| Poster | | Topic: knvb beker |  |
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Wat heb je eraan als je misschien niet eens een ronde overleefd want Utrecht is geen ma**elijke tegenstander.
|
|
|
Elphinstone International
Vak: - Posts: 633 Reg.: 23 april 2005 |
quote: Patrick73 schreef:
Nou dat is weer le**er dan we hebben GVD weer het zwaarste geloot van allemaal, en dan nog volhouden dat dit geen doorgestoken kaart is klote knjb 
Stel je niet aan!
Ik ben juist heel tevreden met de loting, een mooi affiche in onze eigen Kuip. Dat is beter dan ergens in oosten van het land bij een subtopper in de eerste de beste wedstrijd uitgeschakeld te worden. Dit geeft tenminste een beetje het echte bekergevoel.
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Ik ben erg blij dat ze dat stupide poulesysteem los hebben gelaten. Gewoon net als in Engeland iedereen in de pot en iedereen kan tegen elkaar loten. En geen ploegen die vanaf januari eens mee gaan doen. Zo hoort een bekertoernooi te zijn.
|
|
|
screens Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 1120 Reg.: 13 augustus 2001 |
quote: FRB schreef:
Ik ben erg blij dat ze dat stupide poulesysteem los hebben gelaten. Gewoon net als in Engeland iedereen in de pot en iedereen kan tegen elkaar loten. En geen ploegen die vanaf januari eens mee gaan doen. Zo hoort een bekertoernooi te zijn.
geplaatste ploegen(uc ploegen) konden elkaar niet loten dus is niet helemaal vrije loting
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: screens schreef:
(...)
geplaatste ploegen(uc ploegen) konden elkaar niet loten dus is niet helemaal vrije loting
Daar heb jij weer een punt maar het is iig al een heel stuk beter dan het geweest is.
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 | We zijn toch niet bang zeker? We hebben nu zoveel kwaliteit in ons elftal rondlopen...
|
|
|
Feyenoord_Overijssel Vedette
Uit: Internet Vak: - Posts: 3853 Reg.: 22 september 2001 | Feyenoord - Utrecht voor de beker
bron:vi
|
|
|
JulioCruzFR Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 | Het is niet de ma**elijkste tegenstander, maar wel een mooi affiche en in de eigen .
|
|
|
Elphinstone International
Vak: - Posts: 633 Reg.: 23 april 2005 |
quote: screens schreef:
(...)
Die vrijstellingen kunnen er nog wel uit, slaat namelijk nergens op, maar dit is al wel een verbetering.
Ik vind een mooie thuiswedstrijd een stuk leuker dan een deceptie ergens in het oosten van Nederland.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 | Wat een kut loting zeg :s
|
|
|
neuspeuteren Veelbelovend talent
Uit: Zwijndrecht Vak: Marathontribune - G Posts: 99 Reg.: 23 april 2006 | De loting kn je op de site van de KNVB zien !!
Of het is een truc van Hans Kazan of hans Klok.
Maar volgens mij gaat het heel eerlijk.
Utrecht zal ook niet blij zijn met F noord denk ik.
Eigen schuld di**e bult als we ons Europees hadden geplaatst waren we beschermd geweest kan je niet tegen de top 6 maar onze eigen eindklassering was nou niet echt overtuigend vorig seizoen en daar kan ajax utrecht of de knvb niks aan doen.
Je moet gewoon alles winnen voor die knvb beker dus ook tegen utrecht.
|
|
|
speedbambergen Jeugdspeler
Vak: - Posts: 33 Reg.: 4 oktober 2006 |
Nou dat is weer le**er dan we hebben GVD weer het zwaarste geloot van allemaal, en dan nog volhouden dat dit geen doorgestoken kaart is klote knjb 
nee hoor, das FC Utrecht 
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 | Waar maakt iedereen zich toch druk om, met Das Phantom in de spits 
|
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1381 Reg.: 9 januari 2005 | Poe, pittige loting meteen. In 2 maanden tijd, meteen 2x tegen Willem.
Kan zo langzamerhand toch geen toeval meer zijn dat Feyenoord steeds moeilijk loot. Die joden weer een amateurclubje... 
|
|
|
feyemonder Jeugdspeler
Uit: hellimond Vak: Stadiontribune - U Posts: 42 Reg.: 1 september 2006 |
quote: PIAIR-nr9 schreef:
Poe, pittige loting meteen. In 2 maanden tijd, meteen 2x tegen Willem.
Kan zo langzamerhand toch geen toeval meer zijn dat Feyenoord steeds moeilijk loot. Die joden weer een amateurclubje... 
Ik zet ook mijn vraagtekens bij de loting. als ik zie wat de andere toppers treffen, hetzelfde had ik ook al bij het competitieschema. vind het opvallend dat feyenoord altijd zwaar begint, en bijv de neuzen, een ma**ie hebben, die beginnen met een overwinning das alvast binnen. of zie ik spoken???? rules
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
Wat heb je eraan als je misschien niet eens een ronde overleefd want Utrecht is geen ma**elijke tegenstander.
Kom op man als we niet eens van Fc Utrecht THUIS in de Kuip winnen dan verdienen we niet eens om mee te doen aan KNJB beker.
Met ons team zie ik niks anders dan een overwinning voor ons. Zo'n goeie selectie heeft Utrecht niet hoor. 
|
|
|
FR-Schiedam International
Uit: Schiedam Vak: Stadiontribune - S Posts: 550 Reg.: 5 augustus 2004 | inderdaad je zalvan elke tegenstander moeten winnen. wil je die beker winnen . Dan maar gelijk beginnen utrecht waar onderschatting onmogelijk is dan, uit naar jong 020 bv . Gewoon een lekker avondwedstrijdje die we gana winnen
|
|
|
JasonFeyenoordfan Ballenjongen
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 13 Reg.: 28 juni 2007 | jonge ik snap niet dan mensen hiervan balen, prachtige loting! we spelen in de kuip tegen een waardige tegenstander, mooier kan niet, en sowieso live te volgen op tv zo n wedstrijd
|
|
|
B. Koperbuik Vedette Winnaar Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Knekeldijk Vak: - Posts: 2033 Reg.: 6 juni 2001 | Prachtige loting. Zo´n wedstrijd tegen FC Utrecht staat garant voor een volle kuip. Goed voor de penningmeester!
Sportief gezien goed voor het publiek, beter dan in een halfgevulde kuip tegen Veendam spelen. (Uiteraard met alle respect voor onze vrienden uit het hoge noorden)
Je moet toch sowieso iedere wedstrijd winnen om de cup binnen te halen.
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 | En stel je voor dat je de beker wint en dat je tot de Finale allemaal clubs als top os en amateur team streft en in de finale bv tegen Heerenveen speelt dan heeft de beker toch niks geen waarde. Ik win liever de beker door middel van overwinning op Utrecht en NL top clubs want dan verdien je hem echt. Zoals 020 vorige seizoen won heeft weinig waarde. Aangezien allemaal makkies. (behalve finale dan)
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2143 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 | Nou jongens.. AZ en PSV er al uit!!
Loting vanavond:
FC Omniworld
MVV
FC Eindhoven
Fortuna Sittard
Go Ahead Eagles
AGOVV Apeldoorn
RKC Waalwijk
Roda JC
BV Veendam
FC Dordrecht
HFC Haarlem
Sparta
Groene Ster
Jong sc Heerenveen
FC Groningen
Ajax
sc Heerenveen
HHC Hardenberg
FC Zwolle
ADO den Haag
Excelsior
NAC Breda
Quick Boys
UNA
De Treffers
Feyenoord
De Graafschap
FC Den Bosch
Cambuur Leeuwarden
Heracles Almelo
Deurne
FC Twente / NEC
Betekent dus:
Eredivisie - 11 clubs
Gouden gids - 14 clubs
Amateur - 7 clubs
Meer gouden gids divisie clubs dan eredivisie clubs
Vitesse, PSV, AZ, VVV, (Twente of NEC), FC Utrecht en Willem II er al uit!
Laatste 8 bekerfinales:
2000: NEC - Roda JC
2001: PSV - FC Twente
2002: FC Utrecht - Ajax
2003: FC Utrecht - Feyenoord
2004: FC Twente - FC Utrecht
2005: Willem II - PSV
2006: Ajax - PSV
2007: AZ - Ajax
[Dit bericht is veranderd door Larzovic (op 27 september 2007 22:08:48).]
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Leuk interview Ton Boot in VI over AZ.... 'dreigt kapot te gaan an eigen ambitie'
Good bye AZ!! 
|
|
|
kiprich66 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Dordrecht Vak: Marathontribune - JJ Posts: 742 Reg.: 10 maart 2007 |
quote: Tito Ortiz schreef:
En stel je voor dat je de beker wint en dat je tot de Finale allemaal clubs als top os en amateur team streft en in de finale bv tegen Heerenveen speelt dan heeft de beker toch niks geen waarde. Ik win liever de beker door middel van overwinning op Utrecht en NL top clubs want dan verdien je hem echt. Zoals 020 vorige seizoen won heeft weinig waarde. Aangezien allemaal makkies. (behalve finale dan)
Mij boeit het geen ene flikker wie ze moeten spelen om in de finale te komen,al zijn het allemaal Hoofdklassers.Dan moeten die andere zogenaamde "topclubs" maar zorgen dat ze langer in de beker blijven! 
[Dit bericht is veranderd door kiprich66 (op 27 september 2007 22:07:07).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Leuk interview Ton Boot in VI over AZ.... 'dreigt kapot te gaan an eigen ambitie'
Good bye AZ!! 
Ik zat het net te lezen,zeer vermakelijk was het.
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 1051 Reg.: 5 juni 2005 | Bijna een kans van 1;2 dat je dus een relatief gemakkelijke tegenstander treft.
De clubs die de beker kunnen winnen.
Feyenoord, Ajax, Heerenveen, Roda, Groningen of Twente.
Op dit moment zeg ik Feyenoord is de grootste favoriet. 
|
|
|