Feyenoord Netwerk
maandag 15 september 2014 - 11:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Wedstrijden » Voorbeschouwing Willem II Tilburg - Feyenoord: 03 Februari 2013, om 16:30 uur

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 11 »

HR

Feyenoord-1982
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - NN
Droomaankoop: -
Reg.: 20 september 2010

forumillustratie

Alle wedstrijden tegen Willem II

Klik hier om de spoiler te bekijken

[Dit bericht is veranderd door buitenbeen (op 26 januari 2013 23:55:09).]
HR
HR

deKuip
Meervoudig international

Vak: -
Reg.: 18 september 2005

En nog 1! 0-2 winst met slecht voetbal.
HR
HR

Feyenoord-1982
Nationale topspeler

Met bagger voetbal winnen we deze
HR
HR

rushpower
Internationale topspeler

Uit: Den Haag
Reg.: 29 oktober 2008

Ja, maakt niet uit hoe maar winnen moeten we. De titel kunnen we vergeten, maar puntverlies hier en 2013 is wel heel slecht begonnen. Denk zeker niet dat dit een makkie gaat worden.
HR
HR
Ik zie deze wedstrijd juist met meer vertrouwen tegemoet, waarom omdat er aanvallend meer te brengen zal zijn. :pul
HR
HR

titan57nl
Nationale topspeler

Reg.: 11 februari 2011

Elke week zijn er ploegen uit de top 5 die punten verspelen. Met Schaken en Cisse er weer bij en Immers op de bank moeten we nu een goede serie neer gaan zetten, dan stijg je vanzelf.
HR
HR

rushpower
Internationale topspeler

Uit: Den Haag
Reg.: 29 oktober 2008

quote:HR
titan57nl schreef:

Elke week zijn er ploegen uit de top 5 die punten verspelen. Met Schaken en Cisse er weer bij en Immers op de bank moeten we nu een goede serie neer gaan zetten, dan stijg je vanzelf.
HR
Ik ben zeker geen Immers fan, maar wie moet dan op zijn plaats spelen? Ondanks zijn onbehouwen spel heeft hij er wel 10 inliggen (ja 5 uit pingels, ik weet het). Ik zie niet zo snel een speler in onze selectie die dat ook doet. Schaken is niet geheel in vorm, logisch na een blessure. En Cisse wordt regelmatig hier afgebrand. Gaan zij nu ineens voor de punten zorgen? Ik help het je hopen, maar echt vertrouwen heb ik daar niet in. Ik zie meer in Goossens, ondanks zijn blessureleed. Goede speler, goede trap. Hopelijk binnenkort eindelijk eens fit.
HR
HR

Ronald Koeman 04
International

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 23 juli 2011

We moeten heel erg hopen dat Feyenoord Koeman overtuigt dat het zonder Immers beter loopt. Ik hoop dat Koeman kiest voor:

Schaken - Pelle - Boetius
Vilhena -Achahbar - Clasie
Gebruikelijke verdediging en keeper.
HR
HR
Gebruikelijke Achterhoede.

Vormer ---------------Clasie-------------------------Goosens
Schaken----------------Pelle-----------------------Cisse
HR
HR

E.C
Crack

Reg.: 10 november 2005

gevaarlijke wedstrijd na een midweekse zware wedstrijd in eindhoven. je ziet dan altijd heel veel clubs punten verspelen, zelfs vaak grote europese topclubs. dit soort wedstrijdjes zou je eigenlijk thuis moeten spelen na een doordeweekse wedstrijd...
HR
HR

draaideur Gele kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 18 augustus 2011

Jammer dat ie niet een weekje later is, tijdens het carneval daar spelen had me wel wat geleken :B Desondanks 0-3.
HR
HR

barso
Lid 2e elftal

Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Everton Ramos da silva
Reg.: 22 mei 2007

Geen gelul. Winnen!
HR
HR

Patrick017
Crack

Uit: Gorinchem
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 22 februari 2006

Scorendvermogen is een probleem op het moment dus verwacht niet zomaar 3 uitdoelpunten...
HRHR
HR
scorend vermogen is idd een probleem maar Schaken, Cisse en Verhoek kunnen wel scoren de spelers die we da laatste twee wedstrijden toch wel hebben gemist hoor :D
HR
HR

Feyenoord-1982
Nationale topspeler

Patrick017 schreef:

Scorendvermogen is een probleem op het moment dus verwacht niet zomaar 3 uitdoelpunten...
HR
Dat is al paar jaar een probleem binnen de club, toch verwacht ik moeizame overwinning 1-2 voor Feyenoord. Welke wedstrijd heeft Feyenoord moeiteloos gewonnen dit seizoen?? Ik kan me geen een herinneren
HR
HR

vlerkje30
Bankzitter

Uit: kaatsheuvel
Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 11 mei 2011

een 1-4 overwinning meet een puike wedstrijd van tonny
HR
HR

Patrick017
Crack

Uit: Gorinchem
Vak: Stadiontribune - Q
Droomaankoop: Dirk Kuyt
Reg.: 22 februari 2006

Feyenoord-1982 schreef:

(...)

Dat is al paar jaar een probleem binnen de club, toch verwacht ik moeizame overwinning 1-2 voor Feyenoord. Welke wedstrijd heeft Feyenoord moeiteloos gewonnen dit seizoen?? Ik kan me geen een herinneren
HR
Jij slaat door ricting de andere kant heb ik wel gezien met je postings. Willem II en NEC thuis. Roda JC en RKC thuis en AZ uit waren potjes die vrij gemakkelijk gewonnen werden.
HR
HR

Michy
Vedette

Droomaankoop: John Guidetti
Reg.: 9 augustus 2008

Feyenoord-1982 schreef:

(...)

HR
5-1 tegen nec, 5-2 tegen roda.. 3-0 thuis tegen willem 2 :slaap
HR
HR

FRfanatic
Basisspeler

Droomaankoop: Thomas Oar
Reg.: 9 september 2011

dit zijn altijd lastige potjes voor ons. Voordeel is dat Willem II ook wil voetballen en zich niet ingraaft zoals De Graafschap vorig jaar.

Mulder;
Janmaat , De Vrij , Mathijsen , Martins Indi;
Vormer , Vilhena , Clasie;
Schaken , Pelle , Boetius;

[Dit bericht is veranderd door FRfanatic (op 27 januari 2013 22:20:37).]
HR
HR

maiks
Zonnebril
Ballenjongen

Uit: madrid
Reg.: 27 januari 2013

Feyenoord-1982 schreef:

(...)

HR
Guidetti tikte ze toch aardig binnen

ik verwacht de eerste doelpunten in 2013. In Eindhoven wordt het lastig om te scoren maar in Tilburg zie ik er wel 2 in vliegen.

Belangrijk is wel om de nul te houden.
HR
HR

Pepertje
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 12 april 2010

Feyenoord-1982 schreef:

Met bagger voetbal winnen we deze
HR
Voorzie ook een wedstrijd die niet om aan te zien is maar die Feyenoord wel wint door hem 'professioneel' uit te spelen.
HR
HR

E.C
Crack

Reg.: 10 november 2005

FRfanatic schreef:

dit zijn altijd lastige potjes voor ons. Voordeel is dat Willem II ook wil voetballen en zich niet ingraaft zoals De Graafschap vorig jaar.

Mulder;
Janmaat , De Vrij , Mathijsen , Martins Indi;
Vormer , Vilhena , Clasie;
Schaken , Pelle , Boetius;
HR
dit word gewoon een hele lastige wedstrijd, niet omdat wilem 2 nou zo goed ismaar omdat het elftal van feyenoord totaal niet gewend is 3 keer in 1 week te spelen. je zag het gisteren, ze zaten er totaal doorheen na een uurtje voetballen. na de wedstrijd zag je de spelers of dat ze zojuist 3 wedstrijden achter elkaar gespeelt hadden. daarom, met een midweekse wedstrijd in de benen bij psv gaat het zondag niet makkelijk worden. eigenlijk ziej e het overal, clubs die doordeweeks gespeelt hebben verliezen bijna altijd in het weekend punten in de competitie, zeker clubs die het niet gewend zijn en een niet al te beste conditie lijken te hebben...

[Dit bericht is veranderd door E.C (op 28 januari 2013 12:15:40).]
HR
HR

E.C schreef:

(...)

dit word gewoon een hele lastige wedstrijd, niet omdat wilem 2 nou zo goed ismaar omdat het elftal van feyenoord totaal niet gewend is 3 keer in 1 week te spelen. je zag het gisteren, ze zaten er totaal doorheen na een uurtje voetballen. na de wedstrijd zag je de spelers of dat ze zojuist 3 wedstrijden achter elkaar gespeelt hadden. daarom, met een midweekse wedstrijd in de benen bij psv gaat het zondag niet makkelijk worden. eigenlijk ziej e het overal, clubs die doordeweeks gespeelt hebben verliezen bijna altijd in het weekend punten in de competitie, zeker clubs die het niet gewend zijn en een niet al te beste conditie lijken te hebben...
HR
Zonder Immers wordt het inderdaad een erg lastige wedstrijd, E.C, daar moet ik je gelijk in geven. Maar ook met Vormer moeten we dit kunnen winnen, of begin je 'm al te knijpen?
HR
HR

gyan
Vedette

Reg.: 30 oktober 2008

Dit soort wedstrijdjes moet je altijd winnen. Willem 2 is werkelijk dramatisch. Het zou wel weer typisch Feyenoord zijn om het jezelf moeilijk te maken maar eigenlijk moet dit duel na een uur spelen al beslist zijn.
HR
HR

FRfanatic
Basisspeler

Droomaankoop: Thomas Oar
Reg.: 9 september 2011

ff overzichtje kwa gele kaarten

p s v: v Bommel(8*) , Strootman(4*) , (enige 2 spelers met meer dan 2 kaarten)

twente: Rosales(7#) , Brama(4*) , Tadic(4*) , W.Janssen(4*)

ajax: Moisander(5#) , Blind(3) ,v Rijn(3) , S.De Jong(3)

vites: vd Heijden(5) , Wilfried Bony(4*) , van Aanholt(3) , van Ginkel(3) , Kashia(3) , T.Janssen(3)

Fey: Immers(5#) , Janmaat(4*) , Pelle(4*) , Clasie (3)

# geschorst
*op scherp

[Dit bericht is veranderd door FRfanatic (op 28 januari 2013 14:02:15).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Wedstrijden » Voorbeschouwing Willem II Tilburg - Feyenoord: 03 Februari 2013, om 16:30 uur

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Is het een goede beslissing van Van Geel om Vermeer van Ajax te halen?

Ja, goede doelman
Nee, geld moet aan andere positie besteed worden
Nee, nieuwe keeper kan, maar niet Vermeer van Ajax
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 58,5% dat Willem II wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sevilla FC-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!