| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Ik had juist heel lang het gevoel dat het nog wel goed zo komen. Totdat we die slecht 3 minuten erbij kregen en er weer zo'n groningen speler lag te "creperen", toen zag ik het niet meer gebeuren. Jammer. Was zeer spannend, maar ik had liever de 3 punten gehad.
|
|
|
Gertje Jeugdspeler
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 52 Reg.: 10 juli 2007 | Tegen dit AZ gaat gewonnen worden.
Landzaat en Van Bronckhorst samen lijkt me prachtig!
Alleen Bruins in het midden lijkt me minder slim, te slap en het is een linkspoot.
Het is wachten tot Feyenoord een goede ploeg durft aan te pakken. De beuk erin en geloven in eigen kwaliteit!
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Az speelt nog steeds een behoorlijk spelletje.Als je denkt dat het zomaar een nulletje of vier wordt,ga je al met een verkeerde instelling het veld in of de tribune op.Tegen kleine klubs die afwachtend spelen is toch een heel ander verhaal dan tegen betere teams.Zie VVV,denkt nu de aanval te kiezen en gaat fors de boot in.Feyenoord is zon tegenstander waarin Az het geschonden imago van een as topklub weer een beetje een gezicht kan geven.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: Gertje schreef:
Tegen dit AZ gaat gewonnen worden.
Landzaat en Van Bronckhorst samen lijkt me prachtig!
Alleen Bruins in het midden lijkt me minder slim, te slap en het is een linkspoot.
Het is wachten tot Feyenoord een goede ploeg durft aan te pakken. De beuk erin en geloven in eigen kwaliteit!
Bruins is stijfrechts...
Daarbijs is "10" z'n beste positie...
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Het gaat gewoon een moeilijke wedstrijd worden, maar ja ik vind de 3 punten het belangrijkste en niet hoeveel het wordt.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Timmer
Lucius - Greene - Hofland - De Cler
Landzaat - Bruins/Sahin* - v.Bronckhorst
de Guzman/Sahin - Makaay - Slory
* = Ik weet niet of Luigi Bruins weer fit zal zijn voor woensdag
Ik zou Slory graag een keer van links zien komen, hij kan naar binnen trekken zodat de Cler buitenom de ruimte heeft. Bruins 'verdient' in mijn ogen een kans als meest vooruitgeschoven middenvelder, te meer ook omdat Jonathan de Guzman en Nicky Hofs mij beiden nog niet volledig overtuigd hebben dit seizoen. Wie er vanaf rechts moet komen is me om het even, eerlijk gezegd. Ik zou Sahin wel eens in een aanvallender rol willen zien.
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 28 januari 2008 13:09:26).]
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Timmer
Lucius Greene Bahia de Cler
Landzaat de Guzman Bronckhorst
Slory Makaay Bruins of Lee
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: varkenoord schreef:
Timmer
Lucius Greene Bahia de Cler
Landzaat de Guzman Bronckhorst
Slory Makaay Bruins of Lee
Doe dan maar Bruins. Die Lee vind ik er tot nu toe zeer weinig van kunnen.
|
|
|
Hans Worst Geselecteerd voor Oranje
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 734 Reg.: 5 februari 2007 | Lee gaat vanaf nu beter uit de verf komen, omdat ons middenveld meer in balans zal zijn. Let maar op.
Tegen AZ:
-------------------------Timmer----------------------------
Lucius-------------Greene-----Hofland--------------DeCler--
-----------Landzaat----------------Bronckhorst-------------
Slory-------------------Guzman-----------------------Lee--
-------------------Makaay----------------------------------
Dit elftal is absoluut kampioenswaardig!
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Ik snap echt niet dat er in de opstelling vaak de naam Lee voorkomt, die gozer kan niks
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
Ik snap echt niet dat er in de opstelling vaak de naam Lee voorkomt, die gozer kan niks
Helemaal mee eens, Ik kan er ook niet tegen als mensen in het stadion "Lee, Lee, Lee" gaan lopen schreeuwen als hij alleen maar al in beeld komt. Lee is nog nooit een tegenstander voorbij gegaan in zijn leven.
|
|
|
080502 Bankzitter
Vak: - Posts: 221 Reg.: 20 oktober 2004 |
quote: FR_1908 schreef:
(...)
Helemaal mee eens, Ik kan er ook niet tegen als mensen in het stadion "Lee, Lee, Lee" gaan lopen schreeuwen als hij alleen maar al in beeld komt. Lee is nog nooit een tegenstander voorbij gegaan in zijn leven.
Dus? Stoppen met aanmoedigen, of een hart onder de riem steken?
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: 080502 schreef:
(...)
Moedig liever een speler aan die het wel verdient, of moedig Feyenoord gewoon als team aan in plaats van fluiten of lopen kankeren op een speler omdat hij een kans mist (De Guzman gister)
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 |
quote: Patrick73 schreef:
Ik snap echt niet dat er in de opstelling vaak de naam Lee voorkomt, die gozer kan niks
Zo heel slecht deed hij het gisteren overigens niet.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Nee, hij deed het niet slecht maar ik denk dat Bruins, Wijnaldum of Sahin vanaf de vleugel voor meer gevaar kunnen zorgen en beter in de ploeg 'passen'. Ik heb nog steeds het gevoel dat Lee niet helemaal doorheeft wat er van hem verwacht wordt, hij lijkt zo te 'zwemmen' in dit team...
|
|
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 |
quote: Middenveldert schreef:
Nee, hij deed het niet slecht maar ik denk dat Bruins, Wijnaldum of Sahin vanaf de vleugel voor meer gevaar kunnen zorgen en beter in de ploeg 'passen'. Ik heb nog steeds het gevoel dat Lee niet helemaal doorheeft wat er van hem verwacht wordt, hij lijkt zo te 'zwemmen' in dit team...
ik heb het idee dat je een stuk gebakken hond met saus in het doel moet leggen voordat Lee doorheeft dat de bal daar echt in moet. Er gaat weinig van hem uit behalve wat schijndreiging. Zijn man speelt hij feitelijk nooit uit.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: Middenveldert schreef:
Nee, hij deed het niet slecht maar ik denk dat Bruins, Wijnaldum of Sahin vanaf de vleugel voor meer gevaar kunnen zorgen en beter in de ploeg 'passen'. Ik heb nog steeds het gevoel dat Lee niet helemaal doorheeft wat er van hem verwacht wordt, hij lijkt zo te 'zwemmen' in dit team...
Zeer mee eens... Ik hoop dat Van Marwijk het aandurft om Wijnaldum gewoon op te stellen, zeker nu Slory ook zo hopeloos uit vorm is. Bruins wil ik een keer in het midden zien want op links kan die jongen ook niets uitrichten. Zet De Guzman maar op rechts.
Bovendien denk ik dat Van Marwijk tegen AZ wel iets verrassends uit zijn hoge hoed zal moeten halen want het mag dan wel even tegenzitten in Alkmaar, volgens mij kan Van Gaal zelfs een stel etalagepoppen nog wel aan het verstand brengen hoe je dit Feyenoord kunt bestrijden.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: 080502 schreef:
(...)
Worden andere spelers wel aangemoedigd dan, als ze het veld opkomen worden er hooguit 5 namen gescandeerd. Dus ik zou om te beginnen maar eens je basis aanmoedigen en dan pas voor een invaller die niet eens een deuk in een pakje boter schopt
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
lucius greene hofland de cler
landzaat van bronckhorst
de guzman bruins sahin
makaay
opbouw van achteruit door hofland en greene .Hopelijk gaat dit nu ook beter door landzaat en gio naast elkaar.Zeker landzaat verstopt zich niet en dat was net wat we nodig hadden.Verder sahin op links.Krijgt de bal,de cler komt buitenom,hij geeft hem mee>gevaar of de cler trekt de back mee en sahin krijgt de ruimte om voor te geven(met zijn uitstekende overzicht en trap)>gevaar.LAtenw e hopen dat de guzman weer lekker acties maakt en gevaar sticht.
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 |
quote: bombardier2 schreef:
(...)
Zo heel slecht deed hij het gisteren overigens niet.
Als we al tevreden zijn als Lee 1 gevaarlijke voorzet geeft, kunnen we wel ophouden.
Deze jongen komt zwaar tekort, en mag Feyenoord eind van het jaar absoluut verlaten.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: KarimSaidi schreef:
(...)
Als we al tevreden zijn als Lee 1 gevaarlijke voorzet geeft, kunnen we wel ophouden.
Deze jongen komt zwaar tekort, en mag Feyenoord eind van het jaar absoluut verlaten.
Het transferwindow is nog niet gesloten. Van mij mag hij binnen 3 dagen ook nog weg zijn. Ik hoef hem echt niet meer te zien bij ons.
Die man kan er echt geen pepernoot van
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Het transferwindow is nog niet gesloten. Van mij mag hij binnen 3 dagen ook nog weg zijn. Ik hoef hem echt niet meer te zien bij ons.
Die man kan er echt geen pepernoot van
Met jou lange supporters loopbaan zou je moeten weten dat veel buitenlandse spelers het in de aanvangs fase moeilijk hebben.Voorbeelden te over dat het 2e jaar pas de al of niet aanwezige kwaliteieten naar boven komen.
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
Posts: 797 Reg.: 27 juli 2007 | Lee speelt veel te wild aan de bal.Nooit rustig kijken,nee hij loopt blind op zijn tegenstander af en vertrouwt erop dat er iemand voor de goal staat en dan geeft hij voor.
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 | Bruins is er niet bij helaas. Wel lekker weer een avondwedstrijd.
Ik zou spelen in een 4-4-2:
Timmer
Lucius-Greene-Hofland-De Cler
De Guzman-Landzaat-Gio-Sahin
---------Mols&Makaay--------
Ipv Mols er het laatste half uur in de eerste helft met hem van start. Eerst maximaal druk op AZ en proberen te scoren. Ze hebben het psychisch al zwaar dus moeten ze snel op achterstand komen.
Dan de tweede helft Slory voor Mols en Wijnaldum voor Sahin.
Maar goed, dit klusje wordt nog lastig zat. AZ zal gebrand zijn op een resultaat, dit is toch wel hun laatste kans. Als ze nog in de top 5 willen geraken moeten ze vanaf nu echt gaan winnen.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4194 Reg.: 2 juli 2004 | Ik zie veel positieve verwachtingen. Ik zelf ben erg gespannen, want deze wedstrijd moet!! gewonnen worden.
AZ is gigantisch slecht bezig, ik zie dit niet als een voordeel. AZ heeft nog altijd veel kwaliteit (meer dan Groningen en Heerenveen naar mijn mening) en zal deze wedstrijd zioen als het ultieme moment om he tij te doen keren.
Als je de spelers hebt die AZ heeft zal je toch een keer gaan winnen. NA al die verliespartijen is de kans alleen maar groter dat ze dat nu wel gaan doen.
Tsja ik zie ons nog niet zo snel winnen. Maar wij hebben wel spelers als Landzaat GvB en Makaay rondlopen die het hoofd koel houden en opstaan in dit soort wedstrijden, iets wat AZ duidelijk ontbeert.
|
|
|