| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 | Lee werkt er tenminste voor ,dat kan je van Bruins en Slory niet zeggen.Dat zijn van die mooi-weer voetballers.Daarbij moet ik zeggen dat Lee zo'n 12e,13e man is ,puur voor de breedte.Nog ff en hij wordt een cult-held. 
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 1051 Reg.: 5 juni 2005 | Jongens wat maakt iedereen zich toch druk om Az, ze kunnen amper een achterhoede opstellen Woensdag.
Neen geloof mij nou maar duidelijke 4-1 of zelfs wel 5-1.
Echt een wedstrijd om uit te halen, dit Az is gewoon te zwak dit jaar. Fc Twente en Groningen waren gewoon ook goed. en die verloren wij uiteindelijk niet.
Als Ajax wint van Psv ligt de boel voor even weer open in ieder geval tot en met het weekend.
Jongens wat maakt iedereen zich toch druk om Az, ze kunnen amper een achterhoede opstellen Woensdag.
Neen geloof mij nou maar duidelijke 4-1 of zelfs wel 5-1.
Echt een wedstrijd om uit te halen, dit Az is gewoon te zwak dit jaar. Fc Twente en Groningen waren gewoon ook goed. en die verloren wij uiteindelijk niet.
Als Ajax wint van Psv ligt de boel voor even weer open in ieder geval tot en met het weekend.
[Dit bericht is veranderd door woekeraar (op 28 januari 2008 20:30:48).]
|
|
|
goudkuipje Nationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 893 Reg.: 30 maart 2005 | Jij denkt er wel heel makkelijk over.Ik hoop dat je vooral met je uitslag gelijk krijgt zou ook wel leuk zijn voor alle fans.Ik denk alleen dat ze er woensdag weer net wel allemaal staan.Na de nederlagen tegen de "kleintjes" is dit weer een mooie gelegenheid om revanche te nemen.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: goudkuipje schreef:
Jij denkt er wel heel makkelijk over.Ik hoop dat je vooral met je uitslag gelijk krijgt zou ook wel leuk zijn voor alle fans.Ik denk alleen dat ze er woensdag weer net wel allemaal staan.Na de nederlagen tegen de "kleintjes" is dit weer een mooie gelegenheid om revanche te nemen.
Ik ben daar dus ook bang voor. Van Gaal en consorten hebben ongetwijfeld wat in petto voor ons. Het is zaak (maar daar komt die grijsgedraaide LP weer) de tegenstander onmiddellijk bij de strot te grijpen en te tonen dat er maar eentje de baas is in De Kuip. Wij dus.
Maar het zal weer eens gaan zoals tegen PSV, Excelsior, FC Twente en FC Groningen. Labbekakkerig starten en de tegenstander alle gelegenheid geven in hun spel te komen.
Dan ben je bij AZ aan het verkeerde adres en kunnen Pelle en Ari ineens wel vrij komen voor ons wassen beeld om dan gemakkelijk te scoren.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Wij grijpen die pokke kazen bij de keel en sturen ze met een 6-1 nederlaag weer naar huis 
|
|
|
trith Basisspeler
Uit: Haarlem Vak: Maastribune - W1 Posts: 324 Reg.: 11 april 2005 | leuk weer uitverkkocht wordt gezellig ook met 
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Wij grijpen die pokke kazen bij de keel en sturen ze met een 6-1 nederlaag weer naar huis 
Put your money where your mouth is en vul het in bij de pool. 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Put your money where your mouth is en vul het in bij de pool. 
Ja dat gaat nog niet.......
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Ja dat gaat nog niet.......
Dat hoeft ook niet nu.
Neem jij altijd alles zo letterlijk? 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Dat hoeft ook niet nu.
Neem jij altijd alles zo letterlijk? 
Ik ben altijd heel serieus.....
|
|
|
Feyenoordgevoel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 | Ook ik ben er niet helemaal gerust op ! die von Gahl, en
zijn veld-infanterie, hebben iets recht te zetten, en hebben daar waarschijnlijk Feyenoord voor uitgekozen ! Feyenoord pas op ! als Feyenoord de zaak direkt goed aanpakt, gaat dit plan, van von Gahl niet slagen 
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: scooter75 schreef:
Lee werkt er tenminste voor ,dat kan je van Bruins en Slory niet zeggen.Dat zijn van die mooi-weer voetballers.Daarbij moet ik zeggen dat Lee zo'n 12e,13e man is ,puur voor de breedte.Nog ff en hij wordt een cult-held. 
Wat een onzin, ten eerste: Hoe durf je Lee met Bruins te vergelijken? waar haal je het lef vandaan? Bruins is nog beter dan Lee zonder uberhaupt te spelen.
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Ik ben daar dus ook bang voor. Van Gaal en consorten hebben ongetwijfeld wat in petto voor ons. Het is zaak (maar daar komt die grijsgedraaide LP weer) de tegenstander onmiddellijk bij de strot te grijpen en te tonen dat er maar eentje de baas is in De Kuip. Wij dus.
Maar het zal weer eens gaan zoals tegen PSV, Excelsior, FC Twente en FC Groningen. Labbekakkerig starten en de tegenstander alle gelegenheid geven in hun spel te komen.
Dan ben je bij AZ aan het verkeerde adres en kunnen Pelle en Ari ineens wel vrij komen voor ons wassen beeld om dan gemakkelijk te scoren.
Tja, alsof die Pelle en Ari hun kansen verzilveren. Ik verwacht echt geen makkelijke wedstrijd woensdag maar ik heb het idee dat die spitsen van hun de fouten van onze verdediging niet afstraffen. Dus ik ga ervan uit dat zij 0x scoren, en aangezien wij vrijwel altijd scoren reken ik op een overwinning...
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 | Ik heb er dit keer totaal geen vertouwen in. Ik zie dit zelfs als een mogelijkheid voor AZ om weer op het goede spoor te komen.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: GreyHornet schreef:
Ik heb er dit keer totaal geen vertouwen in. Ik zie dit zelfs als een mogelijkheid voor AZ om weer op het goede spoor te komen.
Nou, dit vind ik wel een beetje overdreven. AZ verliest zelfs van het o zo zwakke Willem 2. AZ staat nu niet voor niets in het rechterrijtje.
|
|
|
helter skelter Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 705 Reg.: 20 april 2006 | AZ zit dan wel in de hoek waar de klappen vallen maar makkelijk gaat het niet worden, zeker niet als je zo slap begint zoals de laatste wedstrijden. Ik houd het op 2-0 of 3-1
Een mooi 'woensdagavonddraaiboek': Feyenoord wint en PSV en Ajax spelen gelijk.
zou zo maar kunnen
|
|
|
peetmargarita Geselecteerd voor Oranje
Uit: Isla Margarita Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 533 Reg.: 30 april 2006 |
quote: FR_1908 schreef:
(...)
Ja, net als toen ik zei dat Feyenoord met 5-1 van twente ging winnen en toen ik er 4-1 van maakte verklaarde iedereen me nog steeds voor gek. Maargoed, je weet volgens mij best zelf wel dat 'dubbele cijfers' als grap is en niet serieus bedoeld wordt, of niet? Of ben jij iemand die overal serieus op in gaat?
Nee, hoor, dat begrijp ik ook wel. Het was jouw reactie die ik eruit pikte. Ik bedoelde alleen te zeggen dat er heel erg positief gedacht wordt over deze wedstrijd terwijl daar gezien de laatste resultaten toch niet echt veel aanleiding toe is. Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel steeds negatiever wordt over Feyenoord, maar er zit ook weinig verbetering in. Hopelijk kan deze wedstrijd een ommekeer worden.
|
|
|
vdkorput Regelmatige invaller
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 266 Reg.: 31 januari 2006 |
quote: helter skelter schreef:
AZ zit dan wel in de hoek waar de klappen vallen maar makkelijk gaat het niet worden, zeker niet als je zo slap begint zoals de laatste wedstrijden. Ik houd het op 2-0 of 3-1
Een mooi 'woensdagavonddraaiboek': Feyenoord wint en PSV en Ajax spelen gelijk.
zou zo maar kunnen
nog mooier: voor 1 keer mag 020 van mij winnen.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: vdkorput schreef:
(...)
Van mij niet. Laat het maar een gelijkspel worden of laat PSV gewoon winnen. PSV mag thuis ook tegen grun, twente(alhoewel ik denk dat twente is ingestort) en heerenveen gelijk spelen.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 | Ik denk dat het pak slaag van afgelopen vrijdag in Tilburg er wel eens voor zal kunnen zorgen dat er een AZ zal staan dat iets goed te maken heeft. Slecht voor ons dus. Alleen door hard te knokken en direct fel te beginnen pak je de overwinning. Maar wanneer is Feyenoord vanaf de aftrap goed begonnen? 
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 29 januari 2008 10:19:21).]
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 |
quote: vdkorput schreef:
(...)
Juist, het gaat er in eerste instantie toch om dat PSV die 7 punten gaat verspelen. Pas als dat gebeurd mogen wij weer denken aan een kampioenschap.
|
|
|
Rood wit Maastricht Veelbelovend talent
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 108 Reg.: 7 juli 2007 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Met jou lange supporters loopbaan zou je moeten weten dat veel buitenlandse spelers het in de aanvangs fase moeilijk hebben.Voorbeelden te over dat het 2e jaar pas de al of niet aanwezige kwaliteieten naar boven komen.
Vind ik ook. Advocaat en Hiddink spraken positief over Lee, je mag toch aannemen dat die er ook een beetje verstand van hebben.
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 1051 Reg.: 5 juni 2005 | Ik verwachte een lastige wedstrijd tegen Grun, ik hoopte op een kleine overwinning, maar hield ook wel rekening met puntverlies, terwijl de meesten op dit Forum veronderstelde dat we wel even zouden winnen.
Dat heet nu realisme. Ik had ook niet een uitgesproken gevoel van we winnen van Grun, met de afwezigheid van Gio, Hofland en Bruins.
Nu morgen met Gio, Hofland en uiteraard Landzaat.
Voor het eerst dit seizoen met wellicht wel de sterkste opstelling sinds het vertrek van K2.
Een Az wat nu ook Opdam mist, Koenders en Donk zijn niet de slimste om onze spitsen te stoppen en zijn ook kleiner dan die bomen achterin bij Grun.
Voorspelling rust 2-1 einduitslag 4-1
----------------------Timmer------------------------------
Lucius----------------Hofland----Greene-------------Cler--
Landzaat-----------------Sahin---------------------Gio----
-----------------------Guzman------------------------------
---------Slory----------------------Makaay-----------------
Jammer dat we niet beschikken over Podolski dan ziet het er opeeens nog 100% dodelijker uit 
|
|
|
Droneyev Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - N Posts: 239 Reg.: 1 september 2007 |
quote: woekeraar schreef:
----------------------Timmer------------------------------
Lucius----------------Hofland----Greene-------------Cler--
Landzaat-----------------Sahin---------------------Gio----
-----------------------Guzman------------------------------
---------Slory----------------------Makaay-----------------
Jammer dat we niet beschikken over Podolski dan ziet het er opeeens nog 100% dodelijker uit 
Met Podolski was het een ideale 4-4-2 geweest. Ik zou Greene en Hofland omdraaien (niet met het gezicht naar de goal, maar van positie) en eventueel Makaay op rechts en Lee op links, ik vind Slory niet best, de laatste tijd.
Een andere mogelijkheid is Makaay op rechts en Mols op links! Volgens mij redt Mols best 90 minuten, zeker in het tempo wat we normaal in de eerste helft spelen!
En als we toch bezig zijn: laten we nou eens experimenteren met het wisselen van van Bronckhorst en de Cler, zeker in een 4-4-2...
|
|
|
Gertje Jeugdspeler
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 52 Reg.: 10 juli 2007 | Wat een angsthazen zitten hier op het forum... 
'het zal wel weer mis gaan' en 'dit keer geen vertrouwen'
Jullie hebben er nooit vertrouwen in!
Ben blij dat jullie niet degenen zijn die het veld op gaan, pas dan zou ik er geen vertrouwen meer in hebben!
|
|
|