| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 |
quote: Nick.K schreef:
(...)
Misschien wel misschien niet, maar jij kan mij niet garanderen dat het de laatste jaren niet mis ging omdat de politie er was . Volgens mij was het 2 jaar terug nog raak met 020 dus het kan wel degelijk mis lopen nog. 
En tegen wie was dat gericht? Juist.
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
quote: Jordi1908 schreef:
(...)
En tegen wie was dat gericht? Juist.
Tegen de politie omdat die de neppers bij de treinen met joden wilde weghouden en dus moesten optreden. Als die gasten gewoon naar huis waren gegaan was er niks gebeurt,. Dit bewijst dus dat er politie nodig is. En als de NS een grote groep slopende mensen tegen houdt, die alleen maar de trein uitwilde omdat ze bekogeld werden onder weg door nep supporters, kan ik dat wel begrijpen. Dat dan de nep supporters vinden om die 020 mensen maar is van dichtbij te gaan bekijken, moest de politie wel optreden.
[Dit bericht is veranderd door Nick.K (op 15 december 2007 19:42:12).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: El Jefecito schreef:
Als ik hulp nodig heb van de politie moet ik minstens 3 uur wachten.. Kom met argumenten Sigaar...
Wat loop je nu weer te insinueren? Als ik hulp nodig heb van de politie heb ik die onmiddellijk. Dan zal je wel weer vertellen dat zoiets in Ridderkerk niet het geval is en dat Almere een heel andere plaats is waar het allemaal veel rustiger is.
Ik ben in Nederland in de meeste gevallen uiterst tevreden over het werk van de Politie. Natuurlijk loop ik ook wel eens te balen als ik bekeurd word, maar dat is een ander verhaal.
Maar we dwalen af. Het gaat hier om de vraag of de politie al dan niet terecht staakt. Het Nederlands Recht heeft middels een uitspraak in een kort geding bepaald dat dit inderdaad het geval is.
Die uitspraak dienen wij als Nederlands Staatsburger te respecteren.
De meeste Nederlanders hebben het de laatste tijd over Waarden en Normen. Hier worden wij als Feyenoordsupporters er eens mee geconfronteerd en dan is de wereld te klein.
Want ook een staking die door het Nederlands Recht gefiatteerd is valt hieronder.
Dit noem ik 'selectieve verontwaardiging'.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Een looneis van 13,3% hoger vindt jij dus acceptabel? Dit is gewoon ronduit schandalig hoog en gaat wat mij betreft veel te ver.. Als iedereen deze eis stelt en gaat staken dan kunnen we beter allemaal stoppen met werken... 
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
quote: De Sigaar schreef:
Dit noem ik 'selectieve verontwaardiging'.
Zoals ik eerder al melde, als dit alleen in 020 was gebeurt dan lag het forum plat van het lachen en de hatelijke opmerkingen naar 020.
Ik ben het grotendeels met je eens het enigste wat ik zelf vind is dat het de aller makkelijkste weg was van de politiebonden om na 1 overleg al over te gaan tot actie, dit moest wel na 1 overleg want anders konden ze deze wedstrijden niet gebruiken.
|
|
|
Rood wit Maastricht Veelbelovend talent
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 108 Reg.: 7 juli 2007 |
quote: seven schreef:
die Kessler moet gewoon zijn muil houden,Kessler opzouten 
Zag trouwens dat hij promotie heeft gemaakt. In het onderschrift van het NOS journaal stond toen hij sprak 'Financieel directeur Feyenoord'.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Verdomme... Op dit moment hadden we net de aftrap gehad. 
|
|
|
Purple Vedette
Uit: Aalsmeer Vak: - Posts: 4266 Reg.: 15 mei 2004 |
(...)Het werk rondom wedstrijden is bijzaak voor ze. Dat is hooguit ruim 25x per jaar. 17 competitiewedstrijden, een paar bekerwedstrijden, wat Europees voetbal en misschien een paar vriendschappelijke potjes.
De politie heeft nu natuurlijk wel alle aandacht. Het niet doorgaan van twee grote wedstrijden heeft hier wel voor gezorgd.
Ik ben het met je eens dat de reacties op het werk van een politieagent hier op z'n minst puberaal zijn en zeker niet getuigen van enige vorm van kennis van het takenpakket van de politie.
Allerlei boekhouders, economen en ik weet niet wat voor 'hoogopgeleide' mensen hier denken te kunnen bepalen wat het salaris voor politiemensen zou moeten zijn.
Totdat ze zelf eens hulp nodig hebben van de politie. Eens kijken of ze dan nog lachen en neerbuigend doen over dit zeer belangrijke apparaat.
Kortzchtigheid is troef in deze maatschappij. De beleidsbepalertjes denken wel te weten wat goed is voor ons.
Amen ,Sigaar
Helemaal niets aan toe te voegen.
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Mja, wrijf het er nog maar eens in 
Doelende op twee posts boven mij 
[Dit bericht is veranderd door srb (op 15 december 2007 20:06:28).]
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11011 Reg.: 3 mei 2002 | Waar het om gaat is niet of de politie het recht heeft om te staken, maar waarom de vakbonden een meningsverschil wil uitvechten via twee voetbalwedstrijden en daarmee zo'n 100.000 bezoekers dupeert en nog meer televisiekijkers. Ze mogen van mij staken tot ze een ons wegen, maar dan ten koste van hun werkgever. Over de reden kunnen weinigen hier een oordeel vellen, wel over de weg om het doel te bereiken. Het is uiterst zuur dat de bonden vervolgens de actie afblazen, waarschijnlijk om uitgaven te besparen terwijl anderen wel op kosten zijn gejaagd. Het doel is nu toch bereikt. Dit alles maakt een uitermate onsympathieke indruk.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Gaat het nou om het algemene functioneren van de politie (zou niet weten waarom je dat met een hoofdletter moet schrijven)?
Gaat het bij mij iig niet om, het gaan om het feit dat ze staken tijdens onze wedstrijden. Dat moeten ze niet doen. En daarom zijn het luie werkschuwe flikkers die mensen een oor aannaaien waar je bij staat.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 | Geen live-verslag vanavond? 
|
|
|
HEUS Aanstormend talent
Uit: Leiden Vak: Olympiatribune - B Posts: 141 Reg.: 7 juli 2004 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
ik kan totaal geen respect opbrengen voor mensen die het eens zijn met deze staking.
Volgens mij Jozsef is niemand hier het eens met de staking, ook ik niet, maar dat is iets anders dan begrip kunnen opbrengen voor de situatie.
Het is klote dat er niet wordt gevoetbalt, maar er zijn belangrijkere zaken.
Wat ik pas schandelig vind is dat de heer Kessler die politieagenten gaat betitelen als verwend. Wat heeft meneer, met een dik salaris, voor Nederland gedaan. Helemaal niks. Ja de verkeerde bondscoach aanstellen, chapeau. Nee meneertje Kessler wil lekker scoren bij het publiek, een gezamelijke vijand creeeren, voor zijn eigen populariteit. Walgelijk.
[Dit bericht is veranderd door HEUS (op 15 december 2007 20:18:56).]
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 1051 Reg.: 5 juni 2005 | Lees dus net op teletekst dat staking van de politie verregaande gevolgen kan hebben voor het verloop let wel nu al beslissing voor het kampioenschap, als de wedstrijd niet binnen twee weken opnieuw is vastgesteld en binnen acht weken wordt gespeeld, is dit in het ergste geval een mogelijkheid 0-1 verlies. Nou dat weten we dan ook dag eventueel kampioenschap.
Kortom Psv loopt drie punten weg, Az is weer helemaal terug.
Mijn mening over de staking belachelijk, dit toont eens te meer het niveau (laag) van de hedendaagse agent aan.
Volgens mij kan je al met vmbo solliciteren, ach ja een bonnetje uitschrijven is ook niet zo moeilijk toch.
Neen de heren laan liever een wedstrijd ongemoeid stel je toch voor om doordeweeks te gaan staken, al die pietlullige en volstrekt zinloze verkeersovertredingen die je dan niet op de bon kan schrijven, tuurlijk er moet politie zijn maar als ik agent was dan zou ik er zijn om de gemiddelde de burger ten dienst te zijn, maar ze niet als een strenge ;leermeester wijzen op hun verantwoordelijkheid en eventuele fouten. Maar goed politiemensen maken nooit fouten hebben ze mij altijd verteld Trouwens dan nog dit volgens statistieken is de intimiteit
op de werkvloer van de politie mensen (man- vrouw) erger dan op welke werkvloer dan ook.
Dus voor alle politiemannetjes van Nederland Schoenmaker pas op je eigen leest.
O ja ik ben zeker geen fan van Henk Kessler maar vind zijn opmerking nu toch wel zeer mooi,verwende jochies.
En voor alle voorstanders hier van de staking lees dus maar goed nos teletekst, de competitie kan vanavond wel eens als verloren worden beschouwd voor .
[Dit bericht is veranderd door woekeraar (op 15 december 2007 20:24:37).]
|
|
|
HEUS Aanstormend talent
Uit: Leiden Vak: Olympiatribune - B Posts: 141 Reg.: 7 juli 2004 |
quote: woekeraar schreef:
Mijn mening over de staking belachelijk, dit toont eens te meer het niveau (laag) van de hedendaagse agent aan.
Volgens mij kan je al met vmbo solliciteren, ach ja een bonnetje uitschrijven is ook niet zo moeilijk toch.
Je klaagt dus over het feit dat bij de politie te veel laag opgeleide mensen werken. Hoe zorg je ervoor dat er meer hoog opgeleide mensen bij de politie komen werken? JUIST door ze meer salaris te geven. Daarnaast lijkt het mij dat onderbetaling van het politieapparaat, corruptie in de hand werkt, of niet soms?
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: woekeraar schreef:
Lees dus net op teletekst dat staking van de politie verregaande gevolgen kan hebben voor het verloop let wel nu al beslissing voor het kampioenschap, als de wedstrijd niet binnen twee weken opnieuw is vastgesteld en binnen acht weken wordt gespeeld, is dit in het ergste geval een mogelijkheid 0-1 verlies. Nou dat weten we dan ook dag eventueel kampioenschap.
Kortom Psv loopt drie punten weg, Az is weer helemaal terug.
Neen de heren laan liever een wedstrijd ongemoeid stel je toch voor om doordeweeks te gaan staken, al die pietlullige en volstrekt zinloze verkeersovertredingen die je dan niet op de bon kan schrijven, tuurlijk er moet politie zijn maar als ik agent was dan zou ik er zijn om de gemiddelde de burger ten dienst te zijn, maar ze niet als een strenge ;leermeester wijzen op hun verantwoordelijkheid en eventuele fouten. Maar goed politiemensen maken nooit fouten hebben ze mij altijd verteld Trouwens dan nog dit volgens statistieken is de intimiteit
op de werkvloer van de politie mensen (man- vrouw) erger dan op welke werkvloer dan ook.
Je gelooft toch zelf niet dat de KNVB overgaat tot dergelijke sancties? Hun heilige Ajax krijgt dan ook een 0-1 nederlaag aan de broek. Die zitten in dezelfde situatie als wij.
Voor dit probleem komt er echt wel een oplossing die voor alle partijen bevredigend is. Dus gewoon wedstrijden Feyenoord-AZ en Ajax-PSV. Waarschijnlijk op dezelfde dag waarbij de ene partij op 12:30 zal beginnen en de andere op 14:30.
Zodat de clubs tevreden zullen zijn, evenals de zendgemachtigde die nu natuurlijk ook een flinke zeperd heedt.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: HEUS schreef:
(...)
Je klaagt dus over het feit dat bij de politie te veel laag opgeleide mensen werken. Hoe zorg je ervoor dat er meer hoog opgeleide mensen bij de politie komen werken? JUIST door ze meer salaris te geven. Daarnaast lijkt het mij dat onderbetaling van het politieapparaat, corruptie in de hand werkt, of niet soms?
Meer salaris, maar dan ga je niet staken vreselijk hier duppeer je veels te veel mensen mee.
Ik ben geen fan van kessler maar kan me wel vinden in zijn uitspraken deze keer.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Feyenoord zal door de week gaan spelen Sigaar...
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: Scrummie schreef:
Feyenoord zal door de week gaan spelen Sigaar...
Ik geloof daar geen woord van. RTL heeft Super Sunday en die zijn ook een partij in het geheel. Ik meen dat zij meerdere miljoenen aan de KNVB hebben overgemaakt om dit mogelijk te maken.
Men moet eens proberen de zaken eens in alle aspecten te zien.
De KNVB denkt wat te kunnen bepalen, maar er zijn echt meer kanten aan deze zaak.
Binnenkort worden de uitzendrechten verkocht. Wat denkt de KNVB dan te bereiken als ze deze wedstrijden op een woensdagavond gaan plannen? Leuke regelzucht misschien maar een commercieel gedrocht.
De reglementaire 0-1 nederlagen laat ik dan volkomen buiten beschouwing. Te belachelijk voor woorden.
|
|
|
Feyenoordgevoel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 | komt het voor Feyenoord allemaal wel zo verkeerd uit ? 30 jan.
nu de zaak toch zo ligt; ( bruins, hofs er weer bij )
het is voor 020 wellicht pijnlijker, omdat die wedstrijd in het weekeinde gespeeld moet worden. ( dat is wat ik op andere sites gelezen heb) en ook waarom is KESSLER zo fel?
[Dit bericht is veranderd door Feyenoordgevoel (op 15 december 2007 20:50:08).]
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
(...)
Ik geloof daar geen woord van. RTL heeft Super Sunday en die zijn ook een partij in het geheel. Ik meen dat zij meerdere miljoenen aan de KNVB hebben overgemaakt om dit mogelijk te maken.
De KNVB denkt wat te kunnen bepalen, maar er zijn echt meer kanten aan deze zaak.
Binnenkort worden de uitzendrechten verkocht. Wat denkt de KNVB dan te bereiken als ze deze wedstrijden op een woensdagavond gaan plannen? Leuke regelzucht misschien maar een commercieel gedrocht.
De reglementaire 0-1 nederlagen laat ik dan volkomen buiten beschouwing. Te belachelijk voor woorden.
Kun jij daar wel geen woord van geloven, maar dat is toch echt de meest waarschijnlijke datum.
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: Feyenoordgevoel schreef:
komt het voor Feyenoord allemaal wel zo verkeerd uit ? 30 jan.
nu de zaak toch zo ligt; ( bruins, hofs er weer bij )
het is voor 020 wellicht pijnlijker, omdat die wedstrijd in het weekeinde gespeeld moet worden. ( dat is wat ik op andere sites gelezen heb)
Qua spelersmateriaal is elk uitstel gunstig voor ons. Maar woensdag 30 janari 2008 zal ook voor Feyenoord geen optie zijn. Die twee wedstrijden zullen zonder enige twijfel op een zondag gespeeld gaan worden. Zoals ik al eerder betoogd heb is de KNVB bij lange na niet de enige partij in dit geheel.
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 1051 Reg.: 5 juni 2005 | Dit zal nog heel moeilijk worden een nieuwe datum te vinden programma zit mede ivm EK overvol trouwens Feyenoord zit ook nog in de beker, Neen Feyenoord zo is duidelijk geworden is vanavond een heel oor aan genaaid door de politie, dit kan wel eens ver strekkende gevolgen hebben voor het verloop van de competitie en doelstellingen van onze club, komt nog bij onze club heeft nu ook nog eens twee ton schuld erbij. Volgens mij zit er aleen ruimte in de winterstop voor de topper tegen PSV thuis. Iedereen denkt hier nu wel makkelijk maar ik vrees met grote vrezen dat het seizoen over en sluiten is voor Feyenoord en dit neem ik de politie zeer kwalijk, als je niet tevreden met je salaris bent moet je ander werk gaan zoeken, werk zat in de beveiliging, onderwijs en zorgsector trouwens dan ben je goed bezig want dan help je mensen die het het hard nodig hebben.
Politie ik walg er zo langzamerhand van, je moet namelijk ook rationeel kijken naar de verhoging die ze willen hebben die is buiten proporties en nogmaals je verdient dan al veel in verhouding met hetgeen je als werk moet verrichten. Dat is dus wat Kessler terecht bedoeld met verwende kleuters en dan nog dit je wordt politie agent waarom, je wilt graag de wet handhaven, boven de mensen staan, autoritair zijn maar dus ook asociaal, dat blijkt dus wel dit weekend. En corruptie ook dat heb ik wel eens gelezen in de media dat politiemensen nu al vandaag de dag corrupt zijn. Lijkt mij dan dat ze eerst maar een in de eigen winkel gaan opruimen voordat ze de burgers de les willen gaan geven.
[Dit bericht is veranderd door woekeraar (op 15 december 2007 20:56:39).]
|
|
|
Feyenoordgevoel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 |
(...)
Qua spelersmateriaal is elk uitstel gunstig voor ons. Maar woensdag 30 janari 2008 zal ook voor Feyenoord geen optie zijn. Die twee wedstrijden zullen zonder enige twijfel op een zondag gespeeld gaan worden. Zoals ik al eerder betoogd heb is de KNVB bij lange na niet de enige partij in dit geheel.
persoonlijk zit ik er niet mee , als het op een zondag gespeeld zou worden, wat ik ook een beetje suggereer, is dit voor ojoks, en ook pisvee, wel zo gunstig, dat dit allemaal verzet gaat worden, ik denk zomaar dat die hier ook niet echt blij mee zijn
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
(...)
Het schijnt dat alle weekenden volgepland zijn to het eind van de competitie. Em het schijnt ok dat dit duel PERSE in het weekend gespeeld dient te worden. Maar ze zullen dus wel een knoieval moeten maken door deze duels doordeweeks te moeten laten spelen.
Want je kan beide thuisclubs niet een reglementaire 0-1 aan de broek smeren. Dan breek echt de godvergeten pleuris uit.
|
|
|