| Poster | | Topic: knvb beker |  |
|
1992 oudbeijerland Regelmatige invaller
Uit: oud beijerland Vak: - Posts: 299 Reg.: 16 december 2006 | Betekent dus:
Eredivisie - 11 clubs
Gouden gids - 14 clubs
Amateur - 7 clubs
Meer gouden gids divisie clubs dan eredivisie clubs
Vitesse, PSV, AZ, VVV, Twente, FC Utrecht en Willem II er al uit!
Laatste 8 bekerfinales:
2000: NEC - Roda JC
2001: PSV - FC Twente
2002: FC Utrecht - Ajax
2003: FC Utrecht - Feyenoord
2004: FC Twente - FC Utrecht
2005: Willem II - PSV
2006: Ajax - PSV
2007: AZ - Ajax
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 | Gewoon bedrog en 1 grote farce die lotingen van de afgelopen jaren!!!!!!!!!!!!!
Schandalig in 1 woord.
|
|
|
eelcovdg Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 3 Reg.: 28 september 2007 | mwah, daar geloof ik niet in.
De KNVB zou zichzelf alleen maar in de vingers snijden door nu al de (aan te nemen) vier sterkste teams tegen elkaar uit te loten.
Natuurlijk wordt de bekercampagne zo (door dat al zoveel eredivisie teams er uit liggen, en er na de derde ronde nog 4-6 over zijn) wel een beetje merkwaardig.
Als Feyenoord thuis ook van Groningen wint hebben we dus twee tamelijk zware rondes gehad om mee te beginnen, maar is de kans groot dat we het makkelijker krijgen in de achtste finale, kwartfinale en misschien zelfs nog in de halve finale.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: eelcovdg schreef:
mwah, daar geloof ik niet in.
De KNVB zou zichzelf alleen maar in de vingers snijden door nu al de (aan te nemen) vier sterkste teams tegen elkaar uit te loten.
Natuurlijk wordt de bekercampagne zo (door dat al zoveel eredivisie teams er uit liggen, en er na de derde ronde nog 4-6 over zijn) wel een beetje merkwaardig.
Als Feyenoord thuis ook van Groningen wint hebben we dus twee tamelijk zware rondes gehad om mee te beginnen, maar is de kans groot dat we het makkelijker krijgen in de achtste finale, kwartfinale en misschien zelfs nog in de halve finale.
zoals ik al zei, mocht Feyenoord en Ajaks beiden doorgaan, dan zullen ze elkaar pas tegen komen of in de halve finale of in de finale.
|
|
|
eelcovdg Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 3 Reg.: 28 september 2007 |
Hmm of ik telde verkeerd, of ik er ben er nog niet helemaal aan gewend wie gedegradeerd en gepromoveerd zijn na vorig seizoen.
Ff beter natellen levert op dat er na deze (3e) ronde de gegarandeerde samenstelling van de achtste finales:
4 Eredivisie clubs (evt. + 3)
5 Eerste divisieclubs (evt. + 4)
2 Amateurclubs (evt. + 3)
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2143 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
(...)
Hmm of ik telde verkeerd, of ik er ben er nog niet helemaal aan gewend wie gedegradeerd en gepromoveerd zijn na vorig seizoen.
Ff beter natellen levert op dat er na deze (3e) ronde de gegarandeerde samenstelling van de achtste finales:
4 Eredivisie clubs (evt. + 3)
5 Eerste divisieclubs (evt. + 4)
2 Amateurclubs (evt. + 3)
dus er blijven 11 teams over??
7 eredivisie, 2 amateur en 7 eerste divisie..
|
|
|
eelcovdg Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 3 Reg.: 28 september 2007 | 11 teams gegarandeerd uit een bepaalde divisie. 
De overige 5 komen uit de 3 Eredivisie, 4 Eerstedivisie en 3 Amateurclubs die niet tegen een tegenstander uit hun eigen klasse voetballen. (dus 11 van de 16 wedstrijden in de 3e ronde vindt plaats tussen clubs uit dezelfde divisie)
|
|
|
buck10 Lid 2e elftal
Uit: Gemert Vak: Olympiatribune - D Posts: 155 Reg.: 7 augustus 2004 | Ik verwacht dat bij de loting voor de volgende ronde de onderstaande wedstrijden uit de bus zullen rollen (althans volgens mijn berekening )
Jong Heerenveen - Quick Boys
Deurne - De Treffers
Ajax - Feyenoord
Cambuur - V.V.Hardenberg
Fc.Dordrecht - Heracles Almelo
Fc.Den Bosch - Fc.Zwolle
Roda Jc - RKC
Fc.Haarlem - Sparta
Hier hoef je denk ik geen groot ziener voor te zijn. 
|
|
|
FR_1908 Vedette
quote: buck10 schreef:
Ik verwacht dat bij de loting voor de volgende ronde de onderstaande wedstrijden uit de bus zullen rollen (althans volgens mijn berekening )
Jong Heerenveen - Quick Boys
Deurne - De Treffers
Ajax - Feyenoord
Cambuur - V.V.Hardenberg
Fc.Dordrecht - Heracles Almelo
Fc.Den Bosch - Fc.Zwolle
Roda Jc - RKC
Fc.Haarlem - Sparta
Hier hoef je denk ik geen groot ziener voor te zijn. 
Kan niet. Ajax - Feyenoord zal nooit zo vroeg in de beker zijn, daar vinden ze wel een maniertje op door of het balletje met ajax erop later pas in het bakje te doen ofzo, nadat feyenoord al geloot is.
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 | Ik denk dat de KNVB het zal laten komen tot een finale tussen Feyenoord en Ajax.
[Dit bericht is veranderd door Leon_S.C.F. (op 28 september 2007 17:20:13).]
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
Ik denk dat de KNVB het zal laten komen tot een finale tussen Feyenoord en Ajax.
Dat zou wel een heerlijk affiche zijn in de Kuip 
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2910 Reg.: 12 juli 2005 |
Ik denk dat de KNVB het zal laten komen tot een finale tussen Feyenoord en Ajax.
Dat hangt altijd nog van Feyenoord en 020 af... 
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: Buakaw schreef:
(...)
Dat hangt altijd nog van Feyenoord en 020 af... 
Ja maar ik bedoel dan ook dat de KNVB Ajax en Feyenoord niet tegen elkaar zal laten loten. 
|
|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 4922 Reg.: 23 mei 2003 |
Denk je dat echt? De knvb zit denk ik niet te wachten op een eindstrijd tussen Feyenoord en ajaks. 16000 supporters van beide zijde en dan nog wat "neutrale" supporters.
Dat is het laatste wat ze willen!
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: Vakkie W schreef:
(...)
Denk je dat echt? De knvb zit denk ik niet te wachten op een eindstrijd tussen Feyenoord en ajaks. 16000 supporters van beide zijde en dan nog wat "neutrale" supporters.
Dat is het laatste wat ze willen!
Wat willen ze dan volgens jou?
|
|
|
FR_1908 Vedette
(...)
Wat willen ze dan volgens jou?
FC bal op het dak - FC Omniworld
Nee, ok. misschien niet feyenoord - ajax in de finale, maar mochten ze tegen elkaar uit moeten komen, dan is dat of in de halve finale of finale.
Denk dat, dat een beetje een grote chaos gaat worden voor de KNJB, fey-ajax die het stadion delen 
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | TOP Oss thuis dus dat is iig een rondje verder.
Wat te denken van Jong PSV-PSV....dat kan toch eigenlijk niet. Gaat de KNVB hier nog wat mee doen?
|
|
|
Nedlloyd
 Ballenjongen
Vak: - Posts: 15 Reg.: 5 juli 2008 | wat te denken van 020- utrecht..
|
|
|
Frank Mir Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Nedlloyd schreef:
wat te denken van 020- utrecht..
Tja nu nog moeilijke te zeggen, eerst effen kijken welke spelers 020 nog gaan verlaten. Zal zeker geen makkelijke pot worden voor 020.
Feyenoord - Top Oss!!! Leuke wedstrijd om het beker toernooi mee te beginnen. Zal denk ik niet al te veel problemen opleveren.
Welke data's worden de wedstrijden gespeeld?
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4194 Reg.: 2 juli 2004 | Nouja beter te doen dan vorige keer, waar we al vroeg Utrecht en Groningen kregen ipv makkelijke clubjes.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Gelukkig weer een thuiswedstrijd
|
|
|
patjuh_feyenoord Ballenjongen Winnaar Europees Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Uit: H.I.Ambacht Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 22 Reg.: 26 januari 2007 | Gelukkig spelen we thuis! gelijk wat punten voor de kaartverkoop van de bekerfinale als je deze thuiswedstrijd gaat! Alle wedstrijden worden nu geregistreerd 1 Ding is zeker FEYENOORD wint de beker!!
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: FRB schreef:
Wat te denken van Jong PSV-PSV....dat kan toch eigenlijk niet. Gaat de KNVB hier nog wat mee doen?
Wat zouden ze moeten doen dan? Jong PSV een boterbriefje geven zodat ze als enige ploeg niet tegen PSV kunnen loten? Dat is pure competitievervalsing.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4074 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Kalouless schreef:
(...)
Wat zouden ze moeten doen dan? Jong PSV een boterbriefje geven zodat ze als enige ploeg niet tegen PSV kunnen loten? Dat is pure competitievervalsing.
Ik denk dat voor alle zekerheid bij Jong PSV er een wordt opgesteld, die niet mee mag doen. 
|
|
|
Feye-Marco Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 5372 Reg.: 28 november 2004 |
quote: Frank Mir schreef:
(...)
Tja nu nog moeilijke te zeggen, eerst effen kijken welke spelers 020 nog gaan verlaten. Zal zeker geen makkelijke pot worden voor 020.
Feyenoord - Top Oss!!! Leuke wedstrijd om het beker toernooi mee te beginnen. Zal denk ik niet al te veel problemen opleveren.
Welke data's worden de wedstrijden gespeeld?
23, 24 en 25 september.
|
|
|