Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
Legionair_X
International

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 31 mei 2006
Gepost op 17 december 2007 om 15:38:03.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Logisch antwoord van een rooie rakker. Alleen zij die modaal of daar wat onder verdienen mogen staken. Precies het probleem met die linkse politiek. Voor de een gelden andere regels dan de ander.

Historisch gezien is dit juit het belangrijkste kenmerk van de rechtse samenleving, waarin gestreefd wordt naar een 'verticale' maatschappij waarin de sterke leider en zijn helpers meer macht hebben dan het zwakkere normale volk. Dit in tegenstelling tot de linkse maatschappij, waarin absolute gelijkheid (een 'horizontale' maatschappij) wordt nagestreefd, al blijft dit vaak bij een streven en komt het er in de praktijk vooral bij de ultralinkse regimes (Stalin, Mao) op neer dat er een select groepje is dat alle macht in handen heeft. Extreem links en extreem rechts verschillen dus niet zoveel van elkaar, maar ideologisch gezien heb je hier dus ongelijk. Maar dat terzijde, want ik heb liever niet dat dit alles nou weer veranderd in een politieke discussie waarin er weer eens flink gezeken kan worden op links.

Terug on-topic, denk ik dat het hele gedoe in een zin samen valt te vatten; De politie heeft het recht om te staken en wij hebben het recht om daar pissig om te zijn.

Politieagenten hebben grotendeels zwaar werk. Elke dag zijn ze belast met het handhaven van orde in de maatschappij, met alles dat daaraan gepaart gaat zoals het omgaan met agressie en lichamelijk geweld. Dat is een grote verantwoordelijkheid en als de mensen van de politie vinden dat ze daar te weinig geld voor krijgen mogen ze gaan staken, zelfs als ze daarmee andere mensen duperen. Dat is namelijk bij de meeste beroepsgroepen zo.

Dat betekent echter niet dat ik daar blij mee moet zijn of zelfs maar symphatie voor moet opbrengen. Als morgen de mensen van het OV gaan staken heb ik dat ook niet. Zelfs al hebben ze een punt, zelfs al zijn er goede redenen, als ik bij de bushalte mijn kloten eraf sta te vriezen kan dat me niet zo veel schelen. Hetzelfde geldt voor de wedstrijd. Ook al hebben die gasten een goede reden om te staken, dan hoef ik dat nog niet leuk te vinden. Ik heb een paar dagen lang naar die wedtrijd toe geleefd, ik had zin in een goede pot voetbal en als ik dan een paar uur van te voren te horen krijg dat het niet doorgaat, ben ik daar pissig om. Want voor mij is het niet belangrijk wat die agenten willen, ik wil alleen die wedstrijd zien. Ik denk dus alleen aan mijn eigen belang. En natuurlijk kan je nu zeggen dat dat asociaal is. Maar doen die agenten niet precies hetzelfde? Laten zij hun belangen ook niet voor het mijne gaan?

De kwestie dat het idioot is dat een voetbalwedstrijd zonder politie tegenwoordig niet door kan gaan staat hier los van. Natuurlijk is het te gek voor woorden dat dat niet kan. Maar dat was het een week geleden, toen de politie nog niet staakte, ook. En dat is het over een week, als de stakingen zijn opgehouden, ook. En niemand had het er toen over, maar nu wordt dat er opeens aan de haren bijgesleept. Voetbalgeweld is een probleem en voorlopig is de enige die daar een oplossing voor kan bieden de politie.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Prutser
Internationale topspeler

Uit: Lunteren
Vak: Maastribune - W1
Reg.: 12 maart 2004
Gepost op 17 december 2007 om 15:38:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik quote wat politieagenten zodat het ook eens van de andere kant bekeken wordt..

Kan ze op zich ook wel begrijpen..

quote:
Gooi het land maar plat, laat Nederland maar eens zijn gang gaan. Laat ons maar eens een tijdje geen bonnen schrijven (dat komt hard aan in de portemonnee van de staat), laat ons maar een tijdje geen hulp bieden aan voetbalclubs die hun eigen publiek niet in de hand kunnen houden, laat ons maar een tijdje geen onderzoek draaien naar de figuren die onze maatschappij verzieken, laat de minister zelf maar zijn eigen beveiliging regelen. De minister zeurt om die paar dooie centen, centen voor hardwerkende dienders die stuk voor stuk hart hebben voor hun werk en er alles voor doen. We hebben (en krijgen steeds meer) vele verantwoordelijkheden die wij nog altijd met passie uitvoeren. Echter door de slechte waardering van onze eigen regering, zal die passie snel achteruit gaan. Miljarden moeten naar het buitenland om daar een wit voetje als regering te halen, nee zeggen tegen het buitenland is er niet bij. Miljoenen naar een overeenkomst die zogenaamd niet een Europese Grondwet is. Alles voor een wit voetje, maar ons eigen land verkeerd in de problemen. Daar wordt te weinig aandacht aan geschonken. Men heeft kennelijk niet door dat elk korps te maken heeft met grote personeelstekorten. Dit komt mede door alle eisen die aan de politie worden gesteld. Er moet steeds meer met dezelfde mensen. Dit gaat ten koste van het blauw op straat, dit gaat ten koste van de motivatie. Je ziet het om je heen, collega's zoeken overal om zich een naar een beter baantje. Of ze klussen bij, of beginnen naast hun baan een eigen onderneming. Alles om toch iets meer lucht te krijgen. Alles wordt maar duurder en ons salaris staat al jaren stil. De wil om een stapje harder te doen is helemaal weg. Ook stijgen de irritaties ten top. Waarom zou je ook voor die paar centen een stap harder doen, waarom zou je, je schiet er toch niets mee op. De waardering van hogerhand is er kennelijk toch niet.
Als de regering dan ook nog geen centen voor ons over heeft en dus ons kennelijk inderdaad niet waardeerd, moeten we maar laten zien wat er gebeurd als we geen passie meer tonen. Laten zien wat er gebeurd als we een enorme stap terug doen. Enkel nog werkelijk noodsituaties afhandelen, verder rustig aan. Laat ze het maar uitzoeken, laat ze maar voelen wat er gebeurd als wij ons niet meer inzetten om alles in het gareel te houden.

ACP, ik sta volledig achter jullie acties. Ze kunnen mij niet ingrijpend genoeg en ik doe mee. Wat die voetbalwedstrijden betreft, laat ze lekker zelf zorgen dat alles goed verloopt, hun zijn uiteindelijk verantwoordelijk. Ik hoop niet dat een rechter die actie verbieden zal.
Ik zal in ieder geval niet erg actief handelen bij een van de wedstrijden, mocht het zo zijn dat we er wel moeten staan.
quote:
Top dat de rechter het ook met ons eens is. We bieden een keer geen hulp aan die geldverslindende voetbalclubs, clubs die hun eigen publiek niet in de hand kan houden. Als we dat nou altijd doen, en die clubs zelf hun zakjes goed laten regelen, dan kan die eis van 200 ook wel naar 400 netto in de maand. Er blijft dan geld genoeg over. Die clubs kosten ons miljoenen per jaar.
quote:

Geachte heer Kesler,

Met ongenoegen heb ik uit de media uw reactie mogen vernemen over de
politieacties voor een betere cao. Vooral de uitspraak over de "verwende
kereltjes" is mij in het verkeerde keelgat geschoten.

Dat er in de afgelopen jaren steeds meer geld omgaat in het betaalde voetbal,
en dat spelers steeds meer verdienen heeft er al met al voor gezorgd dat de
belangen zo groot worden dat een beetje leuk voetbal niet meer mogelijk is.

Met alle maatschappelijke gevolgen van dien en dat de politie blijkbaar een
onmisbaar onderdeel geworden is van een potje voetbal. Ik zou eens vragen of ze
bij de ME niet een plaatsje over hebben voor u, zodat u tijdens de eerstvolgende
risicowedstrijd eens aan den lijve kunt ondervinden wat die "verwende kereltjes"
moeten doorstaan om het betaald voetbal mogelijk te maken, en daarmee uw salaris
veilig te stellen.

Want als ik het zo eens overdenk, dan voelt u zich het eerst getroffen in uw
portomonee, want als uw hart bij de sport lag, dan was voetbal gewoon voetbal
gebleven....
quote:
Geachte heer / mevrouw

Met grote ergernis heb ik kennis genomen van de uitspraken in het NOS-journaal van de directeur Betaald Voetbal van uw organisatie Dhr. Kesler.
Hij gaf daar ongevraagd een advies aan de minister en noemde de politiemensen 'verwende kereltjes'.

Schijnbaar verliest hij daarbij uit het oog, dat vele honderden politiemensen elk weekeinde ingezet worden voor zijn betaald voetbal. Een hoeveelheid die ik bij een tophockey ontmoeting of een vollybalwedstrijd niet zie. Regelmatig moeten deze 'verwende kereltjes' verwensingen aanhoren en worden zij fors belaagd de 'supporters'. Het aantal gewonde politiemensen door deze voetbalwedstrijden wordt kennelijk als normaal aanvaard. Dhr. Kesler hoor of zie ik dan niet.
En mocht zo'n dik betaalde voetbalclub wat minder presteren en willen de 'supporters' een stevig gesprek voeren met het bestuur, dan is het schijnbaar ook heel normaal dat die 'verwende kereltjes' er tussen gaan staan en de stenen letterlijk mogen opvangen. Genoeg gebeurtenissen op een programma Opsporing verzocht te vullen.

Nee volgens mij is er maar één verwend kereltje.......

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 17 december 2007 om 15:42:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je zou haast medelijden met ze gaan krijgen....let wel, haast hè.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Tom Ba
Jeugdspeler

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 22 oktober 2007
Gepost op 17 december 2007 om 16:13:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze hadden gewoon moeten staken wanneer de volgende belangrijke buitenlandse gast naar NL komt, moet je dan eens opletten hoe snel de politiek kan reageren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 17 december 2007 om 17:19:43.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Henk KeSSler heeft krediet gewonnen bij mij. Hij heeft volkomen gelijk. Het is schandalig dat de politie dit over de rug van het voetbal te moeten uitvechten.

En wat betreft de salariseisen van de agenten: leuk en aardig dat ze meer willen verdienen. Maar ze hebben toch met hun volle verstand een contract ondertekend? Als ik meer wil verdienen en ik krijg dit niet en ik ga staken, dan word ik (volkomen terecht) ontslagen door mijn baas.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Vak: -
Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 17 december 2007 om 19:25:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kesler weg...Bassie weg; dat zou een heel mooie kerst

[Dit bericht is veranderd door MD (op 17 december 2007 20:17:55).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordi1908
Internationale topspeler

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 22 december 2005
Gepost op 17 december 2007 om 20:07:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Agent schreef:
ACP, ik sta volledig achter jullie acties. Ze kunnen mij niet ingrijpend genoeg en ik doe mee. Wat die voetbalwedstrijden betreft, laat ze lekker zelf zorgen dat alles goed verloopt, hun zijn uiteindelijk verantwoordelijk.

Nee meneer de agent, buiten het stadion zijn jullie verantwoordelijk. Jullie worden namelijk betaald om de openbare orde te handhaven.
quote:
Agent schreef:
Top dat de rechter het ook met ons eens is. We bieden een keer geen hulp aan die geldverslindende voetbalclubs, clubs die hun eigen publiek niet in de hand kan houden. Als we dat nou altijd doen, en die clubs zelf hun zakjes goed laten regelen, dan kan die eis van 200 ook wel naar 400 netto in de maand. Er blijft dan geld genoeg over. Die clubs kosten ons miljoenen per jaar.
Nee meneer de agent, voetbal levert de maatschappij een veelvoud van de kosten aan politie-inzet op.

Te dom voor woorden die lui
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
MD
Vedette

Gepost op 17 december 2007 om 20:17:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordi1908 schreef:

(...)
Nee meneer de agent, voetbal levert de maatschappij een veelvoud van de kosten aan politie-inzet op.

Te dom voor woorden die lui

Nee meneer de agent, buiten het stadion zijn jullie verantwoordelijk. Jullie worden namelijk betaald om de openbare orde te handhaven.

het voetbal zadelt de nederlandse samenleving doorgaans met meer kosten op. Sowieso verdwijnt de winst in de zakken van knvb, bobo's en overgewaardeerde voetballers.

Laat me vooropstellen dat je eerst naar jezelf moet kijken. Niet meteen gaan wijzen. Je bent zelf verantwoordelijk voor je doen of laten.
Maar ja, wijzen is ook zo lekker makkelijk he...laat een ander de zaken maar oplossen en geen verantwoording nemen.

Het dedain waarmee Kesler praat, verdient de gesel van het publiek

Ineens weet nu eindelijk echt iedereen wie mr. Henk Kesler is. De directeur betaald voetbal van de KNVB schold zaterdag actievoerende politieagenten uit voor ‘verwende kereltjes’. Hij riep daarmee de toorn van velen over zich af. En terecht. Wie zich met zó veel dédain uitlaat over mensen die bovenop een krap salaris een loonsverhoging willen, verdient de gesel van het publiek.

Hij bezigde de taal die hij gewoon is te bezigen, maar eenmaal uit zijn ivoren toren geklommen, kan het niet anders of Kesler ontdekte dat het een bejegening is die in de normale maatschappij al lang niet meer kan. De laatste publieke figuur die er zich van bediende, was die dikke VVD’er, wijlen Harm van Riel, pakweg dertig jaar geleden.

Arrogante blik, onderkin, vettig piekhaar, altijd in een morsig zwart pak, sigarenas op de revers en maar brallen. Kesler moet hem gekend hebben. Hij is in diens jargon van diep uit de vorige eeuw blijven steken en dat gaat hem nu lelijk opbreken.

Die éne belachelijke opmerking van Kesler en de reactie daarop zet ook de wereld van het betaalde voetbal in een fris perspectief. Dat is er dan wel weer erg leuk aan. Wie daar dagelijks in verkeert, gaat denken dat de gewoonten en omgangsvormen van die wereld gemeengoed zijn.

Alsof het normaal is dat je als KNVB een persconferentie over politieacties belegt in een duur hotel midden op de Veluwe.

Alsof het normaal is dat je met je internationals altijd in de meest exclusieve tenten verblijft, terwijl je zelf in Zeist een bondshotel hebt.

Alsof het normaal is dat je je in een paar jaar tijd helemaal ‘binnen’ kunt voetballen. Dat iedereen met je op de foto wil, dat het hele land zich met je werk bemoeit, dat er kranten zijn met meer sport- dan economiepagina’s.

Of dat er per jaar meer dan 70 miljoen euro aan het eredivisie betaald wordt door televisiezenders, dat mensen geld verdienen met het geven van hun mening over voetbal, dat je even op en neer reist naar Zuid-Afrika om daar te gaan staan zeggen wat je van een WK-loting vindt terwijl je weet dat je straks afscheid neemt als bondscoach, dat er vlakbij de kleedkamers mensen met camera’s, microfoons en blocnotes staan, die al jouw gelul willen registreren.

Alsof het normaal is dat dames zich in katzwijm aan je voeten werpen, dat volwassen mannen met jouw naam op hun shirt lopen, dat de persconferentie van een bondscoach die opstapt live wordt uitgezonden, dat er soms honderden agenten nodig zijn om één voetbalwedstrijdje te kunnen spelen.

Alsof dat allemaal normaal is.

Ja, dat is dus inmiddels allemaal normaal.

En wie in die grenzenloze wereld een baas is en, bijvoorbeeld, in zijn goddelijke eentje bepaalt wie er straks Marco van Basten tegen welk salaris en voor hoe lang opvolgt, die denkt dat hij maling aan iedereen kan hebben.

Die noemt hoofdagenten (!) met een maximumsalaris van 1450 euro netto verwende kereltjes. Het is niet eens uit domheid gezegd. Het is gezegd omdat het voetbal bij sommigen bedwelmend werkt. In die zin mag gezegd worden dat de heer Kesler zaterdag na een shotje endorfine even zo stoned als een aap was.

ad

[Dit bericht is veranderd door MD (op 17 december 2007 20:22:06).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
feyenoordfamiliy
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 17 december 2007 om 20:24:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tom Ba schreef:

Ze hadden gewoon moeten staken wanneer de volgende belangrijke buitenlandse gast naar NL komt, moet je dan eens opletten hoe snel de politiek kan reageren.

Juist en geen beveiliging aan hun bieden .Je moet hun aanpakken in Den Haag ,van een voetbalwedstrijd liggen ze daar echt niet wakker van .Het zijn natuurlijk ook een stelletje rovers daar in Den Haag .
 Help mods!
Jordi1908
Internationale topspeler

Reg.: 22 december 2005
Gepost op 17 december 2007 om 20:37:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

het voetbal zadelt de nederlandse samenleving doorgaans met meer kosten op. Sowieso verdwijnt de winst in de zakken van knvb, bobo's en overgewaardeerde voetballers.

Mwa, ik denk dat de kosten van de politie-inzet bij Feyenoord alleen al gedekt wordt door de belasting die Feyenoord over de SCC-verkoop afdraagt.
 Help mods!
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 17 december 2007 om 21:02:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
feyenoordfamiliy schreef:

(...)

Juist en geen beveiliging aan hun bieden .Je moet hun aanpakken in Den Haag ,van een voetbalwedstrijd liggen ze daar echt niet wakker van .Het zijn natuurlijk ook een stelletje rovers daar in Den Haag .

En natuurlijk zijn politici er dan bij om te simpel te scoren door te zeggen dat staken ten koste van het voetbal echt niet kan. Zo geven de agenten ze juist munitie.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 17 december 2007 om 21:09:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

Laat me vooropstellen dat je eerst naar jezelf moet kijken. Niet meteen gaan wijzen. Je bent zelf verantwoordelijk voor je doen of laten.
Maar ja, wijzen is ook zo lekker makkelijk he...laat een ander de zaken maar oplossen en geen verantwoording nemen.

Het dedain waarmee Kesler praat, verdient de gesel van het publiek

Ineens weet nu eindelijk echt iedereen wie mr. Henk Kesler is. De directeur betaald voetbal van de KNVB schold zaterdag actievoerende politieagenten uit voor ‘verwende kereltjes’. Hij riep daarmee de toorn van velen over zich af. En terecht. Wie zich met zó veel dédain uitlaat over mensen die bovenop een krap salaris een loonsverhoging willen, verdient de gesel van het publiek.

Hij bezigde de taal die hij gewoon is te bezigen, maar eenmaal uit zijn ivoren toren geklommen, kan het niet anders of Kesler ontdekte dat het een bejegening is die in de normale maatschappij al lang niet meer kan. De laatste publieke figuur die er zich van bediende, was die dikke VVD’er, wijlen Harm van Riel, pakweg dertig jaar geleden.

Arrogante blik, onderkin, vettig piekhaar, altijd in een morsig zwart pak, sigarenas op de revers en maar brallen. Kesler moet hem gekend hebben. Hij is in diens jargon van diep uit de vorige eeuw blijven steken en dat gaat hem nu lelijk opbreken.

Die éne belachelijke opmerking van Kesler en de reactie daarop zet ook de wereld van het betaalde voetbal in een fris perspectief. Dat is er dan wel weer erg leuk aan. Wie daar dagelijks in verkeert, gaat denken dat de gewoonten en omgangsvormen van die wereld gemeengoed zijn.

Alsof het normaal is dat je als KNVB een persconferentie over politieacties belegt in een duur hotel midden op de Veluwe.

Alsof het normaal is dat je met je internationals altijd in de meest exclusieve tenten verblijft, terwijl je zelf in Zeist een bondshotel hebt.

Alsof het normaal is dat je je in een paar jaar tijd helemaal ‘binnen’ kunt voetballen. Dat iedereen met je op de foto wil, dat het hele land zich met je werk bemoeit, dat er kranten zijn met meer sport- dan economiepagina’s.

Of dat er per jaar meer dan 70 miljoen euro aan het eredivisie betaald wordt door televisiezenders, dat mensen geld verdienen met het geven van hun mening over voetbal, dat je even op en neer reist naar Zuid-Afrika om daar te gaan staan zeggen wat je van een WK-loting vindt terwijl je weet dat je straks afscheid neemt als bondscoach, dat er vlakbij de kleedkamers mensen met camera’s, microfoons en blocnotes staan, die al jouw gelul willen registreren.

Alsof het normaal is dat dames zich in katzwijm aan je voeten werpen, dat volwassen mannen met jouw naam op hun shirt lopen, dat de persconferentie van een bondscoach die opstapt live wordt uitgezonden, dat er soms honderden agenten nodig zijn om één voetbalwedstrijdje te kunnen spelen.

Alsof dat allemaal normaal is.

Ja, dat is dus inmiddels allemaal normaal.

En wie in die grenzenloze wereld een baas is en, bijvoorbeeld, in zijn goddelijke eentje bepaalt wie er straks Marco van Basten tegen welk salaris en voor hoe lang opvolgt, die denkt dat hij maling aan iedereen kan hebben.

Die noemt hoofdagenten (!) met een maximumsalaris van 1450 euro netto verwende kereltjes. Het is niet eens uit domheid gezegd. Het is gezegd omdat het voetbal bij sommigen bedwelmend werkt. In die zin mag gezegd worden dat de heer Kesler zaterdag na een shotje endorfine even zo stoned als een aap was.

ad

Heerlijk cynisch maar o zo waar. Daar hoor je dan weer niemand over...(als de wedstrijd maar doorgaat)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 17 december 2007 om 21:46:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Vele artsen etc zijn zelfstandigen die zich verhuren aan ziekenhuizen, maar dat terzijde. Hoezo kennis? Ik vind het terecht dat een ieder kan staken als de rechter dat akkoord vind. Ik zeg alleen dat jij dat niet terecht zal vinden, hetgeen je zelf ook zegt. Hoezo laat mijn kennis me in de steek? Ik sta daar anders in dan jou.

Ik geef 10 eu voor de Novib,als jij een zin uit mijn oprispingen vindt,waarin ik beweer dat mensen boven modaal niet mogen staken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
seven
Vedette

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002
Gepost op 17 december 2007 om 21:55:18.       MSN: seven_u2@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik geef de politie gelijk,en die Kessler die overbetaalde bobo moet zijn muil houden,laat hem maar oprotten die jodenvriend
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
MD
Vedette

Gepost op 18 december 2007 om 09:50:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kesler: "Wellicht heb ik de fout gemaakt door vooraf wat reacties te peilen op internet. Daaruit bleek dat er onder het publiek veel onvrede was over de houding van de politie. Ik heb me daardoor laten beïnvloeden, achteraf bezien.’’ ad

Lol.
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 18 december 2007 om 10:11:30.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heeft die vent geen eigen smaak, of wou hij eerst even kijken wat de voetbalsupporters ervan vonden zodat hij bij de meerderheid in de smaak zou vallen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
MD
Vedette

Gepost op 18 december 2007 om 10:29:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

de voetbalsupporters ervan vonden zodat hij bij de meerderheid in de smaak zou vallen.

Dan moet ie samen met Bassie opstappen

ps: maar serieus:
Als de overheid (dus politie) het nu bui is en zegt zich helemaal terug te trekken, dan zal er geen wedstrijd meer mogelijk zijn. Dit had Kesler zich zeker bewust moeten zijn en daarom sowieso al ff moet inbinden. Want als de overheid zegt: Knvb draai maar lekker zelf op voor de kosten.
Dan is het gedaan met de melkkoe. Maar goed, houd 1000 euro in van het salaris van alle (overbetaalde) voetballers en het probleem is opgelost.

Kennelijk zijn de lusten voor de KNVB + clubs en de lasten voor de samenleving?
Want diezelfde clubs en Knvb zorgt er ook voor dat het voetbal steeds meer ontnomen wordt (pay-per-view, dure kaartjes, samenvattingen weg etc etc).

[Dit bericht is veranderd door MD (op 18 december 2007 10:34:45).]
 Help mods!
MD
Vedette

Gepost op 19 december 2007 om 09:33:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kesler rijdt fietser aan

UTRECHT - KNVB-directeur Henk Kesler heeft op donderdag 6 december een fietser aangereden, zo meldt RTV Utrecht.

Directeur betaald voetbal Henk Kesler. FOTO ANP
Kesler negeerde een rood verkeerslicht en reed vervolgens een fietser aan. Deze raakte lichtgewond. Een agent was getuige van het ongeval en maakte proces-verbaal op.

Henk Kesler raakte afgelopen weekeinde in opspraak nadat hij agenten had beledigd. Hij noemde ze 'verwende kereltjes'.

ad

(en zo heeft alles verband met elkaar)
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 19 december 2007 om 09:46:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

Heeft die vent geen eigen smaak, of wou hij eerst even kijken wat de voetbalsupporters ervan vonden zodat hij bij de meerderheid in de smaak zou vallen.

Wat is hier nou mis mee? Die man verdedigt het voetbal. Ik vind het alleen maar prima dat hij niet alleen zijn eigen mening geeft maar ook oog/oor heeft voor de achterban. Anders wordt er weer gezegd, de hele voetballerij vind dit en de heer Kesler weer wat anders. Zo kun je bezig blijven. Straks komt hij weer met een bondscoach aan die niet in de smaak valt. Kunnen we weer zeiken dat hij niet naar het volk luistert.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 19 december 2007 om 11:47:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Restitutie voor gedupeerde fans
Voetbalsupporters met een kaartje voor de zaterdag afgelaste toppers Feyenoord-AZ en Ajax-PSV krijgen volgens de KNVB-regelementen hun geld niet terug. Toch willen Feyenoord en Ajax wat regelen voor hun duizenden gedupeerde fans.

Nou maakt het voor mij weinig vershil, ik kan de inhaalwedstrijd toch niet bijwonen als hij niet voor 12 Januari valt. Maar blijven de kaartjes niet gewoon geldig?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Gepost op 19 december 2007 om 12:27:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Wat is hier nou mis mee? Die man verdedigt het voetbal. Ik vind het alleen maar prima dat hij niet alleen zijn eigen mening geeft maar ook oog/oor heeft voor de achterban. Anders wordt er weer gezegd, de hele voetballerij vind dit en de heer Kesler weer wat anders. Zo kun je bezig blijven. Straks komt hij weer met een bondscoach aan die niet in de smaak valt. Kunnen we weer zeiken dat hij niet naar het volk luistert.

Ja maar de heer Kesler krijgt genoeg geld om intelligent te zijn en moet dus weten dat voetbal niet boven de (grondwettelijke) rechten van de burger gaat.
Dus: had hij zich totaal anders moeten uitdrukken in zijn functie.

Maar ja, zoals al eerder gezegd: bij Kesler gaat voetbal voor alles (zie Enschede ramp).
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 19 december 2007 om 12:40:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

Ja maar de heer Kesler krijgt genoeg geld om intelligent te zijn en moet dus weten dat voetbal niet boven de (grondwettelijke) rechten van de burger gaat.
Dus: had hij zich totaal anders moeten uitdrukken in zijn functie.

Maar ja, zoals al eerder gezegd: bij Kesler gaat voetbal voor alles (zie Enschede ramp).

Veel geld en intelligent zijn heeft niets met elkaar te maken.Als woordvoerder voor het betaalde voetbal moet hij natuurlijk zijn bedrijfstak verdedigen.Maar de verwende jongetjes enz was zeer ver beneden de fatsoensnorm.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 19 december 2007 om 12:59:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Allemaal leuk en aardig dat Henk Kesler (die als "belangrijk man" zegt wat zo'n +/-15 miljoen mensen vinden) zoveel aandacht krijgt. Maar ik wil graag even terug gaan naar de wedstrijd, heeft iemand al vernomen of de kaartjes geldig blijven???
Zal toch wel de tegoedkoming zijn die in het stukje van het AD bedoeld wordt???
Zou me toch dubbel genaaid voelen als we en geen geld terug krijgen en opnieuw kaartjes moeten aanschaffen.

[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 19 december 2007 13:00:18).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FR_1908
Vedette

Reg.: 18 april 2004
Gepost op 19 december 2007 om 13:16:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bananensplit schreef:

Allemaal leuk en aardig dat Henk Kesler (die als "belangrijk man" zegt wat zo'n +/-15 miljoen mensen vinden) zoveel aandacht krijgt. Maar ik wil graag even terug gaan naar de wedstrijd, heeft iemand al vernomen of de kaartjes geldig blijven???
Zou me toch dubbel genaaid voelen als we en geen geld terug krijgen en opnieuw kaartjes moeten aanschaffen.

Het lijkt mij vrij logisch dat het huidige kaartje gewoon bruikbaar is, of de mensen met en kaartje kunnen een nieuwe afhalen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 19 december 2007 om 15:06:52.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bananensplit schreef:

GEEN geld terug en WEL nieuwe kaartjes moeten komen? Denk ff na
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk