Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 37 »
Dick v/d Polder
Vedette
Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
quote:Ik neem aan dat je deze opstelling cynisch bedoeld.
arrow schreef:
Tegen AZ heeft het meespelen van Slory weinig of geen zin, hij gaat zich vastlopen, is namelijk een soort tweede versie van Castelen, daar had je ook enkel iets aan bij wedtrijd die volledig open lag en dat gaat tegen AZ niet het geval zijn. Wijnaldum ook uit voorhoede weglaten, dat is niet zijn stek. Ik zou proberen andersom te spelen, met Mols beginnen en indien het lukken wil Hofs ( is-ie fit ? )naast zich met daar vlak achter in rol op middenveld, ja ja, De Cler, waarbij van Bronckhorst op zijn vertrouwde LB-plaats terechtkomt. Natuurlijk gaat van Marwijk dit noooooit doen, maar ja dan verliezen we dus, eigen schuld dikke bult.
----- Mulder -----
Greene -- Hofland -- Bahia -- van Bronckhorst
-- Buijs -- Sahin -- Wijnaldum
-------- De Cler --------
-- Hofs ---- Mols --
Geschift elftal ? Ja op zich wel, maar toch.....
Tito Ortiz
Vedette
Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
quote:Volgens mij zie je bijna geen wedstrijden van Feyenoord want Bahia is vaak één van de beste verdedigers. Lucius is veruit de zwakste achterin. Greene zou ik zeker RB zetten.
twice schreef:
Ik zie ook, en dat roep ik al sinds PSV uit, liever vandaag dan morgen Bahia uit de basiself verdwijnen. Met zijn gestuntel krijgen we tegen een Dembele in vorm sowieso 1 goal tegen als fout van Bahia. Stel gewoon eens Greene op daar.
Verder zullen de spelers weer gemotiveerd zijn zaterdag en ik verwacht 3 punten, die ook nodig zijn om bovenin mee te blijven draaien!
RFC
Nationale topspeler
Reg.: 6 juli 2005
roytje435
Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 april 2007
Scrummie
Vedette
Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
roytje435
Regelmatige invaller
Reg.: 28 april 2007
quote:Dat zou zeker kunnen.
Ik zie nog wel gebeuren dat Fer de voorkeur krijgt boven Sahin. Van Marwijk zegt niet voor niets dat hij kwaliteiten heeft die de selectie mist..
quote:Uitgaande van deze opstelling:
Feyenoordfan 24 schreef:
(...)
je hebt maar drie verdedigers nodig aangezien Az met 2 spitsen speelt , De Cer zal daardoor doorschuiven en extra mannetje creeeren op het middenveld !met jou opstelling zouden we overlopen worden op het middenveld, wie zou op Ari spelen dan?
srb
Internationale topspeler
Uit: Enschede
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 januari 2006
quote:Ben jij dan toevallig Biseswar zelf? Je gaat zo'n gast toch geen basisplek geven in zo'n wedstrijd?
roytje435 schreef:
Ik hoop dat Feyenoord zaterdag zo begint:
-------------Timmer---------------
Greene----Bahia----Hofland--deCler
-----Fer-------Sahin---------Gio--
--------------de Guzman-----------
----------Makaay-----Biseswar-----
Lucius heeft totaal nog niks laten zien, dus lijkt het mij wel eens logisch dat Greene een keer een kans krijgt.
Fer gewoon laten starten, wil hem wel eens vanaf het begin zien en kijken hoe het dan gaat.
Slory doet het ook slecht, dus geef Biseswar maar eens een kans.
Maar ik denk dat BvM voor deze opstelling kiest aangezien van Marwijk nou niet echt de persoon is die van veranderingen houdt.:
Lucius---Bahia----Hofland---de Cler
-------Sahin-------Gio------------
--Slory-----de Guzman-----Wijnaldum
-------------Makaay---------------
En nu maar hopen dat de punten in de kuip blijven. En wil dat gebeuren moeten we niet zo spelen zoals in Venlo.
quote:
roytje435 schreef:
Ik hoop dat Feyenoord zaterdag zo begint:
Greene----Bahia----Hofland--deCler
-----Fer-------Sahin---------Gio--
--------------de Guzman-----------
----------Makaay-----Biseswar-----
Lucius heeft totaal nog niks laten zien, dus lijkt het mij wel eens logisch dat Greene een keer een kans krijgt.
Fer gewoon laten starten, wil hem wel eens vanaf het begin zien en kijken hoe het dan gaat.
Slory doet het ook slecht, dus geef Biseswar maar eens een kans.
Maar ik denk dat BvM voor deze opstelling kiest aangezien van Marwijk nou niet echt de persoon is die van veranderingen houdt.:
Lucius---Bahia----Hofland---de Cler
-------Sahin-------Gio------------
--Slory-----de Guzman-----Wijnaldum
-------------Makaay---------------
En nu maar hopen dat de punten in de kuip blijven. En wil dat gebeuren moeten we niet zo spelen zoals in Venlo.

GreyHornet
Vedette
Uit: Enschede
Reg.: 12 januari 2005
Hans Worst
Nationale topspeler
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 februari 2007
feyenoordfamiliy
Nationale topspeler
Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller
Uit: Gelderland
Reg.: 4 augustus 2004
quote:Ga er maar van uit dat de spelers zaterdag wel alles geven ,hadden ze dat tegen VVV ook gedaan dan hadden we gemakkelijk gewonnen. Ik denk dat we AZ definitief kunnen vergeten als we van ze winnen dus er is alles aangelegen om ze af te maken.
feyenoordfamiliy schreef:
Ik heb er een rotgevoel over,dat zal wel komen door zondag tegen VVV .Ik heb er zo weinig vertrouwen in
feyenoordfamiliy
Nationale topspeler
Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
quote:Ik hoop het zo Purple dat ze alles geven .Ik zou het ze wel in hun oren willen schreeuwen en door elkaar willen schudden van NU OF NOOIT .We staan dan zo machteloos als supporters als het niet loopt . Maar ja , de schouders er maar weer onder .... zucht
Purple schreef:
(...)
Ga er maar van uit dat de spelers zaterdag wel alles geven ,hadden ze dat tegen VVV ook gedaan dan hadden we gemakkelijk gewonnen. Ik denk dat we AZ definitief kunnen vergeten als we van ze winnen dus er is alles aangelegen om ze af te maken.
Traxx81
Veelbelovend talent
Uit: Tilburg
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 4 juli 2007
fredheftruck16
Nationale topspeler
Uit: hillegom
Reg.: 24 juni 2007
quote:Ik heb nog geen minuut van Feyenoord gemist dit seizoen. Lucius is inderdaad ook een zwakke schakel maar Bahia heeft in alle lastigere wedstrijden gefaald. PSV, Twente en Groningen uit was hij verantwoordelijk voor minimaal 1 goal. Tegen de mindere goden scoort hij meestal wel een 7, ja.
Tito Ortiz schreef:
(...)
Volgens mij zie je bijna geen wedstrijden van Feyenoord want Bahia is vaak één van de beste verdedigers. Lucius is veruit de zwakste achterin. Greene zou ik zeker RB zetten.
quote:Dan eet ik mijn schoen op...
akuma schreef:
misschien speeld Lee in plaats van wijnaldum,ik denk dat BVM zo zal spelen.
ik hoop gewoon de zelfde strijd en passie te zien die we lieten zien tegen ajax.
Bestlander
Nationale topspeler
Uit: Westland
Reg.: 27 mei 2007
Dick v/d Polder
Vedette
Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Kalouless
Vedette
Uit: Hilversum
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 19 mei 2000
quote:Que?
arrow schreef:
Tegen AZ heeft het meespelen van Slory weinig of geen zin, hij gaat zich vastlopen, is namelijk een soort tweede versie van Castelen, daar had je ook enkel iets aan bij wedtrijd die volledig open lag en dat gaat tegen AZ niet het geval zijn.
Heineken
Vedette
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009; meer prijzen
Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Het legioen 12
Nationale topspeler
Uit: In dat huis met ramen en deuren
Reg.: 27 januari 2004
Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Feyenoord Wedstrijden Forum » Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 89,3% dat Chelsea FC wint van Internazionale. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!