| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Ik vind dit volstrekt wanbeleid. Gisteravond om 8 uur wist iedereen hoe de situatie er voor stond en nu is er nog geen besluit genomen. Wa kan er nou zo moeilijk aan zijn??
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: FRB schreef:
Ik vind dit volstrekt wanbeleid. Gisteravond om 8 uur wist iedereen hoe de situatie er voor stond en nu is er nog geen besluit genomen. Wa kan er nou zo moeilijk aan zijn??
Als het niet doorgaat, wie moet er voor de kosten opdraaien? De gemeente? Feyenoord zelf? Misschien moet de 'politie' wel 1000 euro inleveren om de schade te betalen! 
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 2951 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | |
|
ShabbaH Geselecteerd voor Oranje Winnaar Beker Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: Gorinchem Vak: Marathontribune - Y2 Posts: 461 Reg.: 30 december 2006 |
quote: Vin schreef:
(...)
Als het niet doorgaat, wie moet er voor de kosten opdraaien? De gemeente? Feyenoord zelf? Misschien moet de 'politie' wel 1000 euro inleveren om de schade te betalen! 
Hahaha, daar zullen ze de vruchten van plukken 
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | |
|
Bestlander Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: FeyenoordSterk schreef:
Belachelijk dit.
Ik denk daar juist anders over.
De rechter heeft de zaak voor de politie positief beoordeeld. Ik denk niet dat de betrokken partijen daar zitten op zaterdag voor de gezelligheid maar zijn bezig (mogelijk met de politiebond) om alsnog de wedstrijd door te laten gaan. Dus in die zin kan je het ook positief bekijken. Er zitten juridisch heel wat haken en ogen aan als er dus geen of onvoldoende politie is en er gebeurd wat. Wie is er dan aansprakelijk, wie gaat dan de kosten betalen. Mede daarom zie ik het positief dat ze zich inzetten om een moeilijke zaak proberen op te lossen of om er uit te komen.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 15 december 2007 11:48:54).]
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Bestlander schreef:
(...)
Ik denk daar juist anders over.
De rechter heeft de zaak voor de politie positief beoordeeld. Ik denk niet dat de betrokken partijen daar zitten op zaterdag voor de gezelligheid maar zijn bezig (mogelijk met de politiebond) om alsnog de wedstrijd door te laten gaan. Dus in die zin kan je het ook positief bekijken. Er zitten juridisch heel wat haken en ogen aan als er dus geen of onvoldoende politie is en er gebeurd wat. Wie is er dan aansprakelijk, wie gaat dan de kosten betalen. Mede daarom zie ik het positief dat ze zich inzetten om een moeilijke zaak proberen op te lossen of om er uit te komen.
De bonden hebben de hakken al in het zand gezet. Alle agenten die meedoen met de acties zullen niets doen mbt de 2 wedstrijden. Alleen bij andere urgente zaken zullen ze alsnog in actie komen. Als je dat weet wat moet er dan nog besproken worden?
Er zullen wel andere redenen zijn om het besluit zo laat naar buiten te brengen. Je maakt mij niet wijs dat er nog geen besluit genomen is.
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 | Het wekt alleen maar meer irritatie op tegen de politie en ze hadden al niet echt een goede relatie met voetbalsupporters.Daarom is 3 dagen niet flitsen of iets dergelijks beter ,daar tref je de staat mee en diegene moeten ook het salaris betalen .
Nu is dat mijn mening en die is natuurlijk wat rood -wit-zwart gekleurd! 
|
|
|
Feyenoordgevoel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 | voorlopig is er ook nog steeds geen mededeling dat het NIET doorgaat !
|
|
|
Bestlander Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: FRB schreef:
(...)
De bonden hebben de hakken al in het zand gezet. Alle agenten die meedoen met de acties zullen niets doen mbt de 2 wedstrijden. Alleen bij andere urgente zaken zullen ze alsnog in actie komen. Als je dat weet wat moet er dan nog besproken worden?
Er zullen wel andere redenen zijn om het besluit zo laat naar buiten te brengen. Je maakt mij niet wijs dat er nog geen besluit genomen is.
Deze gedachte dat er andere redenen zijn, is een vraag waar je nu vooraf al geen mening over moet gaan geven,
(ik denk er in iedergeval zo over).
Wacht dan eerst het eindresutaat af, en trek dan je conclusie. 
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Bestlander schreef:
(...)
Deze gedachte dat er andere redenen zijn, is een vraag waar je nu vooraf al geen mening over moet gaan geven,
(ik denk er in iedergeval zo over).
Wacht dan eerst het eindresutaat af, en trek dan je conclusie. 
Dat doe ik ook maar blijft overeind dat dit veel te lang duurt. Er zijn mensen die van ver moeten komen, spelers die midden in hun voorbereiding niet weten of ze uberhaupt wel gaan ballen, spelers en supporters van AZ die hierheen moeten komen, voorbereiding in het stadion etc. etc.
Je kunt toch al die mensen niet zo aan het lijntje houden??
|
|
|
Feyenoordgevoel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Engelen Vak: Maastribune - M Posts: 522 Reg.: 10 april 2006 | gaat niet door ! zegt de burgervader
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 | Volgens RR gaat het niet door 
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 |
quote: Jordi1908 schreef:
Volgens RR gaat het niet door 
Dat viel te verwachten natuurlijk. 
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |

Toepasselijk 
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Ik ben al lang blij dat er een besluit is. Volgens mij ook het enige juiste trouwens.
|
|
|
john_de_wolf Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 92 Reg.: 20 oktober 2007 | |
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 | van Gohl is vanmorgen vroeg al vertrokken,hij is nu in de buurt van Leiden.Stel dat tie moet omkeren! 
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Godverdomme 
En nu? competitievervalsing?
Wat een land..
[Dit bericht is veranderd door Laatste man (op 15 december 2007 12:12:55).]
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 | Wat een *****zooi, klere politie!
De heren pliesie willen meer respect, moet je vooral in een topweekend gaan staken, wat een ongelooflijke mongolen.
En als ik sta wild te pissen volgende week zaterdagavond krijg je weer een bon, de tering***** voor ze, stelletje tillers.
Ik hoop dat ze geen akkoord bereiken over de CAO.
Een gefrustreerde Feyenoorder.
[Dit bericht is veranderd door KarimSaidi (op 15 december 2007 12:13:13).]
|
|
|
feyenoordhilversum Vedette
Uit: Hilversum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 8 juli 2005 | Kut politie damm dit geloof je toch niet
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Prima,
We hebben een hoop vermoeide en half geblesseerde spelers. Dit is alleen maar in ons voordeel.
|
|
|
Simson Internationale topspeler
Uit: Krimpen a/d Lek Vak: Maastribune - V Posts: 1410 Reg.: 19 september 2005 | De relatie tussen Het Legioen en de kit zal nog meer verbeteren 
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 |
quote: Prima,
We hebben een hoop vermoeide en half geblesseerde spelers. Dit is alleen maar in ons voordeel.
Kom op hoor. Waarom hadden we met dit elftal niet kunnen winnen? Je moet op alle manieren kunnen winnen.
|
|
|
Olympus Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 347 Reg.: 1 juli 2004 | Heh getver, moet ik alsnog heel de avond aan me tentamens zitten...
|
|
|