| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: woekeraar schreef:
Nick Hofs traint net weer voor het eerst mee, zijn rentree bij de wedstrijd selectie wordt pas in het nieuwe jaar verwacht, tegen Psv thuis schat ik zo in.
Leroy Fer is zeker een optie, Bruins ik mag het hopen, Dwight Tiendalli wellicht bij de selectie maar zeker niet in de basis.
Feit is wel we moeten nu wel winnen om bij te blijven tot aan de winterstop, ik ga er gemakshalve vanuit dat we ook in Heerenveen met lege handen staan.
Als we zelf winnen en Ajax-Psv wordt gelijk doen we goede zaken.
Als Heerenveen van ons wint staat het gelijk met ons als de verdere resultaten overeenkomen met elkaar. Zo dicht zit dat nu al weer op ons na dat geknoei in Groningen en in Venlo.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: woekeraar schreef:
Nick Hofs traint net weer voor het eerst mee, zijn rentree bij de wedstrijd selectie wordt pas in het nieuwe jaar verwacht, tegen Psv thuis schat ik zo in.
Leroy Fer is zeker een optie, Bruins ik mag het hopen, Dwight Tiendalli wellicht bij de selectie maar zeker niet in de basis.
Feit is wel we moeten nu wel winnen om bij te blijven tot aan de winterstop, ik ga er gemakshalve vanuit dat we ook in Heerenveen met lege handen staan.
Als we zelf winnen en Ajax-Psv wordt gelijk doen we goede zaken.
Ja , trainen is inzetbaar zijn !Dan gaat hij nu voor de tweede week mee. Hij is er nu wel erg lang uitgeweest. Zo kan het niet verder.
|
|
|
geraldo di basta Nationale topspeler
Uit: krimpen aan den ijssel Vak: Olympiatribune - DD Posts: 842 Reg.: 15 februari 2003 | Gewoon spelen en ook aanvallend spelen en op heel het veld 1 op 1 zoeken want dan winnen de slag op het middenveld (in goede doen ) gemakkelijk.
Niet afwachten, spelen zoals eerste helft Ajax (al speelde je toen met Lee en Bruins op de vleugels he). Ik denk dat we geen Slory moeten opstellen want die past niet in het spelletje wat we spelen, het combinatievoetbal.
Slory is leuk voor uitwedstrijden op de counter.
2 spitsen halen en Ooijer en geef de jeugd maar kans op kans want we hebben er zat nu hoor. Fer viel heel goed in al mag jeniet verwachten dat hij het elftal op sleeptouw neemt. wijndalum is eigenlijk een geen linksbuiten maar ja. Hij moet vertrouwen en die Steinsson gek maken en slim spelen.
Trouwens die Ambrabat is wel een juweeltje hoor.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: geraldo di basta schreef:
Fer viel heel goed in al mag jeniet verwachten dat hij het elftal op sleeptouw neemt.
Toch kreeg hij het voor elkaar om het elftal wel degelijk op sleeptouw te nemen. Ik ben lyrisch over deze jongen.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Louis van Gaal heeft ons elftal zien broddelen tegen PSV, Twente, Groningen en VVV. Die komt vast wel met een vondst om de zwakke punten bij ons achterin op de proef te stellen.
Ik vrees vooral die trappen van De Zeeuw vanaf de rand van de 16 waar Henk Timmer vaak de nodige problemen mee heeft.
|
|
|
Hans Worst Geselecteerd voor Oranje
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 734 Reg.: 5 februari 2007 | Tegen AZ, ga ik ervan uit dat Bruins toch wel weer fit moet zijn. Sahin zal zich op de training moeten bewijzen, anders Wijnaldum op zijn plaats. Fer weer laten invallen.
------------------------Timmer-----------------------------
Lucius-----------Bahia--------Hofland----------------DeCler
-----------------Sahin------- Bronckhorst------------------
Slory---------------Guzman-------------------------Bruins
-----------------------------Makaay-----------------------
|
|
|
john_de_wolf Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 92 Reg.: 20 oktober 2007 |
quote: Hans Worst schreef:
Tegen AZ, ga ik ervan uit dat Bruins toch wel weer fit moet zijn. Sahin zal zich op de training moeten bewijzen, anders Wijnaldum op zijn plaats. Fer weer laten invallen.
Wijnaldum op de plaats van Sahin lijkt me nou toch niet zo'n meesterlijke zet tegen AZ Wijnaldum is zeer aanvallend ingesteld terwijl Sahin bij feyenoord een controlerende rol heeft. Ik moet toegeven dat er weinig andere opties over zijn voor die rol. Ik heb Fer niet zien spelen maar om die in de basis op te stellen is misschien ook nog al wat. Daarna kom je toch uit bij de buijsjes, luciusjes en greenes. Laten we dan mss toch maar beter onze nuri opstellen!
|
|
|
Nick Hofs Vedette
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 1307 Reg.: 13 september 2004 | Tegen AZ winnen ze gewoon weer met 4-0 en is feyenoord weer titelkandidaat nummer 1. Ze zullen die kater van VVV wegspelen met goed voetbal. AZ heeft die wedstrijd tegen Everton nog in de benen. Jammer dat feyenoord dit niet iedere week kan opbrengen, dat maak nu net het verschil.
Alles of niets zit deze competitie heel dicht bij elkaar.
|
|
|
Feyenoordfan 24 Regelmatige invaller
Uit: Gelderland Vak: - Posts: 293 Reg.: 4 augustus 2004 |
quote: Nick Hofs schreef:
Tegen AZ winnen ze gewoon weer met 4-0 en is feyenoord weer titelkandidaat nummer 1. Ze zullen die kater van VVV wegspelen met goed voetbal. AZ heeft die wedstrijd tegen Everton nog in de benen. Jammer dat feyenoord dit niet iedere week kan opbrengen, dat maak nu net het verschil.
az speelt donderdag niet hoor tegen Everton! dat is een week later pas
|
|
|
trith Basisspeler
Uit: Haarlem Vak: Maastribune - W1 Posts: 324 Reg.: 11 april 2005 | PAUPER :feyenoord kan nog geen eens winnen van dat kut VVV. kampioen worden ze al niet meer. op naar het eerste verlies in de :kuip .
Tegen AZ winnen ze gewoon weer met 4-0 en is feyenoord weer titelkandidaat nummer 1. Ze zullen die kater van VVV wegspelen met goed voetbal. AZ heeft die wedstrijd tegen Everton nog in de benen. Jammer dat feyenoord dit niet iedere week kan opbrengen, dat maak nu net het verschil.
je bent niet goed met je 4-0 :slaap
[Dit bericht is veranderd door trith (op 10 december 2007 12:23:36).]
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Zie ze wel winnen van AZ. AZ speelt niet best, net als bij ons vertekenen de resultaten de laatste weken het niveau.
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Ze zullen deze wedstrijd eerder winnen dan de wedstrijd tegen NEC ben ik bang. Thuis hebben we alleen tegen Ajax (wederom onnodig!) puntverlies geleden. Publiek (incl. mezelf) zal er een hele wedstrijd achter staan. Ze zullen nu echt wel weer wakker zijn. Verdediging van Az is ook niet het beste niveau. Of we winnen, weet ik niet maar heb er meer vertrouwen in dan tegen VVV . Die wedstrijden erna zijn misschien wel belangrijker!
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
4-0 vind ik wel erg dik! Al zou ik het niet erg vinden!
Denk eerder aan een 2-1 overwinning voor Feyenoord.
Zo zou ik graag de opstelling willen zien. Ik denk net zoals Bert dat Fer een hele belangrijke speler op middenveld kan zijn.
--------------Timmer--------------
-Greene--Bahia---Hofland--de Cler-
-----------van Bronckhorst--------
------Fer---------------Sahin-----
-------------de Guzman------------
--------Slory--------Makaay-------
Indien bruins fit dan bruins voor Sahin.
[Dit bericht is veranderd door Tito Ortiz (op 10 december 2007 15:37:08).]
|
|
|
Feye-Marco Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Wie zegt ons dat Bruins komende zaterdag nog steeds op 70% van zijn kunnen kan spelen?Misschien is het wel 85 of 95%. En dan moet je hem tegen AZ gewoon opstellen. Die man is in ieder geval in staat bruikbare passes te geven. Al doet hij dat maar een uurtje.
Ik reageerde op Feyenoordfan 24, die 70% als voorbeeld nam. In dat geval heb ik liever Wijnaldum. 
Maar als Bruins zo goed als fit is, zal ik ook met hem starten. Het is inderdaad iemand die uit het niets een man vrij kan zetten.
|
|
|
Uit: Gelderland Vak: - Posts: 293 Reg.: 4 augustus 2004 | Luigi Bruins moet ook de wedstrijd van zaterdag tegen AZ aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder is nog altijd herstellende van een hamstringblessure, waardoor hij ook de afgelopen duels met FC Groningen, Heracles en VVV-Venlo moest missen. Bruins zal deze week nog individueel trainen.
Ook Sherif Ekramy zal zaterdag nog niet bij de wedstrijdselectie aansluiten. Het herstel van zijn schouderblessure gaat wel de goede kant op. Naar verwachting zal de doelman deze week weer delen van de groepstraining mee gaan maken.
Tim Vincken en Nick Hofs hebben de individuele training op de club hervat. De medische staf van Feyenoord is ‘voorzichtig positief’ dat Hofs voor de winterstop weer in actie zal kunnen komen. De rentree van Vincken zal zeker pas na de winterstop plaats hebben
Greene zal denk ik wel moeten spelen en wel op Demble dat lijkt me de beste optie,omdat AZ met twee spitsen speelt in topwedstrijden.
AZ zal met Cziommer achter de spitsen spelen Dembele zal 1 van de 2 spitsen zijn die uitgeschakeld moet worden. Greene op Dembele , Bahia op Ari en De Cler doorschuiven naar het middenveld waar de slag gewonnen moet worden!!!
Timmer
Greene - Hofland - Bahia
De Guzman - Sahin - Gio - De Cler
Slory - Makaay - Wynaldum
Waterman
Steinsson - Jaliens - Mendes - Opdam
De Zeeuw - Augustin - Cziommer - Pocognoli
Dembele - Ari
[Dit bericht is veranderd door Feyenoordfan 24 (op 10 december 2007 17:12:44).]
|
|
|
Dijonnie Basisspeler
Uit: Delft Vak: - Posts: 340 Reg.: 14 juli 2007 | Uitgaan van je eigen kracht en niet te veel aanpassen aan je tegenstander:
-----------Timmer-------------
D.Buijs--Greene--Hofland---De Cler
---------Sahin----Gio----------
Slory-----Guzman------Wijnaldum
-----------Makaay-------------
1. Jullie zullen mij voor gek verklaren met Danny Buijs op rechtsback, maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Allereerst moet Lucius daar weg. Eerste keus Greene speelt Centraal tegen de snelle Dembele. Daarnaast zal Buijs spelen tegen Pocognoli. Dit vindt ik geen sterke speler nog, valt tegen. Bovendien niet erg sterk in de duels, beetje een iel mannetje. Buijs heeft dit juist weer wel. Bovendien heeft Buijs daarnaast de drang naar voren, hetzelfde wat De Cler aan de andere kant heeft.
2. Greene centraal, verkozen boven Bahia. Bahia heeft het aardig gedaan, maar heeft tegen de wat betere spitsen toch laten zien dat hij geen topverdediger is. Daar zie ik Greene meer toe in staat. Hofland ook boven Bahia. Heeft mij persoonlijk nog niet 100% kunnen overtuigen, oogt wat traag. MAar met zijn ervaring(en bovendien een echte verdediger) moet hij samen met Greene de verdediging kunnen leiden. Bovendien is er met Greene een rechtsbenige centrale verdediger bij en dat bouwt wat makkelijker op.
3 Ik houd verder vast aan de vaste namen. Ik twijfel nog of Sahin zou moeten spelen en op welke plek. Sahin lijkt een beetje een dipje te hebben, iets wat heel normaal is voor jonge spelers. Maar ik denk dat het nog te vroeg is om met Fer tebeginnen. Laat nu al zien met flair te durven spelen, maar we moeten ook niet te veel haasten met die jongen. Sahin zou eventueel ook een linie naar voren kunnen, maar ten faveure van wie? Slory kan met zijn snelheid de trage Opdam helemaal gek spelen en Wijnaldum is juist aardig in vorm. De Guzman is bij mij een zekerheid.
Het is lastig, ben blij dat ik de keuzes niet hoef te maken.
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 | Ik zie ook, en dat roep ik al sinds PSV uit, liever vandaag dan morgen Bahia uit de basiself verdwijnen. Met zijn gestuntel krijgen we tegen een Dembele in vorm sowieso 1 goal tegen als fout van Bahia. Stel gewoon eens Greene op daar.
Verder zullen de spelers weer gemotiveerd zijn zaterdag en ik verwacht 3 punten, die ook nodig zijn om bovenin mee te blijven draaien!
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1822 Reg.: 1 juli 2005 | Een kolkende Kuip op zaterdag avond, een zwalkend AZ, een optimaal gemotiveerd Feyenoord en het moet te doen zijn. Zolang Lucius,Hofland en Bahia geconcentreerd blijven spelen, Makaay scherp is, het middenveld fel en Timmer geen rare dingen daat doen moeten we in principe kunnen winnen van AZ.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: john_de_wolf schreef:
(...)
Wijnaldum op de plaats van Sahin lijkt me nou toch niet zo'n meesterlijke zet tegen AZ Wijnaldum is zeer aanvallend ingesteld terwijl Sahin bij feyenoord een controlerende rol heeft. Ik moet toegeven dat er weinig andere opties over zijn voor die rol. Ik heb Fer niet zien spelen maar om die in de basis op te stellen is misschien ook nog al wat. Daarna kom je toch uit bij de buijsjes, luciusjes en greenes. Laten we dan mss toch maar beter onze nuri opstellen!
En dat terwijl Sahin van nature ook meer een aanvallende middenvelder is.
|
|
|
Uit: Gelderland Vak: - Posts: 293 Reg.: 4 augustus 2004 |
quote: Dijonnie schreef:
Uitgaan van je eigen kracht en niet te veel aanpassen aan je tegenstander:
-----------Timmer-------------
D.Buijs--Greene--Hofland---De Cler
---------Sahin----Gio----------
Slory-----Guzman------Wijnaldum
-----------Makaay-------------
1. Jullie zullen mij voor gek verklaren met Danny Buijs op rechtsback, maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Allereerst moet Lucius daar weg. Eerste keus Greene speelt Centraal tegen de snelle Dembele. Daarnaast zal Buijs spelen tegen Pocognoli. Dit vindt ik geen sterke speler nog, valt tegen. Bovendien niet erg sterk in de duels, beetje een iel mannetje. Buijs heeft dit juist weer wel. Bovendien heeft Buijs daarnaast de drang naar voren, hetzelfde wat De Cler aan de andere kant heeft.
2. Greene centraal, verkozen boven Bahia. Bahia heeft het aardig gedaan, maar heeft tegen de wat betere spitsen toch laten zien dat hij geen topverdediger is. Daar zie ik Greene meer toe in staat. Hofland ook boven Bahia. Heeft mij persoonlijk nog niet 100% kunnen overtuigen, oogt wat traag. MAar met zijn ervaring(en bovendien een echte verdediger) moet hij samen met Greene de verdediging kunnen leiden. Bovendien is er met Greene een rechtsbenige centrale verdediger bij en dat bouwt wat makkelijker op.
3 Ik houd verder vast aan de vaste namen. Ik twijfel nog of Sahin zou moeten spelen en op welke plek. Sahin lijkt een beetje een dipje te hebben, iets wat heel normaal is voor jonge spelers. Maar ik denk dat het nog te vroeg is om met Fer tebeginnen. Laat nu al zien met flair te durven spelen, maar we moeten ook niet te veel haasten met die jongen. Sahin zou eventueel ook een linie naar voren kunnen, maar ten faveure van wie? Slory kan met zijn snelheid de trage Opdam helemaal gek spelen en Wijnaldum is juist aardig in vorm. De Guzman is bij mij een zekerheid.
Het is lastig, ben blij dat ik de keuzes niet hoef te maken.
je hebt maar drie verdedigers nodig aangezien Az met 2 spitsen speelt , De Cer zal daardoor doorschuiven en extra mannetje creeeren op het middenveld !met jou opstelling zouden we overlopen worden op het middenveld, wie zou op Ari spelen dan?
|
|
|
arrow Vedette
Vak: - Posts: 4225 Reg.: 21 november 2003 | Tegen AZ heeft het meespelen van Slory weinig of geen zin, hij gaat zich vastlopen, is namelijk een soort tweede versie van Castelen, daar had je ook enkel iets aan bij wedtrijd die volledig open lag en dat gaat tegen AZ niet het geval zijn. Wijnaldum ook uit voorhoede weglaten, dat is niet zijn stek. Ik zou proberen andersom te spelen, met Mols beginnen en indien het lukken wil Hofs ( is-ie fit ? )naast zich met daar vlak achter in rol op middenveld, ja ja, De Cler, waarbij van Bronckhorst op zijn vertrouwde LB-plaats terechtkomt. Natuurlijk gaat van Marwijk dit noooooit doen, maar ja dan verliezen we dus, eigen schuld dikke bult.
----- Mulder -----
Greene -- Hofland -- Bahia -- van Bronckhorst
-- Buijs -- Sahin -- Wijnaldum
-------- De Cler --------
-- Hofs ---- Mols --
Geschift elftal ? Ja op zich wel, maar toch.....
|
|
|
RFC Nationale topspeler
quote: arrow schreef:
Tegen AZ heeft het meespelen van Slory weinig of geen zin, hij gaat zich vastlopen, is namelijk een soort tweede versie van Castelen, daar had je ook enkel iets aan bij wedtrijd die volledig open lag en dat gaat tegen AZ niet het geval zijn. Wijnaldum ook uit voorhoede weglaten, dat is niet zijn stek. Ik zou proberen andersom te spelen, met Mols beginnen en indien het lukken wil Hofs ( is-ie fit ? )naast zich met daar vlak achter in rol op middenveld, ja ja, De Cler, waarbij van Bronckhorst op zijn vertrouwde LB-plaats terechtkomt. Natuurlijk gaat van Marwijk dit noooooit doen, maar ja dan verliezen we dus, eigen schuld dikke bult.
----- Mulder -----
-- Hofs ---- Mols --
Tsja, ik zou die Makaay ook niet opstellen, heb je niks aan....
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
Tegen AZ heeft het meespelen van Slory weinig of geen zin, hij gaat zich vastlopen, is namelijk een soort tweede versie van Castelen, daar had je ook enkel iets aan bij wedtrijd die volledig open lag en dat gaat tegen AZ niet het geval zijn. Wijnaldum ook uit voorhoede weglaten, dat is niet zijn stek. Ik zou proberen andersom te spelen, met Mols beginnen en indien het lukken wil Hofs ( is-ie fit ? )naast zich met daar vlak achter in rol op middenveld, ja ja, De Cler, waarbij van Bronckhorst op zijn vertrouwde LB-plaats terechtkomt. Natuurlijk gaat van Marwijk dit noooooit doen, maar ja dan verliezen we dus, eigen schuld dikke bult.
----- Mulder -----
-- Hofs ---- Mols --
Mag Makaay ook mee doen bij jou?
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
----- Mulder -----
-- Hofs ---- Mols --
Geschift ja, als je Makaay op de bank laat plaatsnemen...
|
|
|
easydott Internationale topspeler
Uit: Rhoon Vak: Marathontribune - J Posts: 1633 Reg.: 9 november 2005 | De Cler 
|
|
|