| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Hoor ik dat het in Rotterdam op dit moment vol zit met die luie honden, en dat ze gezellig boete's aan het uitdelen zijn in het centrum voor allemaal kleine dingen. Wat een idioten.
[Dit bericht is veranderd door Scrummie (op 15 december 2007 15:04:39).]
|
|
|
WittedeWith Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - V Posts: 52 Reg.: 11 januari 2007 |
quote: HEUS schreef:
Nu als ik zou op de verschillende netwerken heb rondgekeken, wordt er vooral met een vingertje richting de politie en de bonden gewezen. Ik vind dat er weinig nuances worden geplaatst en er verder gekeken moet worden dan de politie als schuldige.
Staken is een middel om je eis voor betere arbeidsomstandigheden en een hoger salaris kracht bij te zetten. De overheid heeft de rol van werkgever in dit arbeidsconflict. Om de overheid onder druk te zetten worden stemgerechtigden gedupeerd. En dat zijn wij. Wij kunnen niets doen aan deze situatie en worden geslachtofferd door de politie. Wij zijn onschuldig en worden verneukt door de vakbonden.
Ik heb altijd begrip gehad voor de politie en ik heb altijd respect gehad voor het beroep wat zij uitoefenden. Ik vond het daarom onterecht dat ze het pispaaltje waren van de samenleving.
Maar een pispaaltje is nu niet meer niet genoeg. Een schandpaal voldoet niet eens. Feyenoord thuiswedstrijden zijn voor mij heilig en dat maakt deze actie voor mij dus heiligschennis. Ze mogen van mij een ziekte krijgen.
|
|
|
STREETS Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam de havens Vak: - Posts: 441 Reg.: 21 april 2005 |
quote: Becks schreef:
(...)
Ga jij maar in je eentje staken En wat betreft harder studeren, er zijn waarschijnlijk veel agenten met een hogere opleiding dan jij. En ik weet niet of je ooit gehoord hebt van een CAO en stakingsrecht. Misschien toch nog even terug naar school?
Hoop dat het vanavond gewoon doorgaat.
Ow dat is schattig, je hebt je speciaal aangemeld om deze opmerking te plaatsen. Je bent vast een Wout.
|
|
|
jezus christus Vedette
Vak: - Posts: 2309 Reg.: 18 september 2004 |
quote: HEUS schreef:
Nu als ik zou op de verschillende netwerken heb rondgekeken, wordt er vooral met een vingertje richting de politie en de bonden gewezen. Ik vind dat er weinig nuances worden geplaatst en er verder gekeken moet worden dan de politie als schuldige.
laat ik als toch wel redelijke linkse jongen allereerst even melden dat ik betrekkelijk weinig sympathie voor die neonepperds heb. scholiertje pesten en bonnetjes uitschrijven doch onzichtbaar bij echte boeven...
laat ik dan vervolgens melden dat ik begrip heb voor acties doch zeker geen begrip heb voor acties die niet de schuldige treffen, zoals deze. wie is er verantwoordelijk voor de arbeidsvoorwaarden van de hermandad? juist de regering/justitie. wie worden er getroffen? clubs en supporters. waarom gaan deze dombo's niet gewoon een maandje geen bonnetjes uitschrijven of zo, dan raak je de 'macht' in plaats van de burger, die immers altijd al de dupe is van die geuniformeerde bokito's (sorry bokito).
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: jezus christus schreef:
waarom gaan deze dombo's niet gewoon een maandje geen bonnetjes uitschrijven of zo, dan raak je de 'macht' in plaats van de burger,
Omdat ze te stom zijn om voor de duvel te dansen...
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 | Staken voor 200 euro meer en zo 1700 euro netto gaan verdienen? Ze zijn helemaal gek!
Met de gevraagde vooropleiding om agent te worden mag je blij zijn dat je 1500 euro krijgt...
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Jordi1908 schreef:
(...)
!
knkrhonden 
Dat je teleurgesteld bent omdat de wedstrijd niet doorgaat is een ding, maar je moet niet beginnen met dat K woord. Er zijn zat mensen die zo'n ziekte hebben, en dan ga jij daarmee lopen spotten. 
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Dat je teleurgesteld bent omdat de wedstrijd niet doorgaat is een ding, maar je moet niet beginnen met dat K woord. Er zijn zat mensen die zo'n ziekte hebben, en dan ga jij daarmee lopen spotten. 
Hou toch op man, als je je eraan stoort reageer er dan gewoon niet op. STomme discussie altijd.
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 |
(...)
Ik spot nergens mee, ik gebruik het als krachtterm.
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
(...)
Idd, helemaal mee eens! Ik baal verschikkelijk! En vind ook verkeerde beslissing van politie om juist bij zo'n wedstrijd te gaan staken. Dat is gewoon onverantwoord, ze hadden gewoon geen bekeuringen ofzo moeten gaan uitdelen. Geen controles en dat soort dingen. Waardoor je ook nog goodwill bij medeburgers vangt, maar hierdoor krijg je half nederland tegen je.
|
|
|
pikemaster08 Ballenjongen
Vak: - Posts: 13 Reg.: 1 november 2007 | wat is nou dit nou voor ****** zooi. heel me fucking weekend verpest
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 | Waarom moet het voetbal eronder lijden?
Kunnen ze niet gewoon zeggen, we stoppen 1 week lang met onzin bonnen schrijven, dat lijkt me een veel beter idee. 
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: FR_1908 schreef:
Waarom moet het voetbal eronder lijden?
Kunnen ze niet gewoon zeggen, we stoppen 1 week lang met onzin bonnen schrijven, dat lijkt me een veel beter idee. 
een week lang GEEN bonnen uitschrijven kost de staat miljoenen en miljoenen.
Ja dan kan je maar beter een voetbalclub voor 2 ton laten opdraaien he.

|
|
|
quote: Vakkie W schreef:
(...)
een week lang GEEN bonnen uitschrijven kost de staat miljoenen en miljoenen.
Ja dan kan je maar beter een voetbalclub voor 2 ton laten opdraaien he.

Precies. Dan hebben ze namelijk de overheid ermee. Denken ze nou serieus dat de minister ze nu die €200 geeft, omdat er twee voetbalwedstrijden niet doorgaan? Zal haar aan d'r reet roesten...
|
|
|
Feyenoordfan 24 Regelmatige invaller
Uit: Gelderland Vak: - Posts: 293 Reg.: 4 augustus 2004 | wedstrijd wordt pas ingehaald in Februari/Maart.omdat er nergens tussendoor een midweek vrij is ivm europacup/interland/beker verplichtingen.
hebben we straks 2x az in een paar dagen tijd pffffffffff
|
|
|
plus Basisspeler
Vak: - Posts: 300 Uploads: 5 Reg.: 20 februari 2005 | Als die gasten vinden dat ze onderbetaald zijn dan zoeken ze toch ander werk? Dan doen ze niet...waarom niet?????
Omdat ze niet anders kunnen misschien? Of misschien omdat ze anders de secundaire- en tertiaire voorwaarden van het ambtenaar-zijn moeten missen? De vrouwen kun je het overigens niet kwalijk nemen, die hebben een dikke reet en kunnen niet anders dan een blauwe broek en een maf petje opdoen...het zogenaamde noodloot...
Slappe megoluh benne het!!
[Dit bericht is veranderd door plus (op 15 december 2007 15:57:47).]
|
|
|
WittedeWith Jeugdspeler
quote:
Precies. Dan hebben ze namelijk de overheid ermee. Denken ze nou serieus dat de minister ze nu die €200 geeft, omdat er twee voetbalwedstrijden niet doorgaan? Zal haar aan d'r reet roesten...
De bedoeling is dat wij als voetbalsupporters de overheid de schuld geven van de situatie, omdat de overheid een loonsverhoging heeft toegewezen aan het politieapparaat die onredelijk zou zijn. De betreffende politieke partijen zullen instemmen met de eisen van de vakbonden, omdat ze geen stemmen willen verliezen. Wij worden gebruikt voor het machtspelletje van de vakbonden.
[Dit bericht is veranderd door WittedeWith (op 15 december 2007 16:02:43).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Het zou mij niks verbazen als het echt zo gegaan is....
|
|
|
quote: WittedeWith schreef:
(...)
De bedoeling is dat wij als voetbalsupporters de overheid de schuld geven van de situatie, omdat de overheid een loonsverhoging heeft toegewezen aan het politieapparaat die onredelijk zou zijn. De betreffende politieke partijen zullen instemmen met de eisen van de vakbonden, omdat ze geen stemmen willen verliezen. Wij worden gebruikt voor het machtspelletje van de vakbonden.
Als ze dat denken zijn ze nog naïver dan ik dacht. Vooraf was aan de reacties op internet al duidelijk wie er als schuldigen gezien zouden worden. Het lijkt me stug dat ze bij de vakbonden denken dat mensen hun stemgedrag laten beïnvloeden door een gestaakte wedstrijd.
Als werknemers van, pak 'm beet, de NS ontevreden zijn, zorgen ze dat de baas de dupe is van een staking. Rijden er geen treinen, krijgt meneer de NS geen centen binnen. Het is voor mij een raadsel op welke manier de vakbonden denken de overheid hiermee dwars te zitten.
Het enige wat ze hiermee bereikt hebben is dat ze miljoenen Nederlanders tegen zich in het harnas gejaagd hebben, wat de minister waarschijnlijk alleen maar zal doen volharden in d'r besluit.
|
|
|
Jen Bankzitter
Uit: Katwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 236 Reg.: 17 maart 2003 | Had je eens moeten zien hoe de politie vorige week reageerde toen ik zei dat mijn fietsvoolicht staakte.
Hypocriete ***** honden.
|
|
|
WittedeWith Jeugdspeler
quote: Jordi1908 schreef:
Als ze dat denken zijn ze nog naïver dan ik dacht. Vooraf was aan de reacties op internet al duidelijk wie er als schuldigen gezien zouden worden. Het lijkt me stug dat ze bij de vakbonden denken dat mensen hun stemgedrag laten beïnvloeden door een gestaakte wedstrijd.
Als werknemers van, pak 'm beet, de NS ontevreden zijn, zorgen ze dat de baas de dupe is van een staking. Rijden er geen treinen, krijgt meneer de NS geen centen binnen. Het is voor mij een raadsel op welke manier de vakbonden denken de overheid hiermee dwars te zitten.
Het enige wat ze hiermee bereikt hebben is dat ze miljoenen Nederlanders tegen zich in het harnas gejaagd hebben, wat de minister waarschijnlijk alleen maar zal doen volharden in d'r besluit.
Bij de NS duperen ze ook reizigers en hanteren ze dus ook deze strategie. Je ziet maar sporadisch dat bij de NS gestaakt wordt door de reizigers niet te laten betalen. Daar willen ze ook reizigers duperen en daarmee de overheid onder druk zetten, omdat de overheid nog een groot aandeel heeft in de NS.
De vakbonden denken dat ze hun eis kunnen motiveren en daardoor begrip kunnen krijgen van de voetbalsupporters voor deze actie. Wat dus never nooit niet gaat gebeuren. De vakbondslieden blijven gewoon tegen elkaar aan lullen en hitsen elkaar op. Zij zien de overheid als de boosdoender en zichzelf als de helden. Het is echt zielig.
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 | Wat mij betreft trekken ze 200 euro van hun loon af i.p.v. erbij. Hadden ze hun school maar af moeten maken.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 | Ik mag hopen dat die eisen van jullie er niet komen. Ik was een van de weinige die de politie op zijn tijd nog verdedigde, want populair waren jullie al niet. Eerst scholieren in elkaar slaan en dan een weekje later met een soort gelijke actie je gelijk willen halen heb ik geen good woord voor over. Dan zeuren om respect getuigd na zo'n actie niet bepaald van realiteitszin. Van te voren was het loon bekend en het soort werk.(dat ging naar het ACP.
Anders wil ik best het werk overnemen en een krantje gaan lezen terwijl het kastje op mijn dashboard zijn werk doet, of iemand op zijn schouder tikken als hij naast de wc pot staat te pissen.
Heel mijn weekend verneukt en niet alleen de mijn maar waarschijnlijk ook van minimaal 100.000 andere.
(dat ging naar het ACP.)
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit door de overige 100.000 gedupeerde in dank wordt afgenomen. Waarvan ook nog eens een groot deel niet bepaald bekend stond om hun liefdadigheidsacties jegens de politie. Wellicht vanavond een demonstratie tegen loonsverhoging van de politie?? Ik verwacht zowiezo wat extra probleem vandaag in Rotterdam en morgen in A'dam, gewoon een voorspelling.
Dan is het nog eens extra schurft dat die wedstrijd na de winterstop wordt ingehaald!! Dit was 1 van de laatste wedstrijden die ik kon zien voor ik naar het buitenland vertrekken. Wordt me even door de neus geboord door een trieste staking. Overigens vind ik alle stakingen triest. Deze misschien extra omdat er nu wel heel veel gedupeerde zijn.
[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 15 december 2007 16:33:48).]
|
|
|
plus Basisspeler
Vak: - Posts: 300 Uploads: 5 Reg.: 20 februari 2005 | Die vakbondsleiders weten inderdaad donders goed dat er weinig begrip zal zijn bij het 'klootjesvolk' dat de dupe zal zijn van de door hen georganiseerde acties. In feite slaat zo'n actie dus ook nergens op. Een belangrijke rol is het egocentrische haantjes gedrag van die 'leiders'... een stel kleine kinderen zijn het, net als de meesten hoog in de boom in de private sector trouwens hoor.
|
|
|
jezus christus Vedette
Vak: - Posts: 2309 Reg.: 18 september 2004 | volgende week oook geen voetbal, zie het commentaar van kessler op update.nl
|
|
|