| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Kobe Bryant schreef:
Met supporters als Wimpiejansen zouden we helemaal geen agenten nodig hebben. Sterker nog, met teletekstsupporters heb je zelfs geen stadion nodig 
De agenten hebben het recht actie te voeren, iets wat de rechter ook erkend heeft. Pech gehad, de wedstrijd wordt heus ingehaald. Wat een gezeik om niks.
Eens.
Het doel van een staking is; Je wil met een staking geen populariteit vergaren, je wil die aandacht.De maakt zich niet belachelijk tegenover de 'gewone mens' of 'de voetballiefhebber'; maar de 'gewone mens' ziet dit alleen maar als extra reden om te kunnen roepen dat de politie kutwerk doet. Ze kunnen ook op eerste kerstdag tussen 6 en 9 staken, als iedereen aan het kerstdiner zit, maar zoiets komt totaal niet over. :
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 |
quote: FR_1908 schreef:
(...)
Ach, als het bij de volgende 3keer net zo gaat als de 1e keer dit seizoen, vind ik het geen probleem hoor

De einduitslag was toen OK, maar er was een enorm verschil tussen Heerenveen mét Alves en zonder hem.
quote: scooter75 schreef:
(...)
Dan moeten wij Alves maar halen!
Dat zou het beste zijn. Het Legioen verdient een dergelijk cadeautje om het 100-jarig bestaan extra glans te geven.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
Met supporters als Wimpiejansen zouden we helemaal geen agenten nodig hebben. Sterker nog, met teletekstsupporters heb je zelfs geen stadion nodig 
De agenten hebben het recht actie te voeren, iets wat de rechter ook erkend heeft. Pech gehad, de wedstrijd wordt heus ingehaald. Wat een gezeik om niks.
Gezeik om niets? Mag ik dat voor mezelf uit maken? Ik vind het geen gezeik om niets als straks die wedstrijd door de weeks gespeeld worden en dat ik dan waarschijnlijk niet kan komen.
Ik word een beetje geirriteerd van mensen die maar roepen dat het maar een wedstrijdje is.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 |
quote: wimpiejansen schreef:
(...)
Persoonlijk worden als je het op basis van argumenten niet meer kan winnen?
Geeft niet hoor, ik kan ook slecht tegen mijn verlies.
En for the record: 11 jaar een seizoenkaart gehad, en ik zit nu nog steeds in de Kuip als het effe kan, helaas niet meer zo vaak omdat er inderdaad belangrijkere dingen in het leven zijn...
Winnen? Is dit een wedstrijd ofzo? Dit is een discussie waarbij jij een bepaalde visie hebt en ik de mijne die een andere is. Zolang ik maar gelijk krijg geen probleem
Ik zal mijn post van afgelopen nacht nog eens quoten. Ik was zowaar nuchter (een uitzondering voor de zaterdagnacht) en ik kreeg bijval dus er zal allicht een kern van waarheid in gezeten hebben:
Ach, ik geef de politie eigenlijk wel gelijk. Als ik een agent was en zou willen protesteren voor een betere CAO dan zou ik exact hetzelfde gedaan hebben (los van de vraag of de protesten gegrond zijn). Je kiest altijd voor de weg waarmee je de meeste impact bereikt. Scholieren lopen ook de les uit als ze geen 1040 uur les willen...Agenten verhinderen topwedstrijden. Jammer voor ons want ik had graag in de Kuip gezeten gisteravond maar het is niet anders. Die wedstrijd wordt heus ingehaald, waarschijnlijk zal er inderdaad een andere wedstrijd verplaatst naar een doordeweekse dag. Big deal zeg, waar maak je je druk om? En dan die calimero's onder ons die dan gelijk van competitievervalsing spreken. Lachwekkend. De wedstrijd wordt gewoon ingehaald en daarvoor heeft iedereen kans genoeg om zijn team te versterken, spelers terug te laten keren van blessures of juist te laten schorsen door kaarten. Dat is voetbal. Hou nou eens op met dat gepiep, Amsterdammers
Ik zit me momenteel meer te irriteren aan die achtelijke gladiool van een Henk Kesler. Zit me daar een beetje popiejopie te doen met zn denigrerende uitspraken richting de politie. Poeh poeh, hij durft wel zeg. Zou hij zich niet beter druk maken over een Nederlands elftal dat niet meer van de Nederlanders is of over een EK dat finaal de soep in loopt op de manier waarop men nu bezig is? Met zn stoere taal, de KNVB houdt het wel langer vol dan de politie. Oh ja? Feyenoord, Ajax, PSV en AZ zullen het inderdaad geen enkel probleem vinden als ze Europa niet in kunnen als er geen wedstrijd meer gespeeld wordt omdat er geen agenten zijn. Geld zat! Kesler draait de zaken om: Zonder agenten geen wedstrijden hoor Henk.
Nee, meneer gaat afgeven op de politie met zn grappen. En het klootjesvolk trapt er nog in ook, Kesler; from zero to hero 
Mooi verhaal. Sukkels...
Dat de politie strijdt voor een goede zaak blijkt op dagen als deze juist al te goed. Het respect en het besef van de functie die de politie in dit land vervuld zijn weer ver te zoeken. Het zij maar weer eens bevestigd. En nee, ik werk niet bij de politie en ken ook niemand persoonlijk die bij de politie werkt. Ik behoor tot het ras der gebruikers van het gezond verstand. Een uitstervend ras...
Kortom: Gebruik nou eens je gezond verstand en verplaats je eens in een agent. Ik kan me best voorstellen iemand opkomt voor betere arbeidsvoorwaarden gezien factoren als inflatie en de snel (negatief) veranderende samenleving.
Protesten vinden juist altijd op deze manier plaats: Scholieren lopen de scholen uit om te rellen en Italiaanse vrachtwagenchauffeurs blokkeren ook complete snelwegen. In dat opzicht vielen de maatregelen van de agenten nog mee want ze waren wel bereid om standby te zijn in het geval van calimiteiten (hoewel ik wel begrijp dat dit voor burgemeesters onvoldoende basis en zekerheid is om een wedstrijd doorgaan te geven).
We hebben het over 1 wedstrijd voorlopig. De wereld vergaat niet.
Laten we tenslotte niet vergeten welke rol de politie in ene samenleving vervult. Een cruciale. Het is dus goed dat ze er zijn en van groot belang dat er agenten blijven en bijkomen. Net als dat dit voor leraren geldt.
Een mooie discussie is trouwens nog de volgende: Is een agent een lul omdat hij ingrijpt en handhaaft bij overtredingen en misdrijven of is de overtreder een lul wegens het begaan van die overtreding of dat misdrijf?
Ik weet het, het is allemaal niet stoer (want je behoort te pissen op agenten etc.) maar zo is het wel. Gelukkig komt verstand met de jaren hoewel bij sommigen nooit...
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 16 december 2007 17:15:02).]
|
|
|
armandio Internationale topspeler
Uit: Maastricht Vak: Olympiatribune - OO Posts: 1036 Reg.: 17 september 2003 | Waarom moet zoiets ten koste gaan van een voetbalwedstrijd belachelijk!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 |
quote: Scrummie schreef:
(...)
Gezeik om niets? Mag ik dat voor mezelf uit maken? Ik vind het geen gezeik om niets als straks die wedstrijd door de weeks gespeeld worden en dat ik dan waarschijnlijk niet kan komen.
Ik word een beetje geirriteerd van mensen die maar roepen dat het maar een wedstrijdje is.
Tuurlijk mag dat. Maar mag ik het dan opmerkelijk vinden dat jij je drukker kan maken om het feit dat je wellicht een voetbalwedstrijd moet missen en dat je geen enkel oog hebt voor de situatie en standpunten van anderen, in dit geval de politie? Het valt overigens te prijzen dat je daar zo openlijk voor uitkomt 
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
(...)
Tuurlijk mag dat. Maar mag ik het dan opmerkelijk vinden dat jij je drukker kan maken om het feit dat je wellicht een voetbalwedstrijd moet missen en dat je geen enkel oog hebt voor de situatie en standpunten van anderen, in dit geval de politie? Het valt overigens te prijzen dat je daar zo openlijk voor uitkomt 
Ik heb begrip voor een stakings actie van politie agenten hoor, vind het terecht dat ze meer willen, maar niet op deze manier. Dat moeten ze anders oplossen.
Ze mogen staken wat ze willen, maar niet ten koste van ons en mijn wedstrijd.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
quote: Scrummie schreef:
(...)
Ik heb begrip voor een stakings actie van politie agenten hoor, vind het terecht dat ze meer willen, maar niet op deze manier. Dat moeten ze anders oplossen.
Ze mogen staken wat ze willen, maar niet ten koste van ons en mijn wedstrijd.
Ik vind het ook jammer maar is dat niet een kenmerk van stakingen? Er is altijd iemand de dupe. Ik vind het ook erg jammer (omdat ik waarschijnlijk ook deze wedstrijd nu moet missen) maar ik kan me voorstellen dat de politie voor protestacties bij juist deze wedstrijden gekozen heeft. Weliswaar krijg je een groot deel van het volk er niet mee op je hand maar het is wel een effectieve manier om de aandacht te trekken. Als de wijkagent besluit uit protest zijn dagelijkse rondje op de fiets niet te maken maalt daar niemand om.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Nee, en daarom zouden ze ook gewoon geen boetes meer uit moeten schrijven, net zolang ze hun zin niet krijgen.
Heeft niemand last van...
[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 16 december 2007 17:46:29).]
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
quote: aliendwurf schreef:
Nee, en daarom zouden ze ook gewoon geen boetes meer uit moeten schrijven, net zolang ze hun zin niet krijgen.
Heeft niemand last van...
Zou ook mn voorkeur hebben inderdaad, dan leg je druk op de plaats waar hij behoort te zijn. Den Haag en specifieker het kabinet. Overigens zitten daar ook wel weer risico's aan want je geeft mensen praktisch een vrijbrief om met 200 over de snelweg te vliegen.
Ach ja, het leven is niet makkelijk voor een agent 
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1184 Reg.: 26 februari 2004 |
(...)
Kortom: Gebruik nou eens je gezond verstand en verplaats je eens in een agent. Ik kan me best voorstellen iemand opkomt voor betere arbeidsvoorwaarden gezien factoren als inflatie en de snel (negatief) veranderende samenleving.
Protesten vinden juist altijd op deze manier plaats: Scholieren lopen de scholen uit om te rellen en Italiaanse vrachtwagenchauffeurs blokkeren ook complete snelwegen. In dat opzicht vielen de maatregelen van de agenten nog mee want ze waren wel bereid om standby te zijn in het geval van calimiteiten (hoewel ik wel begrijp dat dit voor burgemeesters onvoldoende basis en zekerheid is om een wedstrijd doorgaan te geven).
We hebben het over 1 wedstrijd voorlopig. De wereld vergaat niet.
Laten we tenslotte niet vergeten welke rol de politie in ene samenleving vervult. Een cruciale. Het is dus goed dat ze er zijn en van groot belang dat er agenten blijven en bijkomen. Net als dat dit voor leraren geldt.
Een mooie discussie is trouwens nog de volgende: Is een agent een lul omdat hij ingrijpt en handhaaft bij overtredingen en misdrijven of is de overtreder een lul wegens het begaan van die overtreding of dat misdrijf?
Ik weet het, het is allemaal niet stoer (want je behoort te pissen op agenten etc.) maar zo is het wel. Gelukkig komt verstand met de jaren hoewel bij sommigen nooit...
Een agent is per definitie een lul, en degene die gepakt wordt is de lul. Einde discussie
Maar zonder gekheid: Er valt van alles te zeggen over de positie van de agent in de hedendaagse samenleving. Dat veel van hen inmiddels tot een soort veredelde bonnenmachines zijn verworden zal heus niet de keuze van de agenten zelf zijn, en is ook een volkomen verkeerd signaal naar de maatschappij wat betreft de positie van de politie daarin.
Het zou allemaal heel anders kunnen en moeten, waarbij 'de agent' weer een functie met maatschappelijke diepgang in de samenleving hoort te krijgen.
En daar zou dan wat mij betreft natuurlijk ook een ander salarisplaatje bij mogen horen.
Maar daar hoor ik die vakbondsmeneertjes dan weer niet over. Daarbij leggen ze door deze handelswijze hun problemen op het bordje van mensen die het niets aangaat, en zijn overduidelijk alleen uit op kortstondig effectbejag.
En juist dat schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat.
Zoals ik al zei: Als door grootschalige, goed gestructureerde acties bepaalde evenementen onverhoopt niet door kunnen gaan, dan is dat jammer, maar ook niet meer dan dat, omdat eenieder het recht heeft om voor zijn of haar positie in de samenleving op te komen.
In dit geval is echter op een uiterst gemakzuchtige manier misbruik gemaakt van een bijzonder voetbalweekend.
En dan ook nog gaan lopen piepen als de getroffenen hun gal hierover spugen.
Ondoordacht, dom, gemakzuchtig en bovendien volgens mij ook nog contraproductief.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1500 Reg.: 19 september 2004 |
Ach, ik geef de politie eigenlijk wel gelijk. Als ik een agent was en zou willen protesteren voor een betere CAO dan zou ik exact hetzelfde gedaan hebben (los van de vraag of de protesten gegrond zijn). Je kiest altijd voor de weg waarmee je de meeste impact bereikt. Scholieren lopen ook de les uit als ze geen 1040 uur les willen...Agenten verhinderen topwedstrijden. Jammer voor ons want ik had graag in de Kuip gezeten gisteravond maar het is niet anders. Die wedstrijd wordt heus ingehaald, waarschijnlijk zal er inderdaad een andere wedstrijd verplaatst naar een doordeweekse dag. Big deal zeg, waar maak je je druk om? En dan die calimero's onder ons die dan gelijk van competitievervalsing spreken. Lachwekkend. De wedstrijd wordt gewoon ingehaald en daarvoor heeft iedereen kans genoeg om zijn team te versterken, spelers terug te laten keren van blessures of juist te laten schorsen door kaarten. Dat is voetbal. Hou nou eens op met dat gepiep, Amsterdammers
Ik zit me momenteel meer te irriteren aan die achtelijke gladiool van een Henk Kesler. Zit me daar een beetje popiejopie te doen met zn denigrerende uitspraken richting de politie. Poeh poeh, hij durft wel zeg. Zou hij zich niet beter druk maken over een Nederlands elftal dat niet meer van de Nederlanders is of over een EK dat finaal de soep in loopt op de manier waarop men nu bezig is? Met zn stoere taal, de KNVB houdt het wel langer vol dan de politie. Oh ja? Feyenoord, Ajax, PSV en AZ zullen het inderdaad geen enkel probleem vinden als ze Europa niet in kunnen als er geen wedstrijd meer gespeeld wordt omdat er geen agenten zijn. Geld zat! Kesler draait de zaken om: Zonder agenten geen wedstrijden hoor Henk.
Nee, meneer gaat afgeven op de politie met zn grappen. En het klootjesvolk trapt er nog in ook, Kesler; from zero to hero 
Mooi verhaal. Sukkels...
Dat de politie strijdt voor een goede zaak blijkt op dagen als deze juist al te goed. Het respect en het besef van de functie die de politie in dit land vervuld zijn weer ver te zoeken. Het zij maar weer eens bevestigd. En nee, ik werk niet bij de politie en ken ook niemand persoonlijk die bij de politie werkt. Ik behoor tot het ras der gebruikers van het gezond verstand. Een uitstervend ras...
Ik ben het hier ook mee eens. De reactie van Kesler vind ik volslagen idioot. Het lijkt me sowieso een merkwaardige situatie dat het spelen van voetbalwedstrijden afhankelijk is van de inzet van de politie. In het voetbalwereldje gaat zoveel geld om dat de beveiliging en begeleidingvan voetbalwedstrijden allang in eigen beheer had moeten worden geregeld. Kesler wil er geen cent voor uitgeven en schreeuwt moord en brand als de gratis dienst niet op het niveau ligt die een dikbetaalde marktpartij zou kunnen leveren. Ik walg van dat pedante mannetje.
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 |
quote: Kermit schreef:
(...)
Ik ben het hier ook mee eens. De reactie van Kesler vind ik volslagen idioot. Het lijkt me sowieso een merkwaardige situatie dat het spelen van voetbalwedstrijden afhankelijk is van de inzet van de politie. In het voetbalwereldje gaat zoveel geld om dat de beveiliging en begeleidingvan voetbalwedstrijden allang in eigen beheer had moeten worden geregeld. Kesler wil er geen cent voor uitgeven en schreeuwt moord en brand als de gratis dienst niet op het niveau ligt die een dikbetaalde marktpartij zou kunnen leveren. Ik walg van dat pedante mannetje.
Op het terein van de clubs is dat ook zo, daarbuiten is het de taak van de politie. Of zou een discotheek ook op moeten draaien voor de beveiliging van het centrum? Bovendien gaat er in het voetbal zoveel geld om, dat de staat meer belasting ontvangt dankzij het voetbal dan het kwijt is aan beveiliging...
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | En we moeten ook vooral niet vergeten dat voor elk groot evenement pliessie nodig is, en het voetbal ook een hele belangrijke/grote functie heeft in onze maatschappij.
|
|
|
Geurt Lid 2e elftal
Uit: hilversum Vak: Maastribune - W1 Posts: 155 Reg.: 9 maart 2006 | Allemaal leuk en aardig maar de nieuwe voorgestelde datum lijkt me nou niet echt prettig voor Feyenoord. Ze willen naar wat ik begrepen heb kijken of het op woensdag 30 januari gespeeld kan worden. Nou lekker is dat! Die zondag daarop spelen we uit tegen 020.
Zo 3 /2 /2008 14:30 competitie: Ajax - Feyenoord
Ik ben het hier absoluut niet mee eens!
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Geurt schreef:
Allemaal leuk en aardig maar de nieuwe voorgestelde datum lijkt me nou niet echt prettig voor Feyenoord. Ze willen naar wat ik begrepen heb kijken of het op woensdag 30 januari gespeeld kan worden. Nou lekker is dat! Die zondag daarop spelen we uit tegen 020.
Zo 3 /2 /2008 14:30 competitie: Ajax - Feyenoord
Ik ben het hier absoluut niet mee eens!
Dat word dan een pittige serie:
Do 24-1 Feyenoord - FC Twente
Zo 27-1 Feyenoord - FC Groningen
Wo 30-1 Feyenoord - AZ
Zo 03-2 Ajax - Feyenoord
|
|
|
ribruijn Vedette Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Drie keer thuis in 8 dagen en dan naar 020. Als je dan thuis eindelijk eens in de "winning mood" komt.....
..... dan kan het wel eens een hele mooie periode worden! Zo erg vind ik het dus niet.
|
|
|
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Dat word dan een pittige serie:
Do 24-1 Feyenoord - FC Twente
Zo 27-1 Feyenoord - FC Groningen
Wo 30-1 Feyenoord - AZ
Zo 03-2 Ajax - Feyenoord
Kan ik de eerstvolgende 3 weken niet praten, als ik het al overleeft 
|
|
|
Jeroentje Vedette
Vak: - Posts: 4019 Reg.: 16 mei 2000 |
quote: MD schreef:
Vergeet niet dat dit helemaal niet nodig was geweest als de voetbalwereld er niet zo'n zooitje van had gemaakt in het verleden.
Weet jij wel waar je het over hebt, 'oom agent'? Heel leuk dat de politie hun stupide staking probeert goed te praten door de aandacht 180 graden te verleggen... Besef jij wel dat de wedstrijd door de burgemeester is afgelast, en niet door de club zelf? Voor Feyenoord hoeft er niet zo nodig een bataljon kanslozen rond De Kuip te paraderen.
Politie moet zorgen dat ze doen waarvoor ze ooit in het leven geroepen is: de orde handhaven conform de wet. Het allerlaatste wat zij behoort te doen is een waardeoordeel vellen over maatschappelijke gebeurtenissen welke zij slechts vanaf de zijlijn in goede banen dienen te geleiden. Wanneer een hoofdcommissaris een republikeinse inslag heeft, geeft hem dat ook geen vrijbrief om Koninginnedag te traineren.
En een waardeoordeel mijnerzijds: kansarme wereldvreemde sukkeltjes om EUR 200,- netto per maand extra te eisen. Nu geloof ik niet dat de dienstdoende minister met haar laat sollen, dus dat komt uiteindelijk allemaal wel weer op zijn pootjes terecht. Nu met een nóg triester imago voor de 'sterke arm'.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: Jeroentje schreef:
(...)
Weet jij wel waar je het over hebt, 'oom agent'?
Ik wel. En ik ben geen agent hoor. Je frustatie komt naar voren. 
quote: Besef jij wel dat de wedstrijd door de burgemeester is afgelast
Als je dit topic goed had door gelezen dan had je me dat zien schrijven. Maar ach...
quote:
Politie moet zorgen dat ze doen waarvoor ze ooit in het leven geroepen is: de orde handhaven conform de wet.
Tja en die orde is vaak door stakkers die zich 'voetbalsupporter', ver te zoeken.
quote:
Het allerlaatste wat zij behoort te doen is een waardeoordeel vellen over maatschappelijke gebeurtenissen
Doen ze dat?
quote:
En een waardeoordeel mijnerzijds: kansarme wereldvreemde sukkeltjes om EUR 200,- netto per maand extra te eisen. Nu geloof ik niet dat de dienstdoende minister met haar laat sollen, dus dat komt uiteindelijk allemaal wel weer op zijn pootjes terecht.
Kansloze opmerking dit.
Maar ach, als je al geen argumenten had he 
ps: het positieve van dit alles is, dat Kesler nu wel een klein beetje onder politieke druk komt te staan door z'n uitspraken.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 16 december 2007 19:04:22).]
|
|
|
Tja en die orde is vaak door stakkers die zich 'voetbalsupporter', ver te zoeken.
Hoe vaak gebeurt en nou iets man. Kom eens met concrete voorbeelden...
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: Jordi1908 schreef:
(...)
Hoe vaak gebeurt en nou iets man. Kom eens met concrete voorbeelden...

|
|
|
(...)

Lachen met jou zeg. Kom eens met voorbeelden, in plaats van de hele toppic vol te blaffen met dezelfde onzin.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
(...)
wat is er zo walgelijk aan opkomen voor je belang als beroepsgroep?
Omdat je onschuldigen ermee pakt en de verantwoordelijken totaal niet.
Schrijf een dagje geen parkeerbonnen uit. Krijg je precies het tegenovergestelde. Je pakt de staat waar je het meningsverschil mee hebt en doet de bevolking zelfs een plezier.
|
|
|
ribruijn Vedette Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Hulde voor de man die lulde!
|
|
|