

misschien speeld Lee in plaats van wijnaldum,ik denk dat BVM zo zal spelen.
ik hoop gewoon de zelfde strijd en passie te zien die we lieten zien tegen ajax.

Dan eet ik mijn schoen op...

[Dit bericht is veranderd door twice (op 11 december 2007 12:59:58).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 11 december 2007 om 13:40:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb op het moment het gevoel wat zal ik eigenlijk schrijven? Ik ga soms als het uitkomt wel eens kijken bij Westlandia Hoofdklasse, daar heb ik nog nooit zo'n slappe vertoning gezien als tegen VVV. Wat niet wil zeggen dat ik een ben en blijft, maar ik wil even wat aangeven. Dat lamlendige voetbal tegen VVV had ik helaas wel al aangegeven op het forum, ik was daar al bang voor, (onderschatting). Ik snap ook niet dat er bijna geen bal goed aangenomen kon worden of angespeeld, hoe kan dat nou?. Wat moet je eraan doen als dit team bij regelmaat zo inspriratieloos speelt, ik heb er geen worden voor.

Voorlopig maar even wat meer of/en langere trainingen, er is bij nader inzien toch nog het e.e.a. bij/aan te leren.
Dat is een optie!
Optie 2 is !
Feyenoord speelt met het mes tussen je tanden tegen AZ B]
Wel met het koppie erbij natuurlijk

Andere alternatieven tot de winterstop heb ik niet. Die zijn al genoeg door anderen verwoord.

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 11 december 2007 13:53:01).]
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 11 december 2007 om 16:20:23.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

AZ heeft een gebrek aan scorend vermogen voorin. En als het op bikkelen aankomt gaan ze het ook niet redden tegen Feyenoord. Ik heb wel vertrouwen in een goede afloop voor Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 11 december 2007 om 17:51:25.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow schreef:
Tegen AZ heeft het meespelen van Slory weinig of geen zin, hij gaat zich vastlopen, is namelijk een soort tweede versie van Castelen, daar had je ook enkel iets aan bij wedtrijd die volledig open lag en dat gaat tegen AZ niet het geval zijn.
Que?

Juist tegen VVV en De Graafschap loop je je vast. Die trekken zich terug en dan wordt het breien. Dat was niks voor Castelen en is niks voor Slory.

AZ, PSV en Ajax zijn daarentegen ploegen die gewoon voetballen. Daarmee krijg je ruimte voorin en in die ruimte komt de snelheid van Slory veel en veel beter tot zijn recht. Daar kun je bovendien bij optellen dat Opdam bepaald niet de snelste meer is. Daar moet je gebruik van maken.

[Dit bericht is veranderd door Kalouless (op 11 december 2007 17:51:44).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 11 december 2007 om 17:54:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo is het. Het is overigens wel een aderlating dat Bruins nog niet fit is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Het legioen 12
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Beijerland
Reg.: 27 januari 2004
Gepost op 11 december 2007 om 18:20:55.         MSN: thomaskolk@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor de mensen die nog geen kaartje hebben maar er wel bij willen zijn, er komen de laatste paar dagen heel veel kaartjes bij op skelper! Hou het dus goed in de gaten!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,9VoVo: -Opstelling: incompleet
arrow
Vedette

Reg.: 21 november 2003
Gepost op 11 december 2007 om 19:39:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iemand schreef dat Sahin bij de duitsers aanvallender speelde, dat vernam ik ook toen hij pas bij ons kwam, maar tot dusver zie ik hem met een defensie rol bezig. Ik denk dat we gewoon met teveel verdedigende middenvelders rondlopen. Ik zou inderdaad Sahin meer naar voren gericht laten spelen. Slory loopt zich vast omdat AZ verdedigend beter in elkaar steekt dan een VVV of Heracles. Je moet tegen AZ een voorhoedespeler hebben die wat completer is of een aanvallende middenvelder die tamelijk creatief is in aanvallend opzicht. Dan denk ik toch wel aan Hofs die op het middenveld mij niet echt kan bekoren maar in een duo met Makaay ( evntueel met Mols ?? ) niet zo slecht was. Er was best wat dreiging toen Hofs nog voor zijn blessure naast of vlak achter de kont van Makaay speelde. De dreiging van Slory ( en voorheen Castelen ) vond ik tot dusver nu niet zo erg opvallend.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk