| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Enigzins bekoeld nu. Als ik het loon van de politie lees en soms zie wat voor kut werk ze moeten doen, ja dan begrijp ik de vraag naar een hoger loon. Met stakingen worden altijd (onschuldige) mensen de dupe ervan, net als bij rellen! maar de politie had sympathie gekweekt door bij iets anders goed te staken. Er komt alleen maar een grotere afkeur tegen de politie en het zal er vast niet rustiger op worden. Gewoon een super voetbalweekend verkloot door politiek geouwehoer.
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | Hallo SRB,
U heeft zojuist een formulier ingevuld op de site van de PolitieVakorganisatie ACP
Daarmee heeft u het volgende bericht verstuurd:
Knap hoor, over de rug van de voetballiefhebbers staken... Kap dan met flitsen en bonnen uitschrijven, dan raak je de staat in de portemonnee. Nu worden er mensen die er niks mee te maken hebben gedupeerd. Bedankt voor het verzieken van mijn weekend; klojo's.
We zullen hierover zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groeten:
ACP
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: Kurupti schreef:
Hier kun je laten weten wat je vind...
http://www.acp.nl/speciaal/contact
De politie vakbond.
Zo dat lucht wel ff op inderdaad. maar ben nog steeds zwaar 
|
|
|
080502 Bankzitter
Vak: - Posts: 221 Reg.: 20 oktober 2004 |
quote: srb schreef:
Knap hoor, over de rug van de voetballiefhebbers staken... Kap dan met flitsen en bonnen uitschrijven, dan raak je de staat in de portemonnee. Nu worden er mensen die er niks mee te maken hebben gedupeerd. Bedankt voor het verzieken van mijn weekend; klojo's.
Tis inderdaad een erg domme staking dit. Maar aan de andere kant is het ook wel erg moeilijk voor de politie om te staken. Als de politie aankondigt een heel weekend niet te flitsen of bonnen uit te schrijven zal het aantal verkeersongelukken en daarbij horende dodelijke slachtoffers dit weekend wel ver-10-dubbelen...
Dan kan je net zo goed voor elke dag dat je geen loonsverhoging krijt 1 psychokiller vrijlaten...
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Zo dat lucht wel ff op inderdaad. maar ben nog steeds zwaar 
Copy past? 
|
|
|
Robertoow Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 713 Reg.: 16 mei 2003 | Jammer dat de wedstrijd niet doorgaat. Cziommer en Augustien deden bij hun niet mee, dat was zeker niet verkeerd geweest voor ons. Aan de andere kant kunnen wij waarschijnlijk de volgende wedstrijd weer een beroep doen om Bruins en Hofs, lood om oud ijzer dus. Ik hoop wel dat de volgende wedstrijd weer op een zaterdagavond valt, had me er zo op verheugd. 
[Dit bericht is veranderd door Robertoow (op 15 december 2007 13:26:03).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Het mag allemaal jammer zijn maar de politie heeft wel een zaak. En de wedstrijd is hierdoor alleen maar uitgesteld. Die wordt ongetwijfeld gewoon gespeeld. We moeten hier ook weer geen al te grote drama's van maken.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Ik maak er wel een drama van, had me erg verheugd op deze wedstrijd op de zaterdag, was een leuk dagje uit geweest.....
Laat ze lekker een maand geen boetes uitschrijven.....hufters.
Ik had al een grafhekel aan ze, en dat is er zeker niet minder door geworden.
|
|
|
ThijsD Talent
Uit: Utrecht Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 73 Reg.: 28 februari 2007 | Telefoonnummer is trouwens (033) 495 28 88, voor de liefhebbers 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Robertoow schreef:
Jammer dat de wedstrijd niet doorgaat. Cziommer en Augustien deden bij hun niet mee, dat was zeker niet verkeerd geweest voor ons. Aan de andere kant kunnen wij waarschijnlijk de volgende wedstrijd weer een beroep doen om Bruins en Hofs, lood om oud ijzer dus. Ik hoop wel dat de volgende wedstrijd weer op een zaterdagavond valt, had me er zo op verheugd. 
Ik hoop dan dat de wedstrijd op een zondagmiddag te 14:30 uur wordt afgewerkt.
|
|
|
feyenoord vak x Regelmatige invaller
Uit: Leiden Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 243 Reg.: 7 augustus 2006 |
quote: De Sigaar schreef:
Het mag allemaal jammer zijn maar de politie heeft wel een zaak. En de wedstrijd is hierdoor alleen maar uitgesteld. Die wordt ongetwijfeld gewoon gespeeld. We moeten hier ook weer geen al te grote drama's van maken.
Dan hoop ik dat Bruins en Hofs er weer bij zijn.
|
|
|
aliendwurf Vedette
quote: ThijsD schreef:
Telefoonnummer is trouwens (033) 495 28 88, voor de liefhebbers 
Ik pas even... 
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: De Sigaar schreef:
Het mag allemaal jammer zijn maar de politie heeft wel een zaak. En de wedstrijd is hierdoor alleen maar uitgesteld. Die wordt ongetwijfeld gewoon gespeeld. We moeten hier ook weer geen al te grote drama's van maken.
Het is gewoon een domme actie. Het getuigt niet van slimheid bij deze vakbonden en agenten.
Je roept nu alleen maar meer onheil over je af en haat jegens het blauwe kostuum. Het zal vanavond ongetwijfeld gezellig worden door heel het land.
Bekoeld wordt ik niet meer. Wat een waardeloze instantie is dit politiekorps en de bijbehorende vakbonden.
Schandalig om dit over de rug van het Nederlandse volk en dan vooral de voetbalsupporters te doen.
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 | Nieuws
15 december 2007
Actie Rotterdam II
Categorie: ACP - nieuws, Actueel
De actievergadering in Rotterdam gaat NIET door.
De actievergadering die vandaag in Rotterdam gehouden zou worden voor, tijdens en na de voetbalwedstrijd Feyenoord-AZ, gaat niet door. De reden daarvoor is dat de korpsbeheerder van Rotterdam besloten heeft dat de voetbalwedstrijd vandaag niet gespeeld wordt.
Gisteren hebben de bonden ACP en ANPV het kort geding gewonnen, waaruit duidelijk werd dat de door ons aangekondigde actievergadering rechtmatig en proportioneel was. Die actievergadering was bedoeld voor collega’s die ingezet werden voor de begeleiding van de voetbalwedstrijd in Rotterdam. Nu deze voetbalwedstrijd niet doorgaat, vindt er ook geen actievergadering plaats.
De collega’s die ingezet zouden worden voor de begeleiding van de voetbalwedstrijd, werken vandaag gewoon volgens het rooster. Zij zijn inzetbaar bij eventuele ordeverstoringen in de stad. Die hebben immers geen directe betrekking op de voetbalwedstrijd. Het is de bedoeling dat Gerrit van de Kamp en Wiep van der Pal voor aanvang van de dienst aanwezig zijn om de collega’s toe te spreken. Daarover later meer. Intern wordt bekendgemaakt op welk tijdstip en op welke locatie dat gebeurt.
|
|
|
Yoessoef Vaste waarde in elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 403 Reg.: 24 november 2005 | Helaas ben je maar al te vaak afhankelijk van die
scheitlijers.Waar dan ook zullen ze je altijd treffen en meestal in je portomonee.Staken helpt meestal niet,je krijgt toch alleen maar een sigaar uit eigen doos en daar weet de transprt wereld over mee te praten.
|
|
|
aliendwurf Vedette
quote: KarimSaidi schreef:
Nieuws
15 december 2007
Actie Rotterdam II
De actievergadering die vandaag in Rotterdam gehouden zou worden voor, tijdens en na de voetbalwedstrijd Feyenoord-AZ, gaat niet door. De reden daarvoor is dat de korpsbeheerder van Rotterdam besloten heeft dat de voetbalwedstrijd vandaag niet gespeeld wordt.
Gisteren hebben de bonden ACP en ANPV het kort geding gewonnen, waaruit duidelijk werd dat de door ons aangekondigde actievergadering rechtmatig en proportioneel was. Die actievergadering was bedoeld voor collega’s die ingezet werden voor de begeleiding van de voetbalwedstrijd in Rotterdam. Nu deze voetbalwedstrijd niet doorgaat, vindt er ook geen actievergadering plaats.
De collega’s die ingezet zouden worden voor de begeleiding van de voetbalwedstrijd, werken vandaag gewoon volgens het rooster. Zij zijn inzetbaar bij eventuele ordeverstoringen in de stad. Die hebben immers geen directe betrekking op de voetbalwedstrijd. Het is de bedoeling dat Gerrit van de Kamp en Wiep van der Pal voor aanvang van de dienst aanwezig zijn om de collega’s toe te spreken. Daarover later meer. Intern wordt bekendgemaakt op welk tijdstip en op welke locatie dat gebeurt.

|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 |
Nieuws
15 december 2007
Actie Rotterdam II

|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
Nieuws
15 december 2007
Actie Rotterdam II
Nou, dan kan die wedstrijd ook gewoon door gaan!
|
|
|
martys Ballenjongen
Vak: - Posts: 7 Reg.: 18 september 2007 | Die lui gooien hun eigen ruitjes in bij het volk.
Redelijk dom! Altijd maar klagen over het gebrek aan respect voor autoriteit. Zo krijg je dat ook niet inderdaad. Beperkte zielen.
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Ze gaan dus volgens hun rooster werken. Kunnen we dan niet gewoon voetballen vanavond 
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1410 Reg.: 19 september 2005 |
Nieuws
15 december 2007
Actie Rotterdam II
.......Laat ik me nu maar even inhouden!! 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Doe dat, want anders is je zuster niet blij. 
|
|
|
futre Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 159 Reg.: 17 juli 2007 | Ik heb ook een mailtje gestuurd naar de ACP 
Het zal me niks verbazen als er later dit seizoen weer geen capaciteit is voor inzet van politiemensen bij voetbalwedstrijden omdat ze al te veel zijn ingeroosterd 
[Dit bericht is veranderd door futre (op 15 december 2007 13:53:43).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Kurupti schreef:
Vuile graf ***** politie....
Wat een kuthonden zijn het ook. Ze naaien iedere dag al het volk erbij en nou ook nog dit
Die mongolen horen een voorbeeldfunctie te hebben en behoren niet met zulke acties te gaan staken.
En dan maar keer op keer smeken dat ''ze meer respect verdienen''
Nou als het weer op stenen gooien aankomt sta ik er volgende keer ook bij... 
Juist ja zo voel ik me ook ja als ze er cenet bij krijgen kunnen ze ook een extra klinkel hebben ik ben woest echt
ben in alle staten
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Het houd bij mij ook nog niet echt op..... 
|
|
|