| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 |
quote: Bestlander schreef:
Ik ga ervan uit dat Feyenoord de wedstrijd tegen AZ wint,
temeer omdat wij met Ladzaat weer een sterker middenveld hebben. Maar ik moet erbij schrijven dat ik in mijn achterhoofd ook heb zitten dat Feyenoord soms zeer matig kan spelen. En dat heeft niets te maken met angshazerij maar met realltiteit. Kijkend naar de afgelopen maanden is het steeds niet echt goed geweest, zeker steeds een helft.
En reken er maar op dat AZ met van Gaal ook wat in petto heeft om ons proberen te pakken. Maar wij zijn als team in principe beter, als wij ook maar werken en naar voren spelen en het baltempo moet omhoog. Wij hebben ook landzaat er weerbij en dat is toch ook een versterking, ik hoop dat Feyenoord alle chroom van zich af kan gooien en eens lekker gaat voetballen dan zie ik ons wel winnen. Het zou natuurlijk geweldig zijn AZ en Ajax verslaan, tegek!
Ben ik met je eens ,dat zit ook in mijn hoofd .En tuurlijk is AZ geen makkie hoor .
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 | Kan er helaas niet bij zijn, maar ik verwacht een spannende wedstrijd. Beide ploegen moeten en willen winnen, dus dat belooft nog wat moois. Verwacht veel van V.Bronckhorst en Landzaat samen. Hopelijk is De Cler fit genoeg.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: Ricardo Feyenoord/SCP schreef:
Kan er helaas niet bij zijn, maar ik verwacht een spannende wedstrijd. Beide ploegen moeten en willen winnen, dus dat belooft nog wat moois. Verwacht veel van V.Bronckhorst en Landzaat samen. Hopelijk is De Cler fit genoeg.
Ik maak me eerlijk gezegd meer druk om de kaart die de Cler niet moet oplopen.
Maar natuurlijk verwacht ik vanavond en a.s zondag een v. Bronckhorst en Landzaat show!
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
Ben ziek verdomme, kan vanavond niet
Laatste weken al Twente en nu AZ gemist.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: DR schreef:
Maargoed ook, dan winnen we opzeker vanavond
Beterschap! 
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 |
quote: DR schreef:
Man doe een dikke jas aan en gaan! Wat kan je gebeuren? Ziek ben je al 
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Als er nog iemand een kaarte voor vak Y over heeft?
Ik ga vanavond iig. Heb er zin aan.
Gok op een 2-0 Hofs & Makaay 
|
|
|
Fredi Bobic Lid 2e elftal
Uit: Stuttgart Vak: Maastribune - Business seats Posts: 151 Reg.: 4 augustus 2006 | met gedurfd spel: 2:1
met bertjes spel: 0:1
|
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 | Allemaal een fijne avond jongens . Ik ga ofline , ff boodschappen doen en een pan soep in elkaar flansen ,want voor een wedstrijd hebben ze hier thuis nergens trek in , .daar krijg ik ook wat van Stel zenuwlijers zijn het
Op naar een mooie avond 
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: feyenoordfamiliy schreef:
Allemaal een fijne avond jongens . Ik ga ofline , ff boodschappen doen en een pan soep in elkaar flansen ,want voor een wedstrijd hebben ze hier thuis nergens trek in , .daar krijg ik ook wat van Stel zenuwlijers zijn het
Op naar een mooie avond 
Ik zou wachten met die soep tot morgen,als we gehakt van za hebben gemaakt heb je er ook nog ballen bij 
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Ik zie dat de laatste trein richting Enschede al om 23.02 vertrekt. Das vrij krap aan. Zijn er toevallig medeforummers hier uit de buurt die met de auto gaan en eventueel een forens mee zouden willen nemen? Uiteraard wil ik dan wel een paar centen afdragen Is misschien ook nog wel zo gezellig.

[Dit bericht is veranderd door srb (op 30 januari 2008 14:32:41).]
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4817 Reg.: 15 oktober 2003 | Zoooo, wat heb ik een klotegevoel voor vanavond zeg. Ben zenuwachtig als de pleuris. Over een uurtje richting Rotterdam. Week van de waarheid voor ons..
|
|
|
drummerboy Basisspeler
Uit: Bunde Vak: Olympiatribune - NN Posts: 319 Reg.: 1 februari 2006 |
quote: Fredi Bobic schreef:
met gedurfd spel: 2:1
met bertjes spel: 0:1
pffffffffffffffff elk moment gebruiken om af te geven op Bert..... ik hoop dat we Az vanavond van de mat vegen......, maarja dan zal het wel door de spelers komen, ondanks Bert"je".....
Come on 
|
|
|
Sjaak Polak Ballenjongen
Vak: - Posts: 12 Reg.: 28 december 2007 | Maar hoe zit het precies met de basisopstelling? Gaat Bertje spelen met Landzaat en van Bronckhorst verdigigend met De Guzman, Hofs en Slory ervoor? Ik zou met Sahin spelen in plaats van Hofs, Sahin is goed in de combinatie en zijn handelingssnelheid is duizend keer zo snel van die van Hofs....Ik denk dat Sahin daar het beste tot zijn recht komt namelijk.
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Sjaak Polak schreef:
Maar hoe zit het precies met de basisopstelling? Gaat Bertje spelen met Landzaat en van Bronckhorst verdigigend met De Guzman, Hofs en Slory ervoor? Ik zou met Sahin spelen in plaats van Hofs, Sahin is goed in de combinatie en zijn handelingssnelheid is duizend keer zo snel van die van Hofs....Ik denk dat Sahin daar het beste tot zijn recht komt namelijk.
verwachte opstelling:
--------------Timmer---------------
-Lucius--Greene---Hofland--de Cler-
---Landzaat--de Guzman---Gio-------
----Slory----Makaay---Mols---------
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: Sjaak Polak schreef:
Maar hoe zit het precies met de basisopstelling? Gaat Bertje spelen met Landzaat en van Bronckhorst verdigigend met De Guzman, Hofs en Slory ervoor? Ik zou met Sahin spelen in plaats van Hofs, Sahin is goed in de combinatie en zijn handelingssnelheid is duizend keer zo snel van die van Hofs....Ik denk dat Sahin daar het beste tot zijn recht komt namelijk.
Volgens mij is Sahin slachtoffer geworden van de komst van Denny landzaat
|
|
|
FLR4LIFE Bankzitter
Vak: Stadiontribune - S Posts: 187 Reg.: 21 maart 2006 | mijn opstelling:
timmer
lucius-bahia-hofland-de cler
landzaat-gio
slory-guzman-lee
makaay
|
|
|
sander1986 Aanstormend talent
Uit: nieuw vennep Vak: Stadiontribune - R Posts: 140 Reg.: 23 juni 2003 | Nog 1.5 uur dan zit mijn stage dag er op en dan richting Rotterdam! heb er nu al heel veel zin in. De gezonde spanning is in me maag te voelen
Gaat helemaal goed komen!!
Fijne avond allemaal 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: FLR4LIFE schreef:
mijn opstelling:
timmer
lucius-bahia-hofland-de cler
landzaat-gio
slory-guzman-lee
makaay
laat Lee maar lekker op de bank
|
|
|
Thedge  Meervoudig international
Vak: - Posts: 1708 Reg.: 22 augustus 2006 | Dit is een sleutelwedstrijd. Winnen we en laat PSV punten dan maken we nog een kansje op het kampioenschap. Verliezen we dan zullen zelfs de play-off moeilijk gaan worden.
|
|
|
joeyjoy Ballenjongen
Uit: pijnacker Vak: - Posts: 3 Reg.: 7 juni 2007 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
laat Lee maar lekker op de bank
laat lucius er maar uit heeft al een paar wedstrijden geen bal geraakt.
greene was tegen groningen ook niet goed kijk maar naar de kansen van nijland

|
|
|
FLR4LIFE Bankzitter
Vak: Stadiontribune - S Posts: 187 Reg.: 21 maart 2006 |
quote: joeyjoy schreef:
(...)
laat lucius er maar uit heeft al een paar wedstrijden geen bal geraakt.
greene was tegen groningen ook niet goed kijk maar naar de kansen van nijland

keuze tussen lucius op back of green gaat mijn voorkeur toch uit naar lucius. Vind dat Lee nog wel een goeie kans verdient in de basis. Hofs was voorgaande duels ook zwak
|
|
|
BartV Jeugdspeler
Uit: Alkmaar Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 49 Reg.: 9 januari 2005 | Ik ga nu naar De Kuip, succes en een fijne wedstrijd allemaal! 
|
|
|
Gertje Jeugdspeler
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 52 Reg.: 10 juli 2007 | Vanavond een mooie wedstrijd voor Feyenoord!!
Ik verwacht een goede wedstrijd... Nog 2 wedstrijden en dan staan we er heerlijk voor 
|
|
|
Thedge  Meervoudig international
Vak: - Posts: 1708 Reg.: 22 augustus 2006 |
quote: Gertje schreef:
Vanavond een mooie wedstrijd voor Feyenoord!!
Ik verwacht een goede wedstrijd... Nog 2 wedstrijden en dan staan we er heerlijk voor 
De signalen zijn helaas anders gezien de afgelopen wedstrijden, maar ja het zou mooi zijn ja.
|
|
|