| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Veel geld en intelligent zijn heeft niets met elkaar te maken.Als woordvoerder voor het betaalde voetbal moet hij natuurlijk zijn bedrijfstak verdedigen.Maar de verwende jongetjes enz was zeer ver beneden de fatsoensnorm.
Als hoofdvertegenwoordiger van het betaald voetbal, verwacht ik dat er wel een intelligent iemand aan het roer staat.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Bananensplit schreef:
Allemaal leuk en aardig dat Henk Kesler (die als "belangrijk man" zegt wat zo'n +/-15 miljoen mensen vinden) zoveel aandacht krijgt. Maar ik wil graag even terug gaan naar de wedstrijd, heeft iemand al vernomen of de kaartjes geldig blijven???
Zal toch wel de tegoedkoming zijn die in het stukje van het AD bedoeld wordt???
Zou me toch dubbel genaaid voelen als we en geen geld terug krijgen en opnieuw kaartjes moeten aanschaffen.
Je mag toch wel aannemen dat je met je al aangeschafte kaart de opnieuw geplande wedstrijd kunt bijwonen.
|
|
|
Murdock Vaste waarde in elftal Winnaar VI BB league 2004 2005
Uit: Ossendrecht Vak: Maastribune - VV Posts: 394 Reg.: 12 augustus 2004 | Datum voor topduels vastgesteld
Uitgegeven: 21 december 2007 15:16
Laatst gewijzigd: 21 december 2007 15:19
ZEIST - De KNVB heeft de wedstrijden Ajax - PSV en Feyenoord - AZ vastgesteld op woensdag 30 januari.
Dat maakte de voetbalbond vrijdag bekend. De twee duels gingen vorig weekeinde niet door wegens politie-acties.
Ik kan deze datum gelukkig en ben ook blij dat er publiek bij aanwezig kan zijn. Zou er niet aan moeten denken dat deze zonder publiek zou moeten worden gespeeld.
Alleen jammer voor de mensen die op deze datum nu wel een verplichting hebben
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 | Denk dat iedereen daar al wel van was uitgegaan wat Feyenoord Az betreft.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Wat een klere tijd, die 20:45. Waarom geen 8 uur? Nou kan ik waarschijnlijk niet uit Rotterdam komen, tenzij ik 10 minuten eerder weg ga, en daar heb ik niet veel trek in aangezien ik de vorige keer ook al boze blikken kreeg op de tribune en wat commentaar, en als ik dat weer krijg ik zelf ook boos word en ik heb geen zin om klappen te krijgen omdat ik wat eerder weg moet.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Scrummie schreef:
Wat een klere tijd, die 20:45. Waarom geen 8 uur? Nou kan ik waarschijnlijk niet uit Rotterdam komen, tenzij ik 10 minuten eerder weg ga, en daar heb ik niet veel trek in aangezien ik de vorige keer ook al boze blikken kreeg op de tribune en wat commentaar, en als ik dat weer krijg ik zelf ook boos word en ik heb geen zin om klappen te krijgen omdat ik wat eerder weg moet.
Ik kan waarschijnlijk ook niet.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Mooie tijd heerlijk een avondwedstrijd en ook om 20.45 geen stress en gehaast, heb er dan al een zware werkdag op zitten........
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Ik had 20:00 een betere tijd gevonden want er moeten ook supporters van ver komen en die hebben dan wellicht geen trein meer als ze ergens over moeten stappen
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 | Ik ga dan ook met de auto naar deze wedstrijd.
|
|
|
Bobby Digital Vaste waarde in elftal
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 373 Reg.: 12 juni 2005 | Nou lekker dan, nu ben ik er dit jaar weer niet bij tegen AZ(vorig seizoen ook al niet). Zit in Turkijke. Nu mis ik Groningen en ik kom weer terug in de nacht van 2 op 3 februari, dus dat wordt s'ochtends weer haasten naar de Kuip voor de combi. 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: Bobby Digital schreef:
Nou lekker dan, nu ben ik er dit jaar weer niet bij tegen AZ(vorig seizoen ook al niet). Zit in Turkijke. Nu mis ik Groningen en ik kom weer terug in de nacht van 2 op 3 februari, dus dat wordt s'ochtends weer haasten naar de Kuip voor de combi. 
vakantie beter plannen gozer 
|
|
|
Bobby Digital Vaste waarde in elftal
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 373 Reg.: 12 juni 2005 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
vakantie beter plannen gozer 
Nou ik ben daar vanwege mijn studie, dus dat wordt goedkope hotels en bier
Maar aan de andere kant baal ik er wel goed van.
Mijn gehele jaarplanning staat altijd al volledig in het teken van Feyenoord, maar ditmaal viel er helaas niets te regelen.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Das flink balen dan voor je
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Vakkie W schreef:
Ik ga dan ook met de auto naar deze wedstrijd.
Kom je me halen?
|
|
|
VakkieS Ballenjongen
Uit: Brunssum Vak: Stadiontribune - S Posts: 2 Reg.: 14 mei 2006 | Is er iemand hier op forum die een extra Freezine van de wedstrijd over heeft?
Ik dacht dat deze niet waren uitgegeven, maar een maat van mij heeft me toevallig een scan laten zien.
Bennie
|
|
|
Purple Vedette
Uit: Aalsmeer Vak: - Posts: 4266 Reg.: 15 mei 2004 |
quote: Bobby Digital schreef:
Nou lekker dan, nu ben ik er dit jaar weer niet bij tegen AZ(vorig seizoen ook al niet). Zit in Turkijke. Nu mis ik Groningen en ik kom weer terug in de nacht van 2 op 3 februari, dus dat wordt s'ochtends weer haasten naar de Kuip voor de combi. 
Ik ben er wel bij ,ga samen met een collega die voor AZ is.
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2196 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 | Alves naar AZ
Gepubliceerd op woensdag 02 januari 2008
Afono Alves, de succesvolle spits van Heerenveen, vertrekt per direct naar AZ. Dit meldt de website van Voetbal International. De club van trainer Louis van Gaal legt maarliefst 18 miljoen euro neer voor de Brazilliaanse aanvaller. Alves is hiermee in een klap de duurste speler ooit in de geschiedenis van de Alkmaarse club.
De overgang zou enigszins als een verrassing komen, aangezien AZ-voorzitter Dirk Scheringa nog deze week liet weten dat de komst van Alves een stap te ver leek voor de club. "We merken nu, en dat geldt voor alle ambitieuze Nederlandse clubs, dat het moeilijk is om een topspeler te halen", stelde hij in De Telegraaf.
Scorend vermogen
Trainer Louis van Gaal maakte zich de laatste tijd hard voor de komst van een veelscorende aanvaller. AZ scoorde dit seizoen in zestien duels pas 29 keer. De spitsen Graziano Pellè, Moussa Dembélé en Ari kwamen gezamenlijk niet verder dan twaalf doelpunten.
Als Alves daadwerkelijk een contract tekent bij AZ, komt er een einde aan het getouwtrek tussen AZ en Heerenveen dat voor het seizoen al begon. De club uit Alkmaar liet clubtopscorers Danny Koevermans en Shota Arveladze vertrekken en wilde Alves en zijn doelpunten binnenhalen. Uiteindelijk kwamen beide clubs net niet tot een overeenkomst voor de transferdeadline.
De afgelopen weken leek het erop dat Alves de overstap zou maken naar een club uit de Premier League. Onder meer Manchester City toonde interesse.
Bron: Planet.nl
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: kaalkop_bb schreef:
Alves naar AZ
Afono Alves, de succesvolle spits van Heerenveen, vertrekt per direct naar AZ. Dit meldt de website van Voetbal International. De club van trainer Louis van Gaal legt maarliefst 18 miljoen euro neer voor de Brazilliaanse aanvaller. Alves is hiermee in een klap de duurste speler ooit in de geschiedenis van de Alkmaarse club.
De overgang zou enigszins als een verrassing komen, aangezien AZ-voorzitter Dirk Scheringa nog deze week liet weten dat de komst van Alves een stap te ver leek voor de club. "We merken nu, en dat geldt voor alle ambitieuze Nederlandse clubs, dat het moeilijk is om een topspeler te halen", stelde hij in De Telegraaf.
Scorend vermogen
Trainer Louis van Gaal maakte zich de laatste tijd hard voor de komst van een veelscorende aanvaller. AZ scoorde dit seizoen in zestien duels pas 29 keer. De spitsen Graziano Pellè, Moussa Dembélé en Ari kwamen gezamenlijk niet verder dan twaalf doelpunten.
Als Alves daadwerkelijk een contract tekent bij AZ, komt er een einde aan het getouwtrek tussen AZ en Heerenveen dat voor het seizoen al begon. De club uit Alkmaar liet clubtopscorers Danny Koevermans en Shota Arveladze vertrekken en wilde Alves en zijn doelpunten binnenhalen. Uiteindelijk kwamen beide clubs net niet tot een overeenkomst voor de transferdeadline.
De afgelopen weken leek het erop dat Alves de overstap zou maken naar een club uit de Premier League. Onder meer Manchester City toonde interesse.
Ahh, ook een goeie morgen trainerT. Wat dacht je, ik herhaal even wat er vandaag heel de dag gepost wordt? :P
btw, nog de beste wensen 
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2196 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 | Tja... Dat doet de reclame op de radio en tv ook... Een soort hersenspoeling, maar dan vele malen erger dan 'copy and paste'.

|
|
|
Purple Vedette
Uit: Aalsmeer Vak: - Posts: 4266 Reg.: 15 mei 2004 |
quote: kaalkop_bb schreef:
Alves naar AZ
Scorend vermogen
Ik denk niet dat Alves naar ashit gaat ,het is nog steeds niet rond.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | En het gaat ook niet meer rondkomen denk ik
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 | Ik heb 2 kaarten liggen voor Feyenoord az met datum 15-12.
Deze zijn de 30ste toch ook gewoon geldig?
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Vakkie W schreef:
Ik heb 2 kaarten liggen voor Feyenoord az met datum 15-12.
Deze zijn de 30ste toch ook gewoon geldig?
Kijk hier maar onder het hoofdje Feyenoord-AZ. Daar staat dat die kaarten gewoon geldig zijn voor de 30e.
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 | Ik hoorde gister op de radio tijdens het werk dat AZ definitief rond is met Heerenveen over Alves. AZ betaald 18 miljoen. Waarom is het dan dat ik hier niks over terug kan lezen??
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: Ricardo Feyenoord/SCP schreef:
Ik hoorde gister op de radio tijdens het werk dat AZ definitief rond is met Heerenveen over Alves. AZ betaald 18 miljoen. Waarom is het dan dat ik hier niks over terug kan lezen??
Omdat het allemaal niet zo zeker is als de radio en ook VI van de week denken te weten.
Lees bijvoorbeeld dit maar eens.
|
|
|