Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
scooter75
Nationale topspeler

Vak: -
Reg.: 20 mei 2005
Gepost op 28 januari 2008 om 19:04:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lee werkt er tenminste voor ,dat kan je van Bruins en Slory niet zeggen.Dat zijn van die mooi-weer voetballers.Daarbij moet ik zeggen dat Lee zo'n 12e,13e man is ,puur voor de breedte.Nog ff en hij wordt een cult-held.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,3VoVo: -Opstelling: incompleet
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 28 januari 2008 om 20:30:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jongens wat maakt iedereen zich toch druk om Az, ze kunnen amper een achterhoede opstellen Woensdag.
Neen geloof mij nou maar duidelijke 4-1 of zelfs wel 5-1.
Echt een wedstrijd om uit te halen, dit Az is gewoon te zwak dit jaar. Fc Twente en Groningen waren gewoon ook goed. en die verloren wij uiteindelijk niet.
Als Ajax wint van Psv ligt de boel voor even weer open in ieder geval tot en met het weekend.

Jongens wat maakt iedereen zich toch druk om Az, ze kunnen amper een achterhoede opstellen Woensdag.
Neen geloof mij nou maar duidelijke 4-1 of zelfs wel 5-1.
Echt een wedstrijd om uit te halen, dit Az is gewoon te zwak dit jaar. Fc Twente en Groningen waren gewoon ook goed. en die verloren wij uiteindelijk niet.
Als Ajax wint van Psv ligt de boel voor even weer open in ieder geval tot en met het weekend.

[Dit bericht is veranderd door woekeraar (op 28 januari 2008 20:30:48).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
goudkuipje
Nationale topspeler

Uit: Haarlem
Reg.: 30 maart 2005
Gepost op 28 januari 2008 om 20:56:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jij denkt er wel heel makkelijk over.Ik hoop dat je vooral met je uitslag gelijk krijgt zou ook wel leuk zijn voor alle fans.Ik denk alleen dat ze er woensdag weer net wel allemaal staan.Na de nederlagen tegen de "kleintjes" is dit weer een mooie gelegenheid om revanche te nemen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,2VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 28 januari 2008 om 21:10:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
goudkuipje schreef:

Jij denkt er wel heel makkelijk over.Ik hoop dat je vooral met je uitslag gelijk krijgt zou ook wel leuk zijn voor alle fans.Ik denk alleen dat ze er woensdag weer net wel allemaal staan.Na de nederlagen tegen de "kleintjes" is dit weer een mooie gelegenheid om revanche te nemen.

Ik ben daar dus ook bang voor. Van Gaal en consorten hebben ongetwijfeld wat in petto voor ons. Het is zaak (maar daar komt die grijsgedraaide LP weer) de tegenstander onmiddellijk bij de strot te grijpen en te tonen dat er maar eentje de baas is in De Kuip. Wij dus.

Maar het zal weer eens gaan zoals tegen PSV, Excelsior, FC Twente en FC Groningen. Labbekakkerig starten en de tegenstander alle gelegenheid geven in hun spel te komen.
Dan ben je bij AZ aan het verkeerde adres en kunnen Pelle en Ari ineens wel vrij komen voor ons wassen beeld om dan gemakkelijk te scoren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 28 januari 2008 om 21:15:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij grijpen die pokke kazen bij de keel en sturen ze met een 6-1 nederlaag weer naar huis
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
trith
Basisspeler

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 11 april 2005
Gepost op 28 januari 2008 om 21:20:57.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

leuk weer uitverkkocht wordt gezellig ook met
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,2VoVo: -Opstelling: -
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 28 januari 2008 om 21:46:07.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

Wij grijpen die pokke kazen bij de keel en sturen ze met een 6-1 nederlaag weer naar huis

Put your money where your mouth is en vul het in bij de pool.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 28 januari 2008 om 21:48:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkie W schreef:

(...)

Put your money where your mouth is en vul het in bij de pool.

Ja dat gaat nog niet.......
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 28 januari 2008 om 21:49:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Ja dat gaat nog niet.......

Dat hoeft ook niet nu.

Neem jij altijd alles zo letterlijk?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 28 januari 2008 om 21:55:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkie W schreef:

(...)

Dat hoeft ook niet nu.

Neem jij altijd alles zo letterlijk?

Ik ben altijd heel serieus.....
 Help mods!
Feyenoordgevoel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Engelen
Vak: Maastribune - M
Reg.: 10 april 2006
Gepost op 28 januari 2008 om 22:07:03.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook ik ben er niet helemaal gerust op ! die von Gahl, en
zijn veld-infanterie, hebben iets recht te zetten, en hebben daar waarschijnlijk Feyenoord voor uitgekozen ! Feyenoord pas op ! als Feyenoord de zaak direkt goed aanpakt, gaat dit plan, van von Gahl niet slagen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.751,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
FR_1908
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 23:19:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
scooter75 schreef:

Lee werkt er tenminste voor ,dat kan je van Bruins en Slory niet zeggen.Dat zijn van die mooi-weer voetballers.Daarbij moet ik zeggen dat Lee zo'n 12e,13e man is ,puur voor de breedte.Nog ff en hij wordt een cult-held.

Wat een onzin, ten eerste: Hoe durf je Lee met Bruins te vergelijken? waar haal je het lef vandaan? Bruins is nog beter dan Lee zonder uberhaupt te spelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 29 januari 2008 om 00:42:14.         MSN: rensdietz3@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Ik ben daar dus ook bang voor. Van Gaal en consorten hebben ongetwijfeld wat in petto voor ons. Het is zaak (maar daar komt die grijsgedraaide LP weer) de tegenstander onmiddellijk bij de strot te grijpen en te tonen dat er maar eentje de baas is in De Kuip. Wij dus.

Maar het zal weer eens gaan zoals tegen PSV, Excelsior, FC Twente en FC Groningen. Labbekakkerig starten en de tegenstander alle gelegenheid geven in hun spel te komen.
Dan ben je bij AZ aan het verkeerde adres en kunnen Pelle en Ari ineens wel vrij komen voor ons wassen beeld om dan gemakkelijk te scoren.

Tja, alsof die Pelle en Ari hun kansen verzilveren. Ik verwacht echt geen makkelijke wedstrijd woensdag maar ik heb het idee dat die spitsen van hun de fouten van onze verdediging niet afstraffen. Dus ik ga ervan uit dat zij 0x scoren, en aangezien wij vrijwel altijd scoren reken ik op een overwinning...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 00:51:42.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb er dit keer totaal geen vertouwen in. Ik zie dit zelfs als een mogelijkheid voor AZ om weer op het goede spoor te komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 01:00:54.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

Ik heb er dit keer totaal geen vertouwen in. Ik zie dit zelfs als een mogelijkheid voor AZ om weer op het goede spoor te komen.

Nou, dit vind ik wel een beetje overdreven. AZ verliest zelfs van het o zo zwakke Willem 2. AZ staat nu niet voor niets in het rechterrijtje.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
helter skelter
Meervoudig international

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 29 januari 2008 om 01:26:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

AZ zit dan wel in de hoek waar de klappen vallen maar makkelijk gaat het niet worden, zeker niet als je zo slap begint zoals de laatste wedstrijden. Ik houd het op 2-0 of 3-1

Een mooi 'woensdagavonddraaiboek': Feyenoord wint en PSV en Ajax spelen gelijk.

zou zo maar kunnen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
peetmargarita
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Isla Margarita
Reg.: 30 april 2006
Gepost op 29 januari 2008 om 03:44:03.         MSN: imss1982@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR_1908 schreef:

(...)

Ja, net als toen ik zei dat Feyenoord met 5-1 van twente ging winnen en toen ik er 4-1 van maakte verklaarde iedereen me nog steeds voor gek. Maargoed, je weet volgens mij best zelf wel dat 'dubbele cijfers' als grap is en niet serieus bedoeld wordt, of niet? Of ben jij iemand die overal serieus op in gaat?

Nee, hoor, dat begrijp ik ook wel. Het was jouw reactie die ik eruit pikte. Ik bedoelde alleen te zeggen dat er heel erg positief gedacht wordt over deze wedstrijd terwijl daar gezien de laatste resultaten toch niet echt veel aanleiding toe is. Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel steeds negatiever wordt over Feyenoord, maar er zit ook weinig verbetering in. Hopelijk kan deze wedstrijd een ommekeer worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
vdkorput
Regelmatige invaller

Reg.: 31 januari 2006
Gepost op 29 januari 2008 om 09:16:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
helter skelter schreef:

AZ zit dan wel in de hoek waar de klappen vallen maar makkelijk gaat het niet worden, zeker niet als je zo slap begint zoals de laatste wedstrijden. Ik houd het op 2-0 of 3-1

Een mooi 'woensdagavonddraaiboek': Feyenoord wint en PSV en Ajax spelen gelijk.

zou zo maar kunnen

nog mooier: voor 1 keer mag 020 van mij winnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
FR_1908
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 10:03:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vdkorput schreef:

(...)

Van mij niet. Laat het maar een gelijkspel worden of laat PSV gewoon winnen. PSV mag thuis ook tegen grun, twente(alhoewel ik denk dat twente is ingestort) en heerenveen gelijk spelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 29 januari 2008 om 10:18:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat het pak slaag van afgelopen vrijdag in Tilburg er wel eens voor zal kunnen zorgen dat er een AZ zal staan dat iets goed te maken heeft. Slecht voor ons dus. Alleen door hard te knokken en direct fel te beginnen pak je de overwinning. Maar wanneer is Feyenoord vanaf de aftrap goed begonnen?

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 29 januari 2008 10:19:21).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 29 januari 2008 om 10:21:40.         MSN: rensdietz3@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vdkorput schreef:

(...)

Juist, het gaat er in eerste instantie toch om dat PSV die 7 punten gaat verspelen. Pas als dat gebeurd mogen wij weer denken aan een kampioenschap.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Rood wit Maastricht
Veelbelovend talent

Uit: Maastricht
Reg.: 7 juli 2007
Gepost op 29 januari 2008 om 11:01:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Met jou lange supporters loopbaan zou je moeten weten dat veel buitenlandse spelers het in de aanvangs fase moeilijk hebben.Voorbeelden te over dat het 2e jaar pas de al of niet aanwezige kwaliteieten naar boven komen.

Vind ik ook. Advocaat en Hiddink spraken positief over Lee, je mag toch aannemen dat die er ook een beetje verstand van hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 11:05:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik verwachte een lastige wedstrijd tegen Grun, ik hoopte op een kleine overwinning, maar hield ook wel rekening met puntverlies, terwijl de meesten op dit Forum veronderstelde dat we wel even zouden winnen.

Dat heet nu realisme. Ik had ook niet een uitgesproken gevoel van we winnen van Grun, met de afwezigheid van Gio, Hofland en Bruins.

Nu morgen met Gio, Hofland en uiteraard Landzaat.
Voor het eerst dit seizoen met wellicht wel de sterkste opstelling sinds het vertrek van K2.

Een Az wat nu ook Opdam mist, Koenders en Donk zijn niet de slimste om onze spitsen te stoppen en zijn ook kleiner dan die bomen achterin bij Grun.

Voorspelling rust 2-1 einduitslag 4-1
----------------------Timmer------------------------------
Lucius----------------Hofland----Greene-------------Cler--

Landzaat-----------------Sahin---------------------Gio----

-----------------------Guzman------------------------------

---------Slory----------------------Makaay-----------------

Jammer dat we niet beschikken over Podolski dan ziet het er opeeens nog 100% dodelijker uit
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Droneyev
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 1 september 2007
Gepost op 29 januari 2008 om 11:16:34.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
woekeraar schreef:

----------------------Timmer------------------------------
Lucius----------------Hofland----Greene-------------Cler--

Landzaat-----------------Sahin---------------------Gio----

-----------------------Guzman------------------------------

---------Slory----------------------Makaay-----------------

Jammer dat we niet beschikken over Podolski dan ziet het er opeeens nog 100% dodelijker uit

Met Podolski was het een ideale 4-4-2 geweest. Ik zou Greene en Hofland omdraaien (niet met het gezicht naar de goal, maar van positie) en eventueel Makaay op rechts en Lee op links, ik vind Slory niet best, de laatste tijd.
Een andere mogelijkheid is Makaay op rechts en Mols op links! Volgens mij redt Mols best 90 minuten, zeker in het tempo wat we normaal in de eerste helft spelen!
En als we toch bezig zijn: laten we nou eens experimenteren met het wisselen van van Bronckhorst en de Cler, zeker in een 4-4-2...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Gertje
Jeugdspeler

Uit: Zwolle
Reg.: 10 juli 2007
Gepost op 29 januari 2008 om 12:34:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een angsthazen zitten hier op het forum...
'het zal wel weer mis gaan' en 'dit keer geen vertrouwen'
Jullie hebben er nooit vertrouwen in!
Ben blij dat jullie niet degenen zijn die het veld op gaan, pas dan zou ik er geen vertrouwen meer in hebben!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk