Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 16 december 2007 om 19:28:27.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

Pfff.. Hoezo een trieste reactie?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Vak: -
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 16 december 2007 om 19:30:37.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In Nederland heb je het recht om te staken.
Natuurlijk was ik niet blij, maar dat heb je bij stakingen immers altijd, er zijn altijd mensen het dupe.

Ik heb elders gelezen dat de politie van te voren toch weet waar ze aan beginnen, ook wat hun salaris betreft dan moeten dat werk maar niet gaan doen.

Dat vindt ik tekort door de bocht, ik weet niet wat hun CAO is op dit moment dus kan ik daar niets zinnigs over zeggen.

Wat meneer Kesler betreft die had verstandiger moeten zijn met zijn uitspraken.

Ik schat in dat het salaris van de Heer Kesler meer als een ton is, dus dan kan je makkelijk praten.
De politie ontvangt dat niet aan het einde van de maand.

Maar ik werdt er natuurlijk niet vrolijk van toen ik het nieuws omtrent de wedstrijd hoorde, maar dat neemt niet weg dat ik er begrip voor heb.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 16 december 2007 om 19:31:02.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mag ik ook en emmertje stront(?), net stond er nog zat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 16 december 2007 om 20:07:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

(...)

Kansloze opmerking dit.
Maar ach, als je al geen argumenten had he

ps: het positieve van dit alles is, dat Kesler nu wel een klein beetje onder politieke druk komt te staan door z'n uitspraken.

Goede post MD ! Over Kesler:

Zelfs een dag na zo'n misselijkmakende uitspraak gaat hij zijn excuses niet aanbieden.
Hij is dus verantwoordelijk voor instellen en vasthouden aan Play-offs, aanstellen van en vasthouden aan Van Basten, afserveren in vroegtijdig stadium van de enige trainer die zonder club en vrij is en het schofferen van een hardwerkende en blijkbaar voor betaald voetbal belangrijke beroepsgroep. Wat een arrogante bal gehakt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jeroentje
Vedette

Reg.: 16 mei 2000
Gepost op 16 december 2007 om 20:17:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:
Tja en die orde is vaak door stakkers die zich 'voetbalsupporter', ver te zoeken.

quote:
Jeroentje schreef:
Het allerlaatste wat zij behoort te doen is een waardeoordeel vellen over maatschappelijke gebeurtenissen

Doen ze dat?

Bravo!
 Help mods!
mdv_32
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 16 december 2007 om 20:18:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind die Kesler normaal een idioot maar hier heeft hij wel gelijk wat een achterlijke actie dit zeg nou de pliesie heeft zich bij velen niet populairder gemaakt.

Ze hebben altijd wel tijd voor flitsen maar niet voor fietsendiefstallen enzo
 Help mods!
Jordi1908
Internationale topspeler

Reg.: 22 december 2005
Gepost op 16 december 2007 om 20:19:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

MD, heb je al een waslijst met voorbeelden samengesteld?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 16 december 2007 om 20:30:18.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

2 jaar geleden Feyenoord-Ajax.
Vorig jaar Feyenoord-Groningen, buiten het stadion.

[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 16 december 2007 20:30:35).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordi1908
Internationale topspeler

Reg.: 22 december 2005
Gepost op 16 december 2007 om 20:35:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Laatste man schreef:

2 jaar geleden Feyenoord-Ajax.
Vorig jaar Feyenoord-Groningen, buiten het stadion.

Poepoe, maar goed dat er elke wedstrijd politie aanwezig is...

Bij je tweede voorbeeld ging het overigens mis omdat er een ME bus met topspeed de massa inreed.
 Help mods!
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 16 december 2007 om 21:22:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat er hier teveel zijn die de staking van de politie te kort door de bocht zien.
Waarom, ik denk dat als gevolg van die verwende mannetjes met hun absurde looneisen want dat zijn het, de competitie voor Feyenoord op zn Hollands gezegd naar de klote is.
Als die wedstrijd niet op tijd wordt ingehaald ben je zomaar drie punten kwijt, dat is dodelijk in deze fase van de competitie, we moeten ook naar Heerenveen in vorm met oud en nieuw, daar winnen zou een mirakel zijn en maakt eigenlijk de eerdere misstappen tegen Ajax en VVV weer helemaal goed.

Maar kortom het zou wel eens kunnen zijn dat in het 100 jarig bestaan van Feyenoord de vakbonden politie rotterdam rijnmond het feestje van ons aller om zeep helpen, door dat hun, de politie zonodig moeten staken ten kosten van hun medeburgers.

Mocht het zover komen dan geef ik geen kritiek meer want dan weet ik immers wie de daders zijn.

Die verwende mannetjes van politie Rotterdam-Rijnmond.

Als je al gaat staken dan vind ik nogmaals dat je naar het binnenhof moet gaan met bv laaiende sirenes.
Ooit deden boeren dit wel met hun trekkers, hulde.
Op het Binnenhof zetelen de beleidsbepalers immers.
Vind het ook wel interessant om te weten hoeveel CDA stemmers er onder het politieapparaat zijn, je hebt dan zelf voor deze gevolgen gekozen, ik heb voor een andere politieke partij gekozen die gelukkig zo wijs zijn geweest om niet achter de bips van ene Harry Potter aan te gaan lopen.
Maar nee die arrogante kwasten moeten weer hun medeburgers treffen het zegt wel iets over hun niveau, menselijkheid en inleving voor de andere partij, dat laatste is voor mij niet nieuw.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Brutal
Basisspeler

Uit: rotterdam
Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 16 december 2007 om 22:23:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
woekeraar schreef:

Ik vind dat er hier teveel zijn die de staking van de politie te kort door de bocht zien.
Waarom, ik denk dat als gevolg van die verwende mannetjes met hun absurde looneisen want dat zijn het, de competitie voor Feyenoord op zn Hollands gezegd naar de klote is.
Als die wedstrijd niet op tijd wordt ingehaald ben je zomaar drie punten kwijt, dat is dodelijk in deze fase van de competitie, we moeten ook naar Heerenveen in vorm met oud en nieuw, daar winnen zou een mirakel zijn en maakt eigenlijk de eerdere misstappen tegen Ajax en VVV weer helemaal goed.

Maar kortom het zou wel eens kunnen zijn dat in het 100 jarig bestaan van Feyenoord de vakbonden politie rotterdam rijnmond het feestje van ons aller om zeep helpen, door dat hun, de politie zonodig moeten staken ten kosten van hun medeburgers.

Mocht het zover komen dan geef ik geen kritiek meer want dan weet ik immers wie de daders zijn.

Als je al gaat staken dan vind ik nogmaals dat je naar het binnenhof moet gaan met bv laaiende sirenes.
Vind het ook wel interessant om te weten hoeveel CDA stemmers er onder het politieapparaat zijn, je hebt dan zelf voor deze gevolgen gekozen, ik heb voor een andere politieke partij gekozen die gelukkig zo wijs zijn geweest om niet achter de bips van ene Harry Potter aan te gaan lopen.
Maar nee die arrogante kwasten moeten weer hun medeburgers treffen het zegt wel iets over hun niveau, menselijkheid en inleving voor de andere partij, dat laatste is voor mij niet nieuw.

Pakkend! En je raakt precies de juiste plaatsen met je betoog.. Niets meer dan lof! Kan me hier volledig bij aansluiten!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Laatste man
Meervoudig international

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006
Gepost op 16 december 2007 om 22:46:01.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor mensen die even willen horen hoe de politie nodig is bij voetbal had even naar Studio V. moeten luisteren. Ingestuurde brief die Hugo Borst voorlas.

Nogmaals, ik ben tegen deze manier van staken geweest. Alleen de opmerkingen van Kessler zijn nog slechter!

[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 16 december 2007 22:46:38).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 16 december 2007 om 22:55:22.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Laatste man schreef:

Voor mensen die even willen horen hoe de politie nodig is bij voetbal had even naar Studio V. moeten luisteren. Ingestuurde brief die Hugo Borst voorlas.

Nogmaals, ik ben tegen deze manier van staken geweest. Alleen de opmerkingen van Kessler zijn nog slechter!

Kan je niet even de strekking van die brief posten? Want als dat zo was als Derksen bij VI, volgens Derksen is er namelijk elke week een veldslag bij de stadions.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 16 december 2007 om 23:28:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
woekeraar schreef:

Piep piep piep!
Heb je je excuus voor het mislopen van het kampioenschap? Je zondebok gevonden?
Weet je zeker dat je niet eigenlijk voor Ajax bent calimero?

Bah, wat een absurde stelling

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 16 december 2007 23:33:26).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 17 december 2007 om 00:01:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

ps: het positieve van dit alles is, dat Kesler nu wel een klein beetje onder politieke druk komt te staan door z'n uitspraken.

Ook binnen KNVB kritiek op Kesler

` KNVB-voorzitter Sprengers heeft zich
buitengewoon geërgerd aan de uitspraken
van directeur betaald voetbal Kesler
over de politie-acties.Sprengers noemt
Keslers uitlatingen de KNVB onwaardig.

Kesler noemde de actievoerende agenten
'verwende kereltjes' en riep minister
Ter Horst op om de agenten geen cent
loonsverhoging te geven.De vakbonden
eisen excuses van Kesler,maar die liet
weten daar niet over te denken.

Ook minister Ter Horst heeft kritiek op
de uitspraken van Kesler.Van haar hoeft
Kesler niet zijn excuses aan te bieden.

nos

Sprengers biedt excuses aan voor uitlatingen Kesler

16 december 2007

Voorzitter Jeu Sprengers van de voetbalbond KNVB heeft zich "buitengewoon geërgerd" aan de uitspraken van directeur betaald voetbal Henk Kesler over de politieacties van dit weekeinde. Kesler riep minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken op er in de CAO-onderhandelingen met de politie geen cent bij te doen voor "deze verwende kereltjes." Hij deed dat naar aanleiding van de afgelastingen van de wedstrijden Ajax-PSV en Feyenoord-AZ.

"Je mag van gedachten wisselen over deze acties, maar de kwalificaties die Kesler gebruikte zijn de KNVB onwaardig", zei Sprengers zondag voor Radio 1.

De preses benadrukte dat Kesler directeur betaald voetbal is en maar 2 procent van de leden van de KNVB vertegenwoordigt. "Bij die andere 98 procent, zeg maar 1,1 miljoen leden, zitten slagers, bakkers, vrouwen en ook zo'n 5000 tot 10.000 politiemensen. Kesler heeft het imago van de KNVB, een maatschappelijke instelling, geschaad. Ik wil dan ook mijn excuses aanbieden voor zijn uitlatingen."

Sprengers wilde de zaak niet overdrijven, maar vindt wel dat de Raad van Toezicht (RvT) van de KNVB zich over de uitlatingen van Kesler moet buigen. Voorzitter Benk Korthals kondigde aan dat de RvT maandag bijeenkomt.

quote:
Scrummie schreef:

(...)

Kan je niet even de strekking van die brief posten? Want als dat zo was als Derksen bij VI, volgens Derksen is er namelijk elke week een veldslag bij de stadions.

Joh, alleen als je onder een steen woont weet je niet dat voetbalwedstrijden frequent met ongeregeldheden gepaard gaan.
(van erg tot zeer erg)

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Piep piep piep!
Heb je je excuus voor het mislopen van het kampioenschap? Je zondebok gevonden?
Weet je zeker dat je niet eigenlijk voor Ajax bent calimero?

Bah, wat een absurde stelling

Geweldig he
Het is eigenlijk een groot complot van de politie. Wat het gerucht gaat dat zij meer van schaatsen houden.

quote:
Jordi1908 schreef:

MD, heb je al een waslijst met voorbeelden samengesteld?

Is het wasdag dan?

zoek gewoon ff op google: voetbalgeweld, hooligans, voetbal ongeregeldheden etc

natúúrlijk komt het nooit voor, vandaar ook dat Feyenoord dit deed: Feyenoord adverteert tegen voetbalgeweld

of zoek op Youtube gewoon ff, staan zat filmpjes van leipos die met hun gee-s-m-utje staan te filmen van wat er allemaal gebeurd (steentjes gooien etc).

[Dit bericht is veranderd door MD (op 17 december 2007 00:13:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 17 december 2007 om 00:17:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

Geweldig he
Het is eigenlijk een groot complot van de politie. Wat het gerucht gaat dat zij meer van schaatsen houden.

Vaag trouwens dat hier gesuggereerd lijkt te worden dat politie-inzet bij wedstrijden van Feyenoord overbodig is.
Ten eerste gebeurt er nog genoeg in en om het stadion om het daar vokkomen mee oneens te zijn. Stewards hebben een beperkt aantal bevoegdheden, agenten daarentegen een stuk meer.
Maar ik hoor het graag als er geen agenten meer bij thuiswedstrijden aanwezig zijn. De dag dat dat gebeurt parkeer ik mn auto op de grote rotonde voor de kuip. Scheelt weer een stuk lopen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.413,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 17 december 2007 om 00:57:15.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

--------------------------------------------------------------------------------

Ook binnen KNVB kritiek op Kesler

` KNVB-voorzitter Sprengers heeft zich
buitengewoon geërgerd aan de uitspraken
van directeur betaald voetbal Kesler
over de politie-acties.Sprengers noemt
Keslers uitlatingen de KNVB onwaardig.

Kesler noemde de actievoerende agenten
'verwende kereltjes' en riep minister
Ter Horst op om de agenten geen cent
loonsverhoging te geven.De vakbonden
eisen excuses van Kesler,maar die liet
weten daar niet over te denken.

Ook minister Ter Horst heeft kritiek op
de uitspraken van Kesler.Van haar hoeft
Kesler niet zijn excuses aan te bieden.

nos

Sprengers biedt excuses aan voor uitlatingen Kesler
16 december 2007

Voorzitter Jeu Sprengers van de voetbalbond KNVB heeft zich "buitengewoon geërgerd" aan de uitspraken van directeur betaald voetbal Henk Kesler over de politieacties van dit weekeinde. Kesler riep minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken op er in de CAO-onderhandelingen met de politie geen cent bij te doen voor "deze verwende kereltjes." Hij deed dat naar aanleiding van de afgelastingen van de wedstrijden Ajax-PSV en Feyenoord-AZ.

"Je mag van gedachten wisselen over deze acties, maar de kwalificaties die Kesler gebruikte zijn de KNVB onwaardig", zei Sprengers zondag voor Radio 1.

De preses benadrukte dat Kesler directeur betaald voetbal is en maar 2 procent van de leden van de KNVB vertegenwoordigt. "Bij die andere 98 procent, zeg maar 1,1 miljoen leden, zitten slagers, bakkers, vrouwen en ook zo'n 5000 tot 10.000 politiemensen. Kesler heeft het imago van de KNVB, een maatschappelijke instelling, geschaad. Ik wil dan ook mijn excuses aanbieden voor zijn uitlatingen."

Sprengers wilde de zaak niet overdrijven, maar vindt wel dat de Raad van Toezicht (RvT) van de KNVB zich over de uitlatingen van Kesler moet buigen. Voorzitter Benk Korthals kondigde aan dat de RvT maandag bijeenkomt.

Het slaat natuurlijk nergens op dat Kesler zich zo denigrerend uitlaat over die politie agenten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Vedette

Gepost op 17 december 2007 om 01:07:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga de actie van de politie zowaar bijna nog toejuichen. Het enige verwende kereltje uit het hele verhaal komt nu in het nauw. Hulde!
 Help mods!
wimpiejansen
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 17 december 2007 om 06:24:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

(...)

Vaag trouwens dat hier gesuggereerd lijkt te worden dat politie-inzet bij wedstrijden van Feyenoord overbodig is.
Ten eerste gebeurt er nog genoeg in en om het stadion om het daar vokkomen mee oneens te zijn. Stewards hebben een beperkt aantal bevoegdheden, agenten daarentegen een stuk meer.
Maar ik hoor het graag als er geen agenten meer bij thuiswedstrijden aanwezig zijn. De dag dat dat gebeurt parkeer ik mn auto op de grote rotonde voor de kuip. Scheelt weer een stuk lopen.

Nogmaals, dat is voor een groot deel een kwestie van passende wetgeving. KNVB en clubs hebben dit al lang neergelegd bij de beleidsmakers, maar die weigeren tot op heden die zogeheten voetbalwet in te voeren.
Gevolg is dat de clubs het zelf niet eens kunnen oplossen, omdat het in te huren personeel inderdaad niet over genoeg bevoegdheden beschikt, en dat er dus ook nog immer geen instrument is om kwaadwillenden uit de buurt van de stadions te houden.

De politiek is wat dat betreft aan de bal, en ook daarom is het volslagen belachelijk dat clubs en supporters/liefhebbers de dupe worden van deze kinderlijke actie.
Dat er in het zelfde weekend wél een grootscheepse verkeerscontrole plaatsvindt in samenwerking met andere instanties is dan ook te belachelijk voor woorden.
Kesler mag dan enigszins ongenuanceerd zijn geweest, maar wat mij betreft volslagen terecht, omdat deze actie van de betreffende bonden een krankzinnige was.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jeroentje
Vedette

Reg.: 16 mei 2000
Gepost op 17 december 2007 om 09:08:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Laatste man schreef:

Stemmingmakerij is die Spartaanse Catweazle niet vreemd. Pathetisch.

Eigenlijk van den zotte dat de discussie zich nu toespitst op het al dan niet noodzakelijk politieoptreden bij voetbalwedstrijden. Doet totaal niet ter zake.

Kesler dreigt nu te worden geslachtofferd om een uitspraak welke totaal uit de context is getrokken. Politie wil betere CAO (daarover zometeen meer), dreigt met acties, bonden gaan in onderhandelingen, krijgen vervolgens een fikse loonsverhoging in het vooruitzicht, Politie vind dit niet genoeg en dreigt met acties (chantage), Minister geeft niet toe en Politie dupeert vervolgens miljoenen mensen die er niets mee te maken hebben. Als in: kind wil een snoepje, krijgt een lollie maar wil een Mars, en gaat vervolgens stennis schoppen en buurtkinderen lastigvallen. Hoe noem je zo'n kind dan?

De politievakbonden eisen een betere CAO. Legitiem! Betere werkomstandigheden, meer en directere ondersteuning van de rechterlijke macht (wat mij bijzonder belangrijk lijkt, mocht ikzelf agentje zijn), betere scholing en training etc... Allemaal plausibele redenen om op de barricades te springen. Maar.....met als voornaamste (en enige?) reden "alles wordt zo duur" wordt er 'slechts' een netto loonsverhoging ad. EUR 200,- geeist.......NETTO!!! Bespottelijk. Ik lees bedragen van EUR 2000,- netto wat een agent met flink wat dienstjaren elke maand opstrijkt....dat is notabene bovenmodaal! Zonder denigrerend te willen doen, voor een beroep waarvoor slechts een middelbare opleiding is vereist is dat een meer dan behoorlijk bedrag. En wat staat hier dan tegenover? Gaan ze beter hun best doen? Daalt de criminaliteit zienderogen?

Het mag geen verbazing wekken dat ik sowieso een apert tegenstander van stakingen ben, en zéker stakingen waarmee met derden treft, die het een rotzorg zal zijn of oom agent wel of niet tevreden is met zijn salaris. De politievakbonden hebben hun hand overspeeld.
 Help mods!
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 17 december 2007 om 09:44:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jeroentje, je plaatst hier een fantastische reactie en ik kan me helemaal vinden in de algemene strekking ervan. Echter vind ik het wél terecht dat Kesler wordt geslachtofferd; gestenigd zou hij moeten worden! Dit baantjeszieke sujet spreekt namelijk afgelopen weekend niet primair zijn walging uit over de politie-acties, maar meent zich te moeten bemoeien met het probleem dat eraan ten grondslag ligt. Dat is zijn taak helemaal niet, laat staan zijn werk.

Dat zijn uitlatingen volledig uit de context worden gerukt moet niet als excuus worden aangedragen, hij zou in de functie waarin hij is aangesteld en nou al een aantal jaar werkzaam is moeten weten dat uit een personferentie van een halfuur een paar soundbites worden geknipt voor de media. Zo werkt het.

[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 17 december 2007 09:45:22).]
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 17 december 2007 om 09:57:42.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeroentje schreef:

Eigenlijk van den zotte dat de discussie zich nu toespitst op het al dan niet noodzakelijk politieoptreden bij voetbalwedstrijden. Doet totaal niet ter zake.

Hèhè, eindelijk eens iemand die het snapt....wie volgt?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 17 december 2007 om 10:06:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach,
Iedereen mag hier zijn mening geven, zelfs als dat domme of heel domme meningen zijn. Zelfs zonder enige kennis en inzicht in wat er in zo'n situatie speelt. Geweldig toch?
 Help mods!
feyenoordfamiliy
Vaste waarde in elftal

Uit: Rotterdam-zuid
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 25 juni 2007
Gepost op 17 december 2007 om 10:13:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeroentje schreef:

(...)

Kesler dreigt nu te worden geslachtofferd om een uitspraak welke totaal uit de context is getrokken. Politie wil betere CAO (daarover zometeen meer), dreigt met acties, bonden gaan in onderhandelingen, krijgen vervolgens een fikse loonsverhoging in het vooruitzicht, Politie vind dit niet genoeg en dreigt met acties (chantage), Minister geeft niet toe en Politie dupeert vervolgens miljoenen mensen die er niets mee te maken hebben. Als in: kind wil een snoepje, krijgt een lollie maar wil een Mars, en gaat vervolgens stennis schoppen en buurtkinderen lastigvallen. Hoe noem je zo'n kind dan?

De politievakbonden eisen een betere CAO. Legitiem! Betere werkomstandigheden, meer en directere ondersteuning van de rechterlijke macht (wat mij bijzonder belangrijk lijkt, mocht ikzelf agentje zijn), betere scholing en training etc... Allemaal plausibele redenen om op de barricades te springen. Maar.....met als voornaamste (en enige?) reden "alles wordt zo duur" wordt er 'slechts' een netto loonsverhoging ad. EUR 200,- geeist.......NETTO!!! Bespottelijk. Ik lees bedragen van EUR 2000,- netto wat een agent met flink wat dienstjaren elke maand opstrijkt....dat is notabene bovenmodaal! Zonder denigrerend te willen doen, voor een beroep waarvoor slechts een middelbare opleiding is vereist is dat een meer dan behoorlijk bedrag. En wat staat hier dan tegenover? Gaan ze beter hun best doen? Daalt de criminaliteit zienderogen?

Het mag geen verbazing wekken dat ik sowieso een apert tegenstander van stakingen ben, en zéker stakingen waarmee met derden treft, die het een rotzorg zal zijn of oom agent wel of niet tevreden is met zijn salaris. De politievakbonden hebben hun hand overspeeld.

Daar heb je gelijk in .Ik vind ook dat Kesler door zijn uitspraken de zwarte piet krijgt toegespeeld ,het is misschien niet goed geweest wat hij zei ,maar we zeggen allemaal wel is wat .
 Help mods!
Purple
Vedette

Uit: Aalsmeer
Reg.: 15 mei 2004
Gepost op 17 december 2007 om 11:12:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeroentje schreef:

(...)

Er mag dan een middelbare opleiding voor nodig zijn maar het werk van de politie is een stuk zwaarder dan die kut kantoorbaantjes waar je wel een hoge opleiding voor nodig hebt. Ik zou niet graag naar zware ongelukken met zwaar letsel toe willen of als eesrte ter plaatse komen als weer een of ander leipo voor de trein gesprongen is. De onregelmatigheid mag natuurlijk ook extra betaald worden. En over die 2000 euro netto dat verdient een buschauffeur in Amsterdam ook dus dan kan je daar ook wel over gaan zeiken.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk