| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | En bedankt.... 
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 | Goed zo, dupeer de supporters maar, daar dwing je respect mee af. 
|
|
|
Feyenoordgevoel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 | weet iemand, by the way, wanneer het dan wel gespeeld gaat worden ?
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | Vuile graf ***** politie....
Wat een kuthonden zijn het ook. Ze naaien iedere dag al het volk erbij en nou ook nog dit
Die mongolen horen een voorbeeldfunctie te hebben en behoren niet met zulke acties te gaan staken.
En dan maar keer op keer smeken dat ''ze meer respect verdienen''
Nou als het weer op stenen gooien aankomt sta ik er volgende keer ook bij... 
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 |
quote: Laatste man schreef:
(...)
Kom op hoor. Waarom hadden we met dit elftal niet kunnen winnen? Je moet op alle manieren kunnen winnen.
Ik heb het alleen over een voordeel, niet over het wel of niet winnen. . Uiteraard is de actie van de poltie een *****streek maar dat lijkt me logisch 
[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 15 december 2007 12:20:25).]
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Kurupti schreef:
Vuile graf ***** politie....
Wat een kuthonden zijn het ook. Ze naaien iedere dag al het volk erbij en nou ook nog dit
Die mongolen horen een voorbeeldfunctie te hebben en behoren niet met zulke acties te gaan staken.
En dan maar keer op keer smeken dat ''ze meer respect verdienen''
Eens. Hier maken ze een grote fout mee, want er is één ding waar je met je poten vanaf moet blijven en dat is voetbal. @*$()@& politie.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 2951 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | |
|
rotjerknor Lid 2e elftal
Uit: hattem Vak: - Posts: 167 Reg.: 12 augustus 2006 | Misschien ff mailen naar onze "vrienden" info@rijnmond.politie.nl
|
|
|
FR-Schiedam International
Uit: Schiedam Vak: Stadiontribune - S Posts: 550 Reg.: 5 augustus 2004 | Bedankt hoor. Heel me ***** dag verziekt. Moet het doordeweeks worden ingehaald en kan ik natuurlijk weer niet .
Nee zo dwingt de politie meer respect af. als ik vandaag of morgen een agent tegenkom die bijdehand ze werk gaat lopen doen , kan die lachen
G*dverd*mme zeg 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
Je zou er haast trek in krijgen ja... 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Je zou er haast trek in krijgen ja... 
Zijn toch alleen maar bonuspunten? Ze verdienen het. Moeten die heaumeaux maar niet aan uitlokking doen. Blijf met je poten van het voetbal af zeg.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Klootzakken!
Godverdomme zeg, een week kijk ik naar de wedstrijd uit, valt in het midden van mijn vakantie, en dan kan ik niet naar toe om dat dat kolere gespuis zo nodig wil staken. Vies vuil gluiperige kut ventjes. Weg respect, weg zelfbeheersing, de vuile touwtiefus kunnen ze krijgen.
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 | Van AN:
quote: Zojuist is bekend geworden dat Ajax-PSV definitief is afgelast. Burgemeester Cohen heeft na gesprekken met de politie bepaald dat hij niet in kan staan voor de veiligheid van de bezoekers bij Ajax-PSV. Ook Feyenoord-AZ gaat zaterdagavond niet door.
Ajax Netwerk
De KNVB zal het moeilijk krijgen om een nieuwe datum te vinden voor het topduel. Sowieso vereist de gemeente dat het duel in het weekend gespeeld zal worden. Er is echter geen vrij weekend meer tot het einde van de competitie.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: El Jefecito schreef:
(...)
Ik heb het alleen over een voordeel, niet over het wel of niet winnen. . Uiteraard is de actie van de poltie een *****streek maar dat lijkt me logisch 
Deze wedstrijd was de ideale gelegenheid om die smerige smaak van afgelopen zondag weg te spoelen. Nu moeten we weer een week wachten.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: Scrummie schreef:
Klootzakken!
Godverdomme zeg, een week kijk ik naar de wedstrijd uit, valt in het midden van mijn vakantie, en dan kan ik niet naar toe om dat dat kolere gespuis zo nodig wil staken. Vies vuil gluiperige kut ventjes. Weg respect, weg zelfbeheersing, de vuile touwtiefus kunnen ze krijgen.
Ik werk veel in het weekend en heb dit weekend zeg maar ´vrij´ genomen. Dus het kost mij een bak geld en ik krijg er niets van in. Een flinke rochel in die achterbakse klerebakkesen van ze kunnen ze krijgen. Minne honden.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 |
quote: Jordi1908 schreef:
(plaatje)
De ***** voor ze 
!
knkrhonden 
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | En dan nog niet te vergeten...
Het kost Feyenoord gvd 200.000 Euro..!!
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Ik had godverdomme me jas al aan, van mij part mogen ze allemaal dood neer flikkeren...hufters!!! 
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Ik werk veel in het weekend en heb dit weekend zeg maar ´vrij´ genomen. Dus het kost mij een bak geld en ik krijg er niets van in. Een flinke rochel in die achterbakse klerebakkesen van ze kunnen ze krijgen. Minne honden.
Claimen bij justitie. Laat ze die 200 euro lekker aan jouw geven dan. Stelletje laffe werkschuwe bange flikken. De ****** voor ze!
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
En dan nog niet te vergeten...
Het kost Feyenoord gvd 200.000 Euro..!!
Dat verhalen ze maar lekker op die kutpolitie.
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 | Dit is toch verdomme niet te geloven. . Wij zijn hier weer de dupe van. Bedankt @&^#^@*&*#@&#@*#&@#*& politie. 
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 | Wanneer worden deze wedstrijden dan WEL gespeeld?
Ach, on the bright side; misschien zijn dan tegen die tijd Hofs én Bruins wel fit!
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: FR_1908 schreef:
Wanneer worden deze wedstrijden dan WEL gespeeld?
Ach, on the bright side; misschien zijn dan tegen die tijd Hofs én Bruins wel fit!
Wat nou Bright side? Het kost Feyenoord minimaal 200.000 euro! Dan reken ik de kosten voor mezelf niet eens mee. Honden zijn het.
|
|
|
Margie Ballenjongen
Vak: Stadiontribune - Q Posts: 26 Reg.: 14 maart 2006 | en dan moeten wij respect hebben voor die klote woute, ECHT NIET !! dat kunnen ze nu wel vergeten...
Waarom over de rug van het voetbal..
Zielige honden...
Ik hoop echt dat ze geen rooie cent extra krijgen, maar rooie centen uit eigen zak moeten gaan betalen tegen de clubs die nu veel geld mislopen, echt schandalig !!!
Had er echt veel zin in, heerlijk mun cluppie aanmoedigen lekker een voetbal dagje, maar nee de woute verbieden het ons, BEDANKT KLOTE WOUTE !!!!
4-ever and ever
|
|
|