| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 |
quote: Kalouless schreef:
Henk Kesler moet niet zo piepen. Wedstrijden kunnen nou eenmaal uitvallen. Op de Arena en Gelredome na kan elk veld door weersomstandigheden zodanig worden beïnvloed dat afgelasting ook noodzakelijk is. Ook dienen wedstrijden te worden afgelast als een team minder dan 7 spelers kan opstellen (voedselvergiftiging, griepgolf oid). Daar moet je in een competitieschema rekening mee houden dus Kesler moet nou niet gaan zitten eikelen dat er nul komma nul ruimte is.
Wél vraag ik me af wat de politie hier mee opschiet. Den Haag ligt er echt niet wakker van als twee voetbalwedstrijden worden uitgesteld. Het publiek is de dupe, twee voetbalclubs zijn de dupe, maar degenen die de agenten juist wÃllen aanpakken halen hun schouders op over dit soort acties.
Heb je gelijk in voor hetzelfde geld is het weer zo slecht ,zware regen , onweer bliksem enz.. wordt het ook afgelast .Ik denk ook niet dat dit een goede zet is van hun . En ik denk dat ze hierdoor juist het tegendeel bereiken ,nu krijgen ze half Nederland over zich heen en voor Den Haag is het koren op hun molen natuurlijk .Want nu gaat door de woede van het aflasten van de wedstrijden ,de monden open van het volk en die uiten zich hoe ontevreden ze zijn over de politie .Ik heb gisteren gesproken met een politieagent en die vond deze staking nergens op slaan ,maar het zijn de bonden die deze acties verzinnen zei hij .Hij zei ,nu krijg je een hele golf van kritiek over je heen en dat kon hij zich nog voorstellen ook .
[Dit bericht is veranderd door feyenoordfamiliy (op 16 december 2007 10:07:43).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: scooter75 schreef:
En daar zullen de kleine clubs mee akkoord gaan,beetje simpel dit.
zal wel moeten.
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
quote: feyenoordfamiliy schreef:
(...)
Heb je gelijk in voor hetzelfde geld is het weer zo slecht ,zware regen , onweer bliksem enz.. wordt het ook afgelast .Ik denk ook niet dat dit een goede zet is van hun . En ik denk dat ze hierdoor juist het tegendeel bereiken ,nu krijgen ze half Nederland over zich heen en voor Den Haag is het koren op hun molen natuurlijk .Want nu gaat door de woede van het aflasten van de wedstrijden ,de monden open van het volk en die uiten zich hoe ontevreden ze zijn over de politie .Ik heb gisteren gesproken met een politieagent en die vond deze staking nergens op slaan ,maar het zijn de bonden die deze acties verzinnen zei hij .Hij zei ,nu krijg je een hele golf van kritiek over je heen en dat kon hij zich nog voorstellen ook .
Ben je nu al de wedstrijd tegen Heracles vergeten? Die ging gewoon door hoor Zo vaak wordt er geen wedstrijd afgelast. En als het gebeurt dan komt dat omdat het buiten de macht van de mens omgaat. Wat er nu gebeurt is dat de politie ervoor zorgt dat we wedstrijden niet doorgaat. Zonder een goede reden. Staken kan iedere dag, geen enkele noodzaak om daardoor het voetbal te duperen. Het is een bewust gekozen actie en doelbewust wordt er voor gekozen het voetbal te benadelen ten bate van hun eigen ego's.
Daarnaast is het zo dat nu direct de 4 grote clubs getroffen worden. De 4 met de beste stadions waarbij het voetbal eigenlijk altijd doorgaat. Waarvan 2 clubs nog europees spelen dus al een overvol programma hebben. Waarvan er ook nog 2 bekervoetbal spelen dus ook op andere midweekse dagen een voller probgramma hebben. Ook komt er een EK en Olympische spelen in de zomer dus de competitie moet ook op tijd af zijn. En dan komen er ook nog eens 5 oefenwedstrijden bij van het NL elftal. Kortom, voor deze clubs word het moeilijk deze wedstrijden in te halen binnen 8 weken.
Om deze redenen is het extra schandalig dat de politie hun problemen (terecht of niet) uitvecht ten koste van het voetbal. Ze hadden makkelijk andere opties kunnen kiezen. Opties die niet de voetbalmensen, maar de overhed zou benadelen. Acties die de sympathie van het volk zouden opleveren, ipv de afkeer. Nee, het is gewoon schandalig dat er doelbewust wordt gekozen het voetbal te benadelen.
[Dit bericht is veranderd door WD_1908 (op 16 december 2007 10:49:51).]
|
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 |
quote: wimpiejansen schreef:
Ach ja, de politie...
Mijn respect voor deze in het algemeen toch redelijk hersenloze beroepsgroep zat al diep onder het vriespunt sinds ik jaren geleden op het stadionplein zag hoe een politieman te paard (2 lullen aan 1 paard...) met redelijk lomp geweld een wat slecht ter been zijnde oudere man van het plein trachtte te vegen. Toen ik daar wat van zei had ik bijna een knuppel in mijn nek van een fijne politiecollega.
Het is dat we niet zonder de politie kunnen, maar de wijze waarop deze instantie in dit land ingevuld wordt is te triest voor woorden.
Deze actie getuigt, hoe kan het ook anders, van een kinderlijke frustratie. De mannetjes willen aandacht, koste wat kost. Treurigheid ten top.
En of een rechter daar nou wel of niet zijn goedkeuring aan geeft doet er niet toe. De rechterlijke macht is bijvoorbeeld ook niet in staat een stelletje criminelen als de Hell's Angels te veroordelen.
Hoewel ik Kesler een eng mannetje vind moet ik hem in dit geval toch wat lof toezwaaien. Gewoon de dingen benoemen zoals ze zijn. Dat deed onze eigen Jorien ook altijd, en dat heb ik altijd gewaardeerd. Die had ook gehakt gemaakt van dit zielige pliesie-gedoe.
En nu ineens beginnen te slijmen over publieksvriendelijke acties...
Collectief in de stront zakken, da's pas publieksvriendelijk!
Het minimumloon, meer verdienen ze niet, dat stelletje treurige klootviolen...
Heb je gelijk in ,en tja de voetbalhaters vinden het niks niet erg dat dit gebeurd en die vinden dat we hand in eigen boezem moeten steken .Dat zijn nou precies de mensen die het hardste gillen als ze een prent krijgen .
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Hij liet verder weten dat de vakbonden een boze brief gaan sturen naar directeur Henk Kesler van de KNVB. Die adviseerde minister Ter Horst zaterdag om "deze verwende kerels van de politie geen cent extra te geven".
Zaterdagavond vond in Rotterdam een soortgelijke actievergadering plaats. De ACP en ANPV overwegen komende week publieksvriendelijke acties te organiseren.
is toch gewoon zo verwende ambtenaartjes......
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Politie-agenten woedend op KNVB
De politiebonden zijn woedend op directeur betaald voetbal Kessler.Die noemde de politie-acties gisteren het werk van verwende kereltjes.Hij zei te hopen dat minister Ter Horst hen niets extra's geeft.De vakbonden ACP en ANPV noemen die reactie beneden alle peil.
Op een actievergadering met 350 agenten in Amsterdam eisten agenten dat Kessler excuses aanbiedt.Ze wijzen erop dat zij bij risicoduels het vuile werk doen.
Vanwege de politie-acties zijn Ajax-PSV en AZ-Feyenoord afgelast.Komende week komen er publieksvriendelijke acties, die volgens de bonden "de schatkist van minister Bos" zullen treffen.
Die gasten denken nog dat ze heel wat zijn ook, sukkels. Nu weer de schatkist van Bos treffen en wie moet er dan weer voor opdraaien? Juist wij dus dan zijn we voor de 2e keer de dupe 
[Dit bericht is veranderd door Patrick73 (op 16 december 2007 12:26:52).]
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: wimpiejansen schreef:
(...)
Als de politie idd strijdt voor de goede zaak zouden ze dat ook in de praktijk en met hun acties moeten laten zien.
Al die zielige verhalen van agentjes die er zogenaamd van balen dat ze aan een bonnen-quotum vastzitten en daardoor het respect van het publiek verliezen. Yeah right....
Als dat echt zo zou zijn hadden ze acties bedacht die juist dát imago tegengaan. Helemaal niet zo moeilijk hoor, en juist dat soort acties zouden de beleidsmakers / salarisbepalers in hun portemonnee treffen, daar waar het bij de juiste mensen zeer doet en dus effect heeft.
Maar stiekem genieten de agentjes van hun machtspositie, en laten dat door deze kinderlijke actie maar weer eens duidelijk blijken.
Respect moet je nog altijd verdienen, en het besef van het belang van hun functie is juist bij het gros van de pliesie-petjes uitermate ver te zoeken.
In plaats van respect en begrip krijgen ze op deze manier de gewone voetballiefhebbert op de kast, de voetballiefhebbert die toch al elke keer genaaid wordt door de meest stompzinnige bekeuringen en boetes.
Hoe moeilijk is het nou om een actie te bedenken die én aandacht genereert, en tegelijkertijd gericht is tegen degenen die bepalen wat de politie elke maand op hun bankrekening overgemaakt krijgt.
Ik noem als voorbeeld een week lang in plaats van bekeuringen een ludieke, licht vermanende actieflyer zonder financiele gevolgen oid.
Maar dat soort creatief denken is blijkbaar een brug te ver.
Men heeft blijkbaar liever een grote bevolkingsgroep over de emmer, een bevolkingsgroep die bovendien toch al niet overloopt van respect voor de politie.
Kortom: Stompzinnige, kortzichtige actie. Al had ikzelf dan ook weer niet anders verwacht....
Word. 
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1184 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
[...]
Op een actievergadering met 350 agenten in Amsterdam eisten agenten dat Kessler excuses aanbiedt.Ze wijzen erop dat zij bij risicoduels het vuile werk doen.
[...]
Hahaha. Daar moet ik wel even smakelijk om lachen hoor. Pliesie-agentjes zijn er nou eenmaal voor het vuile werk. Blijkbaar hebben ze zelf dus een ander idee, en voelen ze zich hoog verheven boven het 'normale' volk.
Mij lijkt het verstandig dat de pliesie-petjes zelf hun excuses gaan aanbieden, en voortaan hun verwende smoel dichthouden.
Wat denkt dat zooitje pennelikkende bonnenschrijvers wel...
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
Politie-agenten woedend op KNVB
De politiebonden zijn woedend op directeur betaald voetbal Kessler.Die noemde de politie-acties gisteren het werk van verwende kereltjes.Hij zei te hopen dat minister Ter Horst hen niets extra's geeft.De vakbonden ACP en ANPV noemen die reactie beneden alle peil.
Vanwege de politie-acties zijn Ajax-PSV en AZ-Feyenoord afgelast.Komende week komen er publieksvriendelijke acties, die volgens de bonden "de schatkist van minister Bos" zullen treffen.
Die gasten denken nog dat ze heel wat zijn ook, sukkels. Nu weer de schatkist van Bos treffen en wie moet er dan weer voor opdraaien? Juist wij dus dan zijn we voor de 2e keer de dupe 
Tja, wat wil je dan? We willen toch dat ze publieksvriendelijke acties gaan houden? Laat ze maar mooi een tijd geen parkeerbonnen uitschrijven ofzo. Komen ook geen ongelukken van...
Maar wat een jankerds inderdaad zeg. Hadden ze soms op positieve reacties van de voetballerij gerekend? 
[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 16 december 2007 12:53:52).]
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 | Dit maakt een hoop goed 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: twice schreef:
Dit maakt een hoop goed 
Zelfs dat maakt het niet goed, is gewoon zielig voor diegene, heeft zoveel geld neergelegd voor niks.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | Politie zet honderden auto's langs de kant
zondag 16 december 2007 07:00
(Novum) - Bij een politiecontrole op de A1 bij het Overijsselse Rijssen-Holten zijn zaterdagnacht 670 auto's langs de kant gezet. Automobilisten werden gecontroleerd op hun snelheid en het gebruik van alcohol. Ook vonden er preventieve fouilleringen plaats. Twee mensen zijn vastgezet vanwege het bezit van honderd gram speed, een kleine hoeveelheid wiet en een aantal lawinepijlen.
Een automobilist werd beboet omdat hij met te veel alcohol achter het stuur zat. De politie tekent aan dat de controleurs het niet lang volhielden vanwege de lage temperatuur; de blaasapparaten lieten het afweten.
De Belastingdienst, die ook betrokken was, inde in totaal zevenduizend euro. Verder had een buitenlandse automobilist een keukenmes naast zich liggen. Na het betalen van negentig euro mocht hij verder.
Vijfentwintig mensen konden geen identiteitsbewijs overleggen; negen auto's waren slecht verlicht; vier auto's hadden geen geldige apk.
Ook 32 vrachtwagens werden langs de kant van de weg gezet. Een chauffeur had de onvoldoende rust genomen en kreeg een rijverbod.
Dit is een betere actie.
|
|
|
wimpiejansen Vedette
(...)
Zelfs dat maakt het niet goed, is gewoon zielig voor diegene, heeft zoveel geld neergelegd voor niks.
Is idd zielig, maar er zullen wel meer soortgelijke verhalen zijn, mensen die al onkosten hebben gemaakt etc om een van de competitie-toppers bij te wonen.
Net als de KNVB en de clubs de schade verhalen op de vakbonden en hun leden, die gaan dan lekker failliet.
Het zij ze van harte gegund!
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | Neem je slaapzak mee naar de Kuip:"
24-01-2008 Feyenoord - Fc Twente
27-01-2008 Feyenoord - Fc Groningen
30-01-2008 Feyenoord - Az
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Waarom gooien ze Sparta niet naar een andere datum? 2e Kerstdag lijkt me een mooie dag voor een "topper" als Feyenoord - AZ.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Scrummie schreef:
Waarom gooien ze Sparta niet naar een andere datum? 2e Kerstdag lijkt me een mooie dag voor een "topper" als Feyenoord - AZ.
Lijkt me ook wel wat, was vorig jaar toch ook zo?
|
|
|
Legionair_X International
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 556 Reg.: 31 mei 2006 | Er was toen op tweede kerstdag wel een topper, maar tegen PSV. Een van de betere wedstrijden van het seizoen trouwens, waarin Charisteas zelfs scoorde. En ik had het ook leuker gevonden als er nu op tweede kerstdag weer een echte topper was geweest, had het dilemma om op tweede kerstdag van huis weg te zijn toch een stuk minder gemaakt. Het is toch wat makkelijker om te zeggen dat je weggaat voor de wedstrijd tegen PSV of AZ dan voor Sparta.
Maar even on-topic, ik weet niet zo goed wat ik van dit hele gedoe moet vinden. Ik had eerst begrepen dat de politie al de hele week aan het staken was, in dat geval had ik het ook niet vreemd gevonden dat ze die staking niet onderbreken voor een voetbalwedstrijd. Maar nu heb ik dus begrepen dat die gasten alleen staakten tijdens de wedstrijd, wat het al een stuk minder symphatiek maakt. En als ik dan nou in de post van st0ere2006 lees dat ze gisteravond wel leuk doorgingen met het controleren van auto's kookt mijn bloed helemaal. Als je nou wil dat het publiek achter je staat laat je dat soort dingen achterwege. Nou maken ze de leuke dingen onmogelijk en met al die bullshit controles gaan ze gewoon door. Belachelijk.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 | Hier een top ingezonden brief van de politiebond.
(mijn steun hebben ze en die kessler STFU)
Nieuws
16 december 2007
Ingezonden brief n.a.v. uitspraken Kesler
Categorie: Cao, Politie in actie , Politiestudenten
Door: Jan Kleian
De voorzitter van de militaire vakbond ACOM schreef een open brief aan de heer Kessler (voorzitter KNVB) naar aanleiding van zijn uitspraken tijdens de persconferentie op zaterdag 15 december jl.
KNVB
t.a.v. Dhr. Kessler
Leusden, 15 december 2007
Geachte heer Kessler,
Met belangstelling volgde ik in het NOS Journaal van heden een fragment van de persconferentie die u gaf naar aanleiding van het afgelasten van twee voetbalwedstrijden.
Deze belangstelling sloeg om in verbijstering door de slotopmerking die u in dat fragment maakte. U adviseerde de minister om deze “verwende†mannetjes er geen cent bij te geven.
Beste mijnheer Kessler, voor u uw opvatting kenbaar maakt over agenten die op komen voor hun arbeidsvoorwaarden, lijkt het mij verstandig eens goed te kijken naar “uw voetballers†die zeer regelmatig collectief een wanprestatie leveren. Zakken vol geld vangen en presteren, vergeet het maar. Zo je een beroepsgroep al kunt voorzien van een kwalificatie, komt naar mijn mening uw Nederlands elftal als eerste voor de kwalificatie “verwende jongetjes†in aanmerking.
Door onder andere het feit dat u er al vele jaren niet in slaagt concrete maatregelen te treffen die voetbalvandalisme tegengaan en het feit dat u in deze onderhavige kwestie ondoordachte en domme opmerkingen maakt, vraag ik mij af of het bestuur van de KVNB zich niet eens de vraag moet stellen of u niet meer salaris krijgt dan u feitelijk verdient.
Met vriendelijke groet,
w.g.
H.J. Kleian
een held!
echt wereldse brief!
Politiebonden mijn steun hebben jullie!
Als is het alleen maar om die kut-kessler te zieken met 'zn arrogante vvdbek.
Politietop beklaagt zich over uitspraken Kesler
(Novum) - De Raad van Hoofdcommissarissen heeft zich beklaagd over de uitspraken van KNVB-directeur Henk Kesler. Die vergeleek politieagenten zaterdag met 'verwende kerels' en adviseerde minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst (PvdA) er geen cent bij te doen. "Daarbij raakte hij iedere individuele politieman of vrouw in Nederland en dat is niet acceptabel." De politietop wil dat Kesler terugkomt op zijn uitspraken.
Lees het artikel
De KNVB-directeur had zaterdag met zijn uitspraken gereageerd op het afgelasten van de wedstrijden Feyenoord-AZ en Ajax-PSV. Dat gebeurde vanwege door politiebonden ACP en ANPV georganiseerde acties, die door de rechter waren goedgekeurd.
Volgens de raad sprak Kesler zaterdag met minachting over de politie. "Los van opvattingen over de cao-besprekingen en los van de uitspraak van de voorzieningenrechter, wordt de gehele beroepsgroep van meer dan vijftigduizend politiemensen door de KNVB bij de vuile was gezet", vindt de raad. "Medewerkers die het gehele jaar door waakzaam en dienstbaar in de frontlinie staan, boeven pakken en er zijn wanneer dat nodig is."
De politietop wijst erop dat ook bij voetbalwedstrijden regelmatig 'excessen' worden beteugeld. "Het zou de KNVB sieren het volstrekt verkeerde beeld dat zij nu van de politie neerzetten, te corrigeren", besluit de politie in de verklaring.
Ook de voorzitter van de militaire vakbond Acom Jan Kleian is niet te spreken over Kesler. Hij zegt verbijsterd te zijn door de uitspraak dat politiemedewerkers verwende mannetjes zijn die geen cent meer moeten krijgen. Kesler moet naar zijn eigen voetballers kijken, vindt Kleian. Die leveren volgens hem regelmatig collectief een wanprestatie. "Zakken vol geld vangen, en presteren, vergeet het maar."
In een toelichting op zijn reactie zegt Kleian die te hebben gegeven als collega-vakbondsman. Hij vindt het niet kunnen dat Kesler zich bemoeit met cao-onderhandelingen tussen sociale partners. "Prima dat hij boos is, maar hij moet niet op het terrein van de vakbonden komen."
Kleian schrijft dat Kesler er al vele jaren niet in slaagt maatregelen te treffen tegen voetbalvandalisme. Nu zou hij 'domme en ondoordachte' uitspraken doen. "Juist omdat het altijd een klerezooi is bij voetbalwedstrijden is er zo veel politie nodig. Als hij zijn eigen toko op orde zou hebben, was dat misschien niet nodig."
De Nederlandse Politiebond is eveneens kwaad en eist excuses van de KNVB-directeur.
Op de website van de KNVB schrijft Kesler over een 'zwarte dag voor het Nederlands voetbal. Als volgend weekeinde opnieuw acties komen, dreigt Kesler de competitie voor onbepaalde tijd stil te leggen. "Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal om." Desnoods maakt de KNVB de competitie niet af en worden er geen Nederlandse clubs voor Europees voetbal ingeschreven, aldus de voorman van de voetbalbond. De ACP en ANPV hebben echter al aangekondigd dat de volgende acties 'publieksvriendelijk' zullen zijn.
Hij heeft gelijk.
Die gasten (politie) draaien altijd op voor het gezeik. De samenleving draait op voor de rotzooi van de hooligans. En de KNVB weigert om daadkrachtig het probleem aan te pakken omdat het een bestuur van labbekakken is.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 16 december 2007 15:03:05).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Kessler is idd een vervelende vent maar de politie bonden zijn nog walgelijker met de stakingen.
|
|
|
chillekasper International
Uit: diemen Vak: - Posts: 566 Reg.: 8 december 2006 | Gewoon een spreekkoor houden in de eerst volgende thuiswedstrijd!!!
Dat verdienen die ... politie. 
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: MD schreef:
Door onder andere het feit dat u er al vele jaren niet in slaagt concrete maatregelen te treffen die voetbalvandalisme tegengaan en het feit dat u in deze onderhavige kwestie ondoordachte en domme opmerkingen maakt, vraag ik mij af of het bestuur van de KVNB zich niet eens de vraag moet stellen of u niet meer salaris krijgt dan u feitelijk verdient.
Met vriendelijke groet,
w.g.
H.J. Kleian

|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Kessler is idd een vervelende vent maar de politie bonden zijn nog walgelijker met de stakingen.
Behalve als ze besluiten jou geen boete te geven, dan zijn het je beste vrienden.
Nee hoor, dat is niet krom en hypocriet 
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
maar de politie bonden zijn nog walgelijker met de stakingen.
wat is er zo walgelijk aan opkomen voor je belang als beroepsgroep?
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Behalve als ze besluiten jou geen boete te geven, dan zijn het je beste vrienden.
Nee hoor, dat is niet krom en hypocriet 
De pliessie is nooit je beste vriend, ook niet als ze besluiten om geen boete te geven.
|
|
|
wimpiejansen Vedette
quote: MD schreef:
[geneuzel van/over ene meneer Kleian geknipt]
Hij heeft gelijk.
Die gasten (politie) draaien altijd op voor het gezeik. De samenleving draait op voor de rotzooi van de hooligans. En de KNVB weigert om daadkrachtig het probleem aan te pakken omdat het een bestuur van labbekakken is.
De KNVB en de clubs hebben al héél lang de oplossing voor de 'hooligans' in Den Haag neergelegd, in de vorm van een voetbalwet.
Den Haag heeft daar tot op heden nog immer niets mee gedaan.
Clubs en KNVB hebben buiten de stadions nou eenmaal niets te vertellen. Binnen de stadions is er al tijden zo goed als niets meer aan de hand, Feyenoord heeft bijvoorbeeld ook gisteren al aangegeven de verantwoording in het stadion heel goed te kunnen dragen. Clubs nemen daarin hun verantwoordelijkheid, en maken daarvoor ook kosten voor (het inhuren van) beveiliging.
Meneer Kleian weet dus totaal niet waar hij het over heeft. Het lijkt mij trouwens dat meneer Kleian wel andere dingen te doen heeft, want als militair vakbondsman zou hij zich beter druk kunnen maken over de puinhoop die een stelletje onkundige Apache-piloten hebben aangericht.
Daarbij neemt meneer Kleian niet eens de moeite om Kesler's naam correct te schrijven. Zegt wat mij betreft al weer meer dan genoeg.
|
|
|