| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
quote: El Jefecito schreef:
Ach het is sowiezo belachelijk dat men 200 euro meer wil hebben voor een baan met een opleiding van het niveau ik word maar politieagent want ik kan niks beters..
Ze moeten zich kapot schamen en dankbaar zijn met de huidige 1500 euri.
Dat is ook weer kul, ik heb lagere opleiding dan agent, maar verdien wel meer, zelfs als ze die 200 euri erbij zouden krijgen. Vergeet niet dat de ambtenaren al jaren stil staan of hele lage verhogingen krijgen, ten opzichte van de rest.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
Ach het is sowiezo belachelijk dat men 200 euro meer wil hebben voor een baan met een opleiding van het niveau ik word maar politieagent want ik kan niks beters..
Ze moeten zich kapot schamen en dankbaar zijn met de huidige 1500 euri.
Dat zeg jij. Wat doe jij dan wel dat je kunt bepalen welk salaris goed is voor werk waar jij geen moer vanaf weet?
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 | Wat zou het toch heerlijk zijn als volgens de voetbalwet een speciaal beveiligingsbedrijf opgericht moest worden dat voortaan volmacht krijgt bij voetbalwedstrijden.
1. Politie heeft geen werk meer,
2. Loonsverhogingen worden taboe,
3. Alle supporters blij.

|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Dat zeg jij. Wat doe jij dan wel dat je kunt bepalen welk salaris goed is voor werk waar jij geen moer vanaf weet?
Zolang ik een brigadier hoor vertellen dat zijn opleiding gelijk is aan een afgeronde HBO studie lig ik op de grond van het lachen... 
|
|
|
(...)
Zolang ik een brigadier hoor vertellen dat zijn opleiding gelijk is aan een afgeronde HBO studie lig ik op de grond van het lachen... 
Lach jij dan omdat jij zegt dat het niet gelijk is of lach je omdat hij dan veels te weinig verdiend?
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Nick.K schreef:
Hallo ??
Allereerst moet ik aangeven dat ik het niet eens ben actie te voeren op deze manier. Hier schiet je niks mee op en bezorg je zowiezo 2 clubs met een grote kosten pot van 2 ton of meer.
Maar we moeten niet vergeten dat het, zeg maar, ons eigen schuld is, waarom hebben we zoveel politie nodig ? Niet omdat we ons zo netjes hebben gedragen in het verleden.
Ooit wel eens aan verkeersregelaars gedacht en begleiding van bussen?
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
(...)
Maar goed dat een brigadier mij dat nog nooit heeft proberen te vertellen dan. Was ik weer mierenneukerig gepakt op belediging van een agent in dienst 
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 |
(...)
Dat is ook weer kul, ik heb lagere opleiding dan agent, maar verdien wel meer, zelfs als ze die 200 euri erbij zouden krijgen.
Dan heeft zo'n agent een waardeloze keuze gemaakt door agent te worden...
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Maar goed dat een brigadier mij dat nog nooit heeft proberen te vertellen dan. Was ik weer mierenneukerig gepakt op belediging van een agent in dienst 
Laten we terug naar de basis gaan: Je moet kunnen schrijven en dan verdien je 1500 euro per maand. Lijkt me een prima prijs-kwaliteitsverhouding...
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Je zal nu plietsie zijn
is een baan om erg trots op te zijn 
|
|
|
quote: Jordi1908 schreef:
(...)
Dan heeft zo'n agent een waardeloze keuze gemaakt door agent te worden...
Juist dat vertel ik mijn maat(ambtenaar en vind het terecht wat de politie doet ) dus ook, maar dat wil niet zeggen dat ze nog steeds als ambtenaar al jaren geen zelfde verhoging heeft gehad als de niet ambtenaren, Ik weet nog dat wij 4,2% procent in 2 keer er b ij kregen 2,2 in januari en 2 in julie. Toen kregen de ambtenaren met moeite 1,5%, dat is al jaren zo en daar vraag je niet om. Dan krijg je een scheef groei die ze nu proberen recht te trekken.
Maar zoals ik al zei ik ben het NIET eens met de actie op deze manier. Ik geef alleen aan dat we van 2 kanten moeten kijken.
Ik kan je wel vertellen, wanneer de politie alleen morgen die actie had gedaan voor 020, dit forum helemaal vol was geschreven met lachende smilies en werd er geroepen
dat de knvb 0-1 moet neerzetten.
Dus laten we ons niet wijzer voordoen dan we zijn.
Het is balen maar je kan er niks mee.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
(...)
Laten we terug naar de basis gaan: Je moet kunnen schrijven en dan verdien je 1500 euro per maand. Lijkt me een prima prijs-kwaliteitsverhouding...
Ik ben het er wel degelijk mee eens dat de politiemensen te weinig geld verdienen. Ze worden dagelijks bespuwd, uitgescholden en mishandeld. En tevens is er een hoge risicofactor in hun werk. Het probleem is dat het volk totaal geen respect heeft voor de politie en dat is ook logisch want het wordt niet bepaald afgedwongen.
Maar om het nou over de rug van ons, de burgers te doen vind ik ronduit belachelijk.
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1500 Reg.: 19 september 2004 | Wat een ongelofelijk onvolwassen reacties op het werk en het salaris van een politieagent. Het is gewoon hartstikke moeilijk en gevaarlijk werk, vooral in een stad als Rotterdam. Als voetbal supporters zich eens wat normaler hadden gedragen, dan was die politie-inzet bij voetbalwedstrijden niet op deze schaal nodig geweest.
|
|
|
El Jefecito Vedette
quote: Kermit schreef:
Wat een ongelofelijk onvolwassen reacties op het werk en het salaris van een politieagent. Het is gewoon hartstikke moeilijk en gevaarlijk werk, vooral in een stad als Rotterdam. Als voetbal supporters zich eens wat normaler hadden gedragen, dan was die politie-inzet bij voetbalwedstrijden niet op deze schaal nodig geweest.

|
|
|
(...)

Het gaat goed met onze HBO opgeleide mensen, als je met zulke reactie's komt, kan je zo bij de politie solliciteren.
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 |
Als voetbal supporters zich eens wat normaler hadden gedragen, dan was die politie-inzet bij voetbalwedstrijden niet op deze schaal nodig geweest.
Dat ben ik met je eens, voorderest vind ik het onzin, moeilijk en echt levensgevaarlijk is het niet.
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 |
Als voetbal supporters zich eens wat normaler hadden gedragen, dan was die politie-inzet bij voetbalwedstrijden niet op deze schaal nodig geweest.
Ja, want bij Feyenoord-AZ loopt het elk jaar volledig uit de klauwen. Ga weg man, je zou een gemiddelde wedstrijd in de Kuip nog met de buurtwacht kunnen beveiligen. Wanneer is de laatste keer dat het in of om de Kuip los ging?
|
|
|
El Jefecito Vedette
(...)
Het gaat goed met onze HBO opgeleide mensen, als je met zulke reactie's komt, kan je zo bij de politie solliciteren.
Misschien ga ik dat ook wel doen.Dan ga ik heel gevaarlijk werk doen zoals verkeerovertreders laseren die 4 km per uur te hard rijden...
Begrijp me niet verkeerd, als ze meer willen verdienen prima.. Maar men moet dan wel wat aan het opleidingsniveau doen.. 
|
|
|
quote: Jordi1908 schreef:
(...)
Ja, want bij Feyenoord-AZ loopt het elk jaar volledig uit de klauwen. Ga weg man, je zou een gemiddelde wedstrijd in de Kuip nog met de buurtwacht kunnen beveiligen. Wanneer is de laatste keer dat het in of om de Kuip los ging?
Misschien wel misschien niet, maar jij kan mij niet garanderen dat het de laatste jaren niet mis ging omdat de politie er was . Volgens mij was het 2 jaar terug nog raak met 020 dus het kan wel degelijk mis lopen nog. 
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
Wat een ongelofelijk onvolwassen reacties op het werk en het salaris van een politieagent. Het is gewoon hartstikke moeilijk en gevaarlijk werk, vooral in een stad als Rotterdam. Als voetbal supporters zich eens wat normaler hadden gedragen, dan was die politie-inzet bij voetbalwedstrijden niet op deze schaal nodig geweest.
Fout
Voetbalsupporters gedragen zich. Hooligans daarentegen niet. Niet meteen alle voetbalsupporters als voetbalvandalen bestempelen he 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
Het werk rondom wedstrijden is bijzaak voor ze. Dat is hooguit ruim 25x per jaar. 17 competitiewedstrijden, een paar bekerwedstrijden, wat Europees voetbal en misschien een paar vriendschappelijke potjes.
De politie heeft nu natuurlijk wel alle aandacht. Het niet doorgaan van twee grote wedstrijden heeft hier wel voor gezorgd.
Ik ben het met je eens dat de reacties op het werk van een politieagent hier op z'n minst puberaal zijn en zeker niet getuigen van enige vorm van kennis van het takenpakket van de politie.
Allerlei boekhouders, economen en ik weet niet wat voor 'hoogopgeleide' mensen hier denken te kunnen bepalen wat het salaris voor politiemensen zou moeten zijn.
Totdat ze zelf eens hulp nodig hebben van de politie. Eens kijken of ze dan nog lachen en neerbuigend doen over dit zeer belangrijke apparaat.
Kortzchtigheid is troef in deze maatschappij. De beleidsbepalertjes denken wel te weten wat goed is voor ons.
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Als ik hulp nodig heb van de politie moet ik minstens 3 uur wachten.. Kom met argumenten Sigaar...
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
(...)
Misschien wel misschien niet, maar jij kan mij niet garanderen dat het de laatste jaren niet mis ging omdat de politie er was . Volgens mij was het 2 jaar terug nog raak met 020 dus het kan wel degelijk mis lopen nog. 
Wouw wel 2 jaar geleden en daar was de NS de hoofdschuldige aan ja, verder is het rond elke wedstrijd bij de Kuip rustig er gebeurd helemaal niks meer.
ik kan totaal geen respect opbrengen voor mensen die het eens zijn met deze staking.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 | Ik werkte laatst zo'n 55 uur per week. Voor dat ik daaraan begon werd mij verteld dat het loon zeer laag was en dat ik zoveel uur moest werken. De risico's en het soort werk werd mij zelfs verteld.
Toch zou er geen haar op mijn hoofd aan denken om te gaan staken voor loonsverhoging. Ik wist namelijk van te voren dat minimaal betaald werd.
Ik zit niet zolang in het werkleven maar ik heb die stakingen nooit begrepen zolang er niks afgeschafd wordt van wat eerder beloofd is. Dus vroeg ik me af werkt het bij de politie anders??? Dit vraag ik me dus echt af. Omdat ik daar niet al te veel verstand van heb...
Daar komt bij dat ik best voor 1500 euro in de maand naast een bepaalde weg wil gaan staan om de krant te lezen en te picknicken terwijl dat kastje op mijn dashboard zijn werk doet. Al weet ik ook dat er ook andere werkzaamheden bij komen kijken.
Geloof me tot voor kort was ik echt iemand die de politie beschermde in de meeste gevallen. Zelfs toen ik bekeurd werd omdat mijn lampje het niet deed.
|
|
|
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Wouw wel 2 jaar geleden en daar was de NS de hoofdschuldige aan ja, verder is het rond elke wedstrijd bij de Kuip rustig er gebeurd helemaal niks meer.
ik kan totaal geen respect opbrengen voor mensen die het eens zijn met deze staking.
pfff je hoeft mij niet te respecteren, ik heb al een paar keer aangegeven dat ik het NIET eens ben met de acties. Maar ik kijk wel naar de argumenten er om heen.
|
|
|