| Poster | | Topic: knvb beker |  |
|
|
Hector-FR Jeugdspeler
Uit: De Kuip Vak: Maastribune - W3 Posts: 61 Reg.: 1 juli 2008 | oke bedank voor de link maar wat is de korting ? dan staat niet op 
|
|
|
Robertoow Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 713 Reg.: 16 mei 2003 |
quote: Hector-FR schreef:
oke bedank voor de link maar wat is de korting ? dan staat niet op 
Die is er dus niet lijkt me 
|
|
|
Rico009 Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 953 Reg.: 17 mei 2004 |
quote: patjuh_feyenoord schreef:
@ Fr_Rich. Nou dat staat nog nergens, maar ik heb mezelf laten vertellen dat dat wel zo is. Binnen feyenoord zijn ze van mening dat het vorige keer met de bekerfinale niet echt eerlijk ging. Vandaar deze oplossing. Ik vind het een eerlijke en terechte oplossing mocht het echt doorgevoerd worden.. Ik ga namenlijk elke thuiswedstrijd en sommige uitwedstrijden, en vorig jaar met het beker toernooi was ik elke thuiswedstrijd gegaan. Tegen Fc Utrecht, Fc Groningen, Fc Zwolle en Nac Breda!! en gelukkig had ik ook een kaartje voor de finale tegen Roda! omdat ik heel de nacht heb gelegen. Maar er zijn ook mensen die zijn al die wedstrijden niet zijn geweest op Nac na bijv. en die hadden ook een kaartje voor de finale? oke ze hebben misschien wel in de rij gelegen of wat. maar je hebt meer recht vind ik en nu gelukkig feyenoord ook, op een kaartje als je meer wedstrijden of alle wedstrijden bent geweest.. 
Ik vind het grote onzin. Dit betekent dat ik perse met mijn eigen seizoenskaart een kaartje moet halen voor een Amstel Cup wedstrijd. Hier heb ik dus geen trek in. Meestal krijg ik voor deze wedstrijden kaarten op andere plekken. Moet ik dan die plekken afslaan en op mijn eigen seizoenskaart een kaartje halen? 
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4329 Reg.: 26 oktober 2006 | Het zal voor nog een hele kluiif worden om Top Oss uit de beker te knikkeren. Met het oog hierop hebben de Ossenaren zich weer aanzienlijk versterkt. 
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4329 Reg.: 26 oktober 2006 | Feyenoord - Top Oss op 24 september.
De wedstrijd Feyenoord tegen Top Oss is vastgesteld op woensdag 24 september. Het duel in de tweede ronde van de KNVB beker wordt om 20:45 uur gespeeld in De Kuip. Feyenoord werd door loting op 8 juli aan de eerstedivisionist gekoppeld. De definitieve speeldatum was destijds nog niet vastgestel
|
|
|
helter skelter Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 755 Reg.: 20 april 2006 |
quote: st0ere2006 schreef:
Het zal voor nog een hele kluiif worden om Top Oss uit de beker te knikkeren. Met het oog hierop hebben de Ossenaren zich weer aanzienlijk versterkt. 
Na een klinkende overwinning van Feyenoord drie dagen eerder is Top Oss absoluut geen probleem: 4-0
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5055 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Rico009 schreef:
(...)
Ik vind het grote onzin. Dit betekent dat ik perse met mijn eigen seizoenskaart een kaartje moet halen voor een Amstel Cup wedstrijd. Hier heb ik dus geen trek in. Meestal krijg ik voor deze wedstrijden kaarten op andere plekken. Moet ik dan die plekken afslaan en op mijn eigen seizoenskaart een kaartje halen? 
seizoenkaarthouders krijgen bij bekerwedstrijden altijd de gelegenheid om een kaartje te kopen voor hun eigen vak.Alleen als er weinig belangstelling is de 2e ring gesloten.Als Feyenoord de kaarten goedkoper maakt en er meer mensen komen,is de opbrengst ook minder.Meer suppoosten,meer kassa enz veel hogere kosten.Ook wordt er iets gezegd over een puntensysteem,dat geldt alleen voor de uitkaarthouders bij uitwedstrijden ook in de beker
|
|
|
vakkie qq Lid 2e elftal
Uit: bergen op zoom Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 153 Reg.: 8 augustus 2003 |
quote: st0ere2006 schreef:
Feyenoord - Top Oss op 24 september.
om 20:45 uur gespeeld
Nou dat is mooi thuis komen zit er ook al niet meer in na een beker wedstijdje omdat na de wedstrijd er in Dortrecht 53 min!!! geen treinen rijden naar Roosendaal...en mis dan ook nog de laatste trein richting vlissingen dat wordt thuis voor de buis... 
[Dit bericht is veranderd door vakkie qq (op 12 augustus 2008 12:30:34).]
|
|
|