Feyenoord Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 14:10                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Feyenoord Wedstrijden Forum » Voorbereiding Feyenoord seizoen 2009-2010

HR

Deze topic is open en bestaat uit 32 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 32 »

HR

Voetbalmeister
Bankzitter

Uit: Hippolytushoef-Noord
Reg.: 19 juni 2005

Het seizoen 2008-2009 is definitief ten einde en ik zag nog geen topic staan over de voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen.

Tot nu toe ziet de voorbereiding er zo uit:

21-06-2009 Eerste training
27-06-2009 Sportclub Feyenoord - Feyenoord
30-06-2009 Wit-Rood-Wit - Feyenoord
04-07-2009 Bvv Barendrecht - Feyenoord
08-07-2009 Bsv Limburgia - Feyenoord
11-07-2009 Vvv Venlo - Feyenoord

Ongetwijfeld zullen er nog meer wedstrijden bijkomen maar dit is het voorlopige programma.
HR
HR

Kalouless
Vedette

Uit: Hilversum
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 19 mei 2000

Daar moeten we toch zeker 5 punten uit kunnen halen. De training meegerekend.
HR
HR

In hart en nieren!
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Beverwijk
Vak: -
Reg.: 27 augustus 2006

leuk gebral allemaal, maar als we de begroting niet rondkrijgen dan is er helemaal geen volgend seizoen, zie Fortuna waar Kevin Hofland zich WEL voor inzet...Optieven met die lamlul!
HR
HR

Groninger87
Bankzitter

Reg.: 22 oktober 2006

quote:HR
In hart en nieren! schreef:

leuk gebral allemaal, maar als we de begroting niet rondkrijgen dan is er helemaal geen volgend seizoen, zie Fortuna waar Kevin Hofland zich WEL voor inzet...Optieven met die lamlul!
HR
Pot, ketel, zwart.
HR
HR

tricky-dicky
Vedette

Uit: Deventer
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 2 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 mei 2009 om 20:37:41.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: 09-03-1969, ajax-Feyenoord 1-2  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Voetbalmeister schreef:

Het seizoen 2008-2009 is definitief ten einde en ik zag nog geen topic staan over de voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen.

Ongetwijfeld zullen er nog meer wedstrijden bijkomen maar dit is het voorlopige programma.
HR
Eerste training, ik heb er zin aan. Rijden er extra treinen?
HR
HR

PIAIR-nr9
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 9 januari 2005

tricky-dicky schreef:

(...)

Eerste training, ik heb er zin aan. Rijden er extra treinen?
HR
haha dat is nou echt nog niet bekend hoor. Ik moet er op dit moment nog even niet aan denken aan die eerste training, voel me zo ontzettend ziek na vandaag en dit hele seizoen.
Maar geod, straks bij de eerste training zitten er weer 15.000 man, en laat het Legioen zien, dat ze wel alles voor de club over hebben. Kunnen de spelers dat ook zeggen?
HR
HR

Dr.Jekyll and Mr.Hyde
Vedette

Uit: Krimpen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005

Het nieuwe seizoen!! Ik kan niet wachten!!
HR
HR

JOOST
International

Uit: Stiens einde van de Wereld
Vak: Olympiatribune - C
Reg.: 3 februari 2008

Dr.Jekyll and Mr.Hyde schreef:

Het nieuwe seizoen!! Ik kan niet wachten!!
HR
Had ik met dit seizoen ik dacht yes!!We zijn weer terug. :dood
HR
HR

bierviltje
Vedette

Reg.: 21 februari 2006

In hart en nieren! schreef:

HR
Of je heet Tokkie van je achternaam, of je bent 12 jaar oud, of je bent een undercover PSV-Supporter.........
HR
HR

PIAIR-nr9
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 9 januari 2005

Kunnen we de eerste training niet met een week of 3 uitstellen?
Dan hebben de heren voetballers genoeg tijd om uit te rusten van dit geweldige seizoen, waarin ze zo keihard gestreden hebben voor ONZE club!
HR
HR

helter skelter
Vedette

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 april 2006

PIAIR-nr9 schreef:

Kunnen we de eerste training niet met een week of 3 uitstellen?
Dan hebben de heren voetballers genoeg tijd om uit te rusten van dit geweldige seizoen, waarin ze zo keihard gestreden hebben voor ONZE club!
HR
Tja, waarom niet? Onze jongens kennende denk ik dat ze in de vakantie allemaal keihard voor zichzelf gaan trainen om ergens in augustus topfit op de eerste training te verschijnen.
HR
HR

trith
Basisspeler

Uit: Haarlem
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 11 april 2005

Voetbalmeister schreef:

HR
Twee keer naar Limboland?! Zitten daar veel :feyenoord fans dan?!
HR
HR

vakkie qq
Bankzitter

Uit: bergen op zoom
Reg.: 8 augustus 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 mei 2009 om 14:56:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: tbuys@msn.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

trith schreef:

(...)

HR
Nu valt er zeker wat zieltjes te winnen omdat Fortuna....

:slaap
HRHR
HR

Feyenoord forever19
Veelbelovend talent

Reg.: 12 mei 2005

Barendrecht uit.... altijd lastig! :ja
HR
HR

Rood wit Maastricht
Vaste waarde in elftal

Uit: Maastricht
Reg.: 7 juli 2007

trith schreef:

(...)

HR
Komt door mij, heb ik bedongen toen ik van Rotterdam naar Maastricht verhuisde... :D
HR
HR

jozsef Kiprich.
Vedette

Uit: 070
Reg.: 26 februari 2005

Ik had ze aangepakt in de vakantie lange duurlopen hadden ze kunnen doen..... :D
HR
HR

Thedge
Internationale topspeler

Reg.: 22 augustus 2006

Weet je, ik denk dat de sleutel tot de oplossing mede ligt in het minder veeleisend zijn van ons als supporters. We MOETEN mooeie aankopen doen, we MOETEN meedoen om het kampioenschap en we MOETEN ook nog eens leuk voetbal spelen. Normaal gesproken is dit ook het geval. We zijn gvd niet voor niets de grootste club van Nederland met de meeste supporters.

Echter, op dit moment is de situatie dusdanig (er staat geen goed eorganisatie, miljoenenschuld), dat dit gewoon niet haalbaar is. We moeten als supporers de club de kans geven zich weer op te richten en als dat gerealiseerd is (meerjarenplan)dan kunnen we weer gaan eisen. Ik heb alle vertrouwen in Leo en Mario en dan bedoel ik niet dat we volgend jaar ff kampioen worden of zelfs niet dat we bij de eerste 5 eindigen, maar wel dat ze op langere termijn iets neer kunnen gaan zetten.

Daarnaast, indien mogelijk, verkoop wat dure jongens en misschien zelfs (met tegenzin) wat grote talenten zoals Wijnaldum en zorg dat we mede daardoor weer financieel gezond worden. Geef daarnaast de jeugd de kans, want als je kijkt hoe de Feyenoord jeugd het op dit moment presteert dat is fanastisch.

Het maximale resulaat zo hierdoor weleens kunnen zijn dat het linkerrijtje het hoogst haalbae is het komende seizoen. Maar dat moeten we als supportersdan maar accepteren. Van nul beginnen en uiteindelijk eindigen met een nieuw stadion en een ploeg die zelfs in Europa lekker mee kan komen.
HR
HR

Groninger87
Bankzitter

Thedge schreef:

Weet je, ik denk dat de sleutel tot de oplossing mede ligt in het minder veeleisend zijn van ons als supporters. We MOETEN mooeie aankopen doen, we MOETEN meedoen om het kampioenschap en we MOETEN ook nog eens leuk voetbal spelen. Normaal gesproken is dit ook het geval. We zijn gvd niet voor niets de grootste club van Nederland met de meeste supporters.

Echter, op dit moment is de situatie dusdanig (er staat geen goed eorganisatie, miljoenenschuld), dat dit gewoon niet haalbaar is. We moeten als supporers de club de kans geven zich weer op te richten en als dat gerealiseerd is (meerjarenplan)dan kunnen we weer gaan eisen. Ik heb alle vertrouwen in Leo en Mario en dan bedoel ik niet dat we volgend jaar ff kampioen worden of zelfs niet dat we bij de eerste 5 eindigen, maar wel dat ze op langere termijn iets neer kunnen gaan zetten.

Daarnaast, indien mogelijk, verkoop wat dure jongens en misschien zelfs (met tegenzin) wat grote talenten zoals Wijnaldum en zorg dat we mede daardoor weer financieel gezond worden. Geef daarnaast de jeugd de kans, want als je kijkt hoe de Feyenoord jeugd het op dit moment presteert dat is fanastisch.

Het maximale resulaat zo hierdoor weleens kunnen zijn dat het linkerrijtje het hoogst haalbae is het komende seizoen. Maar dat moeten we als supportersdan maar accepteren. Van nul beginnen en uiteindelijk eindigen met een nieuw stadion en een ploeg die zelfs in Europa lekker mee kan komen.
HR
Helemaal mee eens. Het is niet leuk, maar het moet maar. :pul Tenzij er plotseling wel een zak met geld wordt afgeleverd.
HR
HR

Thedge
Internationale topspeler

Groninger87 schreef:

(...)

Helemaal mee eens. Het is niet leuk, maar het moet maar. :pul Tenzij er plotseling wel een zak met geld wordt afgeleverd.
HR
Perridon WAS zon ZAK met geld hahahahaha.
HR
HR

Groninger87
Bankzitter

Thedge schreef:

(...)

Perridon WAS zon ZAK met geld hahahahaha.
HR
Moet hij wel afgeleverd worden he ;)
HR
HR
Klinkt gek maar ik heb er nou al weer zin in ook al weet ik dat wij geen rol van betekenis zullen gaan spelen.
HR
HR

jozsef Kiprich.
Vedette

Uit: 070
Reg.: 26 februari 2005

Ik kijk nu al uit naar de losse kaartverkoop :D :D :D
HR
HR

Voetbalmeister
Bankzitter

Uit: Hippolytushoef-Noord
Reg.: 19 juni 2005

Sommige wedstrijden zijn al in de verkoop gegaan
HR
HR

Yoessoef
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 november 2005

Thedge schreef:

HR
Een goed verhaal maar om nu al gelijk Wijnaldum te verkopen gaat toch als je eerlijk bent wel een beetje te ver.Je ziet het met Drenthe die (NATUURLIJK)ook door eigen toe doen voor het grote geld verkocht werd.Ga in ieder geval door met de jongens die dit jaar al geroken hebben aan het 1 elftal en zet met die ploeg een mooi jong en dynamisch elftal neer.Waar we de eerste jaren mee vooruit kunnen.Daar geloof ik in en hopelijk meerdere met mij.
HR
HR

Thedge
Internationale topspeler

Yoessoef schreef:

(...)

Een goed verhaal maar om nu al gelijk Wijnaldum te verkopen gaat toch als je eerlijk bent wel een beetje te ver.Je ziet het met Drenthe die (NATUURLIJK)ook door eigen toe doen voor het grote geld verkocht werd.Ga in ieder geval door met de jongens die dit jaar al geroken hebben aan het 1 elftal en zet met die ploeg een mooi jong en dynamisch elftal neer.Waar we de eerste jaren mee vooruit kunnen.Daar geloof ik in en hopelijk meerdere met mij.
HR
Ik verkoop Wijnaldum natuurlijk liever ook niet, maar als er geen andere oplossingen komen zullen we wel moeten!De KNVB zit op onze nek, en sel dat het toch waar is dat de schulden toch nog hoger liggen dan de genoemde 21 miljoen, dan hebben we gewoon helemaal niets te willen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 32 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Feyenoord Wedstrijden Forum » Voorbereiding Feyenoord seizoen 2009-2010

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "2045 UUR FEYENOORD-VITESSEVermoedelijke opstelling Mulder De Vrij Vlaar Bahia Van Bronckhorst El Ahmadi Bruins Fer Wijnaldum Makaay en Biseswar".

HR

Feyenoord Poll

Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?

Ja
alleen met thuisshirt
alleen met uitshirt
nee, ik vind beiden niets

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 46,2% dat Roda JC wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!