Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
Res Non Verba
Bankzitter

Uit: Den Bosch
Vak: Marathontribune - E
Reg.: 1 september 2006
Gepost op 29 januari 2008 om 12:39:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil graag een vriend van me meenemen naar feyenoord - az. Maar helaas is het al uitverkocht. Wel zijn er via skelper wat kaarten te koop. Nu zit ik zelf met een vaste seizoenskaart op vak Q. Is het misschien mogelijk dat als ik een kaart koop voor vak T voor mijn vriend, ik hem dan mee naar boven kan nemen op Q? wellicht als ik eerst even naar boven ga en mijn seizoenskaart aan hem doorgeef ofzo?
Ik kan hem namelijk met die kaart van T mee krijgen tot aan de trap naar het vak. Dan zullen ze misshchien wat moeilijk doen...

Iemand een advies of hier ervaring mee?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,7VoVo: -Opstelling: incompleet
080502
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 20 oktober 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 12:56:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Res Non Verba schreef:

Ik wil graag een vriend van me meenemen naar feyenoord - az. Maar helaas is het al uitverkocht. Wel zijn er via skelper wat kaarten te koop. Nu zit ik zelf met een vaste seizoenskaart op vak Q. Is het misschien mogelijk dat als ik een kaart koop voor vak T voor mijn vriend, ik hem dan mee naar boven kan nemen op Q? wellicht als ik eerst even naar boven ga en mijn seizoenskaart aan hem doorgeef ofzo?
Ik kan hem namelijk met die kaart van T mee krijgen tot aan de trap naar het vak. Dan zullen ze misshchien wat moeilijk doen...

Je kan proberen je seizoenskaart vanaf vooraan Q naar beneden te gooien, moet niet zo'n probleem zijn toch? Of zie ik iets over het hoofd?

EDIT - Tenzij je maten hebt op Q natuurlijk, dan is het helemaal makkelijk.

[Dit bericht is veranderd door 080502 (op 29 januari 2008 12:57:26).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
FR_1908
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 13:04:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Res Non Verba schreef:

Dat deden wij vroeger op S. Maten kochten kaartjes voor X en heel soms stond er geen steward voor de trap en liep je met zn allen snel naar boven, of anders bleven hun beneden staan en ga jij naar boven toe met je maten, neem je hun kaart mee en dan ga je naar beneden, peukje roken of even wat drinken halen en geef je, je kaart aan je maat en gaan jullie samen naar boven toe. Dat kaartje gooien naar beneden zou ik nu niet meer doen.

Aangezien het is uitverkocht kan hij denk ik niet met je met zijn kaartje voor T op Q komen bij de trap, tenzij hij gewoon bij T erop gaat en via boven naar Q loopt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 13:09:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gertje schreef:

Wat een angsthazen zitten hier op het forum...
'het zal wel weer mis gaan' en 'dit keer geen vertrouwen'
Jullie hebben er nooit vertrouwen in!
Ben blij dat jullie niet degenen zijn die het veld op gaan, pas dan zou ik er geen vertrouwen meer in hebben!

Helemaal goed gezien Gertje, je hoeft niet veel verstand van voetbal te hebben om te weten dat een
middenveld met Landzaat en Gio samen, een zon totaal andere combinatie is dat het voetbal wel goed moet zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 29 januari 2008 om 14:04:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gertje schreef:

Wat een angsthazen zitten hier op het forum...
'het zal wel weer mis gaan' en 'dit keer geen vertrouwen'
Jullie hebben er nooit vertrouwen in!
Ben blij dat jullie niet degenen zijn die het veld op gaan, pas dan zou ik er geen vertrouwen meer in hebben!

Wij zitten tenminste in het stadion onze spelers aan te moedigen...
En dan zing ik het hardst mee kan ik je verzekeren.
En het heeft niets met angsthazen te maken, meer realisme. We kunnen wel gaan roepen dat het 5-0 wordt maar waar is dat op gebaseerd? De goede reeks van de afgelopen weken? Het loopt niet en AZ heeft na de vernedering van afgelopen vrijdag zeker iets goed te maken. Dus ga je gewoon een moeilijke wedstrijd tegemoet. Realisme, logisch nadenken. Niks angsthazen. Je kan ook je kop in het zand steken en roepen dat we toch wel kampioen gaan worden. Maar dan moet je niet aan het eind gaan roepen dat er wanbeleid gevoerd is en dat alle bestuurders eruit moeten. Dat maken we namelijk keer op keer mee met die simpele zieltjes.

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 29 januari 2008 14:08:09).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 14:28:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat is realisme.
1) Feyenoord speelt in zijn op dit moment sterkst mogelijke opstelling.
2) Met Landzaat en Gio voor het eerst samen op het middenveld, niet bij Oranje maar jawel bij
3) Az is wat spel aangaat veel zwakker dan Groningen, Heerenveen en Twente de ranglijst en onderlingen duels
hebben dat bevestigd.
4) Az heeft dan wel een op papier aardige voorhoede, achterin staat het geenszins en nu missen zij door een schorsing ook nog eens de leider Opdam.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 29 januari 2008 om 14:34:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En al die argumeten kun je ontkrachten als je je bedenkt dat Feyenoord 1,5 week geleden van excelsior verliest. Niet op kwaliteit (duh), maar op passie, strijd en mentaliteit.

Het valt me echt zo tegen momenteel: in het begin van het seizoen zag ik fris voetbal, redelijk positiespel, mooie aanvallen. Nu is het fout en op fout en het belangrijkste: een zeer slechte instelling, gebrek aan strijd enz. Ook afgelopen zondag was het in de eerste helft weer een slappe hap. Hoe is dit mogelijk bij professionals voor 45.000 man?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Res Non Verba
Bankzitter

Uit: Den Bosch
Vak: Marathontribune - E
Reg.: 1 september 2006
Gepost op 29 januari 2008 om 15:12:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

bedankt voor de tips!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Tito Ortiz
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 15:24:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga voor een 4-1 overwinning van Feyenoord op AZ morgen.
Ik verwacht morgen een vlammend Feyenoord. Met van bronckhorst en landzaat als grote uitblinkers.

[Dit bericht is veranderd door Tito Ortiz (op 29 januari 2008 15:26:02).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 29 januari 2008 om 16:29:14.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik verwacht dat AZ goed voetbal zal laten zien op bepaalde momenten maar ze de kansen niet zulle afmaken.
als wij dan scoren dan zullenhun kopjes gaan hangen.

stop je djembele stop je zowat heel AZ.

ik verwacht wel dat wij winnen aangezien ik de situatie van AZ.

3-1
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Romeijn
Jeugdspeler

Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 29 januari 2008 om 17:01:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En dat is dan ook de laatste wedstrijd van AZ onder deze trainer !! - Bertje stuurd Louise de laan uit let op mijn worden .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordi1908
Internationale topspeler

Reg.: 22 december 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 17:15:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Res Non Verba schreef:

Gewoon je kaart voor Q aan hem geven en zelf T oplopen en over de hekjes klimmen.

Als je mensen op Q kent:

Je maat beneden laten wachten terwijl je zelf Q op loopt. Daar een kaart voor Q van iemand lenen. Teruglopen naar benenen met twee kaarten voor Q in je zak en er één aan je maat geven. Boven geef je gewoon die kaart weer terug aan de eigenaar.

[Dit bericht is veranderd door Jordi1908 (op 29 januari 2008 17:17:22).]
 Help mods!
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 29 januari 2008 om 17:30:21.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Res Non Verba schreef:
Ik wil graag een vriend van me meenemen naar feyenoord - az. Maar helaas is het al uitverkocht. Wel zijn er via skelper wat kaarten te koop. Nu zit ik zelf met een vaste seizoenskaart op vak Q.

Ik heb een kaartje voor Q over, gekocht via Skelper maar ik ga bij m'n neef op V zitten. Je mag 'm overnemen tegen kostprijs.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
mdv_32
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 29 januari 2008 om 17:32:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Romeijn schreef:

En dat is dan ook de laatste wedstrijd van AZ onder deze trainer !! - Bertje stuurd Louise de laan uit let op mijn worden .

en anders geeft PSV zaterdag de genadeklap wel

Feyenoord hoort deze pot gewoon te winnen dit AZ is een zeer matige ploeg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
trith
Basisspeler

Uit: Haarlem
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 11 april 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 18:01:43.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordi1908 schreef:

(...)
Gewoon je kaart voor Q aan hem geven en zelf T oplopen en over de hekjes klimmen.

Als je mensen op Q kent:

Je maat beneden laten wachten terwijl je zelf Q op loopt. Daar een kaart voor Q van iemand lenen. Teruglopen naar benenen met twee kaarten voor Q in je zak en er één aan je maat geven. Boven geef je gewoon die kaart weer terug aan de eigenaar.

zo vaak gedaan! whaha
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,2VoVo: -Opstelling: -
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 29 januari 2008 om 18:33:07.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga ervan uit dat Feyenoord de wedstrijd tegen AZ wint,
temeer omdat wij met Ladzaat weer een sterker middenveld hebben. Maar ik moet erbij schrijven dat ik in mijn achterhoofd ook heb zitten dat Feyenoord soms zeer matig kan spelen. En dat heeft niets te maken met angshazerij maar met realltiteit. Kijkend naar de afgelopen maanden is het steeds niet echt goed geweest, zeker steeds een helft.
En reken er maar op dat AZ met van Gaal ook wat in petto heeft om ons proberen te pakken. Maar wij zijn als team in principe beter, als wij ook maar werken en naar voren spelen en het baltempo moet omhoog. Wij hebben ook landzaat er weerbij en dat is toch ook een versterking, ik hoop dat Feyenoord alle chroom van zich af kan gooien en eens lekker gaat voetballen dan zie ik ons wel winnen. Het zou natuurlijk geweldig zijn AZ en Ajax verslaan, tegek!

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 29 januari 2008 18:35:34).]
 Help mods!
Rotterdam Subway
Nationale topspeler

Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 29 januari 2008 om 18:36:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

temeer omdat wij met Ladzaat weer een sterker middenveld hebben. Maar ik moet erbij schrijven dat ik in mijn achterhoofd ook heb zitten dat Feyenoord soms zeer matg kan spelen. En dat heeft niets te maken met angshazerij maar met de realltiteit. Kijkend naar de afgelopen maanden is het steeds niet echt goed geweest, zeker steeds een helft.
En reken er maar op dat AZ met van Gaal ook wat in petto heeft om ons proberen te pakken. Maar wij zijn als team in principe beter, als wij ook maar werken en naar voren spelen en het baltempo moet omhoog. Wij hebben ook landzaat er weerbij en dat is toch ook een versterking, ik hoop dat Feyenoord alle chroom van zich af kan gooien en eens lekker gaat voetballen dan zie ik ons wel winnen. Het zou natuurlijk geweldig zijn AZ en Ajax verslaan, tegek!

temeer omdat wij met Ladzaat weer een sterker middenveld hebben. Maar ik moet erbij schrijven dat ik in mijn achterhoofd ook heb zitten dat Feyenoord soms zeer matg kan spelen. En dat heeft niets te maken met angshazerij maar met de realltiteit. Kijkend naar de afgelopen maanden is het steeds niet echt goed geweest, zeker steeds een helft.

Alles hangt van de instelling af. Als je zo slap speelt zoals bijvoorbeeld tegen Excelsior dan kun je van iedere ploeg verliezen. Met de juiste instelling winnen we deze partij gewoon.

Alles hangt van de instelling af. Als je zo slap speelt zoals bijvoorbeeld tegen Excelsior dan kun je van iedere ploeg verliezen. Met de juiste instelling winnen we deze partij gewoon.
 Help mods!
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 29 januari 2008 om 19:45:48.         MSN: rensdietz3@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik las net op AZ.nl dat Lowietje zich nu al neerlegt bij een nederlaag

Twee relevante quotes:
" Maar de kans dat je tegen Feyenoord de mindere prestaties kan kantelen, is minder groot dan tegen Willem II."

"Ik zie het duel tegen Feyenoord als een van de vele wedstrijden die we moeten spelen. Er wordt denk ik niet raar opgekeken als we verliezen."
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
goudkuipje
Nationale topspeler

Uit: Haarlem
Reg.: 30 maart 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 21:34:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
twice schreef:

Ik las net op AZ.nl dat Lowietje zich nu al neerlegt bij een nederlaag

Twee relevante quotes:
" Maar de kans dat je tegen Feyenoord de mindere prestaties kan kantelen, is minder groot dan tegen Willem II."

"Ik zie het duel tegen Feyenoord als een van de vele wedstrijden die we moeten spelen. Er wordt denk ik niet raar opgekeken als we verliezen."

Von Gahl die zich neerlegt bij een nederlaag
Hij dekt zich gewoon in voor het geval dat.
Maar na 90 minuten weten we meer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,2VoVo: -Opstelling: incompleet
feyenoordfamiliy
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 29 januari 2008 om 21:46:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze moeten echt winnen hoor .Ik hoop zo dat ze er bovenop zitten vanaf het begin .Trouwens ik zag net Tv Rijnmond ,en daar zeiden ze dat Mols gelijk in de basis zou starten .Ik vind dat niet zo gek ,ik vind het wel goed gaan .
 Help mods!
arrow1
Vedette

Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 23:33:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb niet zo'n vrees voor AZ, meer voor een Groningen, Roda, NAC of Twente.AZ is duidelijk op retour. Eerst barstenvol vol geld gepompt maar dat werkt dus niet. Nu is het een soort pompen of verzuipen. Dus we staan beiden ongeveer even sterk. Probleem bij ons wel dat we in de voorhoede geen durf hebben, dat wil zeggen, dat van Marwijk daar niks wil of durft doen dat maar een beetje op aanvallen lijkt. Lee dan maar ? Slory heeft erg weinig dreiging hoor. Van mij mag Biseswar het ook wel eens proberen. Je weet nooit hoe dat uitpakt. Met De Cler als snel opkomende man.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 30 januari 2008 om 00:33:41.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Biseswar zal het onmogelijk slechter kunnen doen dan Slory of Lee inderdaad, maar persoonlijk zou ik Wijnaldum dan nog een keer opstellen. Heb de indruk dat ie meer lef en slimheid in huis heeft.

Overigens kan ik ook een opstelling met Mols in de basis wel begrijpen. Een ruit op het middenveld met Gio in de punt naar achter, Bruins op links, Landzaat op rechts en De Guzman achter Makaay en Mols. Met 3 man voor hem hoeft Bruins dan ook niet meer zo kansloos linksbuiten te spelen en kan ie zijn aandacht veel meer focussen op het opzetten van het spel. Zou best wat in kunnen zitten, mits Bruins wel meeverdedigt.

[Dit bericht is veranderd door Kalouless (op 30 januari 2008 00:34:23).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
peetmargarita
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Isla Margarita
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 april 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 04:01:00.         MSN: imss1982@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalouless schreef:

Biseswar zal het onmogelijk slechter kunnen doen dan Slory of Lee inderdaad, maar persoonlijk zou ik Wijnaldum dan nog een keer opstellen. Heb de indruk dat ie meer lef en slimheid in huis heeft.

Overigens kan ik ook een opstelling met Mols in de basis wel begrijpen. Een ruit op het middenveld met Gio in de punt naar achter, Bruins op links, Landzaat op rechts en De Guzman achter Makaay en Mols. Met 3 man voor hem hoeft Bruins dan ook niet meer zo kansloos linksbuiten te spelen en kan ie zijn aandacht veel meer focussen op het opzetten van het spel. Zou best wat in kunnen zitten, mits Bruins wel meeverdedigt.

Mols is niet helemaal fit. Er wordt op de wedstrijddag pas over hem beslist. Verder ben ik het helemaal met je eens. (Alhoewel ik uit nieuwsgierigheid Biseswar weleens op de linksbuitenplek zou willen zien.)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FR_1908
Vedette

Reg.: 18 april 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 08:29:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
peetmargarita schreef:

(...)

Mols is niet helemaal fit. Er wordt op de wedstrijddag pas over hem beslist. Verder ben ik het helemaal met je eens. (Alhoewel ik uit nieuwsgierigheid Biseswar weleens op de linksbuitenplek zou willen zien.)

Als dat ten koste gaat van Bruins, liever niet eigenlijk. Laat Biseswar maar voor Lee of Slory spelen dan, ik weet zeker dat hij niets slechter doet dan Lee, want Lee is de Buys in de aanval van Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Droneyev
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 1 september 2007
Gepost op 30 januari 2008 om 08:30:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalouless schreef:

Goed idee, alleen nog niet vanavond, want Bruins speelt volgens mij niet.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk