| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
VakkieS Ballenjongen
Uit: Brunssum Vak: Stadiontribune - S Posts: 2 Reg.: 14 mei 2006 | Op Sportweek.nl staat dat volgens Sunday Mirror City 18,8 miljoen betaalt voor Alves.
[Dit bericht is veranderd door VakkieS (op 6 januari 2008 16:05:27).]
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 | Raar trouwens dat op Feyenoord Skelper geen kopje met Feyenoord-AZ staat. Ik denk toch dat er wel mensen een kaartje hebben en op de nieuwe speeldatum niet kunnen. Ik zou er graag heen gaan...
|
|
|
JasonFeyenoordfan Ballenjongen
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 13 Reg.: 28 juni 2007 | die kaarten kan je inleveren bij Feyenoord zelf en waarschijnlijk worden die dan opnieuw in de verkoop gezet, volgens mij kon je die kaarten tot 14 januari inleveren dus moet je daarna even de site in de gaten houden wanneer ze die gaan verkopen
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 | Het slaat echt nergens op wat voor afzetters er op Marktplaats rondlopen...
|
|
|
Maciek Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - RR Posts: 28 Reg.: 17 december 2004 | tja ik zou ook geen 100 euro betalen voor een potje tegen een middenmoter..tenzij 020 daar ooit hopelijk staat 
|
|
|
Kaloutje Bankzitter
Vak: Stadiontribune - Q Posts: 204 Reg.: 9 augustus 2006 | Als je een halve seizoenskaart hebt gekocht, kun je dan wel naar AZ, of zit die nog bij de 1e helft?
|
|
|
Maciek Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - RR Posts: 28 Reg.: 17 december 2004 | Denk het wel, volgens mij worden de kaarten geactiveerd en zijn tot en met de laatste wedtrijd geldig. Maar misschien verstandig om te checken bij de klantenservice ofzo, tenzij iemand hier dat definitief weet.
|
|
|
JasonFeyenoordfan Ballenjongen
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 13 Reg.: 28 juni 2007 | ik zou het raar vinden als die halve seizoenskaart geldig is voor az aangezien alle kaarten al verkocht waren toen de wedstrijd geacht werd 15 december gespeeld te worden
|
|
|
ribruijn Vedette Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | |
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: ribruijn schreef:
Oeps! Deja-vu? Daar gaan we weer.......
http://www.ad.nl/sport/article1977966.ece
Ik geloof dat ze me weer kwaad willen maken. Speciaal toch kunnen regelen dat ik die woensdag vrij ben, en dan krijg je dit?
ACAB ACAB ACAB!
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 | Het zou me deze keer niet zo slecht uitkomen, maar toch...
A.C.A.B!
|
|
|
FR-Schiedam International
Uit: Schiedam Vak: Stadiontribune - S Posts: 550 Reg.: 5 augustus 2004 | Pff , dan zal 020 - Feyenoord ook wel niet doorgaan
|
|
|
Feyenoord_Epe Regelmatige invaller
Uit: Epe Vak: Stadiontribune - Q Posts: 264 Reg.: 29 juli 2003 | iemand heel toevallig een kaartje voor vak W4 over? heb er al 1 via skelper maar moet er waarschijnlijk nog 1 bij hebben. graag wel een normale prijs
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 | Dit wordt een makje 
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 | Mooi, rood voor Opdam. Die is dus geschorst 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Dat AZ is echt helemaal de weg kwijt, hier moeten we aan ons doelsaldo gaan werken 
|
|
|
Purple Vedette
Uit: Aalsmeer Vak: - Posts: 4266 Reg.: 15 mei 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
Dat AZ is echt helemaal de weg kwijt, hier moeten we aan ons doelsaldo gaan werken 
Ik verwacht dat we het zondag tegen Groningen een stuk lastiger gaan krijgen dan tegen dit aangeschoten wild dat AZ heet. Ik verwacht een redelijk gemakkelijke wedstrijd mits we natuurlijk weer slap beginnen.
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 |
quote: Purple schreef:
(...)
Ik verwacht dat we het zondag tegen Groningen een stuk lastiger gaan krijgen dan tegen dit aangeschoten wild dat AZ heet. Ik verwacht een redelijk gemakkelijke wedstrijd mits we natuurlijk weer slap beginnen.
Hoe dan ook, het blijft een ploeg met veel kwaliteit. Als die Ari het toevallig op zijn heupen heeft en hij en Dembele wat kans krijgen om de bal rond te tikken, krijgen wij het achterin lastig. Dit AZ speelde niet voor niets (verdiend) gelijk in Eindhoven, hetgeen er voor ons niet echt in zat...
Maargoed, het is weer een wedstrijd voor een cliche: Als je kampioen wil worden, moet je zulke wedstijden winnen.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
Dat AZ is echt helemaal de weg kwijt, hier moeten we aan ons doelsaldo gaan werken 
Indd, denk dat dit duel wel eens in de dubbele cijfers zou kunnen lopen. Na deze wedstrijd wordt Louis ontslagen. Daarnaast willen Dembele en Pocognoli naar Feyenoord toe, omdat ze Feyenoord dan helemaal geweldig vinden 
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 |
quote: FR_1908 schreef:
(...)
Indd, denk dat dit duel wel eens in de dubbele cijfers zou kunnen lopen. Na deze wedstrijd wordt Louis ontslagen. Daarnaast willen Dembele en Pocognoli naar Feyenoord toe, omdat ze Feyenoord dan helemaal geweldig vinden 
Dat is dan voor de deadline ofniet?Zou mooi zijn iig Dembele.
|
|
|
simonk Talent
Vak: - Posts: 70 Reg.: 23 september 2007 |
quote: scooter75 schreef:
(...)
Dat is dan voor de deadline ofniet?Zou mooi zijn iig Dembele.
Tja, ik denk niet dat Dembele volgend jaar met AZ in de Jupiler League wil spelen 
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 | Laten we nu aub oppassen voor onderschatting van az. Vorig jaar verwachtte niemand een overwinning van ons op hen en toen werd het toch echt 3-2.
Als we net zo spelen vanaf het begin als de 2e helft tegen twente moeten we dit az kunnen verslaan.
[Dit bericht is veranderd door Vakkie W (op 26 januari 2008 13:32:37).]
|
|
|
Eddy Pieters Graafland Ballenjongen
Uit: Zutphen Vak: - Posts: 14 Reg.: 10 januari 2008 |
quote: Als we net zo spelen vanaf het begin als de 2e helft tegen twente moeten we dit az kunnen verslaan.
Dan pakke we ze in en mogen ze blij zijn dat het maar bv 3-0 of 4-0 word
|
|
|
sander1986 Aanstormend talent
Uit: nieuw vennep Vak: Stadiontribune - R Posts: 140 Reg.: 23 juni 2003 | echt weer wat voor Feyenoord om een team wat hopeloos uit vorm is een overwinning te schenken,
maar goed als ze gewoon hun koppies er bij houden moet het toch "makkelijk" te doen zijn.
Echt wat een week, met beetje geluk winnen we 3 hele belangrijke wedstrijden, wat het dan wel extra zuur maakt dat we van Excelsior hebben verloren maar goed daar is helaas niets meer aan te doen
|
|
|
Bestlander Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: sander1986 schreef:
echt weer wat voor Feyenoord om een team wat hopeloos uit vorm is een overwinning te schenken,
maar goed als ze gewoon hun koppies er bij houden moet het toch "makkelijk" te doen zijn.
Echt wat een week, met beetje geluk winnen we 3 hele belangrijke wedstrijden, wat het dan wel extra zuur maakt dat we van Excelsior hebben verloren maar goed daar is helaas niets meer aan te doen
Natuurlijk wil je Feyenoord een overwinning (schenken)?
De ploeg zal het toch zelf moeten doen, dus ik vindt de woordkeuze niet zo sterk, temeer omdat het nogal logisch is dat je je club Feyenoord graag ziet winnen, in vorm of niet!
Verder denk ik dat Feyenoord een kans maakt op een overwinning als ze met passie spelen, net als de tweede helft tegen Twente als Feyenoord zo speelt winnen wij.
Wordt het weer een slap begin, dan kan je het wel vergeten.
Ik hoop en verwacht dat de jongens wakker zijn geworden, en er voor gaan dus ik denk aan een overwinning voor Feyenoord.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 26 januari 2008 18:49:51).]
|
|
|