Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 15 december 2007 om 14:13:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Larzovic schreef:

Komt dat even goed uit.. ik heb vanavond een date, en helemaal geen rekening gehouden met het feit dat Feyenoord vanavond moest voetballen

Gloryhufter.

[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 15 december 2007 14:14:44).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 15 december 2007 om 14:13:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan me overigens niet herinneren. dat het ooit tot een treffen is gekomen tussen de supporters van AZ en Feyenoord. Dit kun je nauwelijks een risicowedstrijd noemen. In Amsterdam daarentegen worden met enige regelmaat, supporters van PSV in elkaar geknuppeld en de veewagens ingeslagen. De situatie kan daar zo uit de hand lopen, dat de supporters niet naar Amsterdam willen komen. Ik heb dus sterk het vermoeden, dat de wedstrijd mede niet doorgaat omdat er een lijn getrokken moet worden tussen het Legioen en de schooiers die de Arena bevolken. Mocht de wedstrijd in Rotterdam namelijk wel gewoon doorgaan, dan breekt in Zuid-Oost de pleuris uit.

Het zou overigens getuigen van een grote noodzaak om de salarissen van de politiemensen te verhogen, als de bondenzouden oproepen tot een staking bij een bezoek van het koninklijk huis of de Tweede Kamer naar waar dan ook in Nederland. Maar dat durven ze niet. Wedden? Ik heb geen enkele waardering voor organisaties van de overheid, die in een monopoliepositie, een arbeidsconflict uitvechten over de ruggen van burgers.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Kalouless
Vedette

Vak: -
Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 15 december 2007 om 14:15:26.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KarimSaidi schreef:
De actievergadering in Rotterdam gaat NIET door.

De actievergadering die vandaag in Rotterdam gehouden zou worden voor, tijdens en na de voetbalwedstrijd Feyenoord-AZ, gaat niet door. De reden daarvoor is dat de korpsbeheerder van Rotterdam besloten heeft dat de voetbalwedstrijd vandaag niet gespeeld wordt.
De ACP maakte gisteren al bekend dat de acties niet door zouden gaan als de wedstrijden zouden worden afgelast, dus de huidige verbazing over dit bericht is overdreven. Opstelten en Cohen waren immers al bekend met dit feit voordat ze de beslissing namen om de boel af te lasten.

quote:
L.Pincoffs schreef:

Ik kan me overigens niet herinneren. dat het ooit tot een treffen is gekomen tussen de supporters van AZ en Feyenoord.
Dat is het probleem ook niet. Als de politie vandaag in Rotterdam afwezig zou zijn, zou dat een vrijbrief zijn voor 020-hooligans om hier vandaag te gaan lopen rotzooien. Hun club speelt immers pas morgen.

[Dit bericht is veranderd door Kalouless (op 15 december 2007 14:17:00).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
bami
Aanstormend talent

Uit: zevenhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 15 december 2007 om 14:20:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

fuck the police, eerst de scholier 3 weken geleden in elkaar slaan en zeggen dat t allemaal niet kan,en dan nu over de rug van heel voetballend nederland het zelfde flikken. En wel gewoon flitsen eikels...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 15 december 2007 om 14:21:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalouless schreef:

(...)

Dat is het probleem ook niet. Als de politie vandaag in Rotterdam afwezig zou zijn, zou dat een vrijbrief zijn voor 020-hooligans om hier vandaag te gaan lopen rotzooien. Hun club speelt immers pas morgen.

Precies. Het is eigenlijk ook een vreemde zaak dat op 'super sunday' één van de wedstrijden die daarbij behoort op zaterdag gepland was.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
HEUS
Aanstormend talent

Uit: Leiden
Vak: Olympiatribune - B
Reg.: 7 juli 2004
Gepost op 15 december 2007 om 14:26:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laat ik in de eerste plaats zeggen dat ook ik baal van het feit dat de wedstrijd niet doorgaat, maar wil daaraan toevoegen dat ik het standpunt van de politie ook begrijp.
Het werk wat de politie, is meer dan alleen het uitschrijven van bonnen, zoals hierboven ook wordt aangegeven het is soms gewoonweg klote werk. Als je dan kijkt naar het salaris van de gemiddelde agent is dat schrikbarend laag. Naar ik heb begrepen verdient een simpele buschauffeur meer.

De belangen en de aandacht maken het voetbal een gewillig slachtoffer voor de acties. Zoveel keuzes heeft de politie niet. Een dag lang geen bonnen schrijven is geen mogelijkheid, het aantal verkeersdoden zou de pan uit reizen. Met deze actie, worden wel mensen gedupeerd, maar vallen er geen slachtoffers.

Daarnaast moet er naar mijn mening niet alleen naar de politie worden gekeken en zouden de supporters misschien ook naar zichzelf moeten kijken. Het voetbal is jarenlang geteisterd door vandalisme en hooligans. Misschien zijn een aantal van deze hooligans nu boos op de politie, terwijl ze in de eerste plaats zelf debet zijn aan deze inzet. Zonder deze hooligans zou de politie inzet totaal overbodig zijn en het voetbal ook niet afhankelijk van de politie.

Als ik dit uitgangspunt verder doortrek is natuurlijk de politiek ook verantwoordelijk. Ten eerste zou ik zeggen doe wat water bij de wijn en geef de agenten wat extra salarisverhoging. Ten tweede, als de politiek voor een voetbalwet had gezorgt zou de inzet van politie ook minder noodzakelijk zijn.

Nu als ik zou op de verschillende netwerken heb rondgekeken, wordt er vooral met een vingertje richting de politie en de bonden gewezen. Ik vind dat er weinig nuances worden geplaatst en er verder gekeken moet worden dan de politie als schuldige.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 15 december 2007 om 14:27:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jordi1908
Internationale topspeler

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 22 december 2005
Gepost op 15 december 2007 om 14:31:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ah, de eerste agent is ook gearriveerd
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ThijsD
Talent

Uit: Utrecht
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 15 december 2007 om 14:33:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HEUS schreef:

Laat ik in de eerste plaats zeggen dat ook ik baal van het feit dat de wedstrijd niet doorgaat, maar wil daaraan toevoegen dat ik het standpunt van de politie ook begrijp.
Het werk wat de politie, is meer dan alleen het uitschrijven van bonnen, zoals hierboven ook wordt aangegeven het is soms gewoonweg klote werk. Als je dan kijkt naar het salaris van de gemiddelde agent is dat schrikbarend laag. Naar ik heb begrepen verdient een simpele buschauffeur meer.

De belangen en de aandacht maken het voetbal een gewillig slachtoffer voor de acties. Zoveel keuzes heeft de politie niet. Een dag lang geen bonnen schrijven is geen mogelijkheid, het aantal verkeersdoden zou de pan uit reizen. Met deze actie, worden wel mensen gedupeerd, maar vallen er geen slachtoffers.

Daarnaast moet er naar mijn mening niet alleen naar de politie worden gekeken en zouden de supporters misschien ook naar zichzelf moeten kijken. Het voetbal is jarenlang geteisterd door vandalisme en hooligans. Misschien zijn een aantal van deze hooligans nu boos op de politie, terwijl ze in de eerste plaats zelf debet zijn aan deze inzet. Zonder deze hooligans zou de politie inzet totaal overbodig zijn en het voetbal ook niet afhankelijk van de politie.

Als ik dit uitgangspunt verder doortrek is natuurlijk de politiek ook verantwoordelijk. Ten eerste zou ik zeggen doe wat water bij de wijn en geef de agenten wat extra salarisverhoging. Ten tweede, als de politiek voor een voetbalwet had gezorgt zou de inzet van politie ook minder noodzakelijk zijn.

Nu als ik zou op de verschillende netwerken heb rondgekeken, wordt er vooral met een vingertje richting de politie en de bonden gewezen. Ik vind dat er weinig nuances worden geplaatst en er verder gekeken moet worden dan de politie als schuldige.

Flauwekul, vakbondsgelul. Als de politie werkelijk zo weinig betaald krijgt zal de intresse in dat vak wel afnemen, gevolg is dat de lonen vanzelf stijgen. Simpele MARKTWERKING, maar dat snappen die chanteurs van de vakbonden vaak niet...

[Dit bericht is veranderd door ThijsD (op 15 december 2007 14:34:32).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Gepost op 15 december 2007 om 14:33:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordi1908 schreef:

Ah, de eerste agent is ook gearriveerd

Dat ging ook gelijk door mijn kop toen ik die posting las.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
xrt
Ballenjongen

Reg.: 15 december 2007
Gepost op 15 december 2007 om 14:35:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik had een date vanavond...maar dan wel met een meisje gewoon naar de kuip natuurlijk....die gaat nu dus ook niet door!!!klote zooi...moet ik nu op de bank gaan thee drinken en gooise vrouwen deel 3 gaan zitten kijken ...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 15 december 2007 om 14:37:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ThijsD schreef:

(...)

Flauwekul, vakbondsgelul. Als de politie werkelijk zo weinig betaald krijgt zal de intresse in dat vak wel afnemen, gevolg is dat de lonen vanzelf stijgen. Simpele MARKTWERKING, maar dat snappen die chanteurs van de vakbonden vaak niet...

Jij gaat wel erg kort door de bocht beste vriend. Mensen die al jarenlang bij de politie rondlopen hebben vaak ook een loon dat niet bij hun werk past. Marktwerking...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
srb
Nationale topspeler

Uit: Enschede
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 januari 2006
Gepost op 15 december 2007 om 14:38:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HEUS schreef:

Nonsens. Ongelukken gebeuren ook met "legitieme" snelheden en notoire hardrijders hou je ook.
De politiebond is als enige schuldig in deze, dit had ook heel anders gekund.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyetim
Jeugdspeler

Uit: Essen (B)
Reg.: 8 februari 2006
Gepost op 15 december 2007 om 14:38:33.       MSN: feyenoord_madman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ThijsD schreef:

(...)

Neen, en wat doen ze dan? Juist, dan gaan ze toch over de rug van sowieso al een kleine 100 000 stadionbezoekers en nog heel wat meer tvkijkers hun gelijk proberen te halen?
Logisch als wat, zeker als je al zo weinig respect krijgt de laatste weken (zie: scholieren in elkaar meppen).

Woedend word ik ervan.

[Dit bericht is veranderd door Feyetim (op 15 december 2007 14:38:58).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 15 december 2007 om 14:40:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Het mag allemaal jammer zijn maar de politie heeft wel een zaak. En de wedstrijd is hierdoor alleen maar uitgesteld. Die wordt ongetwijfeld gewoon gespeeld. We moeten hier ook weer geen al te grote drama's van maken.

Helemaal mee eens Sigaar. Er worden twee wedstrijdjes afgelast en heel Nederland staat op zijn kop. De KJVB spreekt zelfs al over desatreus. Als het deze week elke nacht 10 graden gevroren had was de wedstrijd ook afgelast en zou ook op een ander tijdstip ingehaald moeten worden. Waar hebben we het over??

Natuurlijk had ik ook graag vanavond in de Kuip gezeten vor een mooie wedstrijd maar het is niet de eerste en ook niet de laatste keer dat een wedstrijd vanwege welke omstandigheid dan ook wordt afgelast.

Wat ik wel kwalijk vind is dat de beslissing zo lang op zich moest laten wachten.

Sommige mensen moeten zich maar eens afvragen waarom er uberhaupt zoveel politie nodig is om een voetbalwedstrijd door te laten gaan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
aliendwurf
Vedette

Gepost op 15 december 2007 om 14:45:06.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daar gaan we weer...
 Help mods!
Vak Q
Basisspeler

Vak: -
Reg.: 17 januari 2006
Gepost op 15 december 2007 om 14:45:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze hadden ook gewoon hun best kunnen doen op school... stelletje lijers!
 Help mods!
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 15 december 2007 om 14:47:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

(...)

Helemaal mee eens Sigaar. Er worden twee wedstrijdjes afgelast en heel Nederland staat op zijn kop. De KJVB spreekt zelfs al over desatreus. Als het deze week elke nacht 10 graden gevroren had was de wedstrijd ook afgelast en zou ook op een ander tijdstip ingehaald moeten worden. Waar hebben we het over??

Natuurlijk had ik ook graag vanavond in de Kuip gezeten vor een mooie wedstrijd maar het is niet de eerste en ook niet de laatste keer dat een wedstrijd vanwege welke omstandigheid dan ook wordt afgelast.

Wat ik wel kwalijk vind is dat de beslissing zo lang op zich moest laten wachten.

Sommige mensen moeten zich maar eens afvragen waarom er uberhaupt zoveel politie nodig is om een voetbalwedstrijd door te laten gaan

Gaan we ons nu druk maken over maatschappelijke problemen? Daar zijn andere topics voor.

Het is gewoon zwaar kut dat het vanavond niet doorgaat.

Die zogenaamde "ordehandhavers" duperen weet ik hoeveel mensen en maken zichzelf nog ongeloofwaardiger door deze actie.

Ze hebben al weinig respect en bij mij persoonlijk is dit nu helemaal weg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 15 december 2007 om 14:52:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkie W schreef:

(...)

Gaan we ons nu druk maken over maatschappelijke problemen? Daar zijn andere topics voor.

Het is gewoon zwaar kut dat het vanavond niet doorgaat.

Die zogenaamde "ordehandhavers" duperen weet ik hoeveel mensen en maken zichzelf nog ongeloofwaardiger door deze actie.

Ze hebben al weinig respect en bij mij persoonlijk is dit nu helemaal weg.

Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met hun acties maar dat ben ik ook niet als leraren, buschauffeurs, vuilnismannen of weet ik wie gaan staken. Altijd is er wel iemand de dupe van. Men heeft nou eenmaal rechten en gezien de uitspraak van de rechter gisteren doen ze niets onwettigs.

Ik vind alleen alle reacties hier, bij de KNVB en bij Feyenoord zelf erg overdreven. Er worden wel meer wedstrijden afgelast die ingehaald moeten worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
jozsef Kiprich.
Vedette

Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 15 december 2007 om 14:53:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HEUS schreef:

Hou toch op man.
Nee op een doordeweekse ochtend schoolgaande kinderen bekeuren omdat een lampje op de fiets het niet doet helden.

Echt je zal agent zijn wees er maar trots op

[Dit bericht is veranderd door jozsef Kiprich. (op 15 december 2007 14:53:27).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
aliendwurf
Vedette

Gepost op 15 december 2007 om 14:53:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 15 december 2007 om 14:55:36.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

(...)

Wat kan ik me hier weer helemaal over opwinden. 2 Wedstrijdjes? 1 Wedstrijd waar ik ongelovelijk veel zin in had, en met mij ongeveer 40000 anderen. Dat jij dat af doet als een wedstrijdje.. dat jij het anders beleeft wil niet zeggen dat het minder erg is. En als het 10 graden had gevroren was de reden achter de afgelasting toch totaal anders, gewoon een domme vergelijking.

En dat mensen zich moeten afvragen waarom die luie flikkers nodig zijn? Da's een dooddoener die ik al vaker heb langs zien komen. Feit is dat er bij 90% van de wedstrijden geen enkele agent nodig is. Ook vandaag, tegen AZ, waren ze niet nodig. En die indianen verhalen over 020 supporters is natuurlijk totale onzin met het lamme excuus dat hun morgen spelen. De mensen die voor zoiets op zaterdag avond naar Rotterdam komen, hebben morgen geen wedstrijd, want die zitten toch niet in het stadion, net zoals dat bij Feyenoord het geval is voor het overgrote deel van de harde kern.

ACAB!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 15 december 2007 om 14:58:40.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HEUS schreef:

Van welke fucking planeet kom jij?

Ben je een stakende smeris of zo?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Gepost op 15 december 2007 om 15:00:53.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
ThijsD
Talent

Uit: Utrecht
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 15 december 2007 om 15:01:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Jij gaat wel erg kort door de bocht beste vriend. Mensen die al jarenlang bij de politie rondlopen hebben vaak ook een loon dat niet bij hun werk past. Marktwerking...

Klopt, reactie is flink kort door de bocht, maar ik heb wel het idee dat het klopt. Immers, als die politie-agenten zo'n laag loon hebben, waarom gaan ze nergens anders aan de slag, zijn genoeg banen in de beveiligingsbranche...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk