| Poster | | Topic: Woensdag 30 januari 20:45 uur: Feyenoord-AZ |  |
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp is tevreden dat de rechter heeft geoordeeld dat de bond een legitieme actie organiseert. "We hechten eraan dat we ons aan de spelregels hebben gehouden. Hoe het dit weekeinde verder gaat, hangt af van het besluit dat de korpsbeheerders nemen."
Terughoudend
De twee vakbonden reageerden verder terughoudend op het besluit van de rechter. "We zijn niet blij. We voeren liever geen actie, maar willen gewoon een goede cao", aldus Van de Kamp.
De ACP en de ANPV zullen de begeleiding van supporters rond de twee topduels dit weekeinde sterk bemoeilijken door hun achterban naar bijeenkomsten te roepen. De grote bond NPB neemt niet deel aan de acties.
Financiële belangen
De voetbalorganisatie KNVB en de clubs Ajax en Feyenoord spraken zich tijdens het kort geding uit tegen de politieacties. De rechter vindt de financiële belangen die de voetbalwereld aanvoerde echter ondergeschikt aan de acties.
Gevolgen
Volgens de KNVB kunnen de acties "desastreuze gevolgen hebben voor de competitie". De voetbalorganisatie vreest voor afgelasting van beide wedstrijden, die moeilijk ingehaald zouden kunnen worden.
De thuisclubs Ajax en Feyenoord hebben allebei voor bijna 200.000 euro kosten gemaakt voor bijvoorbeeld beveiliging en catering rond de wedstrijden. Daarnaast dreigt inkomstenverlies doordat televisierechten worden misgelopen.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 | En die kosten dan lekker verhalen op de politie.
Kunnen ze die salarisverhoging meteen aan ons afdragen. 
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 | Ze komen voor hun recht op en ik geef ze groot gelijk !
KLIK HIER !
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 14 december 2007 22:14:39).]
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: st0ere2006 schreef:
Ze komen voor hun recht op en ik geef ze groot gelijk !
Dan ben jij één van de weinige 
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 | Zou het jammer vinden, ze zouden beter iets kunnen kiezen waarmee ze de vrijetijdsbesteding van 90.000 man niet verpesten. Maar het is hun goed recht.
De KNVB moet niet zo piepen verder. Die maken al genoeg uit in Nederland, enge mannetjes.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
Ze komen voor hun recht op en ik geef ze groot gelijk !
KLIK HIER !
Ga jij iemand anders vervelen.
ps. Als het morgen door gaat ga jij dan met ze mee staken..
|
|
|
Traxx81 Veelbelovend talent
Uit: Tilburg Vak: Marathontribune - EE Posts: 109 Reg.: 4 juli 2007 |
quote: Beer schreef:
(...)Als het niet door gaat kan je er toch voor zorgen dat die agenten overuren moeten maken.
Ga naar Rotterdam en ga ervoor zorgen dat ze niet aan staken toekomen 
Jij afleiding, zij een kutavond...
En zo is iedereen blij  
zo ben ik niet
Mag dan wel 8e jaars student zsijn, ik wil afleiding man, zit vet in de stress... 5 dagen tot inleveren scriptie..
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Dan ben jij één van de weinige 
Ik hou er voor mezelf een eigen mening op na en kijk daarbij niet naar een ander. Wat ook niet betekent dat ik niet te overtuigen ben. In dit geval ben ik dat ook niet.
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | We zitten 20 uur voor de wedstrijd en nog geen knoop doorgehakt. Het is toch niet te geloven 
|
|
|
(...)Ga jij iemand anders vervelen.
ps. Als het morgen door gaat ga jij dan met ze mee staken..
Beste Beer als je nu even een paar posts teruglees dan lees je dat de wouten er ook niet blij mee zijn.
Ik begrijp je teleurstelling en die van anderen , maar
Stuur hier naar toe een protestmail
STUUR HIER JE PROTESTMAIL NAAR MINISTER TER HORST !
Alleen zo kun je druk uitoefenen om er voor te zorgen dat die staking vlug voorbij is en wij 2e Kerstdag thuis tegen sparta kunnen spelen.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
Beste Beer als je nu even een paar posts teruglees dan lees je dat de wouten er ook niet blij mee zijn.
Ik begrijp je teleurstelling en die van anderen , maar
Stuur hier naar toe een protestmail
STUUR HIER JE PROTESTMAIL NAAR MINISTER TER HORST !
Alleen zo kun je druk uitoefenen om er voor te zorgen dat die staking vlug voorbij is en wij 2e Kerstdag thuis tegen sparta kunnen spelen.
1) Staken doe je uit vrije wil, als ze er niet blij mee zijn moeten ze het niet doen
En met klachten moet je hier heen mailen
Politie Rotterdam Rijnmond
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 |
quote: FRB schreef:
We zitten 20 uur voor de wedstrijd en nog geen knoop doorgehakt. Het is toch niet te geloven 
Men is nu in overleg, dat duurt vast een tijd, maar binnen 2 uur is er zeker wel een uitkomst. Dus als je morgenvroeg kijkt weet je vast en zeker meer.
Ik blijf erbij, het mag dan wel geen risicowedstrijd zijn, dat ik verwacht dat de burgemeester het aflast. Het is gewoon niet verantwoord. Als de pleuris uitbreekt krijgt hij de schuld en dat heeft hij waarschijnlijk liever niet op zijn geweten...
|
|
|
quote: twice schreef:
(...)
Men is nu in overleg, dat duurt vast een tijd, maar binnen 2 uur is er zeker wel een uitkomst. Dus als je morgenvroeg kijkt weet je vast en zeker meer.
Ik blijf erbij, het mag dan wel geen risicowedstrijd zijn, dat ik verwacht dat de burgemeester het aflast. Het is gewoon niet verantwoord. Als de pleuris uitbreekt krijgt hij de schuld en dat heeft hij waarschijnlijk liever niet op zijn geweten...
Er zijn helaas altijd "kwade elementen" die in zoiets een mogelijkheid zien om in een kwaad daglicht te stellen! 
|
|
|
BartV Jeugdspeler
Uit: Alkmaar Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 49 Reg.: 9 januari 2005 |
quote: twice schreef:
(...)
Dat gevoel heb ik ook een beetje . Geen politie op een plek waar zo'n 50.000 mensen aanwezig zijn.
Waarom dat risico lopen?
Hopelijk slaagt de gemeente erin de wedstrijd toch doorgang te laten vinden. Een inhaalwedstrijd doordeweeks zou praktisch heel bezwaarlijk zijn voor een hoop mensen. Ik kan alleen maar hopen 
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 | Hoe kan 't hier nou zo rustig zijn? Gaat 's door met vloeken, tieren, teleurstelling uiten!
|
|
|
Bestlander Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
(...)
1) Staken doe je uit vrije wil, als ze er niet blij mee zijn moeten ze het niet doen
En met klachten moet je hier heen mailen
Politie Rotterdam Rijnmond
Een ieder mag zijn eigen mening hebben dat is normaal dat moet je gewoon acepteren.
Je kan de mening van de ander weerleggen, denk de andere er anders over zowat, is toch verder niets mis mee.
Wij hebben een gemeen dat wij allemaal Feyenoord supporters zijn, maar verder zijn wij gelukkig niet allemaal het zelfde, zou saai zijn.
Laten wij gewoon hopen op een goede verandwoorde afloop.
|
|
|
quote: Bestlander schreef:
(...)
Een ieder mag zijn eigen mening hebben dat is normaal dat moet je gewoon acepteren.
Je kan de mening van de ander weerleggen, denk de andere er anders over zowat, is toch verder niets mis mee.
Wij hebben een gemeen dat wij allemaal Feyenoord supporters zijn, maar verder zijn wij gelukkig niet allemaal het zelfde, zou saai zijn.
Laten wij gewoon hopen op een goede verandwoorde afloop.
Wijze taal. Mede supporter ! 
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 975 Reg.: 22 december 2005 |

De ***** voor ze 
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: Jordi1908 schreef:
( )
De ***** voor ze 
Post van de week!
[Dit bericht is veranderd door Scrummie (op 15 december 2007 00:24:26).]
|
|
|
feyenoordn1 Jeugdspeler
Vak: Stadiontribune - U Posts: 52 Reg.: 22 december 2006 | Wat een stelletje mafkezen zeg..
http://www.fr-fanatic.com/2007/12/14/6622/
"Als zich problemen voordoen, zijn alle agenten beschikbaar" én vooral "Mochten de wedstrijden worden afgelast, dan houden de twee vakbonden ook geen acties. Problemen met gefrustreerde supporters kunnen in dat geval met de volledige mankracht worden bestreden."
Acties zijn dus puur en alleen gericht op voetbalwedstrijden. Gelukkig is de relatie tussen voetbalsupporters en de politie al zo goed, die kan wel tegen een stootje... En als de wedstrijden niet doorgaan gaan ze gewoon werken... (eigenlijk is dit gewoon p-u-r-e profocatie (voor sommigen dan)) Staken mogen ze best, maar doe dat ff op een andere manier, nu kost t ons 2 ton, en de wedstrijd die dan weer ingehaald moet worden.. Stelletje debielen. Ben wel blij dat ze gelukkig nog wel met ze 30'en tegelijkertijd kinderen van 8 van hun fietsjes durven te trekken als ze geen licht hebben. Dat geeft mij wél een veilig gevoel...
Iemand al bij boem boem Theo langsgeweest voor wat vuurwerk?? (voor oud en nieuw uiteraard )
|
|
|
futre Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 159 Reg.: 17 juli 2007 | Bij mij hoeft de politie in elk geval niet op sympathie te rekenen. Ik heb geen flauw idee of zij recht hebben om te staken, maar om hier een wedstrijd van feyenoord voor te misbruiken vind ik onacceptabel. 
|
|
|
STREETS Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam de havens Vak: - Posts: 441 Reg.: 21 april 2005 | Die wouten moeten gewoon ff hun snavel dicht trekken. Ik wil ook wel loonsverhoging,zie je mij staken? Dan hadden ze maar harder moeten studeren op school, konden ze een beter betaalde baan vinden. En hoezo staken? Je tekent toch een contract, als t je niet bevalt zoek je maar ander werk.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: STREETS schreef:
Die wouten moeten gewoon ff hun snavel dicht trekken. Ik wil ook wel loonsverhoging,zie je mij staken? Dan hadden ze maar harder moeten studeren op school, konden ze een beter betaalde baan vinden. En hoezo staken? Je tekent toch een contract, als t je niet bevalt zoek je maar ander werk.
Klopt ja ik had al een bloedhekel aan ze en nu alleen nog maar meer,stelletje honden lafbekken zijn het.
maar wel weer een bonnetje uitdelen als er een bejaarde met zijn fiets zonder licht fiets vreselijk helden zijn het.
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 | Nog steeds wachten op uitspraak
Vrijdagnacht is de gemeente Rotterdam er nog niet in geslaagd om tot een definitieve uitspraak te komen over het laten doorgaan van Feyenoord-AZ. Die beslissing is over de nacht heengetild naar zaterdagochtend
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 |
quote: Vakkie W schreef:
Nog steeds wachten op uitspraak
Vrijdagnacht is de gemeente Rotterdam er nog niet in geslaagd om tot een definitieve uitspraak te komen over het laten doorgaan van Feyenoord-AZ. Die beslissing is over de nacht heengetild naar zaterdagochtend
Het is verdomme Zaterdagochtend, en de heren zijn er nog niet uit, wat een zielig zootje.
|
|
|