| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 | Ik had gvd nu tussen den haag en delft moeten zitten met de trein.
Maar dankzij de untermenschen in het blauw is dat niet het geval.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: jezus christus schreef:
volgende week oook geen voetbal, zie het commentaar van kessler op update.nl
Het zal toch niet. Ze voeren de hele dag geen flikker uit, laten criminelen vrijuit gaan en bekeuren mensen om een lichtje en weigeren buiten te komen als het regent, maar ze willen wel meer verdienen. Ze zoeken het maar uit die gore klerelijers, hoop dat ze geen stuiver meer krijgen. Sterker nog, halveren dat salaris. Klere ambtenaren.
|
|
|
jezus christus Vedette
Vak: - Posts: 2309 Reg.: 18 september 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Het zal toch niet. Ze voeren de hele dag geen flikker uit, laten criminelen vrijuit gaan en bekeuren mensen om een lichtje en weigeren buiten te komen als het regent, maar ze willen wel meer verdienen. Ze zoeken het maar uit die gore klerelijers, hoop dat ze geen stuiver meer krijgen. Sterker nog, halveren dat salaris. Klere ambtenaren.
lees dit maar:
KNVB dreigt competitie voor onbepaalde tijd stil te leggen
15 december 2007
De KNVB zal de competitie voor onbepaalde tijd stil leggen als de politievakbonden ook in het volgende weekeinde acties rond eredivisiewedstrijden houden. "Dat laten we niet gebeuren. Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal om", smaalde Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB.
Kesler benadrukte daarbij dat de KNVB het stopzetten van de competitie lang kan en wil volhouden. "Als het moet drie, vier weken of nog langer. Dat is in Italië ook al eens gebeurd. Desnoods maken we de competitie niet af en kunnen we geen clubs voor Europees voetbal inschrijven. Dat moet dan maar, met dank aan de politiebonden."
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 | Je kunt alles zeggen over Kessler, maar ik vind zijn reactie toch wel mooi! Met name 'gefrustreerde vakbondsbaasjes'.
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | ,,Dit is een zwarte dag voor het Nederlandse voetbal. De KNVB vindt het volstrekt onacceptabel dat de bonden de vastgelopen CAO-onderhandelingen willen vlot trekken ten koste van het voetbal. Dit tart elke vorm van fatsoen. Ik zou de verantwoordelijke minister Ter Horst willen adviseren deze verwende kerels van de politie geen cent extra te geven.'' Henk Kessler!
Dit is weer typisch gelul van een bestuurder die even wil scoren. Dhr. Kessler moet zorgen dat de Knvb zelf eerst zijn zaakjes is op orde krijgt. Amateurvoetbal, Bondscoachschap etc. Verder wil deze notoire domoor nu snel en makkelijk scoren met populaire praatjes. Vorig jaar liep hij bij die gebeurtenissen rond Nancy ook al zo in de media te geilen en te janken om een voetbalwet. Ik zou zeggen, maak daar eens wat meer werk van. Voer eens wat druk uit of Laat eens horen wat de voorderingen zijn.
Deze staking is volkomen belachelijk, helemaal omdat er niet gestaakt wordt en dus volgens het rooster wordt gewerkt. Onnodige problemen dus. Maar mssn verdienen de agenten echt te weinig. Dat weet meneertje Kessler niet denk ik. Vind het maar heel makkelijk commentaar.
Ik denk dat de druk bij henkie toeneemt. Hij ziet natuurlijk zijn droombaan bij de Knvb in gevaar komen. Het fiasco met Van Basten wordt hem toch steeds meer in de media en publiek verweten. Zo probeerd deze gluiperd zich hier uit te redden
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote: De KNVB zal de competitie voor onbepaalde tijd stil leggen als de politievakbonden ook in het volgende weekeinde acties rond eredivisiewedstrijden houden. "Dat laten we niet gebeuren. Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal om", smaalde Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB.
Kesler benadrukte daarbij dat de KNVB het stopzetten van de competitie lang kan en wil volhouden. "Als het moet drie, vier weken of nog langer. Dat is in Italië ook al eens gebeurd. Desnoods maken we de competitie niet af en kunnen we geen clubs voor Europees voetbal inschrijven. Dat moet dan maar, met dank aan de politiebonden."
Haha dat doet Henkie nooit! heel stoer gebral van die blaaskaak maar als het erop aankomt kiest hij toch voor de makkelijkste weg. Brulaap eerste klas.
[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 15 december 2007 16:55:59).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Vakkie W schreef:
Ik had gvd nu tussen den haag en delft moeten zitten met de trein.
Maar dankzij de untermenschen in het blauw is dat niet het geval.
Idd kerel en we hadden eerst lekker gaan in de stad ons zelf een keer weer lekker helemaal vol gieten....
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Gaan we nu notabene hier op dit forum Kessler zitten verdedigen.
Kessler drijft de zaak totaal onnodig op de spits. Met dit soort reacties, die een KNVB-voorzitter onwaardig zijn, doe je meer kwaad dan goed. Hij moet beseffen dat hij de politie heel hard nodig heeft om uberhaupt voetbalwedstrijden te laten plaatsvinden en niet andersom.
Dat er nog iemand is die Kessler nog serieus neemt.
Ook ik baal van deze acties en ben het er niet mee eens maar de rechter heeft hen nou eenmaal deze mogelijkheid gegeven na alle argumenten gewogen te hebben. Daarom zal ook een evt. schadeclaim bij de bonden weinig kans van slagen hebben.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 | Ik heb zin over agenten heen te gaan zeiken. Kijken of ze dan ook nog staken, die heaumeaux...
|
|
|
jezus christus Vedette
quote: Bananensplit schreef:
Je kunt alles zeggen over Kessler, maar ik vind zijn reactie toch wel mooi! Met name 'gefrustreerde vakbondsbaasjes'.
en juist met zo'n opmerking maak je meer vijanden dan vrienden, vrienden die je nu juist nodig hebt....taktisch vernuft die keSSler....
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Ché Cliché schreef:
Ik heb zin over agenten heen te gaan zeiken. Kijken of ze dan ook nog staken, die heaumeaux...
Ik ook of er een in zijn b*k schijten.......
|
|
|
jezus christus Vedette
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Ik ook of er een in zijn b*k schijten.......
smeerpijp!
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
(...)
en juist met zo'n opmerking maak je meer vijanden dan vrienden, vrienden die je nu juist nodig hebt....taktisch vernuft die keSSler....
Kessler moet maar eens een voorbeeld nemen aan de reactie van Onno Jacobs vanochtend. Ook die is het er totaal mee oneens maar reageert iig beschaafd. Kessler heeft alle deuren dichtgegooid als het gaat om nieuwe onderhandelingen met de bonden.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
lees dit maar:
KNVB dreigt competitie voor onbepaalde tijd stil te leggen
15 december 2007
De KNVB zal de competitie voor onbepaalde tijd stil leggen als de politievakbonden ook in het volgende weekeinde acties rond eredivisiewedstrijden houden. "Dat laten we niet gebeuren. Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal om", smaalde Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB.
Meneer Kesler trekt meteen maar alles buiten de normale proporties. Staken is een recht in Nederland. Een verworven recht uit een tijd waarin de werknemers geknecht werden door hun bazen.
Hoe durft deze gefrustreerde bondsvoorzitter vakbondsmensen als dusdanig te kwalificeren? Nogal opgezwollen taal voor iemand met een juridische achtergrond.
Die dreigingen van Kesler slaan nergens op en zijn veel kwalijker dan de rechtmatige staking van de politie. Immers de rechter heeft na een kort geding uitgesproken dat dat het geval is.
Kesler moet niet piepen en zich schikken in het lot. Die stakingen zullen op korte termijn echt wel van de baan zijn als de vakbonden en de politie-organisaties rond de tafel gaan zitten.
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 | HOENDERLOO - De geschrapte toppers dit weekeinde in de eredivisie (Feyenoord - AZ en Ajax - PSV) kunnen in het uiterste geval een reglementaire uitslag van 0-1 opleveren. Dat zei Bert van Oostveen, manager competitiezaken van de KNVB, zaterdag in Hoenderloo.
Bert van Oostveen, manager competitiezaken van de KNVB.
Bij een verbod van overheidswege, zoals bij deze twee duels, moet binnen twee weken een nieuwe datum zijn gevonden. De geschrapte wedstrijden dienen in elk geval binnen acht weken, dus voor of in het weekeinde van 9 en 10 februari, alsnog te worden gespeeld. ,,Maar het is zeer de vraag of dat gaat lukken'', liet Van Oostveen weten.
Het duel tussen Ajax en PSV moet de KNVB door de hoge risicofactor sowieso in een weekeinde vaststellen. De wedstrijd tussen Feyenoord en AZ zou eventueel kunnen verhuizen naar vrij woensdag 30 januari. ,,Maar daarvoor hebben we de medewerking nodig van alle betrokken partijen, inclusief de politie'', aldus Van Oostveen. ,,Hopelijk komen de vakbonden snel tot bezinning.''
Acht weken
Indien een verboden wedstrijd niet binnen acht weken na de gemiste datum kan worden gespeeld, dient de KNVB het duel om te draaien. Als ook dat niet kan, kan de wedstrijd op neutraal terrein, desnoods zonder publiek, worden afgewerkt.
Indien alle genoemde opties en alternatieven niet mogelijk zijn, moet het bestuur betaald voetbal de wedstrijden reglementair in 0-1 laten eindigen. ,,Dat is wel het laatste wat we willen. Maar voor de voortgang van de competitie zijn we daartoe dan wel gedwongen, met dank aan de politievakbonden'', sprak Van Oostveen op grimmige toon.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
(...)
Desondanks blijf ik het een mooie uitspraak vinden. Hij mag van mij best zijn eerlijke mening geven.
Dat het met deze uitspraak allemaal nog moeilijker wordt voor de komende weekenden zal inderdaad best het geval zijn.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: KarimSaidi schreef:
HOENDERLOO - De geschrapte toppers dit weekeinde in de eredivisie (Feyenoord - AZ en Ajax - PSV) kunnen in het uiterste geval een reglementaire uitslag van 0-1 opleveren. Dat zei Bert van Oostveen, manager competitiezaken van de KNVB, zaterdag in Hoenderloo.
Bert van Oostveen, manager competitiezaken van de KNVB.
Bij een verbod van overheidswege, zoals bij deze twee duels, moet binnen twee weken een nieuwe datum zijn gevonden. De geschrapte wedstrijden dienen in elk geval binnen acht weken, dus voor of in het weekeinde van 9 en 10 februari, alsnog te worden gespeeld. ,,Maar het is zeer de vraag of dat gaat lukken'', liet Van Oostveen weten.
Het duel tussen Ajax en PSV moet de KNVB door de hoge risicofactor sowieso in een weekeinde vaststellen. De wedstrijd tussen Feyenoord en AZ zou eventueel kunnen verhuizen naar vrij woensdag 30 januari. ,,Maar daarvoor hebben we de medewerking nodig van alle betrokken partijen, inclusief de politie'', aldus Van Oostveen. ,,Hopelijk komen de vakbonden snel tot bezinning.''
Acht weken
Indien een verboden wedstrijd niet binnen acht weken na de gemiste datum kan worden gespeeld, dient de KNVB het duel om te draaien. Als ook dat niet kan, kan de wedstrijd op neutraal terrein, desnoods zonder publiek, worden afgewerkt.
Indien alle genoemde opties en alternatieven niet mogelijk zijn, moet het bestuur betaald voetbal de wedstrijden reglementair in 0-1 laten eindigen. ,,Dat is wel het laatste wat we willen. Maar voor de voortgang van de competitie zijn we daartoe dan wel gedwongen, met dank aan de politievakbonden'', sprak Van Oostveen op grimmige toon.
Tsjonge zeg, wat een arrogantie bij de KNVB. Een beetje flexibel en pragmatisch denken is daar overduidelijk volkomen onbekend.
Dit zijn bijzondere omstandigheden waar Ajax en Feyenoord volkomen buiten staan. De bond is dus kennelijk van plan de thuisclubs die sowieso al benadeeld zijn door deze acties dubbel straffen door te dreigen met het omdraaien van wedstrijden en reglementaire nederlagen.
Dat is wat ik noem 'de omgekeerde wereld'.
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | 100% eens De Sigaar. De Knvb laat zich heel erg kennen. Dat wij als supporters kwaad zijn logisch, maar de Knvb moet nog met al die partijen onderhandelen. En dan nog thuisclubs misschien benadelen . Grappig die mensen daar.
[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 15 december 2007 17:08:26).]
|
|
|
roytje435 Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 236 Reg.: 28 april 2007 | Gewoon onzin dit allemaal!
[Dit bericht is veranderd door roytje435 (op 15 december 2007 17:11:38).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Toch gek dat er wel begrip voor de gendarmerie is en niet voor de knvb.
Ik mot ze beide niet...
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Als de KNVB echt zou besluiten om Feyenoord en Ajax met 0-1 te laten verliezen zullen ze de politie nog heel hard nodig hebben 
|
|
|
roytje435 Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 236 Reg.: 28 april 2007 | Kan je ook een schadevergoeding indienen voor het mislopen van een leuke avond? 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | 30 januari genoemd als optie voor Feyenoord-AZ
Volgens Radio Rijnmond wordt woensdag 30 januari nu genoemd als optie voor het duel tussen Feyenoord en AZ. Sowieso moet het duel volgens de regels binnen 8 weken worden ingehaald. Eventueel kan ook besloten worden om de duels om te draaien en AZ eerst thuis te laten spelen. Een duel zonder publiek behoort ook tot de mogelijkheden en als allerlaatste mogelijkheid is er volgens de regels een reglementaire nederlaag voor de thuisclub, Feyenoord dus. Er wordt echter alles aan gedaan om dat te voorkomen, zo liet de competitieleider weten.
Abnormaal om het op een doordeweekse avond te willen doen dan, ook het omdraaien van de wedstrijd slaat nergens op Feyenoord kan hier toch niks aan doen.
Duel zonder publiek te laten spelen dan zouden we dus voor de 2e keer gestraft worden door een actie van die ***** politie.
En die punten in mindering nou dan pas kan je echte rellen verwachten maar dan van het legioen naar de politie toe
|
|
|
STREETS Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam de havens Vak: - Posts: 441 Reg.: 21 april 2005 |
quote: Jen schreef:
Had je eens moeten zien hoe de politie vorige week reageerde toen ik zei dat mijn fietsvoolicht staakte.
Hypocriete ***** honden.
hah hah ahahhaah 
|
|
|
RikHermans Veelbelovend talent
Uit: Brunssum Vak: Maastribune - W2 Posts: 107 Reg.: 26 november 2007 | als we pech hebben en de competitie word niet uitgespeelt hebben we volgend jaar weer geen europees voetbal
******* *** politie
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Meneer Kesler trekt meteen maar alles buiten de normale proporties. Staken is een recht in Nederland. Een verworven recht uit een tijd waarin de werknemers geknecht werden door hun bazen.
Hoe durft deze gefrustreerde bondsvoorzitter vakbondsmensen als dusdanig te kwalificeren? Nogal opgezwollen taal voor iemand met een juridische achtergrond.
Die dreigingen van Kesler slaan nergens op en zijn veel kwalijker dan de rechtmatige staking van de politie. Immers de rechter heeft na een kort geding uitgesproken dat dat het geval is.
Kesler moet niet piepen en zich schikken in het lot. Die stakingen zullen op korte termijn echt wel van de baan zijn als de vakbonden en de politie-organisaties rond de tafel gaan zitten.
De helft van de mensen weet waarschijnlijk niet eens wat er aan de hand is met de vakbonden van de politie. Deze vakbonden strijden al jaren tegen elkaar, eisen andere dingen en kunnen nooit eens tot een akkoord komen. Er lag al een goed voorstel voor een nieuwe CAO maar dat wordt dan door een andere vakbond weer van de tafel geschoven.
Vandaar 'Gefrustreerde vakbondsbaasjes' die elke keer wat nieuws verzinnen om elkaar dwars te zitten of om op elke mogelijke manier het liefste hún zienswijze over de CAO naar buiten willen brengen.
Volstrekt belachelijk dat dit ooit heeft plaatsgevonden en in deze is het een makkelijke inkopper voor dhr. Kessler, maar gelijk heeft hij. Ik hoop dat ze geen cent extra krijgen. Hadden ze een week geen boetes uitgedeeld zonder aankondiging hadden ze van mij persoonlijk een gouden medaille opgespeld gekregen.
Die hufters zijn al zo lui als de klere. Hier kan je zelfs alleen op doordeweekse dagen tussen 10 en 12 aangifte doen. Sommige mensen moeten ook werken en studeren hoor, meneer de agent? Stelletje randdebielen. En oweeeee als je fietslamp kapot is en je trekt een grote bek. Je ligt zo met je muil op de motorkap van een politiewagen.
Gelukkig waren er afgelopen zaterdag al de sleutels van een politiebusje gestolen, 2 banden van een andere politiewagen lekgestoken en van een andere politiewagen de voorruit gesloopt. Op 1 avond, op 1 plaats. Dat wordt vanavond helemaal feest. Kon ik er maar bij zijn 
[Dit bericht is veranderd door GreyHornet (op 15 december 2007 17:29:07).]
|
|
|