Deze topic is open en bestaat uit 32 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 32 »
Voetbalmeister
Bankzitter
Uit: Hippolytushoef-Noord
Reg.: 19 juni 2005
Kalouless
Vedette
Uit: Hilversum
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 19 mei 2000
In hart en nieren!
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Beverwijk
Vak: -
Reg.: 27 augustus 2006
Groninger87
Bankzitter
Reg.: 22 oktober 2006
quote:Pot, ketel, zwart.
In hart en nieren! schreef:
leuk gebral allemaal, maar als we de begroting niet rondkrijgen dan is er helemaal geen volgend seizoen, zie Fortuna waar Kevin Hofland zich WEL voor inzet...Optieven met die lamlul!
tricky-dicky
Vedette
Uit: Deventer
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 2 september 2005
quote:Eerste training, ik heb er zin aan. Rijden er extra treinen?
Voetbalmeister schreef:
Het seizoen 2008-2009 is definitief ten einde en ik zag nog geen topic staan over de voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen.
Tot nu toe ziet de voorbereiding er zo uit:
21-06-2009 Eerste training
27-06-2009 Sportclub Feyenoord - Feyenoord
30-06-2009 Wit-Rood-Wit - Feyenoord
04-07-2009 Bvv Barendrecht - Feyenoord
08-07-2009 Bsv Limburgia - Feyenoord
11-07-2009 Vvv Venlo - Feyenoord
Ongetwijfeld zullen er nog meer wedstrijden bijkomen maar dit is het voorlopige programma.
PIAIR-nr9
Vedette
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 9 januari 2005
quote:haha dat is nou echt nog niet bekend hoor. Ik moet er op dit moment nog even niet aan denken aan die eerste training, voel me zo ontzettend ziek na vandaag en dit hele seizoen.
tricky-dicky schreef:
(...)
Eerste training, ik heb er zin aan. Rijden er extra treinen?
Dr.Jekyll and Mr.Hyde
Vedette
Uit: Krimpen
Vak: Maastribune - V
Reg.: 19 september 2005
JOOST
International
Uit: Stiens einde van de Wereld
Vak: Olympiatribune - C
Reg.: 3 februari 2008
quote:Had ik met dit seizoen ik dacht yes!!We zijn weer terug.
Dr.Jekyll and Mr.Hyde schreef:
Het nieuwe seizoen!! Ik kan niet wachten!!
bierviltje
Vedette
Reg.: 21 februari 2006
quote:Of je heet Tokkie van je achternaam, of je bent 12 jaar oud, of je bent een undercover PSV-Supporter.........
In hart en nieren! schreef:
leuk gebral allemaal, maar als we de begroting niet rondkrijgen dan is er helemaal geen volgend seizoen, zie Fortuna waar Kevin Hofland zich WEL voor inzet...Optieven met die lamlul!
PIAIR-nr9
Vedette
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 9 januari 2005
helter skelter
Vedette
Uit: Rotterdam
Reg.: 20 april 2006
quote:Tja, waarom niet? Onze jongens kennende denk ik dat ze in de vakantie allemaal keihard voor zichzelf gaan trainen om ergens in augustus topfit op de eerste training te verschijnen.
PIAIR-nr9 schreef:
Kunnen we de eerste training niet met een week of 3 uitstellen?
Dan hebben de heren voetballers genoeg tijd om uit te rusten van dit geweldige seizoen, waarin ze zo keihard gestreden hebben voor ONZE club!
trith
Basisspeler
Uit: Haarlem
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 11 april 2005
quote:Twee keer naar Limboland?! Zitten daar veel
Voetbalmeister schreef:
Het seizoen 2008-2009 is definitief ten einde en ik zag nog geen topic staan over de voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen.
Tot nu toe ziet de voorbereiding er zo uit:
21-06-2009 Eerste training
27-06-2009 Sportclub Feyenoord - Feyenoord
30-06-2009 Wit-Rood-Wit - Feyenoord
04-07-2009 Bvv Barendrecht - Feyenoord
08-07-2009 Bsv Limburgia - Feyenoord
11-07-2009 Vvv Venlo - Feyenoord
Ongetwijfeld zullen er nog meer wedstrijden bijkomen maar dit is het voorlopige programma.
vakkie qq
Bankzitter
Uit: bergen op zoom
Reg.: 8 augustus 2003
quote:Nu valt er zeker wat zieltjes te winnen omdat Fortuna....
trith schreef:
(...)
Twee keer naar Limboland?! Zitten daar veelfans dan?!
Feyenoord forever19
Veelbelovend talent
Reg.: 12 mei 2005
Rood wit Maastricht
Vaste waarde in elftal
Uit: Maastricht
Reg.: 7 juli 2007
quote:Komt door mij, heb ik bedongen toen ik van Rotterdam naar Maastricht verhuisde...
trith schreef:
(...)
Twee keer naar Limboland?! Zitten daar veelfans dan?!
jozsef Kiprich.
Vedette
Uit: 070
Reg.: 26 februari 2005
Groninger87
Bankzitter
quote:Helemaal mee eens. Het is niet leuk, maar het moet maar.
Thedge schreef:
Weet je, ik denk dat de sleutel tot de oplossing mede ligt in het minder veeleisend zijn van ons als supporters. We MOETEN mooeie aankopen doen, we MOETEN meedoen om het kampioenschap en we MOETEN ook nog eens leuk voetbal spelen. Normaal gesproken is dit ook het geval. We zijn gvd niet voor niets de grootste club van Nederland met de meeste supporters.
Echter, op dit moment is de situatie dusdanig (er staat geen goed eorganisatie, miljoenenschuld), dat dit gewoon niet haalbaar is. We moeten als supporers de club de kans geven zich weer op te richten en als dat gerealiseerd is (meerjarenplan)dan kunnen we weer gaan eisen. Ik heb alle vertrouwen in Leo en Mario en dan bedoel ik niet dat we volgend jaar ff kampioen worden of zelfs niet dat we bij de eerste 5 eindigen, maar wel dat ze op langere termijn iets neer kunnen gaan zetten.
Daarnaast, indien mogelijk, verkoop wat dure jongens en misschien zelfs (met tegenzin) wat grote talenten zoals Wijnaldum en zorg dat we mede daardoor weer financieel gezond worden. Geef daarnaast de jeugd de kans, want als je kijkt hoe de Feyenoord jeugd het op dit moment presteert dat is fanastisch.
Het maximale resulaat zo hierdoor weleens kunnen zijn dat het linkerrijtje het hoogst haalbae is het komende seizoen. Maar dat moeten we als supportersdan maar accepteren. Van nul beginnen en uiteindelijk eindigen met een nieuw stadion en een ploeg die zelfs in Europa lekker mee kan komen.
quote:Perridon WAS zon ZAK met geld hahahahaha.
Groninger87 schreef:
(...)
Helemaal mee eens. Het is niet leuk, maar het moet maar.Tenzij er plotseling wel een zak met geld wordt afgeleverd.
Groninger87
Bankzitter
quote:Moet hij wel afgeleverd worden he
Thedge schreef:
(...)
Perridon WAS zon ZAK met geld hahahahaha.
Vakkie W
Vedette
Winnaar bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2008/2009
Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 23 mei 2003
jozsef Kiprich.
Vedette
Uit: 070
Reg.: 26 februari 2005
Voetbalmeister
Bankzitter
Uit: Hippolytushoef-Noord
Reg.: 19 juni 2005
Yoessoef
Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 november 2005
quote:Een goed verhaal maar om nu al gelijk Wijnaldum te verkopen gaat toch als je eerlijk bent wel een beetje te ver.Je ziet het met Drenthe die (NATUURLIJK)ook door eigen toe doen voor het grote geld verkocht werd.Ga in ieder geval door met de jongens die dit jaar al geroken hebben aan het 1 elftal en zet met die ploeg een mooi jong en dynamisch elftal neer.Waar we de eerste jaren mee vooruit kunnen.Daar geloof ik in en hopelijk meerdere met mij.
Thedge schreef:
Weet je, ik denk dat de sleutel tot de oplossing mede ligt in het minder veeleisend zijn van ons als supporters. We MOETEN mooeie aankopen doen, we MOETEN meedoen om het kampioenschap en we MOETEN ook nog eens leuk voetbal spelen. Normaal gesproken is dit ook het geval. We zijn gvd niet voor niets de grootste club van Nederland met de meeste supporters.
Echter, op dit moment is de situatie dusdanig (er staat geen goed eorganisatie, miljoenenschuld), dat dit gewoon niet haalbaar is. We moeten als supporers de club de kans geven zich weer op te richten en als dat gerealiseerd is (meerjarenplan)dan kunnen we weer gaan eisen. Ik heb alle vertrouwen in Leo en Mario en dan bedoel ik niet dat we volgend jaar ff kampioen worden of zelfs niet dat we bij de eerste 5 eindigen, maar wel dat ze op langere termijn iets neer kunnen gaan zetten.
Daarnaast, indien mogelijk, verkoop wat dure jongens en misschien zelfs (met tegenzin) wat grote talenten zoals Wijnaldum en zorg dat we mede daardoor weer financieel gezond worden. Geef daarnaast de jeugd de kans, want als je kijkt hoe de Feyenoord jeugd het op dit moment presteert dat is fanastisch.
Het maximale resulaat zo hierdoor weleens kunnen zijn dat het linkerrijtje het hoogst haalbae is het komende seizoen. Maar dat moeten we als supportersdan maar accepteren. Van nul beginnen en uiteindelijk eindigen met een nieuw stadion en een ploeg die zelfs in Europa lekker mee kan komen.
quote:Ik verkoop Wijnaldum natuurlijk liever ook niet, maar als er geen andere oplossingen komen zullen we wel moeten!De KNVB zit op onze nek, en sel dat het toch waar is dat de schulden toch nog hoger liggen dan de genoemde 21 miljoen, dan hebben we gewoon helemaal niets te willen.
Yoessoef schreef:
(...)
Een goed verhaal maar om nu al gelijk Wijnaldum te verkopen gaat toch als je eerlijk bent wel een beetje te ver.Je ziet het met Drenthe die (NATUURLIJK)ook door eigen toe doen voor het grote geld verkocht werd.Ga in ieder geval door met de jongens die dit jaar al geroken hebben aan het 1 elftal en zet met die ploeg een mooi jong en dynamisch elftal neer.Waar we de eerste jaren mee vooruit kunnen.Daar geloof ik in en hopelijk meerdere met mij.
Deze topic is open en bestaat uit 32 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »
Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Feyenoord Wedstrijden Forum » Voorbereiding Feyenoord seizoen 2009-2010

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "2045 UUR FEYENOORD-VITESSEVermoedelijke opstelling Mulder De Vrij Vlaar Bahia Van Bronckhorst El Ahmadi Bruins Fer Wijnaldum Makaay en Biseswar".
Ben je blij met nieuwe thuis- en uitshirt?
Van de Feyenoord-fans denkt 46,2% dat Roda JC wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Vitesse:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!