Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 37 »

Poster
Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ 
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 14 december 2007 om 21:58:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp is tevreden dat de rechter heeft geoordeeld dat de bond een legitieme actie organiseert. "We hechten eraan dat we ons aan de spelregels hebben gehouden. Hoe het dit weekeinde verder gaat, hangt af van het besluit dat de korpsbeheerders nemen."

Terughoudend

De twee vakbonden reageerden verder terughoudend op het besluit van de rechter. "We zijn niet blij. We voeren liever geen actie, maar willen gewoon een goede cao", aldus Van de Kamp.

De ACP en de ANPV zullen de begeleiding van supporters rond de twee topduels dit weekeinde sterk bemoeilijken door hun achterban naar bijeenkomsten te roepen. De grote bond NPB neemt niet deel aan de acties.

Financiële belangen

De voetbalorganisatie KNVB en de clubs Ajax en Feyenoord spraken zich tijdens het kort geding uit tegen de politieacties. De rechter vindt de financiële belangen die de voetbalwereld aanvoerde echter ondergeschikt aan de acties.

Gevolgen

Volgens de KNVB kunnen de acties "desastreuze gevolgen hebben voor de competitie". De voetbalorganisatie vreest voor afgelasting van beide wedstrijden, die moeilijk ingehaald zouden kunnen worden.

De thuisclubs Ajax en Feyenoord hebben allebei voor bijna 200.000 euro kosten gemaakt voor bijvoorbeeld beveiliging en catering rond de wedstrijden. Daarnaast dreigt inkomstenverlies doordat televisierechten worden misgelopen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 14 december 2007 om 22:01:07.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En die kosten dan lekker verhalen op de politie.

Kunnen ze die salarisverhoging meteen aan ons afdragen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 14 december 2007 om 22:12:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze komen voor hun recht op en ik geef ze groot gelijk !

KLIK HIER !

[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 14 december 2007 22:14:39).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 14 december 2007 om 22:13:55.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

Dan ben jij één van de weinige
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 14 december 2007 om 22:18:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou het jammer vinden, ze zouden beter iets kunnen kiezen waarmee ze de vrijetijdsbesteding van 90.000 man niet verpesten. Maar het is hun goed recht.

De KNVB moet niet zo piepen verder. Die maken al genoeg uit in Nederland, enge mannetjes.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 14 december 2007 om 22:18:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

KLIK HIER !

Ga jij iemand anders vervelen.

ps. Als het morgen door gaat ga jij dan met ze mee staken..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Traxx81
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 4 juli 2007
Gepost op 14 december 2007 om 22:28:39.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)Als het niet door gaat kan je er toch voor zorgen dat die agenten overuren moeten maken.
Ga naar Rotterdam en ga ervoor zorgen dat ze niet aan staken toekomen

Jij afleiding, zij een kutavond...

En zo is iedereen blij

zo ben ik niet
Mag dan wel 8e jaars student zsijn, ik wil afleiding man, zit vet in de stress... 5 dagen tot inleveren scriptie..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 14 december 2007 om 22:36:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Dan ben jij één van de weinige

Ik hou er voor mezelf een eigen mening op na en kijk daarbij niet naar een ander. Wat ook niet betekent dat ik niet te overtuigen ben. In dit geval ben ik dat ook niet.
 Help mods!
FRB
Vedette

Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 14 december 2007 om 22:36:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We zitten 20 uur voor de wedstrijd en nog geen knoop doorgehakt. Het is toch niet te geloven
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 14 december 2007 om 22:44:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)Ga jij iemand anders vervelen.

ps. Als het morgen door gaat ga jij dan met ze mee staken..

Beste Beer als je nu even een paar posts teruglees dan lees je dat de wouten er ook niet blij mee zijn.

Ik begrijp je teleurstelling en die van anderen , maar
Stuur hier naar toe een protestmail

STUUR HIER JE PROTESTMAIL NAAR MINISTER TER HORST !

Alleen zo kun je druk uitoefenen om er voor te zorgen dat die staking vlug voorbij is en wij 2e Kerstdag thuis tegen sparta kunnen spelen.
 Help mods!
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 14 december 2007 om 22:50:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:
Beste Beer als je nu even een paar posts teruglees dan lees je dat de wouten er ook niet blij mee zijn.
Ik begrijp je teleurstelling en die van anderen , maar
Stuur hier naar toe een protestmail

STUUR HIER JE PROTESTMAIL NAAR MINISTER TER HORST !

Alleen zo kun je druk uitoefenen om er voor te zorgen dat die staking vlug voorbij is en wij 2e Kerstdag thuis tegen sparta kunnen spelen.

1) Staken doe je uit vrije wil, als ze er niet blij mee zijn moeten ze het niet doen

En met klachten moet je hier heen mailen
Politie Rotterdam Rijnmond
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 14 december 2007 om 22:58:43.         MSN: rensdietz3@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

We zitten 20 uur voor de wedstrijd en nog geen knoop doorgehakt. Het is toch niet te geloven

Men is nu in overleg, dat duurt vast een tijd, maar binnen 2 uur is er zeker wel een uitkomst. Dus als je morgenvroeg kijkt weet je vast en zeker meer.

Ik blijf erbij, het mag dan wel geen risicowedstrijd zijn, dat ik verwacht dat de burgemeester het aflast. Het is gewoon niet verantwoord. Als de pleuris uitbreekt krijgt hij de schuld en dat heeft hij waarschijnlijk liever niet op zijn geweten...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 14 december 2007 om 23:13:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
twice schreef:

(...)

Men is nu in overleg, dat duurt vast een tijd, maar binnen 2 uur is er zeker wel een uitkomst. Dus als je morgenvroeg kijkt weet je vast en zeker meer.

Ik blijf erbij, het mag dan wel geen risicowedstrijd zijn, dat ik verwacht dat de burgemeester het aflast. Het is gewoon niet verantwoord. Als de pleuris uitbreekt krijgt hij de schuld en dat heeft hij waarschijnlijk liever niet op zijn geweten...

Er zijn helaas altijd "kwade elementen" die in zoiets een mogelijkheid zien om in een kwaad daglicht te stellen!
 Help mods!
BartV
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 januari 2005
Gepost op 14 december 2007 om 23:18:19.       MSN: ba-rt@gmx.net  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
twice schreef:

(...)

Dat gevoel heb ik ook een beetje . Geen politie op een plek waar zo'n 50.000 mensen aanwezig zijn.
Waarom dat risico lopen?

Hopelijk slaagt de gemeente erin de wedstrijd toch doorgang te laten vinden. Een inhaalwedstrijd doordeweeks zou praktisch heel bezwaarlijk zijn voor een hoop mensen. Ik kan alleen maar hopen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 15 december 2007 om 00:10:58.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe kan 't hier nou zo rustig zijn? Gaat 's door met vloeken, tieren, teleurstelling uiten!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Vak: -
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 15 december 2007 om 00:12:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)

1) Staken doe je uit vrije wil, als ze er niet blij mee zijn moeten ze het niet doen

En met klachten moet je hier heen mailen
Politie Rotterdam Rijnmond

Een ieder mag zijn eigen mening hebben dat is normaal dat moet je gewoon acepteren.
Je kan de mening van de ander weerleggen, denk de andere er anders over zowat, is toch verder niets mis mee.
Wij hebben een gemeen dat wij allemaal Feyenoord supporters zijn, maar verder zijn wij gelukkig niet allemaal het zelfde, zou saai zijn.
Laten wij gewoon hopen op een goede verandwoorde afloop.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Gepost op 15 december 2007 om 00:14:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

(...)

Een ieder mag zijn eigen mening hebben dat is normaal dat moet je gewoon acepteren.
Je kan de mening van de ander weerleggen, denk de andere er anders over zowat, is toch verder niets mis mee.
Wij hebben een gemeen dat wij allemaal Feyenoord supporters zijn, maar verder zijn wij gelukkig niet allemaal het zelfde, zou saai zijn.
Laten wij gewoon hopen op een goede verandwoorde afloop.

Wijze taal. Mede supporter !
 Help mods!
Jordi1908
Internationale topspeler

Reg.: 22 december 2005
Gepost op 15 december 2007 om 00:22:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De ***** voor ze
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 15 december 2007 om 00:24:02.       MSN: msn@scrummie.nl  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordi1908 schreef:

()

De ***** voor ze

Post van de week!

[Dit bericht is veranderd door Scrummie (op 15 december 2007 00:24:26).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
feyenoordn1
Jeugdspeler

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 22 december 2006
Gepost op 15 december 2007 om 01:56:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een stelletje mafkezen zeg..

http://www.fr-fanatic.com/2007/12/14/6622/

"Als zich problemen voordoen, zijn alle agenten beschikbaar" én vooral "Mochten de wedstrijden worden afgelast, dan houden de twee vakbonden ook geen acties. Problemen met gefrustreerde supporters kunnen in dat geval met de volledige mankracht worden bestreden."

Acties zijn dus puur en alleen gericht op voetbalwedstrijden. Gelukkig is de relatie tussen voetbalsupporters en de politie al zo goed, die kan wel tegen een stootje... En als de wedstrijden niet doorgaan gaan ze gewoon werken... (eigenlijk is dit gewoon p-u-r-e profocatie (voor sommigen dan)) Staken mogen ze best, maar doe dat ff op een andere manier, nu kost t ons 2 ton, en de wedstrijd die dan weer ingehaald moet worden.. Stelletje debielen. Ben wel blij dat ze gelukkig nog wel met ze 30'en tegelijkertijd kinderen van 8 van hun fietsjes durven te trekken als ze geen licht hebben. Dat geeft mij wél een veilig gevoel...

Iemand al bij boem boem Theo langsgeweest voor wat vuurwerk?? (voor oud en nieuw uiteraard )
 Help mods!
futre
Lid 2e elftal

Reg.: 17 juli 2007
Gepost op 15 december 2007 om 03:19:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij mij hoeft de politie in elk geval niet op sympathie te rekenen. Ik heb geen flauw idee of zij recht hebben om te staken, maar om hier een wedstrijd van feyenoord voor te misbruiken vind ik onacceptabel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
STREETS
Vaste waarde in elftal

Uit: rotterdam de havens
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 15 december 2007 om 04:14:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die wouten moeten gewoon ff hun snavel dicht trekken. Ik wil ook wel loonsverhoging,zie je mij staken? Dan hadden ze maar harder moeten studeren op school, konden ze een beter betaalde baan vinden. En hoezo staken? Je tekent toch een contract, als t je niet bevalt zoek je maar ander werk.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 15 december 2007 om 08:21:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
STREETS schreef:

Die wouten moeten gewoon ff hun snavel dicht trekken. Ik wil ook wel loonsverhoging,zie je mij staken? Dan hadden ze maar harder moeten studeren op school, konden ze een beter betaalde baan vinden. En hoezo staken? Je tekent toch een contract, als t je niet bevalt zoek je maar ander werk.

Klopt ja ik had al een bloedhekel aan ze en nu alleen nog maar meer,stelletje honden lafbekken zijn het.
maar wel weer een bonnetje uitdelen als er een bejaarde met zijn fiets zonder licht fiets vreselijk helden zijn het.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 15 december 2007 om 08:55:19.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nog steeds wachten op uitspraak
Vrijdagnacht is de gemeente Rotterdam er nog niet in geslaagd om tot een definitieve uitspraak te komen over het laten doorgaan van Feyenoord-AZ. Die beslissing is over de nacht heengetild naar zaterdagochtend
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 15 december 2007 om 08:59:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkie W schreef:

Nog steeds wachten op uitspraak
Vrijdagnacht is de gemeente Rotterdam er nog niet in geslaagd om tot een definitieve uitspraak te komen over het laten doorgaan van Feyenoord-AZ. Die beslissing is over de nacht heengetild naar zaterdagochtend

Het is verdomme Zaterdagochtend, en de heren zijn er nog niet uit, wat een zielig zootje.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 37 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk