Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
NickFeyR Rode kaart: waarschuwing
Talent

Vak: -
Reg.: 10 november 2007
Gepost op 9 december 2007 om 14:15:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

onzin verwijderd

[Dit bericht is veranderd door Decker (op 9 december 2007 14:52:54).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Wiseguy
Vedette

Reg.: 19 augustus 2004
Gepost op 9 december 2007 om 14:23:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gast wat ben jij voor daaf. Hou je teleurstelling een beetje in bedwang en val anderen er niet mee lastig.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Robertoow
Meervoudig international

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 mei 2003
Gepost op 9 december 2007 om 14:55:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

AZ is nu trouwens wel lekker bezig, 2-0 na 25 minuten
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Royce
Jeugdspeler

Uit: Apeldoorn
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 8 juni 2004
Gepost op 9 december 2007 om 16:08:07.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze mogen wel heel anders voor d dag komen dan vandaag.
Bloed zweet en tranen! Hopelijk is Bruins er wer bij. En waneer komt Serginho er nu eens in? Hoelang houd BvM Lucius het hand boven het hoofd? Wordt er een beetje moe van. In potentie is Serginho onze beste verdediger (met de Cler natuurlijk)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 9 december 2007 om 16:11:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Bronckhorst is nu geschorst voor dit duel na zijn gele kaart van vandaag meen ik?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 9 december 2007 om 16:13:47.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Van Bronckhorst is nu geschorst voor dit duel na zijn gele kaart van vandaag meen ik?

Volg
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feye-Marco
Vedette

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 9 december 2007 om 16:14:20.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hopelijk trekt Feyenoord de lijn door.

Na een slechte uitwedstrijd, volgt er meestal een thuiswedstrijd die wél winnend wordt afgesloten. Dat moet nu ook maar gebeuren, thuis moeten we geen punten verliezen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 9 december 2007 om 16:17:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Volg

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 9 december 2007 om 16:25:45.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Wat krijgen we nou?

Ik had getypt :

"Na de volgende kaart wel."
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 9 december 2007 om 16:25:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
vincent_007
Talent

Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 9 december 2007 om 16:28:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Ton Strooband heeft mij terug gemaild dat hij iets tegen deze woekeraar gaat ondernemen.

hou ons op de hoogte
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.482,6VoVo: -Opstelling: incompleet
FR_1908
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 9 december 2007 om 17:26:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Nee.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 9 december 2007 om 17:28:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Thank god, geluk bij een ongeluk dus.

Ik hoop uiteraard dat Feyenoord zaterdag deze wedsstrijd wint. Maar als zij dit doen dan zal ik waarschijnlijk toch terug gaan denken aan vandaag. Wat is dit zonde en frustrerend
 Help mods!
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 9 december 2007 om 17:54:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na deze zeperd in wederom een uitwedstrijd verwacht ik een super geconcentreerd Feyenoord aan de start zaterdag om ons te laten zien dat we wel degelijk kunnen voetballen met 100% strijd en inzet. Net als in deze wedstrijd vorig seizoen waarin wij kwalitatief de mindere waren maar door strijd en de steun van Het Legioen ze toch op de knieen kregen.

[Dit bericht is veranderd door Vakkie W (op 9 december 2007 17:55:15).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 9 december 2007 om 19:14:39.         MSN: rensdietz3@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze mogen ons wel trakteren op een voetbalshow na die zeperd van vandaag.

Ik verwacht dat Bruins er weer niet bij is. Zijn kwetsuur is tegen die tijd vast nog niet over. Hopen dat de rest in vorm is en dat we knallen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Uit: Gelderland
Reg.: 4 augustus 2004
Gepost op 9 december 2007 om 21:05:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bruins zal echt een race tegen de klok zijn , maar liever een Bruins op 70% dan Wynaldum ben niet kapot van hem maar dat kan ook (nog)niet verwacht worden van deze jeugdspeler, we hebben Bruins nodig, zeker met zijn steekpassjes.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Feye-Marco
Vedette

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 9 december 2007 om 21:10:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordfan 24 schreef:

Bruins zal echt een race tegen de klok zijn , maar liever een Bruins op 70% dan Wynaldum ben niet kapot van hem maar dat kan ook (nog)niet verwacht worden van deze jeugdspeler, we hebben Bruins nodig, zeker met zijn steekpassjes.

Geen risico lopen met Bruins. Wijnaldum doet het vrij aardig als zijn vervanger vind ik en is absoluut niet minder dan een Bruins op 70% van zijn kunnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Gepost op 9 december 2007 om 21:20:15.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

oke meningen verschillen maar Steinsson zal wynaldum helemaal uit de wedstrijd schoppen. Bruins dat zijn spelers die een wedstrijd kan beslissen met een steekpass.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 9 december 2007 om 21:27:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop toch ook wel op Bruins, maar ook Leroy Fer mag van mij wel speelminuten krijgen, nu de lijn doortrekken met deze speler, Sahin waar ik onder normale doen van ben gecharmeerd valt de laatste weken tegen, aangezien hij toch een huurling blijft met een hoog prijskaartje, kies ik nu definitief voor Fer.
Is uiteindelijk voor de nabije toekomst aantrekkelijker, een ding is mij wel duidelijk geworden na vandaag, en Makaay heeft dit enkele weken min of meer al toegegeven dit Feyenoord mist een absolute killer voorin erbij.
Makaay kan het onmogelijk alleen doen het lijkt mij in geval van aankopen dus een eerste prioriteit, bv N. Kufo.

Wat voor suggesties hebben mijn medeforumgebruikers als het dus gaat om een eerste aankoop in de winterstop.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Gepost op 9 december 2007 om 21:29:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

n kufo roep ik al weken staat bij mij met stip op 1
 Help mods!
ribruijn
Vedette
Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 2 augustus 2005
Gepost op 9 december 2007 om 21:30:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daar hebben we al een topic voor: "Wie wordt de nieuwe spits in de winterstop?"
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 9 december 2007 om 21:55:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feye-Marco schreef:

(...)

Geen risico lopen met Bruins. Wijnaldum doet het vrij aardig als zijn vervanger vind ik en is absoluut niet minder dan een Bruins op 70% van zijn kunnen.

Wie zegt ons dat Bruins komende zaterdag nog steeds op 70% van zijn kunnen kan spelen?
Misschien is het wel 85 of 95%. En dan moet je hem tegen AZ gewoon opstellen. Die man is in ieder geval in staat bruikbare passes te geven. Al doet hij dat maar een uurtje.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 9 december 2007 om 23:26:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Wie zegt ons dat Bruins komende zaterdag nog steeds op 70% van zijn kunnen kan spelen?
Misschien is het wel 85 of 95%. En dan moet je hem tegen AZ gewoon opstellen. Die man is in ieder geval in staat bruikbare passes te geven. Al doet hij dat maar een uurtje.

Met in de hoop dat deze formatie start:
Roy MakaayNicky Hofs

Luigi BruinsGiovanni van BronckhorstJonathan De GuzmanLeroy Fer

Tim de ClerKevin HoflandAndre BahiaDwight Tiendalli

Henk Timmer

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 9 december 2007 om 23:34:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hofs en Bruins zullen vast niet beide fit genoeg zijn om te spelen. Dus kan Wijnaldum er gewoon weer in. Of voldoet hij ineens niet meer?..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 9 december 2007 om 23:38:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nick Hofs traint net weer voor het eerst mee, zijn rentree bij de wedstrijd selectie wordt pas in het nieuwe jaar verwacht, tegen Psv thuis schat ik zo in.

Leroy Fer is zeker een optie, Bruins ik mag het hopen, Dwight Tiendalli wellicht bij de selectie maar zeker niet in de basis.

Feit is wel we moeten nu wel winnen om bij te blijven tot aan de winterstop, ik ga er gemakshalve vanuit dat we ook in Heerenveen met lege handen staan.

Als we zelf winnen en Ajax-Psv wordt gelijk doen we goede zaken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk