Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
knvb beker
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6

Poster
Topic: knvb beker 
Hector-FR
Jeugdspeler

Uit: De Kuip
Vak: Maastribune - W3
Reg.: 1 juli 2008
Gepost op 9 juli 2008 om 17:58:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

oke bedank voor de link maar wat is de korting ? dan staat niet op
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Robertoow
Meervoudig international

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 mei 2003
Gepost op 9 juli 2008 om 20:17:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hector-FR schreef:

oke bedank voor de link maar wat is de korting ? dan staat niet op

Die is er dus niet lijkt me
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rico009
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 17 mei 2004
Gepost op 9 juli 2008 om 22:27:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
patjuh_feyenoord schreef:

@ Fr_Rich. Nou dat staat nog nergens, maar ik heb mezelf laten vertellen dat dat wel zo is. Binnen feyenoord zijn ze van mening dat het vorige keer met de bekerfinale niet echt eerlijk ging. Vandaar deze oplossing. Ik vind het een eerlijke en terechte oplossing mocht het echt doorgevoerd worden.. Ik ga namenlijk elke thuiswedstrijd en sommige uitwedstrijden, en vorig jaar met het beker toernooi was ik elke thuiswedstrijd gegaan. Tegen Fc Utrecht, Fc Groningen, Fc Zwolle en Nac Breda!! en gelukkig had ik ook een kaartje voor de finale tegen Roda! omdat ik heel de nacht heb gelegen. Maar er zijn ook mensen die zijn al die wedstrijden niet zijn geweest op Nac na bijv. en die hadden ook een kaartje voor de finale? oke ze hebben misschien wel in de rij gelegen of wat. maar je hebt meer recht vind ik en nu gelukkig feyenoord ook, op een kaartje als je meer wedstrijden of alle wedstrijden bent geweest..

Ik vind het grote onzin. Dit betekent dat ik perse met mijn eigen seizoenskaart een kaartje moet halen voor een Amstel Cup wedstrijd. Hier heb ik dus geen trek in. Meestal krijg ik voor deze wedstrijden kaarten op andere plekken. Moet ik dan die plekken afslaan en op mijn eigen seizoenskaart een kaartje halen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.448,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 23 juli 2008 om 11:11:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zal voor nog een hele kluiif worden om Top Oss uit de beker te knikkeren. Met het oog hierop hebben de Ossenaren zich weer aanzienlijk versterkt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.515,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 11 augustus 2008 om 13:43:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord - Top Oss op 24 september.

De wedstrijd Feyenoord tegen Top Oss is vastgesteld op woensdag 24 september. Het duel in de tweede ronde van de KNVB beker wordt om 20:45 uur gespeeld in De Kuip. Feyenoord werd door loting op 8 juli aan de eerstedivisionist gekoppeld. De definitieve speeldatum was destijds nog niet vastgestel
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.515,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
helter skelter
Nationale topspeler

Vak: -
Reg.: 20 april 2006
Gepost op 11 augustus 2008 om 14:10:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

Het zal voor nog een hele kluiif worden om Top Oss uit de beker te knikkeren. Met het oog hierop hebben de Ossenaren zich weer aanzienlijk versterkt.

Na een klinkende overwinning van Feyenoord drie dagen eerder is Top Oss absoluut geen probleem: 4-0
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 11 augustus 2008 om 21:21:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rico009 schreef:

(...)

Ik vind het grote onzin. Dit betekent dat ik perse met mijn eigen seizoenskaart een kaartje moet halen voor een Amstel Cup wedstrijd. Hier heb ik dus geen trek in. Meestal krijg ik voor deze wedstrijden kaarten op andere plekken. Moet ik dan die plekken afslaan en op mijn eigen seizoenskaart een kaartje halen?

seizoenkaarthouders krijgen bij bekerwedstrijden altijd de gelegenheid om een kaartje te kopen voor hun eigen vak.Alleen als er weinig belangstelling is de 2e ring gesloten.Als Feyenoord de kaarten goedkoper maakt en er meer mensen komen,is de opbrengst ook minder.Meer suppoosten,meer kassa enz veel hogere kosten.Ook wordt er iets gezegd over een puntensysteem,dat geldt alleen voor de uitkaarthouders bij uitwedstrijden ook in de beker
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
vakkie qq
Lid 2e elftal

Uit: bergen op zoom
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 8 augustus 2003
Gepost op 12 augustus 2008 om 11:14:35.       MSN: tbuys@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

Feyenoord - Top Oss op 24 september.

om 20:45 uur gespeeld

Nou dat is mooi thuis komen zit er ook al niet meer in na een beker wedstijdje omdat na de wedstrijd er in Dortrecht 53 min!!! geen treinen rijden naar Roosendaal...en mis dan ook nog de laatste trein richting vlissingen dat wordt thuis voor de buis...

[Dit bericht is veranderd door vakkie qq (op 12 augustus 2008 12:30:34).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-2 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk