Feyenoord Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 11:33                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Algemeen » De nieuwe Kuip

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 817 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 817 »

HR

Stelling:

Voorkeur lokatie. Zie http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/759-76.php#post82351
Maas
Varkenoord
3e variant (ook op Varkenoord)
De Kuip moet ons Stadion blijven. Geen nieuwbouw.

HR
HR

silomneedttadteizdnamein
Regelmatige invaller

Uit: rotterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 juli 2003

De Kuip is het hart van Rotterdam en moet daarom ook in het hart van Rotterdam komen. Leuke opties zijn (incl. Ahoy en andere sportaccomodaties) het gehele Katendrechtse schiereiland of (deel van) Noordereiland waarbij evt. woningbouw gewoon afgebroken moet worden (mooie uitzichten en een Feyenoordeiland of sporteiland:cool)
Waar denken jullie aan?

Edit Fisherman: poll toegevoegd

[Dit bericht is veranderd door Fisherman (op 2 september 2008 18:32:17).]

Geen stellingname
HR
HR

JRC_hilversum
Icoon
Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 20 november 2000

Ik wil helemaal niet dat de Kuip samen gaat met Ahoy :kwaad
Straks krijgen we net zo'n spacey geval als dat ze in am*dam hebben. Ik wil gewoon onze vertrouwde kuip houden. Met de sfeer, het gevoel wat ik er nu van krijg. Van de Kuip blijven ze maar mooi af. Staat er nog prima bij.
Moeten ze echt een nieuwe plaats hebben, dan maar over een aantal jaar wanneer ik in rotterdam woon, en me achtertuin groot genoeg is :ja

JRC

Geen stellingname
HR
HR

silomneedttadteizdnamein
Regelmatige invaller

Maar een Kuip met bv. 3 ringen en dan stijl omhoog tegen het veld aan voor zo'n 75.000 toeschouwers op een (schier)eiland, waarbij dan alles daarom heen met Feyenoord te maken heeft, zoals trainingsvelden (met tribune rond gehele veld!), een (Feyenoord)tennisstadion voor 20.000 mensen waar een jaarlijks ATP toernooi gehouden wordt en de Daviscupwedstrijden van Nederland (Krajicek en Sluiter doen de organisatie en promotie :) ), zodat er mooi kruisbestuiving kan plaatsvinden en Feyenoord (en Rotterdam) meer uitstraling internationaal krijgt met alle voordelen daarbij etc.

Moet een fantastisch uitzicht zijn vanuit de lucht!

Geen stellingname
HR
HR

JRC_hilversum
Icoon

Maar grote kans dat de sfeer daardoor nog meer afneemt :nee
Gewoon een simpel prachtig ovaal voetbalstadion. Waar zie je dat tegenwoordig nog. Ik kan maar 1 voorbeeld bedenken :denk

JRC

Geen stellingname
HR
HR

Allesandro1974
Nationale topspeler

Uit: Soesterberg
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 16 juli 2003

quote:HR
silomneedttadteizdnamein schreef:

Maar een Kuip met bv. 3 ringen en dan stijl omhoog tegen het veld aan voor zo'n 75.000 toeschouwers op een (schier)eiland, waarbij dan alles daarom heen met Feyenoord te maken heeft, zoals trainingsvelden (met tribune rond gehele veld!), een (Feyenoord)tennisstadion voor 20.000 mensen waar een jaarlijks ATP toernooi gehouden wordt en de Daviscupwedstrijden van Nederland (Krajicek en Sluiter doen de organisatie en promotie :) ), zodat er mooi kruisbestuiving kan plaatsvinden en Feyenoord (en Rotterdam) meer uitstraling internationaal krijgt met alle voordelen daarbij etc.

Moet een fantastisch uitzicht zijn vanuit de lucht!HR
klinkt errug goed maar een beetje onrealistisch :huh bovendien wil ik helemaal geen nieuwe kuip zijn ze gek geworden ofzo de kuip is uniek!!!! ik hoeg geen nieuw stadion de kuip en feyenoord horen bij elkaar :feyenoord

Geen stellingname
HR
HR
Ik blijf ook het liefst tot aan mijn dood in mijn vertrouwde Kuip genieten van, dan wel ergeren aan, mijn Feyenoord.

Maar je moet ook reeel zijn, en inzien dat een stadion uit de jaren '30 ook niet het eeuwige leven heeft, en dat zeker ook gezien de veiligheid er toch met een 10 tot 20 tal jaren iets hiervoor bedacht zal moeten worden.

Een gedrocht als de arena is in ieder geval een goed voorbeeld hoe een VOETBAL station niet gebouwd moet worden.
Ik ben in veel stadions geweest, en het mooist is het toch dat je je auto ergens neer kunt pleuren en dan lekker door een woonwijk naar het stadion slentert, onderweg lekker een kroeg in duikt, en na afloop ook weer.
Ergens helemaal achteraf op een industrieterrein vind ik persoonlijk helemaal niks, maar gezien ruimtelijk ordening planning en dergelijk zal dit wel gaan gebeuren ben ik bang.

Kunnen ze het Kuip model niet gewoon in mind houden bij het ontwerp van het nieuwe stadion, gewoon een moderne uitvoering van De Kuip, die toch synoniem is aan mijn Feyenoord!

Geen stellingname
HR
HR

JRC_hilversum
Icoon

Nou, ik ben bang wanneer ik hoor dat ze samen met de Ahoy willen gaan dat we dan ook zo'n spacey geval gaan krijgen. Nou, daar wordt ik persoonlijk niet blij van. Tuurlijk wordt de Kuip ook een dagje ouder, maar wat zal et probleem worden? Ik bedoel het voldoet aan ALLE Uefa regelementen. Het heeft een fantastische sfeer, het is het mooiste stadion (iig) van nederland. Wat willen ze nog meer :denk Ze moeten gewoon zoals CC al zegt een model maken dat spiegelt aan de kuip. En dan zonder dat rare Ahoy en zo'n deksel.

JRC

Geen stellingname
HR
HR
Ik snap ook niet dat ze een monument als De Kuip in de toekomst willen afbreken voor een nieuw stadion. Gewoon blijven verbouwen en renoveren.

Geen stellingname
HR
HR

silomneedttadteizdnamein
Regelmatige invaller

cruzcontrol schreef:

Een gedrocht als de arena is in ieder geval een goed voorbeeld hoe een VOETBAL station niet gebouwd moet worden.
Ik ben in veel stadions geweest, en het mooist is het toch dat je je auto ergens neer kunt pleuren en dan lekker door een woonwijk naar het stadion slentert, onderweg lekker een kroeg in duikt, en na afloop ook weer.
Ergens helemaal achteraf op een industrieterrein vind ik persoonlijk helemaal niks, maar gezien ruimtelijk ordening planning en dergelijk zal dit wel gaan gebeuren ben ik bang.

Kunnen ze het Kuip model niet gewoon in mind houden bij het ontwerp van het nieuwe stadion, gewoon een moderne uitvoering van De Kuip, die toch synoniem is aan mijn Feyenoord!HR
Dat bedoel ik ook, gewoon Kuipmodel met ring erbij en zonder dak natuurlijk (met huidige technieken te doen) en in centrum van Rotterdam zodat je wandelend overal naartoe kunt gaan en de Kuip ook deel uitmaakt vd stad (daarom ook apart eiland of schiereiland), maar daarbij ook groot tennisstadion etc. en evt. ook cafe's en eetgelegenheden op zo'n (schier)eiland, dus Katendrecht of Noordeeiland! OOk mooi zou dan zijn dat mensen/toeschouwers met een boot kunnen aanmeren en al wandelend de Kuip/tennisstadion (a la USopen stadion in NY) kunnen bereiken, ook cruiseschepen! :cool

Geen stellingname
HR
HR
Klinkt allemaal wel mooi, maar is dit realistisch / realiseerbaar ??

Geen stellingname
HR
HR

Pebbs
Crack

Uit: Boefjesstad
Reg.: 18 juli 2002

Gewoon de oude kuip laten staan voorlopig!! probeer maar es zo een sfeer na te maken als in dit stadion. Dat lukt je gewoon niet!!! En om er een heel sportcomplex van te maken en samen met ahoy te gaan ben ik het al helemaal niet mee eens. Een voetbalstadion is alleen een voetbalstadion en niet meer. Anders zul je zien dat we net zo een gedrocht krijgen als de arena. Nee hoor laat dit stadion maar mooi staan totdat hij echt niet meer mee kan. Dan misschien iets minder supporters erin maar wel mooiste stadion van nedeland met een onbeschrijvbare sfeer!!!

oh en voor een nieuwe plek? zet maar in de weilanden achter mijn wijk neer. Ruimte zat en kun je mooi door een woonwijk erkomen, mijn woonwijk dus ;)

[Dit bericht is veranderd door Pebbs (op 13 augustus 2003 13:57:05).]

Geen stellingname
HR
HR

JRC_hilversum
Icoon

Das wel ok ja...dan kunnen we mooi voor en na de wedstrijd bij jou terecht voor een drankie en een happie...En maken we er een gezellig feest van met zijn 50.000en :D Bovendien kun jij ons dan mischien gelijk leren hoe je nou het beste zo'n bowlingbal kan laten rollen ;)

(PebbsDollenSmiley)

Pebbs schreef:

Gewoon de oude kuip laten staan voorlopig!! probeer maar es zo een sfeer na te maken als in dit stadion. Dat lukt je gewoon niet!!! En om er een heel sportcomplex van te maken en samen met ahoy te gaan ben ik het al helemaal niet mee eens. Een voetbalstadion is alleen een voetbalstadion en niet meer. Anders zul je zien dat we net zo een gedrocht krijgen als de arena. Nee hoor laat dit stadion maar mooi staan totdat hij echt niet meer mee kan. Dan misschien iets minder supporters erin maar wel mooiste stadion van nedeland met een onbeschrijvbare sfeer!!!

oh en voor een nieuwe plek? zet maar in de weilanden achter mijn wijk neer. Ruimte zat en kun je mooi door een woonwijk erkomen, mijn woonwijk dus ;)HR

Geen stellingname
HR
HR

Pierke Rode kaart: waarschuwing
Vaste waarde in elftal

Uit: zeist
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 3 januari 2003

JRC_hilversum schreef:

Das wel ok ja...dan kunnen we mooi voor en na de wedstrijd bij jou terecht voor een drankie en een happie...En maken we er een gezellig feest van met zijn 50.000en :D Bovendien kun jij ons dan mischien gelijk leren hoe je nou het beste zo'n bowlingbal kan laten rollen ;)

(PebbsDollenSmiley)

(...)HR
in jou geval ook tijdens de wedstrijd want zonder seizoenskaart kun je t wel vergeten :B

Geen stellingname
HRHR
HR

ProFeyenoord Rode kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Reg.: 3 december 2002

Wees niet bang, Feyenoordmensen. We moeten ze laten weten dat de Kuip er ongeveer hetzelfde uit moet gaan zien, maar dan groter en mooier. Het moet een supermooie stalenconstructie worden net als de oude Kuip. Minimaal 70.000 zitplaatsen, anders ben ik teleurgesteld. We moeten groot denken in Rotterdam. Zo'n enge betonblokzaal als de Arena willen we niet hebben.

Op De Waalhaven zijn er veel mogelijkheden, het wordt een perfect gebied. Eigenlijk is de huidige locatie iets dichterbij het centrum, maar er is te weinig ruimte voor een echte kolos. Ahoy mag er naast komen en die zal veel beter zijn dan wat er in Amsterdam komt. Wat zal heel Nederland jaloers op ons zijn. Feyenoord heeft de grootste, mooiste en machtigste accomodaties van heel Nederland.

Niemand kan aan ons tippen. :)

:feyenoord :feyenoord :feyenoord

Geen stellingname
HR
HR

Pebbs
Crack

Uit: Boefjesstad
Reg.: 18 juli 2002

JRC_hilversum schreef:

(PebbsDollenSmiley)

HR
afgesproken ;)

Geen stellingname
HR
HR

De Kennert
Icoon

Uit: Zuid Holland
Droomaankoop: Andre Ooijer
Reg.: 19 mei 2003

Toch wel toeval..afgelopen week had ik het in een van de andere topics over het feit dat de Kuip het eeuwige leven niet heeft. Dat ook de Kuip vervangen zal worden door wellicht......een mooi stadion waar OOK gevoetbald kan worden.

Geen stellingname
HR
HR

Feyenoord Veluwe
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 oktober 2001

Dat de Kuip niet het eeuwige leven had was al een tijdje bekend natuurlijk.

Ik hoop dat ze een eventuuel nieuw stadion wel voor de voetballiefhebbers bouwen. Net zoals de Kuip nu. Dat de Arena een betonnen wangedrocht is weet iedereen maar toch zijn er meerdere stadions gebouwd n.a.v. dat model o.a.
Auf Schalke. Als je het onderstaande stuk leest valt me op de de multifunctionele termen en gebruiksmogelijkheden je om de oren vliegen. Tevens zijn de heren wezen kijken naar stadions in Amerika. Kortom dat belooft allemaal niet veel goeds. Ze kunnen beter gaan kijken in Engeland maar alleen een voetbalstadion bouwen is waarschijnlijk niet genoeg om dollartekens van in de ogen te krijgen. Ik houd mijn hart vast.

Voor de mensen die het stuk uit het AD nog niet hadden gelezen:

Studie naar nieuwe Kuip in Waalhaven
Door Paul van den Bosch

Feyenoord nooit meer thuis in de eigen Kuip? Dat lijkt een utopie, maar is minder onwaarschijnlijk dan het lijkt. De gemeente Rotterdam onderzoekt de mogelijkheid om op termijn een stadion voor Feyenoord, met daarnaast een nieuw Sportpaleis Ahoy', te laten verrijzen in de Waalhaven.

Daar liggen nu nog industrieterreinen, maar die worden de komende decennia omgevormd tot woon-werkgebieden. Feyenoord en Ahoy' zijn nadrukkelijk betrokken bij de ontwikkeling van de plannen.

Een Rotterdamse delegatie, met daarin Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik, maakte twee maanden geleden een orinterende reis langs sportstadions in Amerikaanse steden als Boston en Chicago. Wethouder Wim van Sluis, Ahoy'-directeur Jos van der Vegt en directeur Willem Scholten van het havenbedrijf waren daarbij aanwezig. De laatste is tevens bestuurslid bij Feyenoord. Van de directie van de Kuip, dat het stadion jaarlijks voor zo'n 3 miljoen verhuurt aan de club, was opvallend genoeg niemand uitgenodigd.

,,Het is echt niet zo dat Feyenoord volgend jaar al op n van die haventerreinen gaat voetballen'', zo bevestigt manager Jan D. Swart namens de club. ,,We praten dan over vele jaren, misschien wel tientallen. Maar in Rotterdam-Zuid komen steeds meer havens leeg te staan en zowel de Kuip als Sportpaleis Ahoy' heeft niet het eeuwige leven. Er wordt gekeken of die twee zaken met elkaar zijn te combineren. Maar zo wordt er over heel veel verschillende plannen voor dat gebied nagedacht.''

De Waal- en Eemhaven moeten het voorbeeld volgen van de Kop van Zuid, het industrile gebied aan de Maas waar in de jaren 90 een nieuwe woonwijk werd gebouwd. Daarvoor werd de ontwikkelingsmaatschappij Stadshavens opgericht, een samenwerking van gemeentelijke diensten waaronder het havenbedrijf.

In de nieuwe woon- en werkgebieden zouden publiekstrekkers moeten verschijnen, zoals ook gebeurde met het nieuwe Luxor-theater op de Kop van Zuid. Daarbij is in ambtelijke kringen gesproken over een nieuwe plek voor het Erasmus Medisch Centrum en de universiteit, maar ook over een groot sportcomplex met een voetbalstadion voor Feyenoord, gekoppeld aan Ahoy'. Op de achtergrond speelt een afstudeerscriptie van twee studenten mee over de mogelijkheden om in het havengebied grote evenementen als bijvoorbeeld de Olympische Spelen te houden.

De nieuwe bestemming van de havengebieden loopt parallel aan de afschrijving van het huidige Feyenoord-stadion. Bij de grootscheepse renovatie van de Kuip, negen jaar geleden, werd er rekening mee gehouden dat het stadion in deze vorm nog 20 25 jaar kon bestaan. Daarna is het sterk verouderd. Het is bovendien de vraag of de accommodatie uit 1937 ng eens verbouwd kan worden.

Voorlopig blijft Feyenoord echter op vertrouwde grond. Binnenkort wordt het huurcontract verlengd, met een opzegtermijn van enkele jaren.

Geen stellingname
HR
HR

F-Fan Santiago
Icoon

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 december 2002

Het is weldegelijk realistisch, alleen was het handiger geweest als de topicstarter ook een bronvermelding gaf.
Dit komt namelijk uit een stukje uit het AD.
Je strijkt wel mooi met de eer, alsof het je eigen idee is.
Maar goed, een eiland zit er niet in, dat zeker niet, maar de waalhaven zal een goed optie zijn.
Ik persoonlijk vind het onzin om de kuip ergens anders te zetten. Straks gaat het rood en wit ook nog weg, nee, laat het zo maar blijven! De kuip is zoals hij is, ligt naast de maas, op een goede locatie, dus waarom veranderen?

Keuze stelling: De Kuip moet ons Stadion blijven. Geen nieuwbouw.
HR
HR

psvfan_ontour
Ballenjongen

Uit: EINDHOVEN
Reg.: 11 augustus 2003

Lijkt me echt oliedom om de Kuip te willen verplaatsen naar een ander deel van de stad en al helemaal niet naar een plek die nog geheel herontwikkeld dient te worden. Krijg je net zo'n miskleun als in 020-Zuid-Oost. Verplaatsen en sfeer meeverhuizen is makkelijker gezegd dan gedaan.

Bovendien heb je nu goed gras in de Kuip liggen en dadelijk in een stadion met 3 lagen kunstgras.

Kijk het Philips Stadion heeft gewoon altijd op een fantastische plek gelegen en daar moet hij ook blijven. Met de huidige stand van zaken der techniek moet je een stadion toch wel aan kunnen passen.

Geen stellingname
HR
HR

Feyenoord Veluwe
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 oktober 2001

F-Fan Santiago schreef:

Het is weldegelijk realistisch, alleen was het handiger geweest als de topicstarter ook een bronvermelding gaf.
Dit komt namelijk uit een stukje uit het AD.
Je strijkt wel mooi met de eer, alsof het je eigen idee is.
HR
:offtopic You talkin' to me? I said are u talkin to me?! forumillustratie

Geen stellingname
HR
HR

F-Fan Santiago
Icoon

Neenee, het was een reactie op de 2de post van Hahito. Ik typte de post een paar uur geleden, maar vergeten op verzenden te drukken, en dat deed ik dus nu pas, zonder te kijken :ja

HR
HR

gonzalez
Regelmatige invaller

Reg.: 26 september 2001

Het duurt nog tientallen JAREN voordat er een nieuw stadion komt, beetje vroeg geopend dus deze topic :tong

Geen stellingname
HR
HR

L.Pincoffs
Legende

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002

Ik vraag me af, van wie de grond is, waar de Kuip op staat. M.a.w. zal Feyenoord tegen die tijd een keuze hebben of verplicht worden te verhuizen. Daarmee zal ook samenhangen of de oude lokatie wordt omgebouwd of dat er een ander plekje moet worden gevonden. En er gaat nog iets anders meespelen. Tegen die tijd zal meer dan de helft van de Rotterdamse bevolking buitenlander zijn of buitenlandse wortels hebben. De Feyenoordaanhang zal er veel minder onder te vinden zijn. De Rotterdamse gemeenteraad, voor zover die dan een juiste afspiegeling zal zijn van de bevolkingssamenstelling, zal minder waarde hechten aan historie en lokatie. Het zou dan best kunnen, dat de Nieuwe Kuip samen met het Mariem Museum, Path, Ahoy en Heineken Music Hall II in 1 complex terecht komt op Maasvlakte 3.

Geen stellingname
HR
HR

F-Fan Santiago
Icoon

L.Pincoffs schreef:

Ik vraag me af, van wie de grond is, waar de Kuip op staat. HR
Ik dacht dat het van de gemeente was, feyenoord huurt de kuip in ieder geval nog altijd.

HR
HR

van persieohoo
Crack

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 1 maart 2003

misschien moeten er alleen wat nieuwe modernere badkuipen voor de spelers komen alleen dan mogen ze eerst ff presteren

Geen stellingname
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 817 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Algemeen » De nieuwe Kuip

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Wie moet er linksbuiten staan?

Boetius
Manu
Een ander
Geen mening

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 16,9% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van SC Cambuur Leeuwarden-Feyenoord:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!