Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Feyenoord Wedstrijden Forum
knvb beker
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »

Poster
Topic: knvb beker 
1992 oudbeijerland
Regelmatige invaller

Uit: oud beijerland
Vak: -
Reg.: 16 december 2006
Gepost op 28 september 2007 om 08:04:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Betekent dus:

Eredivisie - 11 clubs
Gouden gids - 14 clubs
Amateur - 7 clubs

Meer gouden gids divisie clubs dan eredivisie clubs

Vitesse, PSV, AZ, VVV, Twente, FC Utrecht en Willem II er al uit!

Laatste 8 bekerfinales:

2000: NEC - Roda JC
2001: PSV - FC Twente
2002: FC Utrecht - Ajax
2003: FC Utrecht - Feyenoord
2004: FC Twente - FC Utrecht
2005: Willem II - PSV
2006: Ajax - PSV
2007: AZ - Ajax
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 28 september 2007 om 08:44:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon bedrog en 1 grote farce die lotingen van de afgelopen jaren!!!!!!!!!!!!!

Schandalig in 1 woord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
eelcovdg
Ballenjongen

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 september 2007
Gepost op 28 september 2007 om 09:00:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

mwah, daar geloof ik niet in.
De KNVB zou zichzelf alleen maar in de vingers snijden door nu al de (aan te nemen) vier sterkste teams tegen elkaar uit te loten.
Natuurlijk wordt de bekercampagne zo (door dat al zoveel eredivisie teams er uit liggen, en er na de derde ronde nog 4-6 over zijn) wel een beetje merkwaardig.

Als Feyenoord thuis ook van Groningen wint hebben we dus twee tamelijk zware rondes gehad om mee te beginnen, maar is de kans groot dat we het makkelijker krijgen in de achtste finale, kwartfinale en misschien zelfs nog in de halve finale.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
FR_1908
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 28 september 2007 om 11:11:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eelcovdg schreef:

mwah, daar geloof ik niet in.
De KNVB zou zichzelf alleen maar in de vingers snijden door nu al de (aan te nemen) vier sterkste teams tegen elkaar uit te loten.
Natuurlijk wordt de bekercampagne zo (door dat al zoveel eredivisie teams er uit liggen, en er na de derde ronde nog 4-6 over zijn) wel een beetje merkwaardig.

Als Feyenoord thuis ook van Groningen wint hebben we dus twee tamelijk zware rondes gehad om mee te beginnen, maar is de kans groot dat we het makkelijker krijgen in de achtste finale, kwartfinale en misschien zelfs nog in de halve finale.

zoals ik al zei, mocht Feyenoord en Ajaks beiden doorgaan, dan zullen ze elkaar pas tegen komen of in de halve finale of in de finale.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
eelcovdg
Ballenjongen

Gepost op 28 september 2007 om 11:36:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eelcovdg schreef:
Hmm of ik telde verkeerd, of ik er ben er nog niet helemaal aan gewend wie gedegradeerd en gepromoveerd zijn na vorig seizoen.

Ff beter natellen levert op dat er na deze (3e) ronde de gegarandeerde samenstelling van de achtste finales:
4 Eredivisie clubs (evt. + 3)
5 Eerste divisieclubs (evt. + 4)
2 Amateurclubs (evt. + 3)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Larzovic
Vedette

Uit: Zwolle
Uploads: 1
Reg.: 3 juli 2004
Gepost op 28 september 2007 om 11:58:25.       MSN: lars_apenstaartje@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eelcovdg schreef:

(...)

Hmm of ik telde verkeerd, of ik er ben er nog niet helemaal aan gewend wie gedegradeerd en gepromoveerd zijn na vorig seizoen.

Ff beter natellen levert op dat er na deze (3e) ronde de gegarandeerde samenstelling van de achtste finales:
4 Eredivisie clubs (evt. + 3)
5 Eerste divisieclubs (evt. + 4)
2 Amateurclubs (evt. + 3)

dus er blijven 11 teams over??

7 eredivisie, 2 amateur en 7 eerste divisie..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
eelcovdg
Ballenjongen

Gepost op 28 september 2007 om 13:05:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

11 teams gegarandeerd uit een bepaalde divisie.

De overige 5 komen uit de 3 Eredivisie, 4 Eerstedivisie en 3 Amateurclubs die niet tegen een tegenstander uit hun eigen klasse voetballen. (dus 11 van de 16 wedstrijden in de 3e ronde vindt plaats tussen clubs uit dezelfde divisie)
 Help mods!
buck10
Lid 2e elftal

Uit: Gemert
Vak: Olympiatribune - D
Reg.: 7 augustus 2004
Gepost op 28 september 2007 om 13:43:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik verwacht dat bij de loting voor de volgende ronde de onderstaande wedstrijden uit de bus zullen rollen (althans volgens mijn berekening )

Jong Heerenveen - Quick Boys
Deurne - De Treffers
Ajax - Feyenoord
Cambuur - V.V.Hardenberg
Fc.Dordrecht - Heracles Almelo
Fc.Den Bosch - Fc.Zwolle
Roda Jc - RKC
Fc.Haarlem - Sparta

Hier hoef je denk ik geen groot ziener voor te zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FR_1908
Vedette

Gepost op 28 september 2007 om 17:17:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
buck10 schreef:

Ik verwacht dat bij de loting voor de volgende ronde de onderstaande wedstrijden uit de bus zullen rollen (althans volgens mijn berekening )

Jong Heerenveen - Quick Boys
Deurne - De Treffers
Ajax - Feyenoord
Cambuur - V.V.Hardenberg
Fc.Dordrecht - Heracles Almelo
Fc.Den Bosch - Fc.Zwolle
Roda Jc - RKC
Fc.Haarlem - Sparta

Hier hoef je denk ik geen groot ziener voor te zijn.

Kan niet. Ajax - Feyenoord zal nooit zo vroeg in de beker zijn, daar vinden ze wel een maniertje op door of het balletje met ajax erop later pas in het bakje te doen ofzo, nadat feyenoord al geloot is.
 Help mods!
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 28 september 2007 om 17:19:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat de KNVB het zal laten komen tot een finale tussen Feyenoord en Ajax.

[Dit bericht is veranderd door Leon_S.C.F. (op 28 september 2007 17:20:13).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 28 september 2007 om 17:23:53.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leon_S.C.F. schreef:

Ik denk dat de KNVB het zal laten komen tot een finale tussen Feyenoord en Ajax.

Dat zou wel een heerlijk affiche zijn in de Kuip
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 28 september 2007 om 17:41:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leon_S.C.F. schreef:

Dat hangt altijd nog van Feyenoord en 020 af...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Gepost op 28 september 2007 om 17:44:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Dat hangt altijd nog van Feyenoord en 020 af...

Ja maar ik bedoel dan ook dat de KNVB Ajax en Feyenoord niet tegen elkaar zal laten loten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkie W
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 28 september 2007 om 19:05:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leon_S.C.F. schreef:

Denk je dat echt? De knvb zit denk ik niet te wachten op een eindstrijd tussen Feyenoord en ajaks. 16000 supporters van beide zijde en dan nog wat "neutrale" supporters.

Dat is het laatste wat ze willen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.521,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Gepost op 28 september 2007 om 19:09:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkie W schreef:

(...)

Denk je dat echt? De knvb zit denk ik niet te wachten op een eindstrijd tussen Feyenoord en ajaks. 16000 supporters van beide zijde en dan nog wat "neutrale" supporters.

Dat is het laatste wat ze willen!

Wat willen ze dan volgens jou?
 Help mods!
FR_1908
Vedette

Gepost op 28 september 2007 om 19:27:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leon_S.C.F. schreef:

(...)

Wat willen ze dan volgens jou?

FC bal op het dak - FC Omniworld

Nee, ok. misschien niet feyenoord - ajax in de finale, maar mochten ze tegen elkaar uit moeten komen, dan is dat of in de halve finale of finale.

Denk dat, dat een beetje een grote chaos gaat worden voor de KNJB, fey-ajax die het stadion delen
 Help mods!
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 8 juli 2008 om 14:56:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

TOP Oss thuis dus dat is iig een rondje verder.

Wat te denken van Jong PSV-PSV....dat kan toch eigenlijk niet. Gaat de KNVB hier nog wat mee doen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Nedlloyd

Ballenjongen

Reg.: 5 juli 2008
Gepost op 8 juli 2008 om 15:00:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wat te denken van 020- utrecht..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Frank Mir
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 8 juli 2008 om 15:10:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nedlloyd schreef:

wat te denken van 020- utrecht..

Tja nu nog moeilijke te zeggen, eerst effen kijken welke spelers 020 nog gaan verlaten. Zal zeker geen makkelijke pot worden voor 020.

Feyenoord - Top Oss!!! Leuke wedstrijd om het beker toernooi mee te beginnen. Zal denk ik niet al te veel problemen opleveren.

Welke data's worden de wedstrijden gespeeld?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 8 juli 2008 om 15:14:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nouja beter te doen dan vorige keer, waar we al vroeg Utrecht en Groningen kregen ipv makkelijke clubjes.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 8 juli 2008 om 15:25:01.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gelukkig weer een thuiswedstrijd
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
patjuh_feyenoord
Ballenjongen
Winnaar Europees Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Uit: H.I.Ambacht
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 26 januari 2007
Gepost op 8 juli 2008 om 15:30:39.       MSN: feyenoord_h@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gelukkig spelen we thuis! gelijk wat punten voor de kaartverkoop van de bekerfinale als je deze thuiswedstrijd gaat! Alle wedstrijden worden nu geregistreerd 1 Ding is zeker FEYENOORD wint de beker!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 8 juli 2008 om 16:06:45.         ICQ: 2094357      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:
Wat te denken van Jong PSV-PSV....dat kan toch eigenlijk niet. Gaat de KNVB hier nog wat mee doen?

Wat zouden ze moeten doen dan? Jong PSV een boterbriefje geven zodat ze als enige ploeg niet tegen PSV kunnen loten? Dat is pure competitievervalsing.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
st0ere2006
Meervoudig international

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 8 juli 2008 om 16:17:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalouless schreef:

(...)

Wat zouden ze moeten doen dan? Jong PSV een boterbriefje geven zodat ze als enige ploeg niet tegen PSV kunnen loten? Dat is pure competitievervalsing.

Ik denk dat voor alle zekerheid bij Jong PSV er een wordt opgesteld, die niet mee mag doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feye-Marco
Vedette

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 8 juli 2008 om 16:24:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frank Mir schreef:

(...)

Tja nu nog moeilijke te zeggen, eerst effen kijken welke spelers 020 nog gaan verlaten. Zal zeker geen makkelijke pot worden voor 020.

Feyenoord - Top Oss!!! Leuke wedstrijd om het beker toernooi mee te beginnen. Zal denk ik niet al te veel problemen opleveren.

Welke data's worden de wedstrijden gespeeld?

23, 24 en 25 september.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk