Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
srb
Nationale topspeler

Uit: Enschede
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 28 januari 2008 om 11:38:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik had juist heel lang het gevoel dat het nog wel goed zo komen. Totdat we die slecht 3 minuten erbij kregen en er weer zo'n groningen speler lag te "creperen", toen zag ik het niet meer gebeuren. Jammer. Was zeer spannend, maar ik had liever de 3 punten gehad.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Gertje
Jeugdspeler

Uit: Zwolle
Vak: -
Reg.: 10 juli 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 12:34:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tegen dit AZ gaat gewonnen worden.
Landzaat en Van Bronckhorst samen lijkt me prachtig!
Alleen Bruins in het midden lijkt me minder slim, te slap en het is een linkspoot.
Het is wachten tot Feyenoord een goede ploeg durft aan te pakken. De beuk erin en geloven in eigen kwaliteit!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 12:41:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Az speelt nog steeds een behoorlijk spelletje.Als je denkt dat het zomaar een nulletje of vier wordt,ga je al met een verkeerde instelling het veld in of de tribune op.Tegen kleine klubs die afwachtend spelen is toch een heel ander verhaal dan tegen betere teams.Zie VVV,denkt nu de aanval te kiezen en gaat fors de boot in.Feyenoord is zon tegenstander waarin Az het geschonden imago van een as topklub weer een beetje een gezicht kan geven.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 28 januari 2008 om 12:57:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gertje schreef:

Tegen dit AZ gaat gewonnen worden.
Landzaat en Van Bronckhorst samen lijkt me prachtig!
Alleen Bruins in het midden lijkt me minder slim, te slap en het is een linkspoot.
Het is wachten tot Feyenoord een goede ploeg durft aan te pakken. De beuk erin en geloven in eigen kwaliteit!

Bruins is stijfrechts...

Daarbijs is "10" z'n beste positie...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.336,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 28 januari 2008 om 13:01:15.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het gaat gewoon een moeilijke wedstrijd worden, maar ja ik vind de 3 punten het belangrijkste en niet hoeveel het wordt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 13:07:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Timmer

Lucius - Greene - Hofland - De Cler

Landzaat - Bruins/Sahin* - v.Bronckhorst

de Guzman/Sahin - Makaay - Slory

* = Ik weet niet of Luigi Bruins weer fit zal zijn voor woensdag

Ik zou Slory graag een keer van links zien komen, hij kan naar binnen trekken zodat de Cler buitenom de ruimte heeft. Bruins 'verdient' in mijn ogen een kans als meest vooruitgeschoven middenvelder, te meer ook omdat Jonathan de Guzman en Nicky Hofs mij beiden nog niet volledig overtuigd hebben dit seizoen. Wie er vanaf rechts moet komen is me om het even, eerlijk gezegd. Ik zou Sahin wel eens in een aanvallender rol willen zien.

[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 28 januari 2008 13:09:26).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Gepost op 28 januari 2008 om 13:24:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Timmer

Lucius Greene Bahia de Cler

Landzaat de Guzman Bronckhorst

Slory Makaay Bruins of Lee
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 28 januari 2008 om 14:05:57.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

Timmer

Lucius Greene Bahia de Cler

Landzaat de Guzman Bronckhorst

Slory Makaay Bruins of Lee

Doe dan maar Bruins. Die Lee vind ik er tot nu toe zeer weinig van kunnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Hans Worst
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 februari 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 14:15:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lee gaat vanaf nu beter uit de verf komen, omdat ons middenveld meer in balans zal zijn. Let maar op.

Tegen AZ:

-------------------------Timmer----------------------------

Lucius-------------Greene-----Hofland--------------DeCler--

-----------Landzaat----------------Bronckhorst-------------

Slory-------------------Guzman-----------------------Lee--

-------------------Makaay----------------------------------

Dit elftal is absoluut kampioenswaardig!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Patrick73
Vedette

Gepost op 28 januari 2008 om 14:23:10.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap echt niet dat er in de opstelling vaak de naam Lee voorkomt, die gozer kan niks
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
FR_1908
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 15:42:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

Ik snap echt niet dat er in de opstelling vaak de naam Lee voorkomt, die gozer kan niks

Helemaal mee eens, Ik kan er ook niet tegen als mensen in het stadion "Lee, Lee, Lee" gaan lopen schreeuwen als hij alleen maar al in beeld komt. Lee is nog nooit een tegenstander voorbij gegaan in zijn leven.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
080502
Bankzitter

Reg.: 20 oktober 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 15:49:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR_1908 schreef:

(...)

Helemaal mee eens, Ik kan er ook niet tegen als mensen in het stadion "Lee, Lee, Lee" gaan lopen schreeuwen als hij alleen maar al in beeld komt. Lee is nog nooit een tegenstander voorbij gegaan in zijn leven.

Dus? Stoppen met aanmoedigen, of een hart onder de riem steken?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
FR_1908
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 15:52:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
080502 schreef:

(...)

Moedig liever een speler aan die het wel verdient, of moedig Feyenoord gewoon als team aan in plaats van fluiten of lopen kankeren op een speler omdat hij een kans mist (De Guzman gister)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bombardier2
International

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 3 augustus 2006
Gepost op 28 januari 2008 om 15:52:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

Zo heel slecht deed hij het gisteren overigens niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 16:12:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee, hij deed het niet slecht maar ik denk dat Bruins, Wijnaldum of Sahin vanaf de vleugel voor meer gevaar kunnen zorgen en beter in de ploeg 'passen'. Ik heb nog steeds het gevoel dat Lee niet helemaal doorheeft wat er van hem verwacht wordt, hij lijkt zo te 'zwemmen' in dit team...
 Help mods!
mdv_32
Regelmatige invaller

Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 16:15:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

Nee, hij deed het niet slecht maar ik denk dat Bruins, Wijnaldum of Sahin vanaf de vleugel voor meer gevaar kunnen zorgen en beter in de ploeg 'passen'. Ik heb nog steeds het gevoel dat Lee niet helemaal doorheeft wat er van hem verwacht wordt, hij lijkt zo te 'zwemmen' in dit team...

ik heb het idee dat je een stuk gebakken hond met saus in het doel moet leggen voordat Lee doorheeft dat de bal daar echt in moet. Er gaat weinig van hem uit behalve wat schijndreiging. Zijn man speelt hij feitelijk nooit uit.
 Help mods!
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 28 januari 2008 om 16:29:12.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

Zeer mee eens... Ik hoop dat Van Marwijk het aandurft om Wijnaldum gewoon op te stellen, zeker nu Slory ook zo hopeloos uit vorm is. Bruins wil ik een keer in het midden zien want op links kan die jongen ook niets uitrichten. Zet De Guzman maar op rechts.

Bovendien denk ik dat Van Marwijk tegen AZ wel iets verrassends uit zijn hoge hoed zal moeten halen want het mag dan wel even tegenzitten in Alkmaar, volgens mij kan Van Gaal zelfs een stel etalagepoppen nog wel aan het verstand brengen hoe je dit Feyenoord kunt bestrijden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Gepost op 28 januari 2008 om 16:30:39.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
080502 schreef:

(...)

Worden andere spelers wel aangemoedigd dan, als ze het veld opkomen worden er hooguit 5 namen gescandeerd. Dus ik zou om te beginnen maar eens je basis aanmoedigen en dan pas voor een invaller die niet eens een deuk in een pakje boter schopt
 Help mods!
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 18:10:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

timmer

lucius greene hofland de cler

landzaat van bronckhorst

de guzman bruins sahin

makaay

opbouw van achteruit door hofland en greene .Hopelijk gaat dit nu ook beter door landzaat en gio naast elkaar.Zeker landzaat verstopt zich niet en dat was net wat we nodig hadden.Verder sahin op links.Krijgt de bal,de cler komt buitenom,hij geeft hem mee>gevaar of de cler trekt de back mee en sahin krijgt de ruimte om voor te geven(met zijn uitstekende overzicht en trap)>gevaar.LAtenw e hopen dat de guzman weer lekker acties maakt en gevaar sticht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 28 januari 2008 om 18:17:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

(...)

Zo heel slecht deed hij het gisteren overigens niet.

Als we al tevreden zijn als Lee 1 gevaarlijke voorzet geeft, kunnen we wel ophouden.
Deze jongen komt zwaar tekort, en mag Feyenoord eind van het jaar absoluut verlaten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 28 januari 2008 om 18:21:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KarimSaidi schreef:

(...)

Als we al tevreden zijn als Lee 1 gevaarlijke voorzet geeft, kunnen we wel ophouden.
Deze jongen komt zwaar tekort, en mag Feyenoord eind van het jaar absoluut verlaten.

Het transferwindow is nog niet gesloten. Van mij mag hij binnen 3 dagen ook nog weg zijn. Ik hoef hem echt niet meer te zien bij ons.
Die man kan er echt geen pepernoot van
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Gepost op 28 januari 2008 om 18:35:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Het transferwindow is nog niet gesloten. Van mij mag hij binnen 3 dagen ook nog weg zijn. Ik hoef hem echt niet meer te zien bij ons.
Die man kan er echt geen pepernoot van

Met jou lange supporters loopbaan zou je moeten weten dat veel buitenlandse spelers het in de aanvangs fase moeilijk hebben.Voorbeelden te over dat het 2e jaar pas de al of niet aanwezige kwaliteieten naar boven komen.
 Help mods!
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 18:46:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lee speelt veel te wild aan de bal.Nooit rustig kijken,nee hij loopt blind op zijn tegenstander af en vertrouwt erop dat er iemand voor de goal staat en dan geeft hij voor.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 18:47:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bruins is er niet bij helaas. Wel lekker weer een avondwedstrijd.

Ik zou spelen in een 4-4-2:

Timmer

Lucius-Greene-Hofland-De Cler

De Guzman-Landzaat-Gio-Sahin

---------Mols&Makaay--------

Ipv Mols er het laatste half uur in de eerste helft met hem van start. Eerst maximaal druk op AZ en proberen te scoren. Ze hebben het psychisch al zwaar dus moeten ze snel op achterstand komen.

Dan de tweede helft Slory voor Mols en Wijnaldum voor Sahin.

Maar goed, dit klusje wordt nog lastig zat. AZ zal gebrand zijn op een resultaat, dit is toch wel hun laatste kans. Als ze nog in de top 5 willen geraken moeten ze vanaf nu echt gaan winnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 18:51:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie veel positieve verwachtingen. Ik zelf ben erg gespannen, want deze wedstrijd moet!! gewonnen worden.
AZ is gigantisch slecht bezig, ik zie dit niet als een voordeel. AZ heeft nog altijd veel kwaliteit (meer dan Groningen en Heerenveen naar mijn mening) en zal deze wedstrijd zioen als het ultieme moment om he tij te doen keren.

Als je de spelers hebt die AZ heeft zal je toch een keer gaan winnen. NA al die verliespartijen is de kans alleen maar groter dat ze dat nu wel gaan doen.

Tsja ik zie ons nog niet zo snel winnen. Maar wij hebben wel spelers als Landzaat GvB en Makaay rondlopen die het hoofd koel houden en opstaan in dit soort wedstrijden, iets wat AZ duidelijk ontbeert.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk