Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 37 »
helter skelter
Vedette
Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 20 april 2006
mdv_32
Meervoudig international
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 4 oktober 2007
Scrummie
Vedette
Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Feye-Marco
Vedette
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004
Vakkie W
Vedette
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
quote:En 1 keer op achterstand.
Feye-Marco schreef:
Vorig seizoen konden we het voetballend vermogen van AZ goed neutraliseren. Het kwam ons dan ook op 2 verrassend goede resultaten te staan. Wanneer we AZ opnieuw niet aan voetballen laten toekomen, zie ik ons winnen. Het is zaak om niet achter te komen, want dan geef je ruimtes weg en is AZ op z'n sterkst. Gelukkig zijn we dit seizoen in elke thuiswedstrijd op voosprong gekomen.
helter skelter
Vedette
Reg.: 20 april 2006
Feye-Marco
Vedette
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004
quote:Ik doelde op het feit dat de eerste treffer altijd van onze kant afkwam.
Vakkie W schreef:
(...)
En 1 keer op achterstand.
Robertoow
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 mei 2003
De Sigaar ![]()
Vedette
Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
quote:AZ behoort niet tot de Nederlandse top. Ze staan op dit moment in het rechterrijtje.
Robertoow schreef:
Deze wedstrijd móeten we gewoon winnen. Winnen we um niet zal men vast en zeker van ons zeggen dat we goed zijn tegen de kleintjes, maar tekort komen voor de Nederlandse top. En misschien is dat dan ook wel zo. Ik zou graag een keer een Italiaans feyenoord willen zien. Schakel hun belangrijkste spelers uit (Cziommer en De Zeeuw), laat ze komen zonder kansen weg te geven en maak ze af met messcherpe counters (Slory, Makaay, Wijnaldum en De Guzman zijn daar uitstekende spelers voor). Net als PSV in hun goede jaren een wedstrijd kapot spelen nadat je vroeg op voorsprong bent gekomen, een belangrijke kwaliteit voor een kampioenskandidaat.
Dick v/d Polder
Vedette
Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
quote:AZ is ook nooit een topclub geweest, en ik waag me te betwijfelen of dat ooit zal gaan gebeuren.
De Sigaar schreef:
(...)AZ behoort niet tot de Nederlandse top. Ze staan op dit moment in het rechterrijtje.
Wij werden voor minder afgeserveerd als topclub vorig jaar.
Neemt niet weg dat ik het met je eens ben dat we AZ moeten kloppen op de manier die jij beschrijft.
De Sigaar ![]()
Vedette
quote:Jawel, begin jaren '80 was AZ overduidelijk kortstondig een topclub. Toen werd het kampioenschap van Nederland overtuigend binnengehaald, wonnen ze 2 bekers en werd de finale van de UEFA-cup bereikt.
Dick v/d Polder schreef:
(...)
AZ is ook nooit een topclub geweest, en ik waag me te betwijfelen of dat ooit zal gaan gebeuren.
Dick v/d Polder
Vedette
Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
quote:Oja dat klopt ja. Dat kon ik me even niet meer herinneren. Vorige seizoen waren ze ook geen topclub, want anders hadden ze op de laatste speeldag van Excslior gewonnen. Wanneer het moet, presteren ze niet.
De Sigaar schreef:
(...)Jawel, begin jaren '80 was AZ overduidelijk kortstondig een topclub. Toen werd het kampioenschap van Nederland overtuigend binnengehaald, wonnen ze 2 bekers en werd de finale van de UEFA-cup bereikt.
Dergelijke resultaten zie ik ze inderdaad op de korte termijn niet halen. Daarvoor zal de nationale leenman het argeloze volk nog meer moeten uitknijpen met zijn aantrekkelijke leningen via becam, frisia en wat dies meer zij.
En natuurlijk bereid zijn die woekerwinsten in AZ te steken.
De Sigaar ![]()
Vedette
quote:Begin je een beetje aan aderverkalking te lijden, beste Dick? Naar mijn beste weten is je alter ego 75 jaar, ik kan er een paar jaar naast zitten.
Dick v/d Polder schreef:
(...)
Oja dat klopt ja. Dat kon ik me even niet meer herinneren. Vorige seizoen waren ze ook geen topclub, want anders hadden ze op de laatste speeldag van Excslior gewonnen. Wanneer het moet, presteren ze niet.
woekeraar
Vedette
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Bestlander
Nationale topspeler
Uit: Westland
Reg.: 27 mei 2007
De Sigaar ![]()
Vedette
srb
Internationale topspeler
Uit: Enschede
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 januari 2006
tufo
Vedette
Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005
quote:Maar dat is dus iets wat we nog niet genoeg kunnen!!! Kijk bijvoorbeeld naar de wedstrijd tegen PSV of Twente. Ik maak me echt grote zorgen, maar goed eerst VVV nog "FF"
De Sigaar schreef:
Het is te hopen dat onze technische staf heel goed naar 1. FC Nürnberg-AZ gekeken heeft. Ook hier zagen we weer dat als je AZ laat spelen er gevaarlijke kansen ontstaan. Die Dembélé is echt gevaarlijk en mag je echt zijn gang niet laten gaan.
Vastzetten en onder druk houden is het parool tegen AZ. Precies zoals Nürnberg dat in de tweede helft deed. Wij moeten dat echter al vanaf de eerste seconde doen. Dan kunnen wij Makaay in stelling brengen die Waterman echt wel een of meerdere keren laat vissen. Anders doet Slory dat wel.
quote:Als ze dat doen, eet ik mijn schoen op. Kom op, AZ gaat toch niet sparen voor een wedstrijd in De Kuip? En ze zullen zich ook geen seconde inhouden!
tufo schreef:
Daarbij zal AZ de 15e, als ze tegen Feyenoord spelen, weten dat ze 5 dagen later moeten winnen in de Uefa-cup tegen Everton om door te gaan. Wellicht willen ze spelers rust gunnen. Ik denk dat AZ de Uefa-cup belangrijker vindt.
Dat kan dus positief voor Feyenoord zijn.
Vakkie W
Vedette
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
quote:In De
twice schreef:
(...)
Als ze dat doen, eet ik mijn schoen op. Kom op, AZ gaat toch niet sparen voor een wedstrijd in De Kuip? En ze zullen zich ook geen seconde inhouden!
Nee, AZ is er nog lang niet maar hebben kwaliteit genoeg een eventueel slechte partij van ons af te straffen. Knallen dus!
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller
Uit: Gelderland
Reg.: 4 augustus 2004
BartV
Jeugdspeler
Uit: Alkmaar
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 januari 2005
quote:Waarom zou AZ met de handrem spelen? Het is nogal een belangrijke wedstrijd lijkt me, tenzij ze de aansluiting bij de titelkandidaten hebben opgegeven. Ik geef Feyenoord een goede kans. Een avondwedstrijd met een stijf uitverkochte Kuip, een fantastische sfeer en een AZ dat toch nog niet goed loopt. Alle ingrediënten voor een mooie zege. Ik ben er in ieder geval bij, kijk er ontzettend naar vooruit
Feyenoordfan 24 schreef:
denk dat AZ toch beetje met de handrem erop speelt tegen ons. Wij moeten vanaf de eerste minuut druk uitvoeren op de achterhoede van AZ dan zie ik zeker kansen en De Zeeuw uitschakelen en Greene op Dembele lijkte me de beste optie ivm beweeglijkheid Bahia is te statisch dan kan veel problemen opleveren vermoed ik.
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller
Uit: Gelderland
Reg.: 4 augustus 2004
Deze topic is gesloten en bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Feyenoord Wedstrijden Forum » Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 8,9% dat Willem II wint van FC Utrecht. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!