| Poster | | Topic: knvb beker |  |
|
Sjakie Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 282 Reg.: 26 juni 2002 | ik lees net op ander forum een bericht van iemand, en ik zou het zelf eigenlijk ook niet exact weten..
maar is het niet zo omdat we geen europees voetbal spelen dat we ergens in ronde 2 ofzo al instromen??
gelukkig zijn die poules afgeschaft, maar waarschijnlijk zullen we wel ergens heel vroeg al op weg mogen naar turkiyemspor of fc roodeschool??
|
|
|
Don Roy Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen
Uit: Nijmegen Vak: Olympiatribune - N Posts: 2784 Reg.: 13 juli 2002 | Had ik nog niet bij stil gestaan maar klopt wel. Alle clubs die niet europees spelen stromen vroeger in 
De cup moet maar eens een keer hier in Rotterdam blijven 
4 Life
|
|
|
patjuh_feyenoord Ballenjongen Winnaar Europees Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: H.I.Ambacht Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 22 Reg.: 26 januari 2007 | jaja verheug me al op Feyenoord - ASWH 2e ronde KNVB beker!! 
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 282 Reg.: 26 juni 2002 | ik ging meer voor WHC (wezep) Feyenoord, dat lijkt me nou eens een leuk wedstrijdje..
en nog leuk in de buurt ook
|
|
|
GENESIS Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W2 Posts: 432 Reg.: 8 december 2000 | Zolang we maar niet naar Katwijk uit hoeven vind ik het prima 
Ik vind het wel prima die knock out.. kan me nog herinneren dat PSV vorig jaar ook heel veel moeite had met Kozakken Boys.
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 282 Reg.: 26 juni 2002 | ok dan, ik heb me eigen antwoord al weer gevonden.. haha, sorry hoor maar dit jaar waren we ook al in de 2e ronde... eerste ronde is voor amateurs, daarna stroomt iedereen al in...
maar ok, toch nu maar wel eens een normale loting voor ons en niet gelijk weer in de 3e ronde tegen een middenmoter een uitwedstrijd, maar gewoon es lekker amateur ploegjes..
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: patjuh_feyenoord schreef:
jaja verheug me al op Feyenoord - ASWH 2e ronde KNVB beker!! 
mooi toch! Moeten we eigenlijk al mee doen in die poul fase?
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Laten we nu maar eens een thuiswedstrijd loten.
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 282 Reg.: 26 juni 2002 |
quote: Tito Ortiz schreef:
(...)
mooi toch! Moeten we eigenlijk al mee doen in die poul fase?
nee dat hoeft dus niet meer.. die zijn voor vorig jaar al afgeschaft, maar ik dacht dat er nog een ronde tussen zat, en dat is dus helemaal niet zo. gewoon in ronde 2, zoals alle andere profclubs..
maar een bekerwedstrijd thuis is ook alweer 3 jaar terug volgesn mij
|
|
|
Purple Vedette
Uit: Aalsmeer Vak: - Posts: 4266 Reg.: 15 mei 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
Laten we nu maar eens een thuiswedstrijd loten.
Als we eerder instromen is de kans ook kleiner dat we beginnen met een moeilijke uit wedstrijd tegen Heerenveen of Roda JC zoals de laatste jaren vaak is gebeurd.
|
|
|
Wesley Regelmatige invaller
Uit: Maasgebouw Vak: Marathontribune - JJ Posts: 280 Reg.: 12 april 2002 |
quote: Sjakie schreef:
(...)
nee dat hoeft dus niet meer.. die zijn voor vorig jaar al afgeschaft, maar ik dacht dat er nog een ronde tussen zat, en dat is dus helemaal niet zo. gewoon in ronde 2, zoals alle andere profclubs..
maar een bekerwedstrijd thuis is ook alweer 3 jaar terug volgesn mij
De laatste keer was volgens mij onder Gullit toen we in de halve finale thuis tegen PSV speelde. Mooie wedstrijd was dat zeg... pfff 
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 282 Reg.: 26 juni 2002 | was toch met die penalty serie?? dat ik geloof de graaf en goor mistten???? kraak kraak:P
maar is wel lang geleden in elk geval
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | Heerlijk lekker vroeg instromen gaan we weer met een paar duizend maar naar Fc bal op het dak heeeeerlijk.
En bovendien goed voor de omzet van een klein cuppie laten we maar lekker uit spelen......
|
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1381 Reg.: 9 januari 2005 |
Laten we nu maar eens een thuiswedstrijd loten.
Dat kan niet. Tot de 3e ronde kunnen de profclubs alleen maar uit loten.
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Hoe krijg je het voor elkaar: Feyenoord-Utrecht in de beker.
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 923 Reg.: 24 september 2004 |
quote: PIAIR-nr9 schreef:
(...)
Dat kan niet. Tot de 3e ronde kunnen de profclubs alleen maar uit loten.
die loting is één grote farce......
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 | Beker: Feyenoord - FC Utrecht
ZEIST - FC Utrecht treft Feyenoord in de strijd om de KNVB-beker. De wedstrijd wordt dinsdag 25, woensdag 26 of donderdag 27 september gespeeld in de Rotterdamse Kuip.
Opmerkelijk is dat FCUtrecht wel een beschermde status heeft (vanwege zijn Intertoto-deelname), maar Feyenoord niet.
Daardoor konden de teams aan elkaar worden gekoppeld. FC Utrecht - met aan het roer trainer Willem van Hanegem - begint de nieuwe voetbalcompetitie met een thuiswedstrijd tegen Feyenoord.
Bron: AD.nl
Ach wat maakt het uit, we rollen het team van De Kromme met gemak op 
En in de nog wel. Maar het duurt nog een tijd.
[Dit bericht is veranderd door bombardier2 (op 12 juli 2007 15:17:48).]
|
|
|
MikeObiku Aanstormend talent
Uit: Den Bosch Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 142 Reg.: 6 juli 2007 | Hahaha, dit geloof je toch niet. Ome Willem naar de Kuip voor de beker, 2e ronde pas...naja. Maar goed, thuis winnen we die wedstrijd natuurlijk gewoon!
|
|
|
Capo_Vincent Veelbelovend talent
Vak: Olympiatribune - O Posts: 97 Reg.: 3 september 2006 | Geen loting om vrolijk van te worden. Maar goed, wel gelijk een goede test 
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 |
quote: MikeObiku schreef:
Hahaha, dit geloof je toch niet. Ome Willem naar de Kuip voor de beker, 2e ronde pas...naja. Maar goed, thuis winnen we die wedstrijd natuurlijk gewoon!
We hebben zeker wat recht te zetten van vorig jaar. Dat kan dan mooi in die twee wedstrijden gebeuren. En natuurlijk de thuiswedstrijd van de competitie.
[Dit bericht is veranderd door bombardier2 (op 12 juli 2007 15:24:57).]
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Hoe kan er nu al geloot zijn, volgens mij kan dit helemaal nog niet. Er moeten ook nog amateurs tegen elkaar spelen en daar kunnen wij ook tegen loten.
|
|
|
Don Roy Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2006/2007; meer prijzen
Uit: Nijmegen Vak: Olympiatribune - N Posts: 2784 Reg.: 13 juli 2002 | Het staat toch echt op knjb.nl:
http://www.knvb.nl/clubs/knvbbeker/archief/knvb_beker_nieuw/loting_knvb_beker_1e_en_2e_ronde
En wat hebben alle andere topclubs ook een moeilijke loting zeg:
2e ronde (25-26-27 september)
1. Jong sc Heerenveen - PSV
2. ADO'20 / IJsselmeervogels - FC Groningen
3. Gemert / Koza**en Boys - Ajax
4. Cambuur Leeuwarden - AZ
5. FC Eindhoven - Vitesse
6. FC Twente - NEC
7. Argon / Noordwijk - sc Heerenveen
8. Feyenoord - FC Utrecht
9. Groene Ster / JVC Cuijk - DHC / D.O.T.O.
10. BVV / Lisse - AGOVV
11. Babberich / HHC Hardenberg - VVSB
12. Stormvogels/Telstar - Heracles Almelo
13. Barendrecht / AFC - FC Den Bosch
14. Deurne / Flevo Boys - Meerssen / Excelsior’31
15. RKC Waalwijk - RBC Roosendaal
16. WSV / ONS Sneek - FC Zwolle
17. Baronie /Be Quick’28 - ADO Den Haag
18. TOP Oss - BV Veendam
19. Excelsior - VVV-Venlo
20. Spakenburg / HSC’21 - Roda JC
21. EVV / Rijsoord - MVV
22. Jong Stormvogels/Telstar - NAC Breda
23. FC Volendam - Sparta Rotterdam
24. Roosendaal / Harkemase Boys - Quick Boys / ONS Sneek
25. Elinkwijk / Sparta Nijkerk - De Graafschap
26. Fortuna Sittard - FC Emmen
27. Be Quick’87/Rijnsburgse Boys - FC Omniworld
28. WHC / Schijndel - FC Dordrecht
29. Helmond Sport - Go Ahead Eagles
30. Haarlem - Willem II
31. Nunspeet / UNA - Bennekom / De Meteoor
32. De Treffers / ACV - ASWH / WKE
4 Life
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Nou dat is weer le**er dan we hebben GVD weer het zwaarste geloot van allemaal, en dan nog volhouden dat dit geen doorgestoken kaart is klote knjb 
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Wees blij dat we eindelijk weer eens een thuiswedstrijd geloot hebben.
|
|
|
Purple Vedette
Uit: Aalsmeer Vak: - Posts: 4266 Reg.: 15 mei 2004 |
Nou dat is weer le**er dan we hebben GVD weer het zwaarste geloot van allemaal, en dan nog volhouden dat dit geen doorgestoken kaart is klote knjb 
Wees blij dat het geen uitwedstrijd is.
|
|
|