Feyenoord Netwerk
maandag 24 april 2017 - 03:28                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Wedstrijden » sc Heerenveen - Feyenoord, Zondag 19 maart, 12:30

HR

Deze topic is open en bestaat uit 23 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 »

HR

quote:HR
Patrick017 schreef:

Wat is makkelijk als we al jaren niet in Amsterdam en Zwolle hebben gewonnen en we kort geleden nog hebben verloren in Arnhem.

Niet te vroeg roepen wat mij betreft. We kennen Feyenoord ook al wat langer toch ;)
HR
Ok Thedge.
HRHR
HR

Patrick017
Legende

Uit: Gorinchem
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 22 februari 2006

PSV moet nog tegen Ajax thuis, uit naar Twente, Sparta (beker verloren) en Groningen uit meen ik.

Ajax moet tussen die wedstrijden nog tegen Heerenveen en AZ.

Als wij in Amsterdam winnen is het voor Ajax gebeurd. Ten opzichte van PSV moeten wij er 3 verliezen.

Wij hebben het volledig in hand. In Amsterdam moeten we met minimaal een punt vertrekken en als we winnen dan zijn we het.
HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 1 november 2006

Precies. Vandaag is een hele mooie meevaller. Gewoon kop erbij houden. Laat dat arrogante, we zijn nu kampioen, maar aan ajax over.
HR
HR

Patrick017
Legende

Schevenees schreef:

(...)

Ok Thedge.
HR
Als jij me daarmee wilt vergelijken prima, maar tegen die persoon ben ik zelf veelvuldig tegen in gegaan.
Geef alleen aan dat we het nog niet binnen hebben, wel voor het grijpen. ;)
HR
HR

Goudkuipje
Icoon

Uit: Kudelstaart
Droomaankoop: Mauro Zárate
Reg.: 30 maart 2005

Na die eerste helft had je toch niet durven dromen dat je nu 6 punten voor zou staan.
wat een fantastische 2e helft zoveel strijd en ook nog goed voetbal. alleen de laatste 10 minute weer billenknijpen. Prachtig moment in de wedstrijd de overtreding van Karim die daarmee zegt tot hier en niet verder. Geweldig weekend :pul :pul :pul
HR
HR

Patrick017 schreef:

(...)

Als jij me daarmee wilt vergelijken prima, maar tegen die persoon ben ik zelf veelvuldig tegen in gegaan.
Geef alleen aan dat we het nog niet binnen hebben, wel voor het grijpen. ;)
HR
Grapje joh ;)

Ik snap ook wel dat we er nog niet zijn... maar het begint allemaal wel heel dichtbij te komen... :ja
HR
HR

Laatste man schreef:

Precies. Vandaag is een hele mooie meevaller. Gewoon kop erbij houden. Laat dat arrogante, we zijn nu kampioen, maar aan ajax over.
HR
niks arrogant ...dit is toch niet meer te verspelen?
HR
HR

Blueberry
International

Reg.: 9 mei 2015

Fantastische zondag. Feyenoord wint de cruciale uitwedstrijd bij Heerenveen en Excelsior snoept Ajax twee punten af. Ben er van overtuigd dat Feyenoord geen zwaarder restprogramma heeft dan Ajax en PSV. Alleen staat wij 6 resp. 8 punten voor met 7 duels te gaan en het beste doelsaldo. Nu geen nieuwe blessures in interlandweek en daarna vol gas tegen Ajax. Als je daar niet verliest, ziet het er erg rooskleurig uit. Krijg steeds meer vertrouwen in een goede afloop.
HR
HR

simplysteef
Vedette

Uit: roosendaal
Vak: Marathontribune - EE
Droomaankoop: Diego Biseswar
Reg.: 17 januari 2006

Goudkuipje schreef:

Na die eerste helft had je toch niet durven dromen dat je nu 6 punten voor zou staan.
wat een fantastische 2e helft zoveel strijd en ook nog goed voetbal. alleen de laatste 10 minute weer billenknijpen. Prachtig moment in de wedstrijd de overtreding van Karim die daarmee zegt tot hier en niet verder. Geweldig weekend :pul :pul :pul
HR
Idd, de eerste helft was niet om aan te gluren. Tweede helft echt heerlijk, vooral Botthegin. Wat kan ik genieten van de kerel zeg.
HR
HR

Ice
Legende

Uit: Nijmegen
Reg.: 17 november 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2017 om 20:41:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: seven_u2@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mooi weekend, spannend ook, maar weer 3 punten, het mag nu niet meer mis gaan
HR
HR

E.C
Legende

Reg.: 10 november 2005

aliendwurf schreef:

(...)

niks arrogant ...dit is toch niet meer te verspelen?
HR
Wilde ht net zeggen. Dit kan en mag je nooit meer verspelen.
HR
HR

Harry Mens
Administrator

Uit: uit uit uit, pleur op met Kuijt.
Reg.: 26 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 maart 2017 om 20:48:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nop  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Inmiddels is de hartslag weer normaal, maar voel ik het nog steeds in mijn kaken. Goed dat ons Feyenoordsupporters twee weken herstel wordt gegund.
HR
HR

Patrick017
Legende

Ik denk bij velen onder ons, een familielid van mij vermoed dat ik het binnenkort aan me hart krijgt. :B
HR
HR

met rood witte groeten
Crack

Uit: Wedstrijd
Vak: Maastribune - K
Reg.: 20 december 2010

Heerenveen-directeur schrikt van Feyenoorders op thuisvakken

Een afstandsschot van Tonny Vilhena bezorgde Feyenoord zondagmiddag de drie punten tegen sc Heerenveen. Een oerkreet kwam vrij uit het uitvak, maar daar niet alleen. Ook in de thuisvakken van het Abe Lenste Stadion sprongen juichende Feyenoorders op.
“Ik ben wel geschrokken van de manier waarop die Feyenoord-fans aan hun kaartje zijn gekomen”, zegt Luuc Eisenga, directeur van SC Heerenveen, tegenover Leeuwarder Courant. “Voor die plaatsen gold een clubkaartverplichting. Dat betekent dat onze fans hun seizoenskaarten ter beschikking hebben gesteld om Feyenoordsupporters een kaartje te laten kopen.”

“Of dat verboden is? Dat weet ik niet. Maar het verbaast me dat je dat als Heerenveen-fan doet. Je verkoopt de kans op het beleven van een topwedstrijd.” Ook in onder andere de wedstrijden tegen Willem II, FC Groningen en de bekerwedstrijd tegen Vitesse zaten er supporters van Feyenoord op de thuisvakken.
HR
HR

E.C
Legende

Harry Mens schreef:

Inmiddels is de hartslag weer normaal, maar voel ik het nog steeds in mijn kaken. Goed dat ons Feyenoordsupporters twee weken herstel wordt gegund.
HR
:B
HR
HR

Laatste man
Legende

Uit: Almere
Reg.: 1 november 2006

E.C schreef:

(...)

Wilde ht net zeggen. Dit kan en mag je nooit meer verspelen.
HR
En vanmiddag zouden we nog helemaal zoek gespeeld worden in de Arena. Pfff :nee
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

Reg.: 26 augustus 2010

Ik ga het nog steeds niet hardop zeggen. Dat voelt nog steeds als tijdens een donderstorm met een metalen staaf in je hand in een weiland gaan staan en Thor voor mietje uitmaken :bang
HR
HR
Je zit wel in de metaforen he vanavond...

WIJ WORDEN KAMPIOEN :feyenoord :pul
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

Vanavond? :B
HR
HR

E.C
Legende

Laatste man schreef:

(...)

En vanmiddag zouden we nog helemaal zoek gespeeld worden in de Arena. Pfff :nee
HR
We staan 6 punten voor nu. En ik zei tijdens de eerste helft van Heerenveen als je zo speelt tegen ajax wordt je afgeslacht in Amsterdam zonder Vilenha. Lijkt me logisch toch? Voor htzelfde geldt sta je de eerste helft gewoon met 3-0 achter, zo erg was ht.

Moeilijk he iets begrijpen? Ht zou dus nu ke 6 punten voorstaat een regelrechte aanfluiting zijn als we die 6 punten verspelen en naast de titel grijpen. We moeten eigenlijk.minimaal 7 punten verspelen zelfs.

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 19 maart 2017 23:08:16).]
HR
HR
HR
HR

Kuijt007
Crack

Uit: Breda
Reg.: 28 maart 2009

E.C schreef:

(...)

We staan 6 punten voor nu. En ik zei tijdens de eerste helft van Heerenveen als je zo speelt tegen ajax wordt je afgeslacht in Amsterdam zonder Vilenha. Lijkt me logisch toch? Voor htzelfde geldt sta je de eerste helft gewoon met 3-0 achter, zo erg was ht.

Moeilijk he iets begrijpen? Ht zou dus nu ke 6 punten voorstaat een regelrechte aanfluiting zijn als we die 6 punten verspelen en naast de titel grijpen. We moeten eigenlijk.minimaal 7 punten verspelen zelfs.
HR
Zoals we de tweede helft speelden kunnen we gewoon winnen in de tweede helft.
Dan kunnen we ze de genade klap uitdelen.
HR
HR

Sixto Rovina
Crack

Maar je kan dus in 45 minuten zowel alles weggooien, als zo'n gat slaan dat het nauwelijks meer in te halen is.

Er gaan nog 14 keer 45 minuten gespeeld worden, we gaan dus nog minimaal 5 keer ofzo het kampioenschap weggeven en terugwinnen :ja
HR
HR

Sixto Rovina schreef:

Maar je kan dus in 45 minuten zowel alles weggooien, als zo'n gat slaan dat het nauwelijks meer in te halen is.

Er gaan nog 14 keer 45 minuten gespeeld worden, we gaan dus nog minimaal 5 keer ofzo het kampioenschap weggeven en terugwinnen :ja
HR
Ik ben er nog niet over uit of dit in het ontmoetingsdraadje thuishoort.
HR
HR
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 23 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Wedstrijden » sc Heerenveen - Feyenoord, Zondag 19 maart, 12:30

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 16,4% dat FC Groningen wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!