Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Algemeen Feyenoord Forum
De nieuwe Kuip
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 72 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 72 »

Poster
Topic: De nieuwe Kuip 
silomneedttadteizdnamein
Regelmatige invaller

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 29 juli 2003
Gepost op 13 augustus 2003 om 12:10:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De Kuip is het hart van Rotterdam en moet daarom ook in het hart van Rotterdam komen. Leuke opties zijn (incl. Ahoy en andere sportaccomodaties) het gehele Katendrechtse schiereiland of (deel van) Noordereiland waarbij evt. woningbouw gewoon afgebroken moet worden (mooie uitzichten en een Feyenoordeiland of sporteiland)
Waar denken jullie aan?

[Dit bericht is veranderd door Ramon (op 24 januari 2006 18:16:00).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
JRC_hilversum
Vedette
Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 20 november 2000
Gepost op 13 augustus 2003 om 12:42:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wil helemaal niet dat de Kuip samen gaat met Ahoy
Straks krijgen we net zo'n spacey geval als dat ze in am*dam hebben. Ik wil gewoon onze vertrouwde kuip houden. Met de sfeer, het gevoel wat ik er nu van krijg. Van de Kuip blijven ze maar mooi af. Staat er nog prima bij.
Moeten ze echt een nieuwe plaats hebben, dan maar over een aantal jaar wanneer ik in rotterdam woon, en me achtertuin groot genoeg is

JRC©
 Help mods!
Pool: 982e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.485,9VoVo: 1146e / 895e / 1909eOpstelling: incompleet
silomneedttadteizdnamein
Regelmatige invaller

Gepost op 13 augustus 2003 om 12:53:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar een Kuip met bv. 3 ringen en dan stijl omhoog tegen het veld aan voor zo'n 75.000 toeschouwers op een (schier)eiland, waarbij dan alles daarom heen met Feyenoord te maken heeft, zoals trainingsvelden (met tribune rond gehele veld!), een (Feyenoord)tennisstadion voor 20.000 mensen waar een jaarlijks ATP toernooi gehouden wordt en de Daviscupwedstrijden van Nederland (Krajicek en Sluiter doen de organisatie en promotie ), zodat er mooi kruisbestuiving kan plaatsvinden en Feyenoord (en Rotterdam) meer uitstraling internationaal krijgt met alle voordelen daarbij etc.

Moet een fantastisch uitzicht zijn vanuit de lucht!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
JRC_hilversum
Vedette

Gepost op 13 augustus 2003 om 13:02:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar grote kans dat de sfeer daardoor nog meer afneemt
Gewoon een simpel prachtig ovaal voetbalstadion. Waar zie je dat tegenwoordig nog. Ik kan maar 1 voorbeeld bedenken

JRC©
 Help mods!
Pool: 982e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.485,9VoVo: 1146e / 895e / 1909eOpstelling: incompleet
Allesandro1974
Nationale topspeler

Uit: Soesterberg
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 16 juli 2003
Gepost op 13 augustus 2003 om 13:02:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
silomneedttadteizdnamein schreef:

Maar een Kuip met bv. 3 ringen en dan stijl omhoog tegen het veld aan voor zo'n 75.000 toeschouwers op een (schier)eiland, waarbij dan alles daarom heen met Feyenoord te maken heeft, zoals trainingsvelden (met tribune rond gehele veld!), een (Feyenoord)tennisstadion voor 20.000 mensen waar een jaarlijks ATP toernooi gehouden wordt en de Daviscupwedstrijden van Nederland (Krajicek en Sluiter doen de organisatie en promotie ), zodat er mooi kruisbestuiving kan plaatsvinden en Feyenoord (en Rotterdam) meer uitstraling internationaal krijgt met alle voordelen daarbij etc.

Moet een fantastisch uitzicht zijn vanuit de lucht!
klinkt errug goed maar een beetje onrealistisch bovendien wil ik helemaal geen nieuwe kuip zijn ze gek geworden ofzo de kuip is uniek!!!! ik hoeg geen nieuw stadion de kuip en feyenoord horen bij elkaar
 Help mods!
cruzcontrol
Vedette
Winnaar Feyenoord Quiz 2005/2006

Vak: Maastribune - V
Reg.: 24 maart 2000
Gepost op 13 augustus 2003 om 13:08:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik blijf ook het liefst tot aan mijn dood in mijn vertrouwde Kuip genieten van, dan wel ergeren aan, mijn Feyenoord.

Maar je moet ook reeel zijn, en inzien dat een stadion uit de jaren '30 ook niet het eeuwige leven heeft, en dat zeker ook gezien de veiligheid er toch met een 10 tot 20 tal jaren iets hiervoor bedacht zal moeten worden.

Een gedrocht als de arena is in ieder geval een goed voorbeeld hoe een VOETBAL station niet gebouwd moet worden.
Ik ben in veel stadions geweest, en het mooist is het toch dat je je auto ergens neer kunt pleuren en dan lekker door een woonwijk naar het stadion slentert, onderweg lekker een kroeg in duikt, en na afloop ook weer.
Ergens helemaal achteraf op een industrieterrein vind ik persoonlijk helemaal niks, maar gezien ruimtelijk ordening planning en dergelijk zal dit wel gaan gebeuren ben ik bang.

Kunnen ze het Kuip model niet gewoon in mind houden bij het ontwerp van het nieuwe stadion, gewoon een moderne uitvoering van De Kuip, die toch synoniem is aan mijn Feyenoord!
 Help mods!
Pool: 1970e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1211e / 768e / 1246eOpstelling: incompleet
JRC_hilversum
Vedette

Gepost op 13 augustus 2003 om 13:13:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou, ik ben bang wanneer ik hoor dat ze samen met de Ahoy willen gaan dat we dan ook zo'n spacey geval gaan krijgen. Nou, daar wordt ik persoonlijk niet blij van. Tuurlijk wordt de Kuip ook een dagje ouder, maar wat zal et probleem worden? Ik bedoel het voldoet aan ALLE Uefa regelementen. Het heeft een fantastische sfeer, het is het mooiste stadion (iig) van nederland. Wat willen ze nog meer Ze moeten gewoon zoals CC al zegt een model maken dat spiegelt aan de kuip. En dan zonder dat rare Ahoy en zo'n deksel.

JRC©
 Help mods!
HaHiTo
Vedette
Winnaar Feyenoord Pool 2005/2006

Uit: Maldegem-Kleit (België)
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2002
Gepost op 13 augustus 2003 om 13:14:16.       MSN: n.v.t.      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap ook niet dat ze een monument als De Kuip in de toekomst willen afbreken voor een nieuw stadion. Gewoon blijven verbouwen en renoveren.
 Help mods!
Pool: 294e, Feyenoord-Sparta 4-0 (2-0)MotM NEC-Feyenoord: De GuzmanBattle-rating: 1.494,7VoVo: -Opstelling: incompleet
silomneedttadteizdnamein
Regelmatige invaller

Gepost op 13 augustus 2003 om 13:26:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
cruzcontrol schreef:

Een gedrocht als de arena is in ieder geval een goed voorbeeld hoe een VOETBAL station niet gebouwd moet worden.
Ik ben in veel stadions geweest, en het mooist is het toch dat je je auto ergens neer kunt pleuren en dan lekker door een woonwijk naar het stadion slentert, onderweg lekker een kroeg in duikt, en na afloop ook weer.
Ergens helemaal achteraf op een industrieterrein vind ik persoonlijk helemaal niks, maar gezien ruimtelijk ordening planning en dergelijk zal dit wel gaan gebeuren ben ik bang.

Kunnen ze het Kuip model niet gewoon in mind houden bij het ontwerp van het nieuwe stadion, gewoon een moderne uitvoering van De Kuip, die toch synoniem is aan mijn Feyenoord!
Dat bedoel ik ook, gewoon Kuipmodel met ring erbij en zonder dak natuurlijk (met huidige technieken te doen) en in centrum van Rotterdam zodat je wandelend overal naartoe kunt gaan en de Kuip ook deel uitmaakt vd stad (daarom ook apart eiland of schiereiland), maar daarbij ook groot tennisstadion etc. en evt. ook cafe's en eetgelegenheden op zo'n (schier)eiland, dus Katendrecht of Noordeeiland! OOk mooi zou dan zijn dat mensen/toeschouwers met een boot kunnen aanmeren en al wandelend de Kuip/tennisstadion (a la USopen stadion in NY) kunnen bereiken, ook cruiseschepen!
 Help mods!
HaHiTo
Vedette
Winnaar Feyenoord Pool 2005/2006

Uit: Maldegem-Kleit (België)
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 juni 2002
Gepost op 13 augustus 2003 om 13:27:49.       MSN: n.v.t.      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klinkt allemaal wel mooi, maar is dit realistisch / realiseerbaar ??
 Help mods!
Pool: 294e, Feyenoord-Sparta 4-0 (2-0)MotM NEC-Feyenoord: De GuzmanBattle-rating: 1.494,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Pebbs
Vedette

Uit: Boefjesstad
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 13 augustus 2003 om 13:56:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon de oude kuip laten staan voorlopig!! probeer maar es zo een sfeer na te maken als in dit stadion. Dat lukt je gewoon niet!!! En om er een heel sportcomplex van te maken en samen met ahoy te gaan ben ik het al helemaal niet mee eens. Een voetbalstadion is alleen een voetbalstadion en niet meer. Anders zul je zien dat we net zo een gedrocht krijgen als de arena. Nee hoor laat dit stadion maar mooi staan totdat hij echt niet meer mee kan. Dan misschien iets minder supporters erin maar wel mooiste stadion van nedeland met een onbeschrijvbare sfeer!!!

oh en voor een nieuwe plek? zet maar in de weilanden achter mijn wijk neer. Ruimte zat en kun je mooi door een woonwijk erkomen, mijn woonwijk dus

[Dit bericht is veranderd door Pebbs (op 13 augustus 2003 13:57:05).]
 Help mods!
Pool: 2030e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
JRC_hilversum
Vedette

Gepost op 13 augustus 2003 om 14:09:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Das wel oké ja...dan kunnen we mooi voor en na de wedstrijd bij jou terecht voor een drankie en een happie...En maken we er een gezellig feest van met zijn 50.000en Bovendien kun jij ons dan mischien gelijk leren hoe je nou het beste zo'n bowlingbal kan laten rollen

(PebbsDollenSmiley)

quote:
Pebbs schreef:

Gewoon de oude kuip laten staan voorlopig!! probeer maar es zo een sfeer na te maken als in dit stadion. Dat lukt je gewoon niet!!! En om er een heel sportcomplex van te maken en samen met ahoy te gaan ben ik het al helemaal niet mee eens. Een voetbalstadion is alleen een voetbalstadion en niet meer. Anders zul je zien dat we net zo een gedrocht krijgen als de arena. Nee hoor laat dit stadion maar mooi staan totdat hij echt niet meer mee kan. Dan misschien iets minder supporters erin maar wel mooiste stadion van nedeland met een onbeschrijvbare sfeer!!!

oh en voor een nieuwe plek? zet maar in de weilanden achter mijn wijk neer. Ruimte zat en kun je mooi door een woonwijk erkomen, mijn woonwijk dus

Help mods!
Pierke Rode kaart: waarschuwing
Vaste waarde in elftal

Uit: zeist
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 3 januari 2003
Gepost op 13 augustus 2003 om 14:12:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JRC_hilversum schreef:

Das wel oké ja...dan kunnen we mooi voor en na de wedstrijd bij jou terecht voor een drankie en een happie...En maken we er een gezellig feest van met zijn 50.000en Bovendien kun jij ons dan mischien gelijk leren hoe je nou het beste zo'n bowlingbal kan laten rollen

(PebbsDollenSmiley)

(...)
in jou geval ook tijdens de wedstrijd want zonder seizoenskaart kun je t wel vergeten
 Help mods!
ProFeyenoord Rode kaart: waarschuwing
Regelmatige invaller

Reg.: 3 december 2002
Gepost op 13 augustus 2003 om 14:46:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wees niet bang, Feyenoordmensen. We moeten ze laten weten dat de Kuip er ongeveer hetzelfde uit moet gaan zien, maar dan groter en mooier. Het moet een supermooie stalenconstructie worden net als de oude Kuip. Minimaal 70.000 zitplaatsen, anders ben ik teleurgesteld. We moeten groot denken in Rotterdam. Zo'n enge betonblokzaal als de Arena willen we niet hebben.

Op De Waalhaven zijn er veel mogelijkheden, het wordt een perfect gebied. Eigenlijk is de huidige locatie iets dichterbij het centrum, maar er is te weinig ruimte voor een echte kolos. Ahoy mag er naast komen en die zal veel beter zijn dan wat er in Amsterdam komt. Wat zal heel Nederland jaloers op ons zijn. Feyenoord heeft de grootste, mooiste en machtigste accomodaties van heel Nederland.

Niemand kan aan ons tippen.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Pebbs
Vedette

Uit: Boefjesstad
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 13 augustus 2003 om 14:58:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JRC_hilversum schreef:

(PebbsDollenSmiley)

afgesproken
 Help mods!
Pool: 2030e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.455,5VoVo: -Opstelling: incompleet
De Kennert
Vedette

Uit: Zuid Holland
Reg.: 19 mei 2003
Gepost op 13 augustus 2003 om 16:14:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Toch wel toeval..afgelopen week had ik het in een van de andere topics over het feit dat de Kuip het eeuwige leven niet heeft. Dat ook de Kuip vervangen zal worden door wellicht......een mooi stadion waar OOK gevoetbald kan worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.402,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoord Veluwe
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 26 oktober 2001
Gepost op 13 augustus 2003 om 16:22:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat de Kuip niet het eeuwige leven had was al een tijdje bekend natuurlijk.

Ik hoop dat ze een eventuuel nieuw stadion wel voor de voetballiefhebbers bouwen. Net zoals de Kuip nu. Dat de Arena een betonnen wangedrocht is weet iedereen maar toch zijn er meerdere stadions gebouwd n.a.v. dat model o.a.
Auf Schalke. Als je het onderstaande stuk leest valt me op de de multifunctionele termen en gebruiksmogelijkheden je om de oren vliegen. Tevens zijn de heren wezen kijken naar stadions in Amerika. Kortom dat belooft allemaal niet veel goeds. Ze kunnen beter gaan kijken in Engeland maar alleen een voetbalstadion bouwen is waarschijnlijk niet genoeg om dollartekens van in de ogen te krijgen. Ik houd mijn hart vast.

Voor de mensen die het stuk uit het AD nog niet hadden gelezen:

Studie naar nieuwe Kuip in Waalhaven
Door Paul van den Bosch

Feyenoord nooit meer thuis in de eigen Kuip? Dat lijkt een utopie, maar is minder onwaarschijnlijk dan het lijkt. De gemeente Rotterdam onderzoekt de mogelijkheid om op termijn een stadion voor Feyenoord, met daarnaast een nieuw Sportpaleis Ahoy', te laten verrijzen in de Waalhaven.

Daar liggen nu nog industrieterreinen, maar die worden de komende decennia omgevormd tot woon-werkgebieden. Feyenoord en Ahoy' zijn nadrukkelijk betrokken bij de ontwikkeling van de plannen.

Een Rotterdamse delegatie, met daarin Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik, maakte twee maanden geleden een oriënterende reis langs sportstadions in Amerikaanse steden als Boston en Chicago. Wethouder Wim van Sluis, Ahoy'-directeur Jos van der Vegt en directeur Willem Scholten van het havenbedrijf waren daarbij aanwezig. De laatste is tevens bestuurslid bij Feyenoord. Van de directie van de Kuip, dat het stadion jaarlijks voor zo'n €3 miljoen verhuurt aan de club, was opvallend genoeg niemand uitgenodigd.

,,Het is echt niet zo dat Feyenoord volgend jaar al op één van die haventerreinen gaat voetballen'', zo bevestigt manager Jan D. Swart namens de club. ,,We praten dan over vele jaren, misschien wel tientallen. Maar in Rotterdam-Zuid komen steeds meer havens leeg te staan en zowel de Kuip als Sportpaleis Ahoy' heeft niet het eeuwige leven. Er wordt gekeken of die twee zaken met elkaar zijn te combineren. Maar zo wordt er over heel veel verschillende plannen voor dat gebied nagedacht.''

De Waal- en Eemhaven moeten het voorbeeld volgen van de Kop van Zuid, het industriële gebied aan de Maas waar in de jaren 90 een nieuwe woonwijk werd gebouwd. Daarvoor werd de ontwikkelingsmaatschappij Stadshavens opgericht, een samenwerking van gemeentelijke diensten waaronder het havenbedrijf.

In de nieuwe woon- en werkgebieden zouden publiekstrekkers moeten verschijnen, zoals ook gebeurde met het nieuwe Luxor-theater op de Kop van Zuid. Daarbij is in ambtelijke kringen gesproken over een nieuwe plek voor het Erasmus Medisch Centrum en de universiteit, maar ook over een groot sportcomplex met een voetbalstadion voor Feyenoord, gekoppeld aan Ahoy'. Op de achtergrond speelt een afstudeerscriptie van twee studenten mee over de mogelijkheden om in het havengebied grote evenementen als bijvoorbeeld de Olympische Spelen te houden.

De nieuwe bestemming van de havengebieden loopt parallel aan de afschrijving van het huidige Feyenoord-stadion. Bij de grootscheepse renovatie van de Kuip, negen jaar geleden, werd er rekening mee gehouden dat het stadion in deze vorm nog 20 à 25 jaar kon bestaan. Daarna is het sterk verouderd. Het is bovendien de vraag of de accommodatie uit 1937 nóg eens verbouwd kan worden.

Voorlopig blijft Feyenoord echter op vertrouwde grond. Binnenkort wordt het huurcontract verlengd, met een opzegtermijn van enkele jaren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
F-Fan Santiago
Vedette

Uit: Wateringen
Reg.: 26 december 2002
Gepost op 13 augustus 2003 om 16:34:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is weldegelijk realistisch, alleen was het handiger geweest als de topicstarter ook een bronvermelding gaf.
Dit komt namelijk uit een stukje uit het AD.
Je strijkt wel mooi met de eer, alsof het je eigen idee is.
Maar goed, een eiland zit er niet in, dat zeker niet, maar de waalhaven zal een goed optie zijn.
Ik persoonlijk vind het onzin om de kuip ergens anders te zetten. Straks gaat het rood en wit ook nog weg, nee, laat het zo maar blijven! De kuip is zoals hij is, ligt naast de maas, op een goede locatie, dus waarom veranderen?
 Help mods!
Pool: 1584e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.354,2VoVo: -Opstelling: incompleet
psvfan_ontour
Ballenjongen

Uit: EINDHOVEN
Reg.: 11 augustus 2003
Gepost op 13 augustus 2003 om 16:37:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lijkt me echt oliedom om de Kuip te willen verplaatsen naar een ander deel van de stad en al helemaal niet naar een plek die nog geheel herontwikkeld dient te worden. Krijg je net zo'n miskleun als in 020-Zuid-Oost. Verplaatsen en sfeer meeverhuizen is makkelijker gezegd dan gedaan.

Bovendien heb je nu goed gras in de Kuip liggen en dadelijk in een stadion met 3 lagen kunstgras.

Kijk het Philips Stadion heeft gewoon altijd op een fantastische plek gelegen en daar moet hij ook blijven. Met de huidige stand van zaken der techniek moet je een stadion toch wel aan kunnen passen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Feyenoord Veluwe
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 26 oktober 2001
Gepost op 13 augustus 2003 om 16:48:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
F-Fan Santiago schreef:

Het is weldegelijk realistisch, alleen was het handiger geweest als de topicstarter ook een bronvermelding gaf.
Dit komt namelijk uit een stukje uit het AD.
Je strijkt wel mooi met de eer, alsof het je eigen idee is.

You talkin' to me? I said are u talkin to me?!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
F-Fan Santiago
Vedette

Gepost op 13 augustus 2003 om 16:51:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Neenee, het was een reactie op de 2de post van Hahito. Ik typte de post een paar uur geleden, maar vergeten op verzenden te drukken, en dat deed ik dus nu pas, zonder te kijken
 Help mods!
Pool: 1584e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.354,2VoVo: -Opstelling: incompleet
gonzalez
Regelmatige invaller

Reg.: 26 september 2001
Gepost op 13 augustus 2003 om 17:00:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het duurt nog tientallen JAREN voordat er een nieuw stadion komt, beetje vroeg geopend dus deze topic
 Help mods!
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 13 augustus 2003 om 17:34:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vraag me af, van wie de grond is, waar de Kuip op staat. M.a.w. zal Feyenoord tegen die tijd een keuze hebben of verplicht worden te verhuizen. Daarmee zal ook samenhangen of de oude lokatie wordt omgebouwd of dat er een ander plekje moet worden gevonden. En er gaat nog iets anders meespelen. Tegen die tijd zal meer dan de helft van de Rotterdamse bevolking buitenlander zijn of buitenlandse wortels hebben. De Feyenoordaanhang zal er veel minder onder te vinden zijn. De Rotterdamse gemeenteraad, voor zover die dan een juiste afspiegeling zal zijn van de bevolkingssamenstelling, zal minder waarde hechten aan historie en lokatie. Het zou dan best kunnen, dat de Nieuwe Kuip samen met het Mariem Museum, Pathé, Ahoy en Heineken Music Hall II in 1 complex terecht komt op Maasvlakte 3.
 Help mods!
Pool: 2020e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.465,2VoVo: 349e / 782e / 436eOpstelling: 4-3-3
F-Fan Santiago
Vedette

Gepost op 13 augustus 2003 om 18:37:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

Ik vraag me af, van wie de grond is, waar de Kuip op staat.
Ik dacht dat het van de gemeente was, feyenoord huurt de kuip in ieder geval nog altijd.
 Help mods!
van persieohoo
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 1 maart 2003
Gepost op 13 augustus 2003 om 19:25:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

misschien moeten er alleen wat nieuwe modernere badkuipen voor de spelers komen alleen dan mogen ze eerst ff presteren
 Help mods!
Pool: 2067e, Feyenoord-Sparta MotM: NEC-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 72 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk