| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
Becks Ballenjongen
Vak: - Posts: 4 Reg.: 15 december 2007 |
quote: STREETS schreef:
Die wouten moeten gewoon ff hun snavel dicht trekken. Ik wil ook wel loonsverhoging,zie je mij staken? Dan hadden ze maar harder moeten studeren op school, konden ze een beter betaalde baan vinden. En hoezo staken? Je tekent toch een contract, als t je niet bevalt zoek je maar ander werk.
Ga jij maar in je eentje staken En wat betreft harder studeren, er zijn waarschijnlijk veel agenten met een hogere opleiding dan jij. En ik weet niet of je ooit gehoord hebt van een CAO en stakingsrecht. Misschien toch nog even terug naar school?
Hoop dat het vanavond gewoon doorgaat.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Lekker is dat, ik weet godverdomme nog niet of ik om 2 uur de trein moet pakken naar Rotterdam of niet.
|
|
|
Becks Ballenjongen
Vak: - Posts: 4 Reg.: 15 december 2007 |
quote: KarimSaidi schreef:
(...)
Het is verdomme Zaterdagochtend, en de heren zijn er nog niet uit, wat een zielig zootje.
Inderdaad, beetje kut als je van ver moet komen en er een leuk dagje Rotterdam van wil maken 
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: Scrummie schreef:
Lekker is dat, ik weet godverdomme nog niet of ik om 2 uur de trein moet pakken naar Rotterdam of niet.
Hetzelfde hier scrummie! Alleen bij ons is het 14.50 uur.
|
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 | Ik vind het niet normaal om zolang te doen over een uitspraak .
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Ik zou om 2 uur al in de kroeg zitten godverdomme, heb amper een oog dicht gedaan door dit gezeik(da's trouwens ook niet helemaal gezond volgens mij ), en nu kom ik snel mijn nest uit om te kijken, en weten ze nog geen flikker...
Lekker dan, wedden dat het niet doorgaat. 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Zelfs nu weten ze nog niks, het is toch schandalig, de wedstrijd is al over iets van 10 uur en nog weten we niks
Politie = KUT
|
|
|
Vakkie W Vedette
quote: Patrick73 schreef:
Zelfs nu weten ze nog niks, het is toch schandalig, de wedstrijd is al over iets van 10 uur en nog weten we niks
Politie = KUT
Het zij inderdaad zachte kutjes ja als het op echte boeven aankomt. En als er een wildplasser wordt geconstateerd staan de stoere mannen met ze achten klaar om die persoon een bekeuring te geven.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Het zij inderdaad zachte kutjes ja als het op echte boeven aankomt. En als er een wildplasser wordt geconstateerd staan de stoere mannen met ze achten klaar om die persoon een bekeuring te geven.
Idd.. Goed voor het begrip tussen supporters en politie dit.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Begrip is volledig weg bij mij hoor, de volgende thuiswedstrijd waar ik er een zie die........... 
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 | Binnenkort weer in TweeVandaag: "Boehoehoe, ik voelde de haat tegen de politie. Ik ben nog nooit zó bang geweest. Ja, ik lig 's nachts nog wel es wakker hiervan." Ja, hoe zou dat nou komen
@OM
Ik ben niets van plan, dat jullie het effe weten...
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: Jordi1908 schreef:
Binnenkort weer in TweeVandaag: "Boehoehoe, ik voelde de haat tegen de politie. Ik ben nog nooit zó bang geweest. Ja, ik lig 's nachts nog wel es wakker hiervan." Ja, hoe zou dat nou komen
@OM
Ik ben niets van plan, dat jullie het effe weten...
Slapen doe je maar op vakantie! 
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 | Hoe zullen Nuri Sahin, Theo Lucius, Kevin Hofland en André Bahia het vanavond doen tegen El Hamdaoui, Ari en Dembele ??
Deze cijfers hadden achtereenvolgens Sportweek, VI en De Telegraaf over voor onze mannen tegen VVV:
Lucius 4 - 5 - 5,5
Bahia 5 - 5 - 6
Hofland 5 - 5 - 6
Sahin 5 - 4 - 4
|
|
|
Vakkie W Vedette
quote: Happel schreef:
Hoe zullen Nuri Sahin, Theo Lucius, Kevin Hofland en André Bahia het vanavond doen tegen El Hamdaoui, Ari en Dembele ??
Deze cijfers hadden achtereenvolgens Sportweek, VI en De Telegraaf over voor onze mannen tegen VVV:
Lucius 4 - 5 - 5,5
Bahia 5 - 5 - 6
Hofland 5 - 5 - 6
Sahin 5 - 4 - 4
3 verdedigers erbij die die wedstrijd de nul hebben gehouden. Voor de 9e!!! keer dit seizoen. Dat is al 2 keer zoveel als het hele vorige seizoen.
|
|
|
frboys Ballenjongen
Vak: Maastribune - W2 Posts: 23 Reg.: 23 maart 2007 | |
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 | Hopelijk is het snel bekend! Zou graag al om 13.00 uur vertrekken en er een dagje Rotterdam van maken! 
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 | ROTTERDAM - De politiebonden ACP en ANPV benadrukken dat de acties van de politie zaterdag tijdens Feyenoord-AZ en zondag tijdens Ajax-PSV doorgaan. "Ze zullen worden gehouden voor, tijdens en na de wedstrijdenâ€, benadrukt ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp.
Burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam nog steeds geen besluit heeft genomen of Feyenoord-AZ zaterdagavond doorgaat.
Vrijdag wonnen de twee politiebonden een kort geding dat Rotterdam, Amsterdam en minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst tegen hen hadden aangespannen. De betrokken speelsteden en de bewindsvrouw vochten de geplande protesten tevergeefs bij de rechter in Amsterdam aan. De drie zijn verantwoordelijk voor de veiligheid rond de wedstrijden en meenden die door de politieacties niet te kunnen garanderen.
Televaag.nl
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Het lijkt me sterk dat ze de gok wagen. Als het fout mocht gaan, is dat politiek niet goed te praten natuurlijk. Ik zou als Burgemeester denken, het is maar een voetbalwedstrijd, daar ga ik zo'n gok niet voor nemen.
Ander punt, ik ga er vanuit dat er dus geen alcoholcontroles zijn vanavond. Klotefuiken altijd.
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Waar is die Ivo mee bezig?? Wat is er zo moeilijk aan een ja of nee??
Er zijn hier idd mensen die van ver moeten komen. Die kun je toch niet zo lang aan het lijntje houden.
|
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 | Sjonge dat zo besluit zolang moet duren.Wat denken ze nou dat iedereen naast de kuip woont?.Er zijn mensen die van ver komen .Ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet doorgaat .
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 | Tuurlijk gaat het niet door. Al het respect dat nog overgebleven was voor de politie is wat mij betreft nu ook weggevaagd. Ga een week geen boetes uitdelen, daar breng je begrip mee op.
Stelletje infantiele randdebielen dat het zijn....
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: feyenoordfamiliy schreef:
Sjonge dat zo besluit zolang moet duren.Wat denken ze nou dat iedereen naast de kuip woont?.Er zijn mensen die van ver komen .Ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet doorgaat .
Ik kom over van Belgie 
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 2951 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Gaan we godverdomme nog een besluit nemen of niet?
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Het is nu bijna fucking half 12, lijkt me een mooie tijd om wat bekend te maken!
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4356 Reg.: 17 maart 2003 |
quote: FRB schreef:
Waar is die Ivo mee bezig?? Wat is er zo moeilijk aan een ja of nee??
Er zijn hier idd mensen die van ver moeten komen. Die kun je toch niet zo lang aan het lijntje houden.
Met het wegslepen van die treinen waren Ivo en zijn mannen destijds toch ook zo snel, hem kennende kan het nog wel ff duren 
|
|
|