Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 37 »
De Sigaar ![]()
Vedette
Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
quote:Als Heerenveen van ons wint staat het gelijk met ons als de verdere resultaten overeenkomen met elkaar. Zo dicht zit dat nu al weer op ons na dat geknoei in Groningen en in Venlo.
woekeraar schreef:
Nick Hofs traint net weer voor het eerst mee, zijn rentree bij de wedstrijd selectie wordt pas in het nieuwe jaar verwacht, tegen Psv thuis schat ik zo in.
Leroy Fer is zeker een optie, Bruins ik mag het hopen, Dwight Tiendalli wellicht bij de selectie maar zeker niet in de basis.
Feit is wel we moeten nu wel winnen om bij te blijven tot aan de winterstop, ik ga er gemakshalve vanuit dat we ook in Heerenveen met lege handen staan.
Als we zelf winnen en Ajax-Psv wordt gelijk doen we goede zaken.
st0ere2006 ![]()
Internationale topspeler
Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - KK
Reg.: 26 oktober 2006
quote:Ja , trainen is inzetbaar zijn !Dan gaat hij nu voor de tweede week mee. Hij is er nu wel erg lang uitgeweest. Zo kan het niet verder.
woekeraar schreef:
Nick Hofs traint net weer voor het eerst mee, zijn rentree bij de wedstrijd selectie wordt pas in het nieuwe jaar verwacht, tegen Psv thuis schat ik zo in.
Leroy Fer is zeker een optie, Bruins ik mag het hopen, Dwight Tiendalli wellicht bij de selectie maar zeker niet in de basis.
Feit is wel we moeten nu wel winnen om bij te blijven tot aan de winterstop, ik ga er gemakshalve vanuit dat we ook in Heerenveen met lege handen staan.
Als we zelf winnen en Ajax-Psv wordt gelijk doen we goede zaken.
geraldo di basta
Vedette
Uit: krimpen aan den ijssel
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 15 februari 2003
GreyHornet
Vedette
Uit: Enschede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 januari 2005
quote:Toch kreeg hij het voor elkaar om het elftal wel degelijk op sleeptouw te nemen. Ik ben lyrisch over deze jongen.
geraldo di basta schreef:
Fer viel heel goed in al mag jeniet verwachten dat hij het elftal op sleeptouw neemt.
De Sigaar ![]()
Vedette
Hans Worst
Nationale topspeler
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 februari 2007
john_de_wolf
Veelbelovend talent
Reg.: 20 oktober 2007
quote:Wijnaldum op de plaats van Sahin lijkt me nou toch niet zo'n meesterlijke zet tegen AZ
Hans Worst schreef:
Tegen AZ, ga ik ervan uit dat Bruins toch wel weer fit moet zijn. Sahin zal zich op de training moeten bewijzen, anders Wijnaldum op zijn plaats. Fer weer laten invallen.
Nick Hofs
Vedette
Uit: Vlaardingen
Vak: -
Reg.: 13 september 2004
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller
Uit: Gelderland
Reg.: 4 augustus 2004
quote:az speelt donderdag niet hoor tegen Everton! dat is een week later pas
Nick Hofs schreef:
Tegen AZ winnen ze gewoon weer met 4-0 en is feyenoord weer titelkandidaat nummer 1. Ze zullen die kater van VVV wegspelen met goed voetbal. AZ heeft die wedstrijd tegen Everton nog in de benen. Jammer dat feyenoord dit niet iedere week kan opbrengen, dat maak nu net het verschil.
Alles of niets zit deze competitie heel dicht bij elkaar.
trith
Basisspeler
Uit: Haarlem
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 11 april 2005
quote:je bent niet goed met je 4-0 :slaap
Nick Hofs schreef:
Tegen AZ winnen ze gewoon weer met 4-0 en is feyenoord weer titelkandidaat nummer 1. Ze zullen die kater van VVV wegspelen met goed voetbal. AZ heeft die wedstrijd tegen Everton nog in de benen. Jammer dat feyenoord dit niet iedere week kan opbrengen, dat maak nu net het verschil.
DR
Vedette
Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Laatste man
Internationale topspeler
Reg.: 1 november 2006
Tito Ortiz
Vedette
Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
quote:4-0 vind ik wel erg dik! Al zou ik het niet erg vinden!
Nick Hofs schreef:
Feye-Marco
Vedette
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004
quote:Ik reageerde op Feyenoordfan 24, die 70% als voorbeeld nam. In dat geval heb ik liever Wijnaldum.
De Sigaar schreef:
(...)
Wie zegt ons dat Bruins komende zaterdag nog steeds op 70% van zijn kunnen kan spelen?Misschien is het wel 85 of 95%. En dan moet je hem tegen AZ gewoon opstellen. Die man is in ieder geval in staat bruikbare passes te geven. Al doet hij dat maar een uurtje.
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: LA
Reg.: 1 juli 2005
Dick v/d Polder
Vedette
Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
quote:En dat terwijl Sahin van nature ook meer een aanvallende middenvelder is.
john_de_wolf schreef:
(...)
Wijnaldum op de plaats van Sahin lijkt me nou toch niet zo'n meesterlijke zet tegen AZWijnaldum is zeer aanvallend ingesteld terwijl Sahin bij feyenoord een controlerende rol heeft. Ik moet toegeven dat er weinig andere opties over zijn voor die rol. Ik heb Fer niet zien spelen maar om die in de basis op te stellen is misschien ook nog al wat. Daarna kom je toch uit bij de buijsjes, luciusjes en greenes. Laten we dan mss toch maar beter onze nuri opstellen!
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller
quote:je hebt maar drie verdedigers nodig aangezien Az met 2 spitsen speelt , De Cer zal daardoor doorschuiven en extra mannetje creeeren op het middenveld !met jou opstelling zouden we overlopen worden op het middenveld, wie zou op Ari spelen dan?
Dijonnie schreef:
Uitgaan van je eigen kracht en niet te veel aanpassen aan je tegenstander:
-----------Timmer-------------
D.Buijs--Greene--Hofland---De Cler
---------Sahin----Gio----------
Slory-----Guzman------Wijnaldum
-----------Makaay-------------
1. Jullie zullen mij voor gek verklaren met Danny Buijs op rechtsback, maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Allereerst moet Lucius daar weg. Eerste keus Greene speelt Centraal tegen de snelle Dembele. Daarnaast zal Buijs spelen tegen Pocognoli. Dit vindt ik geen sterke speler nog, valt tegen. Bovendien niet erg sterk in de duels, beetje een iel mannetje. Buijs heeft dit juist weer wel. Bovendien heeft Buijs daarnaast de drang naar voren, hetzelfde wat De Cler aan de andere kant heeft.
2. Greene centraal, verkozen boven Bahia. Bahia heeft het aardig gedaan, maar heeft tegen de wat betere spitsen toch laten zien dat hij geen topverdediger is. Daar zie ik Greene meer toe in staat. Hofland ook boven Bahia. Heeft mij persoonlijk nog niet 100% kunnen overtuigen, oogt wat traag. MAar met zijn ervaring(en bovendien een echte verdediger) moet hij samen met Greene de verdediging kunnen leiden. Bovendien is er met Greene een rechtsbenige centrale verdediger bij en dat bouwt wat makkelijker op.
3 Ik houd verder vast aan de vaste namen. Ik twijfel nog of Sahin zou moeten spelen en op welke plek. Sahin lijkt een beetje een dipje te hebben, iets wat heel normaal is voor jonge spelers. Maar ik denk dat het nog te vroeg is om met Fer tebeginnen. Laat nu al zien met flair te durven spelen, maar we moeten ook niet te veel haasten met die jongen. Sahin zou eventueel ook een linie naar voren kunnen, maar ten faveure van wie? Slory kan met zijn snelheid de trage Opdam helemaal gek spelen en Wijnaldum is juist aardig in vorm. De Guzman is bij mij een zekerheid.
Het is lastig, ben blij dat ik de keuzes niet hoef te maken.
RFC
Nationale topspeler
Reg.: 6 juli 2005
quote:Tsja, ik zou die Makaay ook niet opstellen, heb je niks aan....
arrow schreef:
Tegen AZ heeft het meespelen van Slory weinig of geen zin, hij gaat zich vastlopen, is namelijk een soort tweede versie van Castelen, daar had je ook enkel iets aan bij wedtrijd die volledig open lag en dat gaat tegen AZ niet het geval zijn. Wijnaldum ook uit voorhoede weglaten, dat is niet zijn stek. Ik zou proberen andersom te spelen, met Mols beginnen en indien het lukken wil Hofs ( is-ie fit ? )naast zich met daar vlak achter in rol op middenveld, ja ja, De Cler, waarbij van Bronckhorst op zijn vertrouwde LB-plaats terechtkomt. Natuurlijk gaat van Marwijk dit noooooit doen, maar ja dan verliezen we dus, eigen schuld dikke bult.
----- Mulder -----
Greene -- Hofland -- Bahia -- van Bronckhorst
-- Buijs -- Sahin -- Wijnaldum
-------- De Cler --------
-- Hofs ---- Mols --
Geschift elftal ? Ja op zich wel, maar toch.....
Vakkie W
Vedette
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
quote:Mag Makaay ook mee doen bij jou?
arrow schreef:
Tegen AZ heeft het meespelen van Slory weinig of geen zin, hij gaat zich vastlopen, is namelijk een soort tweede versie van Castelen, daar had je ook enkel iets aan bij wedtrijd die volledig open lag en dat gaat tegen AZ niet het geval zijn. Wijnaldum ook uit voorhoede weglaten, dat is niet zijn stek. Ik zou proberen andersom te spelen, met Mols beginnen en indien het lukken wil Hofs ( is-ie fit ? )naast zich met daar vlak achter in rol op middenveld, ja ja, De Cler, waarbij van Bronckhorst op zijn vertrouwde LB-plaats terechtkomt. Natuurlijk gaat van Marwijk dit noooooit doen, maar ja dan verliezen we dus, eigen schuld dikke bult.
----- Mulder -----
-- Hofs ---- Mols --
De Sigaar ![]()
Vedette
quote:Geschift ja, als je Makaay op de bank laat plaatsnemen...
arrow schreef:
----- Mulder -----
-- Hofs ---- Mols --
easydott
Vedette
Uit: Rhoon
Vak: Marathontribune - J
Reg.: 9 november 2005
Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Feyenoord Wedstrijden Forum » Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 57,0% dat Sporting Lissabon wint van Atletico Madrid. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!