Feyenoord Netwerk
maandag 24 april 2017 - 05:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Wedstrijden » Twee finales

HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 24 »

HR

Harry Mens
Administrator

Uit: KAMPIOENENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 augustus 2005

quote:HR

Zaterdag, 11 feb 2017: Feyenoord 19:45 Groningen

Zondag, 19 feb 2017: ADO Den Haag 16:45 Feyenoord

Zondag, 26 feb 2017: Feyenoord 14:30 PSV

Zondag, maa 2017: Sparta 12:30 Feyenoord

Zondag, 12 maa 2017: Feyenoord 14:30 AZ

Zondag, 19 maa 2017: Heerenveen 12:30 Feyenoord

Zondag 2 apr 2017: Ajax 14:30 Feyenoord

Woensdag, 5 apr 2017: Feyenoord 20:45 Go Ahead

Zondag, 9 apr 2017: Zwolle 14:30 Feyenoord

Zondag, 16 apr 2017: Feyenoord 14:30 Utrecht

Zondag, 23 apr 2017: Vitesse 14:30 Feyenoord

Zondag, 7 mei 2017: Excelsior 14:30 Feyenoord

Zondag, 14 mei 2017: Feyenoord 14:30 Heracles
HR
Dertien finales, wat zegt uw glazen bol?

Programma van de andere twee clubs (courtesy of FR Jacques)

24 zondag 26 februari 2017 16:45 Ajax-Heracles Almelo

25 zaterdag 4 maart 2017 19:45 PSV-Roda JC Kerkrade
25 zondag 5 maart 2017 14:30 FC Groningen-Ajax

26 zaterdag 11 maart 2017 19:45 Go Ahead Eagles-PSV

26 zondag 12 maart 2017 16:45 Ajax-FC Twente

27 zaterdag 18 maart 2017 19:45 PSV-Vitesse
27 zondag 19 maart 2017 14:30 Excelsior-Ajax

28 zaterdag 1 april 2017 19:45 Sparta Rotterdam-PSV
28 zondag 2 april 2017 14:30 Ajax-Feyenoord

29 woensdag 5 april 2017 18:30 Ajax-AZ

29 donderdag 6 april 2017 20:45 FC Twente-PSV

30 zaterdag 8 april 2017 19:45 NEC-Ajax

30 zondag 9 april 2017 16:45 PSV-Willem II

31 zaterdag 15 april 2017 19:45 ADO Den Haag-PSV
31 zondag 16 april 2017 16:45 Ajax-sc Heerenveen

32 zondag 23 april 2017 16:45 PSV-Ajax

33 zondag 7 mei 2017 14:30 Ajax-Go Ahead Eagles
33 zondag 7 mei 2017 14:30 FC Groningen-PSV

34 zondag 14 mei 2017 14:30 Willem II-Ajax
34 zondag 14 mei 2017 14:30 PSV-PEC ZwolleHR
[Dit bericht is veranderd door nielsvd (op 23 april 2017 16:52:51).]
HRHR
HR

Patrick017
Legende

Uit: Gorinchem
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 22 februari 2006

Dat FC Groningen thuis de belangrijkste wedstrijd voor dit moment is ;)
HR
HR

Duvel
Crack

Uit: Poortugaal
Vak: Olympiatribune - C
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 15 augustus 2010

Geen Europa, geen beker, volle focus op die 13 wedstrijden. Dat moet kunnen met deze selectie.
HR
HR

Golden Boy
Vedette

Reg.: 10 januari 2014

psv is natuurlijk een finale van een finale. Win je van psv dan is het voor hun over en sluiten en daarna MOET ajax aanvallen. Dan ontstaan de ruimtes in de arena ,buiten de stoelen dan, en dan heb je meer kans dan afgelopen jaren. Het voordeel is dat hetzelfde voor psv geldt, zij moeten winnen om nog enige kans te kunnen maken dus onstaan de ruimtes achterin. In zo'n luxe situatie hebben we al een tijd niet meer gezeten.
HR
HR
12 x winnen en hij is binnen
:pul
HR
HR

Independiente
Crack

Reg.: 23 juli 2011

ADO, PSV, Sparta en Ajax moeilijkste wedstrijden.
HR
HR

Vakkiex3
Crack

Vak: Stadiontribune - X3
Droomaankoop: Jelle Vossen
Reg.: 7 januari 2008

Nog maar 11 hoor, en denk dat je er zelfs minder nodig hebt. Maar we gaan het allemaal zien en de eerstvolgende wedstrijd is het belangrijkst.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

FEYE1998
Talent

Reg.: 9 augustus 2015

Groningen ga ik geen woorden aan vuil maken, thuis moet je gewoon zonder veel moeite van ze winnen. ADO tref je denk ik wel op een goed moment, de chaos is daar nu wel op zijn toppunt en dat moet Feyenoord gewoon uitbuiten. Week daarna PSV de nekslag geven, spannende wedstrijd maar de sterkere flanken en verdediging gaan denk ik de doorslag geven. Daarnaast is de druk bij Feyenoord die wedstrijd net een fijn stukje lager, het seizoen van PSV hangt van deze wedstrijd af en Feyenoord is thuis heel moeilijk te verslaan.
HR
HR

GreyHornet
Legende

Uit: Amersfoort
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Robin van Persie
Reg.: 12 januari 2005

Independiente schreef:

ADO, PSV, Sparta en Ajax moeilijkste wedstrijden.
HR
Ik zie toch echt PSV thuis, Heerenveen uit, Ajax uit en ook Vitesse uit wel als de lastigste. En we krijgen Utrecht en AZ ook nog thuis uit de subtop.

et lijkt erop dat de beslissingen zullen vallen tegen elkaar en tegen de subtop Utrecht,Heerenveen,Vitesse. Het gaat dit jaar in elk geval vreselijk close worden, in elk geval tussen Ajax en Feyenoord, als wij thuis 'gewoon' van PSV winnen.

Maar goed. Eerst volgende week Groningen thuis drie punten pakken. Zal waarschijnlijk een weekend zijn waar alle 3 de topclubs weer 3 punten halen.
HR
HR

Markjow
Vedette

Reg.: 4 juli 2009

Ik heb wel vertrouwen in de komende 2 wedstrijden. Groningen moet goed te doen zijn en ADO zit in crisis en is compleet uit vorm. Zolang er geen onderschatting is moet je ADO echt wel kunnen pakken.

Alleen daarna krijgen we wel te maken met een hele pittige lijst van wedstrijden die stuk voor stuk lastig zijn. Met PSV, Sparta (u), AZ, Heerenveen (u), Ajax (u) zal het toch lastig worden om geen puntverlies te lijden. Daar tegenover kan je met goede resultaten juist weer een goede slag slaan. Als we na dat rijtje wedstrijden nog steeds bovenaan staan denk ik niet dat we het nog gaan weg geven.
HR
HR

socrates
Legende

Reg.: 2 januari 2007

Ajakkes heeft inmiddels een smalle selectie en speelt nog Europese wedstrijden. Met een beetje geluk komen ze een ronde verder en hebben ze nog vier competitieronden na EL wedstrijd op donderdag.

[Dit bericht is veranderd door socrates (op 6 februari 2017 00:26:42).]
HR
HR
Groningen, ADO is 6 punten. Twijfel ik niet aan.

PSV zou wat kunnen uitrichten, maar ik denk dat die hun recordstand aan ongeslagen uitduels op traumatische wijze kapot zullen zien gaan. Hopelijk een mooie wraak op de 4-3 van 2 jaar terug.

Maar het blijft een topwedstrijd, alles kan gebeuren. Verder dan deze 3 kijk ik nog even niet.
HR
HR

JACK
Icoon
Visionair

Uit: de baarmoeder geslingerd
Droomaankoop: Sam Larsson
Reg.: 3 januari 2009

Harry Mens schreef:

(...)

Dertien finales, wat zegt uw glazen bol?
HR
- Dat we nog vijf thuiswedstrijden spelen die ik ons sowieso zie winnen.
- Dat we tegen PSV thuis altijd sterk zijn en zij moeten komen.
- Dat we nog vier keer uit tegen degradatiekandidaten spelen.
- Dat we nog twee keer kunnen profiteren van de bekerloting; eenmaal Sparta-Vitesse en, als Vitesse die wint, van de bekerfinale. Die gaan de week ervoor echt niet het risico lopen op blessures en schorsingen, terwijl Fräser ons het wel zal gunnen.
- Dat Ajax nog minimaal twee doordeweekse potjes speelt in Europa, terwijl die selectie lang niet zo breed meer is als eerst.
- Dat we voor onszelf de uitgangspositie kunnen creëren dat Ajax MOET winnen van ons in de ArenA, wat heerlijk voetballen is.
- Vorig seizoen hadden we met dit programma overigens 14 (!) verliespunten. Maar goed, dat komt bijna in z'n geheel door die ongelooflijke dip na de winterstop.

Ik ben er van overtuigd dat we kampioen worden. Alles wijst erop.
HR
HR

Petyr Baelish
Ballenjongen

Uit: Bratislava
Reg.: 15 mei 2016

Ik heb even in de toekomst gekeken en zal de spanning alvast wegnemen, dit zal gebeuren:

Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

socrates
Legende

Reg.: 2 januari 2007

19e wordt interessant als neuzenvreugd naar Arnhem moet en wij uit naar Ado.
HR
HR

VerdedigerFeyenoord
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Marathontribune - J
Droomaankoop: Kees Kwakman
Reg.: 25 januari 2014

Zaterdag, 11 feb 2017: Feyenoord 19:45 Groningen
Groningen gaat weinig tegenstand bieden nadat ze de vorige keer stuk zijn gespeeld in eigen huis. Feyenoord overheerst en wint normaal gesproken simpel.
Voorspelling: 5-0

Zondag, 19 feb 2017: ADO Den Haag 16:45 Feyenoord
ADO is een vervelende tegenstander. Dat we zondag als laatste moeten helpt absoluut niet. ADO is kwalitatief erbarmelijk dus eigenlijk moet Feyenoord dit dik winnen, maar ik vertrouw dit niet zo.
Voorspelling: 0-1

Zondag, 26 feb 2017: Feyenoord 14:30 PSV
Lastig lastig. PSV heeft gewoon een heel goed middenveld, beter zelfs dan Feyenoord. Vilhena en Ahmadi kunnen niet alles. Het helpt dat vGinkel ipv Hendrikx speelt, Hendrikx ligt Ahmadi niet zo en vGinkel heeft nog niet eerder met PSV tegen ons gespeeld. Verder ligt PSV ons niet zo, afgaande drie dikverdiende nederlagen en een (heerlijke) mazzelwinst in de laatste duels. We gaan erg weinig ruimte krijgen, dus het valt te hopen dat PSV ook bij ons een zwakke indruk achterlaat. Anders voorspel ik een zware middag. De zwaarste misschien wel.
Voorspelling: 2-2

Zondag, 5 maa 2017: Sparta 12:30 Feyenoord
Afgelopen drie keer bij verloren! Thuis speelden we Sparta echter zoek en Sparta is in dramatische vorm. Ik denk eigenlijk dat we best wel makkelijk gaan winnen.
Voorspelling: 0-4

Zondag, 12 maa 2017: Feyenoord 14:30 AZ
Weer geen zekerheidje, maar AZ is niet zo heel sterk. Gewoon winnen eigenlijk, met uitslagen van 1-4, 3-1, 3-1 en 0-4 (en één verliespot) blijkt AZ ons steeds wel goed te liggen.
Voorspelling: 3-1

Zondag, 19 maa 2017: Heerenveen 12:30 Feyenoord
Met 5x winst de laatste 7x is Heerenveen al een tijdje niet meer de rampenplek van voorheen, maar die twee nederlagen kwamen wel op gevoelige momenten. Heerenveen zit nu in een dipje omdat ze simpelweg hun kansen niet afronden. Dit gaat weer een loodzware pot worden, buiten Fener en PSV is Heerenveen eigenlijk de enige ploeg die 90 minuten het kon volhouden tegen ons middenveld (op volle kracht), en dat in de eigen Kuip.
Voorspelling: 1-0

Zondag 2 apr 2017: Ajax 14:30 Feyenoord
Dit gaan we winnen, echt waar. Na 11 jaar moet het gewoon een keer ophouden. Ajax heeft ons al in geen jaren meer weggespeeld, we spelen dit seizoen beter en onderling waren we sterker. Juist dat het in de Arena is gaat gelden als een psychologisch voordeel, hoop ik. 0-2 winst. Doelpunt Bilal. Called it.
Voorspelling: 0-2

Woensdag, 5 apr 2017: Feyenoord 20:45 Go Ahead
Go Ahead overlegt inmiddels indrukwekkende statistieken tegen ons: 2-1, 2-1. 0-1 en 1-0 winst in een paar jaar tijd, tegenover één gelijkspel en twee slachtpartijen (0-4 en 5-0). Ik verwacht alsnog een dikke winst, maar we zijn oprecht gewaarschuwd. Winnen bij Ajax en verliezen van Go Ahead is echt typisch Feyenoord.
Voorspelling: 4-1

Zondag, 9 apr 2017: Zwolle 14:30 Feyenoord
De statistieken tegen PEC zijn vooral grappig als je het thuis/uit verschil er bij pakt. 2-0, 3-0, 2-0, 3-0, 2-0 en 3-0 winst thuis tegenover uit vier keer verlies op een rij: 3-2, 2-1, 3-0 en 3-1. PEC heeft flink war versterkingen binnen en voetbalf een stuk minder slecht nu. Ik voel mij haast een Hondje nu, maar wéér geen zekerheidje. Hopen op overtuigende winst.
Voorspelling: 2-3

Zondag, 16 apr 2017: Feyenoord 14:30 Utrecht
Utrecht speelde ons oprecht helemaal weg, terwijl we gewoon met Ahmadi en Vilhena stonden. Ook Utrecht is lastig dus. Positief is dat Utrecht, als ze weinig hebben om voor te spelen, liever ons als kampioen ziet dan Ajax. Tegen die tijd zal hun Play-Off ticket wel binnen zijn, dus ik hoop op een walk-over.
Voorspelling: 2-1

Zondag, 23 apr 2017: Vitesse 14:30 Feyenoord
Vitesse speelt kort er na de bekerfinale als het goed is, maar wil vast wel een showtje geven, en eventueel hun play-off ticket veilig stellen. Tegen die tijd weten het wel, maar als Vitesse wel wat heeft om te spelen en wij óók wordt dit weer een loodzware pot. Hopelijk is dat niet het geval.
Voorspelling 1: 0-2
Voorspelling 2: 0-0

Zondag, 7 mei 2017: Excelsior 14:30 Feyenoord
Je mag toch echt hopen dat Excelsior inmiddels dan veilig of definitief niet meer veilig is. Als dat het geval is, denk ik dat Excelsior en Feyenoord rustig 0-2 wordt zonder enige spanning. Anders? Een nog niet veilig gesteld kampioenschap, een tegen degradatie vechtende ploeg, dat is lastig!
Voorspelling: 1-4

Zondag, 14 mei 2017: Feyenoord 14:30 Heracles
In theorie denk ik de makkelijkste overgebleven partij. Geen idee of deze pot dan nog relevant is ook. Heracles zal weinig hebben om voor te spelen. Hopen op een mooi slotakkoord. Denk alleen dat het een vage 2-2 wordt eigenlijk, maar wel een leuke partij.
Voorspelling: 2-2

Zo, mijn voorspellingen :B

[Dit bericht is veranderd door VerdedigerFeyenoord (op 6 februari 2017 01:02:21).]
HR
HR
één ding weet je zeker: er gaan nog ploegen punten verspelen, ook op de meer onverwachte momenten. Het is al zeer opmerkelijk dat de topdrie vanaf de winterstop geen punt meer liet liggen, maar kijk eens hoe moeilijk dat vaak ging.

Ajax kan zommaar wat laten liggen in Kerkrade en Zwolle, en utreg, Feyenoord heeft het ook niet gemakkelijk, PSV wint ternauwernood en in laatste minuten. Dat gaat echt niet goed, en je hoeft heus niet alleen te wachten op de wedstrijden die op papier moeilijk zijn.
HR
HR

FR_1908
Wereldster
GIO, HELD!

Uit: ermate blij met Gio. HELD! Beste trainer OOIT.
Reg.: 18 april 2004

Overigens spelen psv en ajaks ook nog eens tegen elkaar.

Maar ik vraag me toch echt af waarom men psv nog als kanshebber ziet :huh

psv heeft de 'kampioenswedstrijd' al lang geleden verloren, in eigen huis, tegen Feyenoord.
HR
HR

Willie M.
Vedette

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 18 december 2003

Als het gat vijf punten blijft, kunnen we kampioen worden bij Excelsior. De seizoenkaarthouder(s) van Excelsior gaat een bak geld krijgen voor zijn kaart dan, daar kan hij vijf jaar van naar Woudenstein. :D
HR
HR

remco112
Vedette

Reg.: 11 juli 2007

VerdedigerFeyenoord schreef:

Zo, mijn voorspellingen :B
HR
Teveel vrije tijd? ;)
HR
HR

r.H.
Crack

Uit: Barneveld
Reg.: 18 augustus 2003

Verdomd lastig programma hebben we nog. Ik verwacht dat we aan 5 punten niet genoeg hebben, dus de concurenten zullen wat punten moeten laten liggen, maar dat lijkt me wel een zekerheidje. Het wordt spannend. :ja
HR
HR
ADO lastig lees ik...bizar.
wij sterker dan ooit en hun slechter dan ooit....dat zijn gewoon 3 zekere punten.

neuzen, psv, heereveen en vitesse zijn lastige potjes de rest winnen we gewoon mits er geen gekke blessures of schorsingen aankomen.
HR
HR

aliendwurf schreef:

ADO lastig lees ik...bizar.
wij sterker dan ooit en hun slechter dan ooit....dat zijn gewoon 3 zekere punten.

neuzen, psv, heereveen en vitesse zijn lastige potjes de rest winnen we gewoon mits er geen gekke blessures of schorsingen aankomen.
HR
Als Vitesse de bekerfinale haalt gaan ze ook niet meer volle bak tegen ons. Sparta treffen we ook rondom de halve finale. :)

Heerenveen uit, Ajax uit. Deze mag je niet alle twee verliezen. Eerlijk gezegd verwacht ik dat ook niet. Er zit ook nog eens een extra weekje rust in.

En ook al haal je bij deze twee slechts één puntje dan ben je nog steeds zeer kansrijk voor de titel, gezien Ajax ook nog wat hordes krijgt en nog naar PSV moet.

[Dit bericht is veranderd door Thomassio (op 6 februari 2017 11:53:09).]
HR
HR

Thomassio schreef:

(...)

Als Vitesse de bekerfinale haalt gaan ze ook niet meer volle bak tegen ons. Sparta treffen we ook rondom de halve finale. :)

Heerenveen uit, Ajax uit. Deze mag je niet alle twee verliezen. Eerlijk gezegd verwacht ik dat ook niet. Er zit ook nog eens een extra weekje rust in.

En ook al haal je bij deze twee slechts één puntje dan ben je nog steeds zeer kansrijk voor de titel, gezien Ajax ook nog wat hordes krijgt en nog naar PSV moet.
HR
precies zo is t...en voor Sparta geldt t zelfde als voor ADO...kunnen er niks van.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Wedstrijden » Twee finales

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 3,2% dat Excelsior wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!