Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 17 december 2007 om 11:14:09.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
En over die 2000 euro netto dat verdient een buschauffeur in Amsterdam ook dus dan kan je daar ook wel over gaan zeiken.
Dat lijkt me echt heel sterk....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Purple
Vedette

Uit: Aalsmeer
Vak: -
Reg.: 15 mei 2004
Gepost op 17 december 2007 om 11:15:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Dat lijkt me echt heel sterk....

dacht het niet en ik kan het weten. Daar moet je wel 10 dienstjaren voor hebben.

[Dit bericht is veranderd door Purple (op 17 december 2007 11:16:26).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Gepost op 17 december 2007 om 11:23:58.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Purple schreef:

(...)

dacht het niet en ik kan het weten. Daar moet je wel 10 dienstjaren voor hebben.

Dat kan, maar dan blijft het nog steeds een heel behoorlijk salaris?

Bovendien betwijfel ik of je als je nu instapt je dat over 10 jaar nog steeds krijgt....bij Connexxion kun je dat volgens mij wel vergeten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
JimmyFloyd
Vedette

Reg.: 6 april 2004
Gepost op 17 december 2007 om 11:25:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Natuurlijk heeft iedereen recht tot staken. Maar om het over de rug van het volk te doen is belachelijk! Schrijf een week geen boetes uit en je treft de schatkist. Nu schiet je je doel voorbij en je toch al negatieve image loopt alweer een 'blauwtje' op.

Ook die jammerende brigadier die 'het' met 2000 euro netto in de maand moet doen!!! Ach wat erg!?? Kijk eens naar wat de mensen in de zorg verdienen!

Wat dat betreft ben ik het volstrekt eens met Kesler.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Purple
Vedette

Uit: Aalsmeer
Reg.: 15 mei 2004
Gepost op 17 december 2007 om 11:29:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Dat kan, maar dan blijft het nog steeds een heel behoorlijk salaris?

Bovendien betwijfel ik of je als je nu instapt je dat over 10 jaar nog steeds krijgt....bij Connexxion kun je dat volgens mij wel vergeten.

salarissen bij connexxion zijn ook niet slecht. Je begint laag en na een jaar of 10 heb je gewoon een goed salaris. Beginnende chauffeurs verdienen rond de 1400 netto.
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Gepost op 17 december 2007 om 11:30:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Purple schreef:

(...)

salarissen bij connexxion zijn ook niet slecht. Je begint laag en na een jaar of 10 heb je gewoon een goed salaris. Beginnende chauffeurs verdienen rond de 1400 netto.

Ik ken iemand die werkt er echt al jaren en komt never nooit aan die 2000 euro netto.

En een salaris van 1400 euro voor wisselende en erger nog, gebroken diensten is natuurlijk schandalig laag.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 17 december 2007 om 11:39:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Ik ken iemand die werkt er echt al jaren en komt never nooit aan die 2000 euro netto.

En een salaris van 1400 euro voor wisselende en erger nog, gebroken diensten is natuurlijk schandalig laag.

Tuurlijk is dat salaris veel te laag, maar dat is met veel beroepen zo. Elke dag poepluiers van bejaarden opruimen en hun volgepiste bedden verschonen levert ook minimumloon op, een vuilnisman zal ook geen tonnen verdienen. Dat is nu eenmaal zo, en dat weet je als je eraan begint. We leven in een maatschappij waarin denken meer wordt gewaardeerd dan fysieke arbied. Daar nu over zeuren vind ik onzinnig. Maar goed, in het algemeen kan ik me wel vinden in hun klachten.

Dat ze staken vind ik best, maar benadeel dan niet de voetballiefhebbers. Het is een conflict tussen de overheid en de agenten, dupeer de overheid dan. Indirect betalen we dan alsnog mee. Nu hebben we en geen voetbal en we kunnen straks weer meer belasting betalen want die centen moeten ergens vandaan komen. Zelfde altijd met de NS, gaan ze staken, rijden er geen treinen. En wie is de dupe? Laat dan de treinen rijden en controleer geen kaartjes, dan dupeer je de organisatie waar je een ruzie mee hebt. Maar dat heeft te weinig invloed natuurlijk. En dat ook nu weer de burger wordt benadeeld, is een schandalig aspect dat weer uit de koker komt van de vakbonden. Want die zijn er altijd bij als iedereen wordt gedupeerd behalve het bedrijf waar ze een probleem mee hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
aliendwurf
Vedette

Gepost op 17 december 2007 om 11:45:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Tuurlijk is dat salaris veel te laag, maar dat is met veel beroepen zo. Elke dag poepluiers van bejaarden opruimen en hun volgepiste bedden verschonen levert ook minimumloon op, een vuilnisman zal ook geen tonnen verdienen. Dat is nu eenmaal zo, en dat weet je als je eraan begint. We leven in een maatschappij waarin denken meer wordt gewaardeerd dan fysieke arbied. Daar nu over zeuren vind ik onzinnig. Maar goed, in het algemeen kan ik me wel vinden in hun klachten.

Dat ze staken vind ik best, maar benadeel dan niet de voetballiefhebbers. Het is een conflict tussen de overheid en de agenten, dupeer de overheid dan. Indirect betalen we dan alsnog mee. Nu hebben we en geen voetbal en we kunnen straks weer meer belasting betalen want die centen moeten ergens vandaan komen. Zelfde altijd met de NS, gaan ze staken, rijden er geen treinen. En wie is de dupe? Laat dan de treinen rijden en controleer geen kaartjes, dan dupeer je de organisatie waar je een ruzie mee hebt. Maar dat heeft te weinig invloed natuurlijk. En dat ook nu weer de burger wordt benadeeld, is een schandalig aspect dat weer uit de koker komt van de vakbonden. Want die zijn er altijd bij als iedereen wordt gedupeerd behalve het bedrijf waar ze een probleem mee hebben.

Bedankt voor je bijdrage, maar je had het achterwege kunnen laten want ik ben het helemaal met je eens hoor.
Ik wilde alleen even aangeven dat lang niet alle buschauffeurs aan die 2000 euro netto komen, ook niet na 10 jaar.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Gepost op 17 december 2007 om 12:31:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Bedankt voor je bijdrage, maar je had het achterwege kunnen laten want ik ben het helemaal met je eens hoor.
Ik wilde alleen even aangeven dat lang niet alle buschauffeurs aan die 2000 euro netto komen, ook niet na 10 jaar.

Sorry Alien, reageerde niet zo zeer op jou. Had je niet moeten quoten.
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 17 december 2007 om 12:43:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Kesler biedt toch excuses aan'

Datum: 17-dec-2007 12:34

Henk Kesler (foto) zal alsnog zijn excuses maken voor zijn uitspraken over de stakende agenten. Dit maakte Benk Korthals, de voorzitter van de Raad van Toezicht van de KNVB, maandag bekend in het NOS Journaal. Afgelopen zaterdag sprak de directeur betaald voetbal van de KNVB over 'verwende kerels van de politie'.

'Ik denk dat Kesler zijn uitspraken in een emotionele bui heeft gedaan,' zei Korthals. 'Om de doodeenvoudige reden dat er voor het voetbal veel op het spel stond. Ik ga ervan uit dat hij wel degelijk zijn excuses zal aanbieden .

Terecht en zo niet, dan aftreden.! Hij heeft zich nu verlaagd tot het niveau van de gefrustreerde supporter met "geen sociaal leven "

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 17 december 2007 12:52:43).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Gepost op 17 december 2007 om 12:53:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou me rot lachen als Kesler aftreedt. Kan toch niet? Dan is hij niet meer serieus te nemen.
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 17 december 2007 om 13:05:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Ik zou me rot lachen als Kesler aftreedt. Kan toch niet? Dan is hij niet meer serieus te nemen.

De druk van de Raad van Toezicht en de clubs kan dit mogelijk maken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Gepost op 17 december 2007 om 13:08:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

De druk van de Raad van Toezicht en de clubs kan dit mogelijk maken.

Kesler is geen knip voor de neus waard als hij nu ineens zijn excuses aanbiedt. Dan zou ik echt de eer aan mezelf houden en aftreden, of beter nog, me laten ontslaan.
 Help mods!
john_de_wolf
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 oktober 2007
Gepost op 17 december 2007 om 13:12:57.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Kesler is geen knip voor de neus waard als hij nu ineens zijn excuses aanbiedt. Dan zou ik echt de eer aan mezelf houden en aftreden, of beter nog, me laten ontslaan.

Dat zou jij niet doen, als je op zo'n (makkelijke) manier je (vele) centjes kunt verdienen!!!
 Help mods!
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 17 december 2007 om 13:22:40.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Dit geeft ook goed het gedachteniveau aan van de zich boven allen verheven oudpoliticus.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 17 december 2007 om 13:48:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

De politie had beter geen alkohol controles kunnen houden,zo benadeel je de begrafenisondernemers.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Gepost op 17 december 2007 om 14:12:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vraag me af hoe jij er tegenover zou staan als chirurgen zouden staken. Had ook zeker gewoon gemoeten?
 Help mods!
Vak Q
Basisspeler

Reg.: 17 januari 2006
Gepost op 17 december 2007 om 14:24:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een staking? Dit was gewoon een ordinaire werkweigering!

Ga dan lekker naar Den Haag en blaas daar 2 uur op je pliesiefluitje ofzo. Als je écht zo graag meer wilt verdienen, dan kan je ook wel een avondje in de kou staan om massaal voor je standpunten uit te komen.

Iets dat volgens mij ook bij elke grote staking gebeurt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Gepost op 17 december 2007 om 14:28:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Vraag me af hoe jij er tegenover zou staan als chirurgen zouden staken. Had ook zeker gewoon gemoeten?

Chirurgen staken?,deze mensen verdienen kapitale salarissen en hebben op dat punt geen enkele redenen om te staken.Ik vind het ook een domme vergelijking.Mensen met een gewoon loon.die moeilijk werk doen.Ik wil het werk van de politie niet bagateliseren tot veredelde flitspaal.Ik heb daar begrip voor,net zoals de verpleging en thuiszorg zouden staken.Waarschijnlijk heb jij een beroep waarin je niet gemist zou worden als je staakte.Of het moet op dit forum zijn. .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 17 december 2007 om 14:38:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ma 17 dec 2007, 13:08 | 93 reacties
Kesler betuigt eindelijk spijt

door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Henk Kesler is dan toch gezwicht voor de aanhoudende kritiek op zijn uitlatingen met betrekking tot de politieacties van afgelopen weekeinde. De KNVB-directeur sprak van 'verwende kereltjes' en van 'gefrustreerde baasjes' binnen de politiebonden. "Bij nader inzien acht ik mijn woordkeuze niet passen bij het koninklijke karakter van de KNVB", laat Kesler via een schriftelijke verklaring weten.

Indien daardoor de indruk is gewekt dat Kesler negatief heeft geoordeeld over de totale politie, dan biedt hij daarvoor zijn welgemeende excuses aan, staat op de site van de KNVB te lezen. "Ik had deze passages dus beter kunnen weglatenâ€, aldus Kesler. Door de politieacties werden afgelopen weekeinde de topduels Ajax - PSV en Feyenoord - AZ uitgesteld.

Benk Korthals, voorzitter van de Raad van Toezicht van de KNVB, verwachtte eerder vandaag al dat Kesler zijn excuses zou maken. "Ik denk dat Kesler zijn uitspraken in een emotionele bui heeft gedaan. Om de doodeenvoudige reden dat er voor het voetbal veel op het spel stond. Ik ga ervan uit dat hij wel degelijk zijn excuses zal aanbiedenâ€, meldde Korthals in het NOS Journaal. .

Eerder eisten de politiebond ACP en de Raad van Hoofdcommissarissen al excuses van Kesler. Ook noemde KNVB-voorzitter Jeu Sprengers de uitspraken van hun directeur betaald voetbal 'KNVB onwaardig'. Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) sprak eveneens haar verontwaardiging uit. Vooralsnog weigert Kesler echter zijn excuses te maken. "Ik heb geen zin om weer uitgebreid te reagerenâ€, reageerde Kesler zondag nog. " Maar het lijkt mij niet dat ik nu mijn excuses ga maken. Hier laat ik het bij.â€

Leuk, maar nu ook vandaag voor de tv aub . Buigen en kruipen door het stof dictator ! Want ik hoop dat de ACP met dit soort excuzes niet akkoord gaat.
Doet hij dat niet, dan zou het mij niet verbazen indien de ACP komend weekend weer gaat actievoren en nu aan de oostkant

De linkse machthebbers gooien miljoenen weg aan ontwikkelingshulp en miljarden om illegalen een pardon te schenken. De ouderen, de gehandicalpten en hun personeel worden steeds meer naar de armoedegrens wegbezuinigd , Dat geld idem voor de rest van de gezondheidzorg , leger en politie.
Mission Impossible in Afganistan kost miljarden en het leger wordt niet eens goed bewapend.
De politie word dankzij de politieke opdrachten ( boetes uitschrijven want kom je als agent niet aan je quotom , dan verlies je je functie) niet van maar tegen het volk gebruikt.
Ik steun de politie en het blijft hopelijk beperkt tot afgelopen weekend.
Ter Horst en Bos ( medelid bij Feyenoord) moeten deze week geld vrij maken , bij voorkeur van ontwikkelingshulp)
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Gepost op 17 december 2007 om 14:39:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Chirurgen staken?,deze mensen verdienen kapitale salarissen en hebben op dat punt geen enkele redenen om te staken.Ik vind het ook een domme vergelijking.Mensen met een gewoon loon.die moeilijk werk doen.Ik wil het werk van de politie niet bagateliseren tot veredelde flitspaal.Ik heb daar begrip voor,net zoals de verpleging en thuiszorg zouden staken.Waarschijnlijk heb jij een beroep waarin je niet gemist zou worden als je staakte.Of het moet op dit forum zijn. .

Logisch antwoord van een rooie rakker. Alleen zij die modaal of daar wat onder verdienen mogen staken. Precies het probleem met die linkse politiek. Voor de een gelden andere regels dan de ander. Wat een domme opmerking, al was die volstrekt voorspelbaar.

En over mijn werk. Ik word individueel beoordeeld en mijn loon verschilt met dat van mijn collega's. Sommige meer, sommigen minder, gebaseerd op kwaliteit van werk en ervaring. En over dat gemist kunnen worden. Als ik mijn targets een jaar niet haal, sta ik op straat. De gemiddelde ambenaar kloot jaren aan en krijgt wel een ander baantje toegewezen. Ik heb inderdaad geen enkel medelijden met de ambtenarij in welke vorm dan ook. Het enige dat ik hoor uit mijn directe omgeving van mensen die daar werken (o.a. bij de Belastingdienst) is dat zij gemiddeld meer ziektedagen per jaar hebben dan vakantiedagen. Tja, daar kom je bij een bedrijf niet mee weg. En al helemaal niet als je op niveau werkt. Zal in jouw ogen wel terecht zijn, daar verdienen we immers meer voor. Maar laag loon in ruil voor een bijna garantie voor een baan, wat voor een dan ook, is dan weer onredelijk. De markt heeft altijd gelijk. Dan moeten de agenten wat anders gaan doen. Ben benieuwd waar ze dan terecht komen.

Als er trouwens 1 vent zijn bek moet houden is het die idioot Benk Korthals wel, politicus van niveau 0 en een aangetoond leugenaar. Gaat nu een beetje de moraalridder lopen uithangen. Wil zeker weer een baantje in de politiek. Gladnek.

En rekenen dat de PVDA gaat beknibbelen op ontwikkelingshulp is je kop in het zand steken. Daar waar nu weer de schoolboeken moeten worden betaald via het verhogen van snelheidsboetes zal ook nu wel weer iets worden gevonden om zij met een baan te naaien.
Ik denk dan aan een extra accijns op benzine of het verlagen van de aftrekbaarheid van de hypotheekrente. Het land gaat 20 jaar terug in de tijd met dit vreselijke kabinet.

[Dit bericht is veranderd door DR (op 17 december 2007 14:49:39).]
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 17 december 2007 om 14:49:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Logisch antwoord van een rooie rakker. Alleen zij die modaal of daar wat onder verdienen mogen staken. Precies het probleem met die linkse politiek. Voor de een gelden andere regels dan de ander. Wat een domme opmerking, al was die volstrekt voorspelbaar.

En over mijn werk. Ik word individueel beoordeeld en mijn loon verschilt met dat van mijn collega's. Sommige meer, sommigen minder, gebaseerd op kwaliteit van werk en ervaring. En over dat gemist kunnen worden. Als ik mijn targets een jaar niet haal, sta ik op straat. De gemiddelde ambenaar kloot jaren aan en krijgt wel een ander baantje toegewezen. Ik heb inderdaad geen enkel medelijden met de ambtenarij in welke vorm dan ook. Het enige dat ik hoor uit mijn directe omgeving van mensen die daar werken (o.a. bij de Belastingdienst) is dat zij gemiddeld meer ziektedagen per jaar hebben dan vakantiedagen. Tja, daar kom je bij een bedrijf niet mee weg. En al helemaal niet als je op niveau werkt. Zal in jouw ogen wel terecht zijn, daar verdienen we immers meer voor. Maar laag loon in ruil voor een bijna garantie voor een baan, wat voor een dan ook, is dan weer onredelijk. De markt heeft altijd gelijk. Dan moeten de agenten wat anders gaan doen. Ben benieuwd waar ze dan terecht komen.

Dan hoop ik dat begrijpend lezen geen onderdeel is van je tebehalen target.Asl chirurgen aktie zouden voeren om de kwaliteit van hun werk te verhogen,goed idee,maar niet om meer salaris.Ga mij nu niet vertellen dat in de ambtenarij niets deugt en het bedrijfsleven zaligmakend is.De waarheid ligt wat dat betreft in het midden.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Gepost op 17 december 2007 om 14:52:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Dan hoop ik dat begrijpend lezen geen onderdeel is van je tebehalen target.Asl chirurgen aktie zouden voeren om de kwaliteit van hun werk te verhogen,goed idee,maar niet om meer salaris.Ga mij nu niet vertellen dat in de ambtenarij niets deugt en het bedrijfsleven zaligmakend is.De waarheid ligt wat dat betreft in het midden.

Ik ben niet tegen het staken an sich. De rechter heeft ze het recht gegeven dus prima. Ik ben tegen het staken en daar mensen die niks met dit probleem te maken hebben duperen. Laat ze dan een week geen dossiers schrijven. Weet ik veel. Er zijn meer methoden om te staken. Bovendien hebben chirurgen en wie dan ook recht om te staken. Dat zullen ze niet doen, maar dat wil niet zeggen dat ze het recht niet hebben. Maar ja, had van jou niet anders verwacht. Als het aan jou ligt zou die wet inderdaad niet gelden voor iemand met een bovenmodaal inkomen.
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Gepost op 17 december 2007 om 15:09:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Ik ben niet tegen het staken an sich. De rechter heeft ze het recht gegeven dus prima. Ik ben tegen het staken en daar mensen die niks met dit probleem te maken hebben duperen. Laat ze dan een week geen dossiers schrijven. Weet ik veel. Er zijn meer methoden om te staken. Bovendien hebben chirurgen en wie dan ook recht om te staken. Dat zullen ze niet doen, maar dat wil niet zeggen dat ze het recht niet hebben. Maar ja, had van jou niet anders verwacht. Als het aan jou ligt zou die wet inderdaad niet gelden voor iemand met een bovenmodaal inkomen.

Ook hiet laat je "kennis"je weer inde steek.Enige jaren geleden voerden chirurgen aktie,toen er sprake van was dat ziekenhuizen,chirurgen in dienst moesten nemen ipv vrije ondernemers of was het andersom?Ik zou er ook geen begrip voor hebben als direkteuren van grote bedrijven in aktie zouden komen om hun dikke bonussen bij ontslag te behouden.Maar wel als de vuilnisman opkomt tegen het afschaffen van het ontslagrecht.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Gepost op 17 december 2007 om 15:20:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Ook hiet laat je "kennis"je weer inde steek.Enige jaren geleden voerden chirurgen aktie,toen er sprake van was dat ziekenhuizen,chirurgen in dienst moesten nemen ipv vrije ondernemers of was het andersom?Ik zou er ook geen begrip voor hebben als direkteuren van grote bedrijven in aktie zouden komen om hun dikke bonussen bij ontslag te behouden.Maar wel als de vuilnisman opkomt tegen het afschaffen van het ontslagrecht.

Vele artsen etc zijn zelfstandigen die zich verhuren aan ziekenhuizen, maar dat terzijde. Hoezo kennis? Ik vind het terecht dat een ieder kan staken als de rechter dat akkoord vind. Ik zeg alleen dat jij dat niet terecht zal vinden, hetgeen je zelf ook zegt. Hoezo laat mijn kennis me in de steek? Ik sta daar anders in dan jou.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk