| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Scrummie schreef:
(...)
Kun jij daar wel geen woord van geloven, maar dat is toch echt de meest waarschijnlijke datum.
Kom eens met duidelijke argumenten dan. Het is simpel mogelijk een 'kleinere' wedstrijd op een doordeweekse dag te doen plaatsvinden. Feyenoord en Ajax hebben op diverse zondagen thuiswedstrijden tegen clubs als De Graafschap (Ajax) en Vitesse (Feyenoord).
Met een beetje inventiviteit is voor een dergelijk probleem een goede en pragmatische oplossing te vinden die goed is voor Feyenoord, Ajax, RTL en de KNVB.
Echt: door deze kleindenkerij gaat heel Nederland onderuit.
Het gaat om een hoop geld, het gaat om de sportiviteit omdat het Kampioenschap van Nederland op het spel staat in dit soort wedstrijden en het gaat om het prestige van het Nederlandse voetbal in de toekomst.
Door oplossingen die omringd zijn door de nodige spruitjeswalm komt de KNVB echt nergens, net zomin als hun allerbelangrijkste leden Feyenoord, Ajax en PSV.
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 |
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Het schijnt dat alle weekenden volgepland zijn to het eind van de competitie. Em het schijnt ok dat dit duel PERSE in het weekend gespeeld dient te worden. Maar ze zullen dus wel een knoieval moeten maken door deze duels doordeweeks te moeten laten spelen.
Want je kan beide thuisclubs niet een reglementaire 0-1 aan de broek smeren. Dan breek echt de godvergeten pleuris uit.
Gewoon een andere wedstrijd doordeweeks laten spelen en Feyenoord - AZ en ajax - Psv in het weekend.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: KarimSaidi schreef:
(...)
Gewoon een andere wedstrijd doordeweeks laten spelen en Feyenoord - AZ en ajax - Psv in het weekend.
Dat zal ook wel gaan gebeuren om een super sunday te gaan creeren weer...
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 | En daar zullen de kleine clubs mee akkoord gaan,beetje simpel dit.
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 1051 Reg.: 5 juni 2005 | De KNVB zal de competitie voor onbepaalde tijd stil leggen indien de politievakbonden ook in het volgende weekeinde acties rond eredivisiewedstrijden willen houden. ,,Dat laten we niet gebeuren. Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal omâ€, smaalde Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, zaterdag in Hoenderloo.
Kesler benadrukte daarbij dat de KNVB het stopzetten van de competitie lang kan en wil volhouden. ,,Als het moet drie, vier weken of nog langer. Dat is in Italië ook al eens gebeurd. Desnoods maken we de competitie niet af en kunnen we geen clubs voor Europees voetbal inschrijven. Dat moet dan maar, met dank aan de politiebonden.â€
Politie kleuters bedankt,
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: scooter75 schreef:
En daar zullen de kleine clubs mee akkoord gaan,beetje simpel dit.
Die hebben uitwedstrijden. Daar valt veel gemakkelijker overheen te komen dan wat Feyenoord en Ajax nu over zich heen krijgen. Dus zo simpel kan dat zijn in dit soort gevallen.
De thuisclub wordt verantwoordelijk gesteld en niet de uitspelende club. Als het aan de KNVB zou liggen zouden Feyenoord-AZ en Ajax-PSV nu afgedaan worden als 0-1 overwinningen voor AZ en PSV.
Dat vind ik nou 'een beetje simpel'.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Die hebben uitwedstrijden. Daar valt veel gemakkelijker overheen te komen dan wat Feyenoord en Ajax nu over zich heen krijgen. Dus zo simpel kan dat zijn in dit soort gevallen.
De thuisclub wordt verantwoordelijk gesteld en niet de uitspelende club. Als het aan de KNVB zou liggen zouden Feyenoord-AZ en Ajax-PSV nu afgedaan worden als 0-1 overwinningen voor AZ en PSV.
Dat vind ik nou 'een beetje simpel'.
Ben blij dat je het tussen aanhalingstekens zet. De NVB is hier ook niet blij mee denk ik zo. Die moeten nu echt gaan schuiven en overleggen met andere gemeentes om het programma om te gooien.
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Normaal gesproken hadden we nu drie punten extra in de tas. Nu staan we gelijk met huhuveen. Over competitievervalsing gesproken zeg..
edit: emoticon
[Dit bericht is veranderd door srb (op 15 december 2007 21:59:07).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Ben blij dat je het tussen aanhalingstekens zet. De NVB is hier ook niet blij mee denk ik zo. Die moeten nu echt gaan schuiven en overleggen met andere gemeentes om het programma om te gooien.
Je bent het toch wel met me eens dat iets dergelijks de beste oplossing is? Het gaat dan overigens over doordeweekse thuiswedstrijden van Ajax en Feyenoord.
De gemeentes Amsterdam en Rotterdam zullen toch niet echt graag willen zien dat ze de moeilijkere wedstrijden tegen AZ of PSV op een doordeweekse dag in huis willen hebben.
En een realistisch denkend mens kan toch ook bedenken dat reglementaire 0-1 resultaten zullen leiden tot oorlog.
Hier komt echt wel een passende oplossing voor waar alle partijen zich in kunnen vinden. En dus ook wij.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 | Dat ik nog steeds geen reactie heb gehad zal ik maar beschouwen als mijn gelijk...
fijn dat ik er de 30ste niet bij kan zijn en dus de inhaalwedstrijd ook niet kan zien. 
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1184 Reg.: 26 februari 2004 | Ach ja, de politie...
Mijn respect voor deze in het algemeen toch redelijk hersenloze beroepsgroep zat al diep onder het vriespunt sinds ik jaren geleden op het stadionplein zag hoe een politieman te paard (2 lullen aan 1 paard...) met redelijk lomp geweld een wat slecht ter been zijnde oudere man van het plein trachtte te vegen. Toen ik daar wat van zei had ik bijna een knuppel in mijn nek van een fijne politiecollega.
Het is dat we niet zonder de politie kunnen, maar de wijze waarop deze instantie in dit land ingevuld wordt is te triest voor woorden.
Deze actie getuigt, hoe kan het ook anders, van een kinderlijke frustratie. De mannetjes willen aandacht, koste wat kost. Treurigheid ten top.
En of een rechter daar nou wel of niet zijn goedkeuring aan geeft doet er niet toe. De rechterlijke macht is bijvoorbeeld ook niet in staat een stelletje criminelen als de Hell's Angels te veroordelen.
Hoewel ik Kesler een eng mannetje vind moet ik hem in dit geval toch wat lof toezwaaien. Gewoon de dingen benoemen zoals ze zijn. Dat deed onze eigen Jorien ook altijd, en dat heb ik altijd gewaardeerd. Die had ook gehakt gemaakt van dit zielige pliesie-gedoe.
En nu ineens beginnen te slijmen over publieksvriendelijke acties...
Collectief in de stront zakken, da's pas publieksvriendelijk!
Het minimumloon, meer verdienen ze niet, dat stelletje treurige klootviolen...
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | |
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Kom eens met duidelijke argumenten dan. Het is simpel mogelijk een 'kleinere' wedstrijd op een doordeweekse dag te doen plaatsvinden. Feyenoord en Ajax hebben op diverse zondagen thuiswedstrijden tegen clubs als De Graafschap (Ajax) en Vitesse (Feyenoord).
Met een beetje inventiviteit is voor een dergelijk probleem een goede en pragmatische oplossing te vinden die goed is voor Feyenoord, Ajax, RTL en de KNVB.
Echt: door deze kleindenkerij gaat heel Nederland onderuit.
Het gaat om een hoop geld, het gaat om de sportiviteit omdat het Kampioenschap van Nederland op het spel staat in dit soort wedstrijden en het gaat om het prestige van het Nederlandse voetbal in de toekomst.
Door oplossingen die omringd zijn door de nodige spruitjeswalm komt de KNVB echt nergens, net zomin als hun allerbelangrijkste leden Feyenoord, Ajax en PSV.
Ik ga niet met jou in discussie, dat ben ik nu wel afgeleerd na al je eenzijdige tirades. Excuus dat ik in eerste instantie op je reageerde, had ik niet moeten doen.
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 1051 Reg.: 5 juni 2005 |
quote: wimpiejansen schreef:
Ach ja, de politie...
Mijn respect voor deze in het algemeen toch redelijk hersenloze beroepsgroep zat al diep onder het vriespunt sinds ik jaren geleden op het stadionplein zag hoe een politieman te paard (2 lullen aan 1 paard...) met redelijk lomp geweld een wat slecht ter been zijnde oudere man van het plein trachtte te vegen. Toen ik daar wat van zei had ik bijna een knuppel in mijn nek van een fijne politiecollega.
Het is dat we niet zonder de politie kunnen, maar de wijze waarop deze instantie in dit land ingevuld wordt is te triest voor woorden.
Deze actie getuigt, hoe kan het ook anders, van een kinderlijke frustratie. De mannetjes willen aandacht, koste wat kost. Treurigheid ten top.
En of een rechter daar nou wel of niet zijn goedkeuring aan geeft doet er niet toe. De rechterlijke macht is bijvoorbeeld ook niet in staat een stelletje criminelen als de Hell's Angels te veroordelen.
Hoewel ik Kesler een eng mannetje vind moet ik hem in dit geval toch wat lof toezwaaien. Gewoon de dingen benoemen zoals ze zijn. Dat deed onze eigen Jorien ook altijd, en dat heb ik altijd gewaardeerd. Die had ook gehakt gemaakt van dit zielige pliesie-gedoe.
En nu ineens beginnen te slijmen over publieksvriendelijke acties...
Collectief in de stront zakken, da's pas publieksvriendelijk!
Het minimumloon, meer verdienen ze niet, dat stelletje treurige klootviolen...
Ik deel jouw mening helemaal, je zegt het keurig allemaal ook ik heb de door jouw gescherste voorbeelden vaak mee gemaakt.
Wat te denken als andere groeperingen uit de samenleving ook gaan staken voor meer geld op bv het binnenhof, dan staan zij daar die kleuters met blauwe pet om jouw tegen te houden, dat mag dan niet je mening gewoon verkondigen daar waar de beleidsbepalers zetelen het binnenhof.
Denk daar ook maar eens aan Sigaar, iedereen heeft recht op staken, mijn mening is dat dit nooit ten koste mag gaan van de medeburgers, we hebben stemrecht dus we stemmen waarschijnlijk niet goed of met zijn allen teveel op het CDA, die bezuinigen per slot op alles en geven liever alles uit aan Uruzgan.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 | Iedereen moet mogen staken. Betaal ambtenaren gewoon eens goed.
Hoeven ze niet te staken ook.
Tja nogal logisch dat mensen gaan staken als het bepaalde zaken ontregeltl het is een pressiemiddel.
Jammer dat het nu dit weekend is. So be it. Nieuwe datum nieuwe kansen.
Gezien de blessures niet zo heel slecht voor Feyenoord lijkt me.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 15 december 2007 23:59:17).]
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 |
quote: MD schreef:
Jammer dat het nu dit weekend is. So be it. Nieuwe datum nieuwe kansen.
Gezien de blessures niet zo heel slecht voor Feyenoord lijkt me.
Tenzij AZ na de winterstop met Afonso Alves komt opdraven, plus een goede centrale verdediger.
Als het een beetje tegenzit krijgt Feyenoord dit seizoen 4 keer Alves tegenover zich in de Eredivisie.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: Happel schreef:
(...)Tenzij AZ na de winterstop met Afonso Alves komt opdraven, plus een goede centrale verdediger.
Als het een beetje tegenzit krijgt Feyenoord dit seizoen 4 keer Alves tegenover zich in de Eredivisie.
Ach, als het bij de volgende 3keer net zo gaat als de 1e keer dit seizoen, vind ik het geen probleem hoor

|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 |
quote: Happel schreef:
(...)Tenzij AZ na de winterstop met Afonso Alves komt opdraven, plus een goede centrale verdediger.
Dan moeten wij Alves maar halen!
He Sigaar,volgens mij werkt er familie van je bij de plisie of zit je zelf achter zo'n schild. 
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: Scrummie schreef:
(...)
Ik ga niet met jou in discussie, dat ben ik nu wel afgeleerd na al je eenzijdige tirades. Excuus dat ik in eerste instantie op je reageerde, had ik niet moeten doen.
Waarom niet? Als je mijn mening ziet als een tirade, mijn excuses daarvoor.
Hetgeen zich afgespeeld heeft rond de stakingen van de politie heeft te maken met hun problemen omtrent hun beloning. Die vinden ze te laag. Het is hun goed recht hierom te protesteren.
Dat ze 'super sunday' gebruikt hebben om hun stem duidelijk te maken behoort ook tot hun recht.
Het is misschien jammer voor ons maar het blijkt wel een zeer effectief middel te zijn voor hen.
Dat sluit voor mij niet de discussie hierover, hetgeen jij wel wil doen met mij.
Ik probeer altijd met open vizier de discussie aan te gaan. Ook over dit soort zaken waar ik helemaal niet blij mee ben. Het liefste was ik vanavond in de Kuip geweest om ons de wedstrijd te zien winnen.
Maar de omstandigheden waren dusdanig dat daar geen sprake van kon zijn.
Ik ben niet die doemdenker die dan stelt dat we deze wedstrijd dan maar met 0-1 verloren hebben zoals bepaalde figuren binnen de KNVB zouden willen volgens de opinie die hier aangehangen wordt.
Feyenoord-AZ wordt in januari of februari 2008 gespeeld. Tegelijkertijd met Ajax-PSV. Op zaterdag of zondag en beslist niet door de week. De belangen van deze wedstrijden voor de KNVB zijn veel te groot een ander besluit te nemen hieromtrent.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 1649 Reg.: 4 april 2002 | Ach, ik geef de politie eigenlijk wel gelijk. Als ik een agent was en zou willen protesteren voor een betere CAO dan zou ik exact hetzelfde gedaan hebben (los van de vraag of de protesten gegrond zijn). Je kiest altijd voor de weg waarmee je de meeste impact bereikt. Scholieren lopen ook de les uit als ze geen 1040 uur les willen...Agenten verhinderen topwedstrijden. Jammer voor ons want ik had graag in de Kuip gezeten gisteravond maar het is niet anders. Die wedstrijd wordt heus ingehaald, waarschijnlijk zal er inderdaad een andere wedstrijd verplaatst naar een doordeweekse dag. Big deal zeg, waar maak je je druk om? En dan die calimero's onder ons die dan gelijk van competitievervalsing spreken. Lachwekkend. De wedstrijd wordt gewoon ingehaald en daarvoor heeft iedereen kans genoeg om zijn team te versterken, spelers terug te laten keren van blessures of juist te laten schorsen door kaarten. Dat is voetbal. Hou nou eens op met dat gepiep, Amsterdammers
Ik zit me momenteel meer te irriteren aan die achtelijke gladiool van een Henk Kesler. Zit me daar een beetje popiejopie te doen met zn denigrerende uitspraken richting de politie. Poeh poeh, hij durft wel zeg. Zou hij zich niet beter druk maken over een Nederlands elftal dat niet meer van de Nederlanders is of over een EK dat finaal de soep in loopt op de manier waarop men nu bezig is? Met zn stoere taal, de KNVB houdt het wel langer vol dan de politie. Oh ja? Feyenoord, Ajax, PSV en AZ zullen het inderdaad geen enkel probleem vinden als ze Europa niet in kunnen als er geen wedstrijd meer gespeeld wordt omdat er geen agenten zijn. Geld zat! Kesler draait de zaken om: Zonder agenten geen wedstrijden hoor Henk.
Nee, meneer gaat afgeven op de politie met zn grappen. En het klootjesvolk trapt er nog in ook, Kesler; from zero to hero 
Mooi verhaal. Sukkels...
Dat de politie strijdt voor een goede zaak blijkt op dagen als deze juist al te goed. Het respect en het besef van de functie die de politie in dit land vervuld zijn weer ver te zoeken. Het zij maar weer eens bevestigd. En nee, ik werk niet bij de politie en ken ook niemand persoonlijk die bij de politie werkt. Ik behoor tot het ras der gebruikers van het gezond verstand. Een uitstervend ras...
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: Kobe Bryant schreef:
Ach, ik geef de politie eigenlijk wel gelijk. Als ik een agent was en zou willen protesteren voor een betere CAO dan zou ik exact hetzelfde gedaan hebben (los van de vraag of de protesten gegrond zijn). Je kiest altijd voor de weg waarmee je de meeste impact bereikt. Scholieren lopen ook de les uit als ze geen 1040 uur les willen...Agenten verhinderen topwedstrijden. Jammer voor ons want ik had graag in de Kuip gezeten gisteravond maar het is niet anders. Die wedstrijd wordt heus ingehaald, waarschijnlijk zal er inderdaad een andere wedstrijd verplaatst naar een doordeweekse dag. Big deal zeg, waar maak je je druk om? En dan die calimero's onder ons die dan gelijk van competitievervalsing spreken. Lachwekkend. De wedstrijd wordt gewoon ingehaald en daarvoor heeft iedereen kans genoeg om zijn team te versterken, spelers terug te laten keren van blessures of juist te laten schorsen door kaarten. Dat is voetbal. Hou nou eens op met dat gepiep, Amsterdammers
Ik zit me momenteel meer te irriteren aan die achtelijke gladiool van een Henk Kesler. Zit me daar een beetje popiejopie te doen met zn denigrerende uitspraken richting de politie. Poeh poeh, hij durft wel zeg. Zou hij zich niet beter druk maken over een Nederlands elftal dat niet meer van de Nederlanders is of over een EK dat finaal de soep in loopt op de manier waarop men nu bezig is? Met zn stoere taal, de KNVB houdt het wel langer vol dan de politie. Oh ja? Feyenoord, Ajax, PSV en AZ zullen het inderdaad geen enkel probleem vinden als ze Europa niet in kunnen als er geen wedstrijd meer gespeeld wordt omdat er geen agenten zijn. Geld zat! Kesler draait de zaken om: Zonder agenten geen wedstrijden hoor Henk.
Nee, meneer gaat afgeven op de politie met zn grappen. En het klootjesvolk trapt er nog in ook, Kesler; from zero to hero 
Mooi verhaal. Sukkels...
Dat de politie strijdt voor een goede zaak blijkt op dagen als deze juist al te goed. Het respect en het besef van de functie die de politie in dit land vervuld zijn weer ver te zoeken. Het zij maar weer eens bevestigd. En nee, ik werk niet bij de politie en ken ook niemand persoonlijk die bij de politie werkt. Ik behoor tot het ras der gebruikers van het gezond verstand. Een uitstervend ras...
Helemaal mee eens. 
|
|
|
Oewe Tsjiendwal Ballenjongen
Uit: Torsby, Värmland, Sverige Vak: - Posts: 24 Reg.: 3 september 2007 | Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Feyenoord kan gewoon niet op tijd een datum vinden voor Feyenoord - AZ, en verzoekt de KNVB daarom vroegtijdig om de wedstrijd om te draaien.
Dat doet de KNVB en vervolgens werkt Feyenoord een beetje tegen zodat AZ geen fatsoenlijke datum voor AZ - Feyenoord kan vinden. Daarop blijft er uiteindelijk maar één beslissing mogelijk: 0-1 en dus weer 3 punten in de tas voor het uitspelende Feyenoord. Intussen hebben de sukkels van 020 met 0-1 verloren.
(ik zou graag het gezicht van Louis van Gaal willen zien na zo'n beslissing)
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 | Henk Kesler moet niet zo piepen. Wedstrijden kunnen nou eenmaal uitvallen. Op de Arena en Gelredome na kan elk veld door weersomstandigheden zodanig worden beïnvloed dat afgelasting ook noodzakelijk is. Ook dienen wedstrijden te worden afgelast als een team minder dan 7 spelers kan opstellen (voedselvergiftiging, griepgolf oid). Daar moet je in een competitieschema rekening mee houden dus Kesler moet nou niet gaan zitten eikelen dat er nul komma nul ruimte is.
Wél vraag ik me af wat de politie hier mee opschiet. Den Haag ligt er echt niet wakker van als twee voetbalwedstrijden worden uitgesteld. Het publiek is de dupe, twee voetbalclubs zijn de dupe, maar degenen die de agenten juist wÃllen aanpakken halen hun schouders op over dit soort acties.
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1184 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: Kobe Bryant schreef:
[...]
Als de politie idd strijdt voor de goede zaak zouden ze dat ook in de praktijk en met hun acties moeten laten zien.
Al die zielige verhalen van agentjes die er zogenaamd van balen dat ze aan een bonnen-quotum vastzitten en daardoor het respect van het publiek verliezen. Yeah right....
Als dat echt zo zou zijn hadden ze acties bedacht die juist dát imago tegengaan. Helemaal niet zo moeilijk hoor, en juist dat soort acties zouden de beleidsmakers / salarisbepalers in hun portemonnee treffen, daar waar het bij de juiste mensen zeer doet en dus effect heeft.
Maar stiekem genieten de agentjes van hun machtspositie, en laten dat door deze kinderlijke actie maar weer eens duidelijk blijken.
Respect moet je nog altijd verdienen, en het besef van het belang van hun functie is juist bij het gros van de pliesie-petjes uitermate ver te zoeken.
In plaats van respect en begrip krijgen ze op deze manier de gewone voetballiefhebbert op de kast, de voetballiefhebbert die toch al elke keer genaaid wordt door de meest stompzinnige bekeuringen en boetes.
Hoe moeilijk is het nou om een actie te bedenken die én aandacht genereert, en tegelijkertijd gericht is tegen degenen die bepalen wat de politie elke maand op hun bankrekening overgemaakt krijgt.
Ik noem als voorbeeld een week lang in plaats van bekeuringen een ludieke, licht vermanende actieflyer zonder financiele gevolgen oid.
Maar dat soort creatief denken is blijkbaar een brug te ver.
Men heeft blijkbaar liever een grote bevolkingsgroep over de emmer, een bevolkingsgroep die bovendien toch al niet overloopt van respect voor de politie.
Kortom: Stompzinnige, kortzichtige actie. Al had ikzelf dan ook weer niet anders verwacht....
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 | Pff stelletje klootzakken, 30 januari, waarom denken ze nooit aan den mensen die meer dan 200 kilometer moeten afleggen om bij een wedstrijd aanwezig te kunnen zijn! 
|
|
|