Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
feyenoordfamiliy
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 30 januari 2008 om 08:59:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Ik ga ervan uit dat Feyenoord de wedstrijd tegen AZ wint,
temeer omdat wij met Ladzaat weer een sterker middenveld hebben. Maar ik moet erbij schrijven dat ik in mijn achterhoofd ook heb zitten dat Feyenoord soms zeer matig kan spelen. En dat heeft niets te maken met angshazerij maar met realltiteit. Kijkend naar de afgelopen maanden is het steeds niet echt goed geweest, zeker steeds een helft.
En reken er maar op dat AZ met van Gaal ook wat in petto heeft om ons proberen te pakken. Maar wij zijn als team in principe beter, als wij ook maar werken en naar voren spelen en het baltempo moet omhoog. Wij hebben ook landzaat er weerbij en dat is toch ook een versterking, ik hoop dat Feyenoord alle chroom van zich af kan gooien en eens lekker gaat voetballen dan zie ik ons wel winnen. Het zou natuurlijk geweldig zijn AZ en Ajax verslaan, tegek!

Ben ik met je eens ,dat zit ook in mijn hoofd .En tuurlijk is AZ geen makkie hoor .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Ricardo Feyenoord/SCP
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 30 januari 2008 om 10:24:27.       MSN: chierri@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan er helaas niet bij zijn, maar ik verwacht een spannende wedstrijd. Beide ploegen moeten en willen winnen, dus dat belooft nog wat moois. Verwacht veel van V.Bronckhorst en Landzaat samen. Hopelijk is De Cler fit genoeg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.378,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FR_1908
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 10:30:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Feyenoord/SCP schreef:

Kan er helaas niet bij zijn, maar ik verwacht een spannende wedstrijd. Beide ploegen moeten en willen winnen, dus dat belooft nog wat moois. Verwacht veel van V.Bronckhorst en Landzaat samen. Hopelijk is De Cler fit genoeg.

Ik maak me eerlijk gezegd meer druk om de kaart die de Cler niet moet oplopen.

Maar natuurlijk verwacht ik vanavond en a.s zondag een v. Bronckhorst en Landzaat show!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 11:37:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben ziek verdomme, kan vanavond niet
Laatste weken al Twente en nu AZ gemist.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
FR_1908
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 12:00:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Maargoed ook, dan winnen we opzeker vanavond

Beterschap!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 30 januari 2008 om 12:05:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Man doe een dikke jas aan en gaan! Wat kan je gebeuren? Ziek ben je al
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 12:09:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als er nog iemand een kaarte voor vak Y over heeft?

Ik ga vanavond iig. Heb er zin aan.
Gok op een 2-0 Hofs & Makaay
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Fredi Bobic
Lid 2e elftal

Uit: Stuttgart
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 4 augustus 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 12:41:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

met gedurfd spel: 2:1

met bertjes spel: 0:1
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
feyenoordfamiliy
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 30 januari 2008 om 13:09:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Allemaal een fijne avond jongens . Ik ga ofline , ff boodschappen doen en een pan soep in elkaar flansen ,want voor een wedstrijd hebben ze hier thuis nergens trek in , .daar krijg ik ook wat van Stel zenuwlijers zijn het

Op naar een mooie avond
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 14:28:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
feyenoordfamiliy schreef:

Allemaal een fijne avond jongens . Ik ga ofline , ff boodschappen doen en een pan soep in elkaar flansen ,want voor een wedstrijd hebben ze hier thuis nergens trek in , .daar krijg ik ook wat van Stel zenuwlijers zijn het

Op naar een mooie avond

Ik zou wachten met die soep tot morgen,als we gehakt van za hebben gemaakt heb je er ook nog ballen bij
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
srb
Nationale topspeler

Uit: Enschede
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 14:32:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie dat de laatste trein richting Enschede al om 23.02 vertrekt. Das vrij krap aan. Zijn er toevallig medeforummers hier uit de buurt die met de auto gaan en eventueel een forens mee zouden willen nemen? Uiteraard wil ik dan wel een paar centen afdragen Is misschien ook nog wel zo gezellig.

[Dit bericht is veranderd door srb (op 30 januari 2008 14:32:41).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 30 januari 2008 om 14:34:51.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoooo, wat heb ik een klotegevoel voor vanavond zeg. Ben zenuwachtig als de pleuris. Over een uurtje richting Rotterdam. Week van de waarheid voor ons..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
drummerboy
Basisspeler

Uit: Bunde
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 1 februari 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 14:49:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fredi Bobic schreef:

met gedurfd spel: 2:1

met bertjes spel: 0:1

pffffffffffffffff elk moment gebruiken om af te geven op Bert..... ik hoop dat we Az vanavond van de mat vegen......, maarja dan zal het wel door de spelers komen, ondanks Bert"je".....

Come on
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.491,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Sjaak Polak
Ballenjongen

Vak: -
Reg.: 28 december 2007
Gepost op 30 januari 2008 om 14:52:53.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar hoe zit het precies met de basisopstelling? Gaat Bertje spelen met Landzaat en van Bronckhorst verdigigend met De Guzman, Hofs en Slory ervoor? Ik zou met Sahin spelen in plaats van Hofs, Sahin is goed in de combinatie en zijn handelingssnelheid is duizend keer zo snel van die van Hofs....Ik denk dat Sahin daar het beste tot zijn recht komt namelijk.
 Help mods!
Tito Ortiz
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 15:31:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjaak Polak schreef:

Maar hoe zit het precies met de basisopstelling? Gaat Bertje spelen met Landzaat en van Bronckhorst verdigigend met De Guzman, Hofs en Slory ervoor? Ik zou met Sahin spelen in plaats van Hofs, Sahin is goed in de combinatie en zijn handelingssnelheid is duizend keer zo snel van die van Hofs....Ik denk dat Sahin daar het beste tot zijn recht komt namelijk.

verwachte opstelling:
--------------Timmer---------------
-Lucius--Greene---Hofland--de Cler-
---Landzaat--de Guzman---Gio-------
----Slory----Makaay---Mols---------
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 30 januari 2008 om 15:33:12.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjaak Polak schreef:

Volgens mij is Sahin slachtoffer geworden van de komst van Denny landzaat
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
FLR4LIFE
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 21 maart 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 15:35:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

mijn opstelling:
timmer
lucius-bahia-hofland-de cler
landzaat-gio
slory-guzman-lee
makaay
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,7VoVo: -Opstelling: incompleet
sander1986
Aanstormend talent

Uit: nieuw vennep
Reg.: 23 juni 2003
Gepost op 30 januari 2008 om 15:38:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nog 1.5 uur dan zit mijn stage dag er op en dan richting Rotterdam! heb er nu al heel veel zin in. De gezonde spanning is in me maag te voelen

Gaat helemaal goed komen!!

Fijne avond allemaal
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Patrick73
Vedette

Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 30 januari 2008 om 15:40:17.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FLR4LIFE schreef:

mijn opstelling:
timmer
lucius-bahia-hofland-de cler
landzaat-gio
slory-guzman-lee
makaay

laat Lee maar lekker op de bank
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 15:40:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een sleutelwedstrijd. Winnen we en laat PSV punten dan maken we nog een kansje op het kampioenschap. Verliezen we dan zullen zelfs de play-off moeilijk gaan worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
joeyjoy
Ballenjongen

Uit: pijnacker
Reg.: 7 juni 2007
Gepost op 30 januari 2008 om 15:43:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

laat Lee maar lekker op de bank

laat lucius er maar uit heeft al een paar wedstrijden geen bal geraakt.

greene was tegen groningen ook niet goed kijk maar naar de kansen van nijland

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
FLR4LIFE
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 21 maart 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 15:48:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
joeyjoy schreef:

(...)

laat lucius er maar uit heeft al een paar wedstrijden geen bal geraakt.

greene was tegen groningen ook niet goed kijk maar naar de kansen van nijland

keuze tussen lucius op back of green gaat mijn voorkeur toch uit naar lucius. Vind dat Lee nog wel een goeie kans verdient in de basis. Hofs was voorgaande duels ook zwak
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,7VoVo: -Opstelling: incompleet
BartV
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 januari 2005
Gepost op 30 januari 2008 om 15:56:22.       MSN: ba-rt@gmx.net  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga nu naar De Kuip, succes en een fijne wedstrijd allemaal!
 Help mods!
Gertje
Jeugdspeler

Uit: Zwolle
Reg.: 10 juli 2007
Gepost op 30 januari 2008 om 16:12:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanavond een mooie wedstrijd voor Feyenoord!!
Ik verwacht een goede wedstrijd... Nog 2 wedstrijden en dan staan we er heerlijk voor
 Help mods!
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 16:20:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gertje schreef:

Vanavond een mooie wedstrijd voor Feyenoord!!
Ik verwacht een goede wedstrijd... Nog 2 wedstrijden en dan staan we er heerlijk voor

De signalen zijn helaas anders gezien de afgelopen wedstrijden, maar ja het zou mooi zijn ja.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk