| Poster | | Topic: De nieuwe Kuip |  |
|
| silomneedttadteizdnamein | |
F-plopje12 Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2671 Reg.: 17 maart 2001 | hmmm dat kan wel kloppen bij gasteboek staat ook dat ik eerst ebigirl was 
|
|
|
peterjakhals Ballenjongen
Uit: Culemborg Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6 Reg.: 17 april 2003 | |
|
OrCristian Vedette Hompie ©
Uit: Utrecht Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 11025 Reg.: 6 juni 2000 |
quote: peterjakhals schreef:
Ik vindt dat feyenoord best een nieuw stadion kan krijgen want de kuip is me toch net ietsjes te oud.
Wat denken jullie van een stadion zoals datnieuwe stadion van arsenal
ziet er heel erg mooi uit alleen nog zo "cabriodak" er op iets ander model en je hebt een mooi stadion.
" hoop ik wel dat we meer sfeer krijgen dan bij arsenal"
Hier zijn een paar links naar plaatjes van het nieuwe arsenal stadion
stadion van binnen
http://www.arsenal.com/thestadium/images/tswall2_800.jpg
van buiten
http://www.arsenal.com/thestadium/images/tswall1_1024.jpg
plaatje van buiten
http://www.arsenal.com/thestadium/images/tswall1_1024.jpg
speler komen het veld op
http://www.arsenal.com/thestadium/images/tswall6_800.jpg
Het ziet er allemaal mooi en modern op en het lijkt totaal niet op die dome in a*dam
4 ever maakt niet uit in wat voor STADION
Van binnen is het wel mooi, van buiten net een treinstation/winkelcentrum idee. Die golfslag in het dak hoeft van mij ook niet. Laat dat maar in Tilburg. De Kuip zoals hij nu is is het mooiste, en de belangrijkste kenmerken moeten dan ook terugkomen in het nieuwe stadion. Sowieso de vorm, en belangrijk vind ik ook de blauwe stoeltjes, niet dat vrolijke gebeuren zoals in 020, of namen van sponsors op de tribunes of zo. Maar goed, de stoeltjes zie je toch niet, in 2017, het seizoen dat Feyenoord de Champions League wint...
KAMPIONO'S!!!
|
|
|
Feyenoord Veluwe Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 4829 Reg.: 26 oktober 2001 | klopt, binnenaanzicht ziet er goed uit.
Van buiten iets te open.
Maar het kan dus wel in tegenstelling tot am*dam!
|
|
|
Dhr. R. Witschge Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam! Vak: - Posts: 258 Reg.: 18 september 2003 | Jullie nieuwe stadion wordt altijd beter dan de ArenA omdat jullie kunnen leren van de fouten die Ajax gemaakt heeft met de ArenA.
|
|
|
Feyenoord Veluwe Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 4829 Reg.: 26 oktober 2001 | Nee, wij kunnen leren van het geweldige stadion dat wij sinds mensenheugnis al hebben.
Dat die betonbak van jullie geen succes zou worden was waarschijnlijk niet alleen mij, voor het begin al duidelijk.
|
|
|
quote: Dhr. R. Witschge schreef:
Jullie nieuwe stadion wordt altijd beter dan de ArenA omdat jullie kunnen leren van de fouten die Ajax gemaakt heeft met de ArenA.
Bijvoorbeeld:
- bouw nooit een stadion in Duivendrecht
- bevestig nooit logo's met clowns aan het stadion
- vul je stadion nooit met stoeltjes met circuskleuren
- zorg voor een fatsoenlijke akoestiek
- zorg dat je gras fatsoenlijk kan groeien
KAMPIONO'S!!!
|
|
|
Uit: Amsterdam! Vak: - Posts: 258 Reg.: 18 september 2003 |
quote: OrCristian schreef:
(...)
Bijvoorbeeld:
- bouw nooit een stadion in Duivendrecht
- bevestig nooit logo's met clowns aan het stadion
- vul je stadion nooit met stoeltjes met circuskleuren
- zorg voor een fatsoenlijke akoestiek
- zorg dat je gras fatsoenlijk kan groeien
KAMPIONO'S!!!
Stadion ligt niet in Duivendrecht maar A'dam zuidoost (tegen Duivendrecht aan)
Logo's ga ik natuurlijk niet op in
Circuskleuren helemaal mee eens!!!!! Dit had gewoon rood wit van Ajax moeten zijn of blauw zoals bij jullie in de badkuip.
Akoestiek heb ik geen problemen mee
Gras groeit inmiddels redelijk, door het dak komt er weinig zonlicht het stadion in.
Fouten die er nog meer zijn in de ArenA die jullie in het het nieuwe stadion niet moeten maken:
-Harde kern supporters moet bij elkaar blijven en niet her en der in het stadion gepluurd worden zodat er geen sfeer meer is.
- Tribunes achter de doelen moeten dicht op het veld blijven zoals in de kuip en niet kilometers ver weg zoals in de ArenA.
Echter Ajax is al druk bezig om die punten te verhelpen dus blijft Ajax toch gewoon het mooiste stadion van nederland hebben. Bovendien: ons stadion staat er al en die van jullie moet er nog maar komen want als de sportieve resultaten in Rotterdam zuid uitblijven wil ik het nog wel zien of men de financiering daar voor zo een nieuw stadion rond krijgt.
|
|
|
(...)
Stadion ligt niet in Duivendrecht maar A'dam zuidoost (tegen Duivendrecht aan)
Logo's ga ik natuurlijk niet op in
Circuskleuren helemaal mee eens!!!!! Dit had gewoon rood wit van Ajax moeten zijn of blauw zoals bij jullie in de badkuip.
Akoestiek heb ik geen problemen mee
Gras groeit inmiddels redelijk, door het dak komt er weinig zonlicht het stadion in.
Fouten die er nog meer zijn in de ArenA die jullie in het het nieuwe stadion niet moeten maken:
-Harde kern supporters moet bij elkaar blijven en niet her en der in het stadion gepluurd worden zodat er geen sfeer meer is.
- Tribunes achter de doelen moeten dicht op het veld blijven zoals in de kuip en niet kilometers ver weg zoals in de ArenA.
Echter FC Duivendrecht is al druk bezig om die punten te verhelpen dus blijft FC Duivendrecht toch gewoon het mooiste stadion van nederland hebben. Bovendien: ons stadion staat er al en die van jullie moet er nog maar komen want als de sportieve resultaten in Rotterdam zuid uitblijven wil ik het nog wel zien of men de financiering daar voor zo een nieuw stadion rond krijgt.
Wat een grappenmaker! Gelukkig ben je niet verantwoordelijk voor de bouw van ons nieuwe stadion, hebben we dalijk ook een Lada Cabrio in Rotterdam!
KAMPIONO'S!!!
|
|
|
(...)
Wat een grappenmaker! Gelukkig ben je niet verantwoordelijk voor de bouw van ons nieuwe stadion, hebben we dalijk ook een Lada Cabrio in Rotterdam!
KAMPIONO'S!!!
Wat een lol he andersmans berichten veranderen
havenstad humor 
|
|
|
Edje B vakkie V Vedette
Uit: Rotterdam Zuid Vak: Maastribune - V Posts: 8312 Reg.: 18 juli 2000 |
(...)
Echter Ajax is al druk bezig om die punten te verhelpen dus blijft Ajax toch gewoon het mooiste stadion van nederland hebben.
(...)
Bovendien: ons stadion staat er al en die van jullie moet er nog maar komen want als de sportieve resultaten in Rotterdam zuid uitblijven wil ik het nog wel zien of men de financiering daar voor zo een nieuw stadion rond krijgt.
Volgens velen, en zeer zeker ook Ajax-spelers is er maar een echte voetbaltempel in Nederland, dus dit gedeelte van jouw post begrijp ik niet zo.
quote: Bovendien: ons stadion staat er al en die van jullie moet er nog maar komen want als de sportieve resultaten in Rotterdam zuid uitblijven wil ik het nog wel zien of men de financiering daar voor zo een nieuw stadion rond krijgt.
Ja jullie stadion staat er al, jullie konden dan ook gewoon niet verder mer in De Meer (overigens veel gezelliger, voorzover het gezellig kan zijn daar )
Wij hebben al een echt voetbalstadion dus echt urgent is de situatie niet. Dan die Arena samen met een of andere biermusichall, tja De Kuip en Ahoy hadden we al. Het idee om later (20 jaar maar liefst) aan een nieuw gebeuren te denken is natuurlijk niets mis mee. Dus heb geduld!
|
|
|
quote: Edje B vakkie V schreef:
(...)
Ja jullie stadion staat er al, jullie konden dan ook gewoon niet verder mer in De Meer (overigens veel gezelliger, voorzover het gezellig kan zijn daar )
Wij hebben al een echt voetbalstadion dus echt urgent is de situatie niet. Dan die Arena samen met een of andere biermusichall, tja De Kuip en Ahoy hadden we al. Het idee om later (20 jaar maar liefst) aan een nieuw gebeuren te denken is natuurlijk niets mis mee. Dus heb geduld!
wachten jullie nog maar lekker 20 jaar ja!! dan heeft zelfs fc volendam inmiddels een nieuw stadion. En jullie ondertussen maar geilen op die geweldige nastolgische badkuip 
|
|
|
Tati Vedette 2e Euro 2004 VoVo Feyenoord Netwerk
Vak: - Posts: 2351 Reg.: 16 februari 2002 |
(...)
Wat een lol he andersmans berichten veranderen
havenstad humor 
Beter dan Amsterdamse humor, voor zover je al sowieso humor die enkel ten koste van anderen gaat humor kunt noemen
God verhoede dat wij ooit zo'n overdekt stadion als de Arena krijgen. Ik vind het een beetje mietjesachtig. 'kind 't regent, doe jij het dak even dicht?'
Voetbal moet in weer en wind gespeeld worden. Echte mannen die door de sneeuw achter een oranje bal aanbanjeren.
Die megagrote Ajaxlogo's doen overigens pijn aan je ogen als je er met de trein voorbij kachelt. Dan liever de bescheiden Feyenoord-variant of de eveneens bescheiden en fraaie Kasteelvariant.
|
|
|
quote: Tati schreef:
(...)
Beter dan Amsterdamse humor, voor zover je al sowieso humor die enkel ten koste van anderen gaat humor kunt noemen
God verhoede dat wij ooit zo'n overdekt stadion als de Arena krijgen. Ik vind het een beetje mietjesachtig. 'kind 't regent, doe jij het dak even dicht?'
Voetbal moet in weer en wind gespeeld worden. Echte mannen die door de sneeuw achter een oranje bal aanbanjeren.
Die megagrote Ajaxlogo's doen overigens pijn aan je ogen als je er met de trein voorbij kachelt. Dan liever de bescheiden Feyenoord-variant of de eveneens bescheiden en fraaie Kasteelvariant.
Bij jullie zijn humor en anti ajax / amsterdam onlosmakkelijk met elkaar verbonden. Wees daar maar trots op
Ik ben wel blij hoor als ik naar het stadion rij en regent pijpestelen buiten terwijl het ook nog eens -5 is, en ik zie dat het dakkie lekker dicht is
Dan maar een mietje 
|
|
|
Tati Vedette 2e Euro 2004 VoVo Feyenoord Netwerk
Vak: - Posts: 2351 Reg.: 16 februari 2002 | Wat zal jij het dan zwaar hebben gehad in het vermaledijde De Meer. Ik dacht dat velen onder jouw mede (succes ) -supporters zo'n weemoed hadden naar dit knusse en gezwellige stadionnetje. Waar zijn de tijden gebleven dat Sjakie Swart (geen familie van Jan D.) uitgleed in een plas water? Aan de andere kant leent jullie stadion zich perfect voor evenementen als het songfestival, de EO-Landdag, de Gay Games en feestjes van de Koninklijke familie. Daar mogen jullie best een beetje trots op zijn!
|
|
|
Bassie Bankzitter
Uit: Alphen a/d Rijn Vak: Stadiontribune - RR Posts: 193 Reg.: 6 juli 2003 |
quote: Bij jullie zijn humor en anti ajax / amsterdam onlosmakkelijk met elkaar verbonden. Wees daar maar trots op
Wij zijn daar niet trots op het is gewoon zo... Onze haat is groot, maar onze liefde groter.. Feyenoord 4 ever!
quote: Dan maar een mietje
Het is dat je het helemaal zelf toegeeft... Voetbal is een mannensport( excuses voor het voetballende vrouwenvolk of mensen die er van houden maa rik niet) , en blijf daar lekker zoals al aangegeven voor 1 van je homo feestjes....
Rood witte Groet... Feyenoord Rotterdam
|
|
|
Edje B vakkie V Vedette
Uit: Rotterdam Zuid Vak: Maastribune - V Posts: 8312 Reg.: 18 juli 2000 |
(...)
wachten jullie nog maar lekker 20 jaar ja!! dan heeft zelfs fc volendam inmiddels een nieuw stadion. En jullie ondertussen maar geilen op die geweldige nastolgische badkuip 
Kijk dat dikgedrukte is pas humor, ben je toch nog lollig zonder dat je het door hebt 
|
|
|
(...)
Kijk dat dikgedrukte is pas humor, ben je toch nog lollig zonder dat je het door hebt 
Fundeltena... fumdalente... fandelunta... FUN-DA-MEN-TA-LISTEN

KAMPIONO'S!!!
|
|
|
quote: Bassie schreef:
(...)
Het is dat je het helemaal zelf toegeeft... Voetbal is een mannensport( excuses voor het voetballende vrouwenvolk of mensen die er van houden maa rik niet) , en blijf daar lekker zoals al aangegeven voor 1 van je homo feestjes....
Rood witte Groet... Feyenoord Rotterdam
Zal ik dan maar ook mee doen met dat zielige "ik ben stoer want ik noem jou een homo " spelletje.
Jullie clublied "Hand in hand kameraden" neigt meer naar homofilie dan lekker droog in de ArenA zitten terwijl het regent buiten.
Rood witte groet.... Ajax Amsterdam
|
|
|
(...)
Zal ik dan maar ook mee doen met dat zielige "ik ben stoer want ik noem jou een homo " spelletje.
Jullie clublied "Hand in hand kameraden" neigt meer naar homofilie dan lekker droog in de ArenA zitten terwijl het regent buiten.
Rood witte groet.... Ajax Amsterdam
Ten eerste, je noemt jezelf een mietje.
Ten tweede: wat een leuk grapje, heb je dat zelf bedacht, van dat hand in hand?
Blijf maar zuigen en zeiken op het Feyenoord forum, heb je niks beters te doen of zo? Geeft wel mooi het niveau weer van zo'n Duivendrechter als jij.
KAMPIONO'S!!!
|
|
|
marlboro Vedette
Uit: 020 Vak: Maastribune - VV Posts: 1326 Reg.: 23 december 2000 | Heeft iemand trouwens weleens gelet op de datum van wanneer de nieuwe kuip klaar moet zijn. Dat was volgens mij in 2016. In dat jaar krijgt Rotterdam misschien ook de Olympische spelen toe verdeeld (wat me trouwens fantastisch lijkt voor de stad) dan betaalt de staat een heel groot deel mee. Lijkt mij wel stoer. Kijk naar de Olympische spelen in Atlanta daar hadden ze een gigantisch stadion gebouwd en werd na de Olympische spelen omgebouwd tot het honkbal stadion van de Atlanta Braves.
|
|
|
(...)
goed gezien gozer!
Edje B is heel goed in kruiswoord puzzeltjes en 'zoek de tien verschillen' spelletjes. Die speelt ie vaak in de kuip in vakkie V tijdens wedstrijden van de kameraden uit Rotterdam Zuid.
edje wordt wakker Kameraad Dirk neemt een pingel 
|
|
|
quote: marlboro schreef:
Heeft iemand trouwens weleens gelet op de datum van wanneer de nieuwe kuip klaar moet zijn. Dat was volgens mij in 2016. In dat jaar krijgt Rotterdam misschien ook de Olympische spelen toe verdeeld (wat me trouwens fantastisch lijkt voor de stad) dan betaalt de staat een heel groot deel mee. Lijkt mij wel stoer. Kijk naar de Olympische spelen in Atlanta daar hadden ze een gigantisch stadion gebouwd en werd na de Olympische spelen omgebouwd tot het honkbal stadion van de Atlanta Braves.
Dat zou inderdaad te gek zijn, maar heeft Rotterdam (Nederland) genoeg capaciteiten om de OS te organiseren, en dan doel ik vooral op infrastructuur.
KAMPIONO'S!!!
|
|
|
(...)
Ten eerste, je noemt jezelf een mietje.
Ten tweede: wat een leuk grapje, heb je dat zelf bedacht, van dat hand in hand?
Blijf maar zuigen en zeiken op het Feyenoord forum, heb je niks beters te doen of zo? Geeft wel mooi het niveau weer van zo'n Duivendrechter als jij.
KAMPIONO'S!!!
Nee jullie hebben lekker niveau, ik deed gewoon mee met de discussie over de nieuwe kuip hoor. Kijk maar terug naar de eerste reacties die ik verstuurde in deze topic.
ps leuke grap dat van die 'Duivendrechter', heb je dat zelf bedacht?
|
|
|
(...)
Nee jullie hebben lekker niveau, ik deed gewoon mee met de discussie over de nieuwe kuip hoor. Kijk maar terug naar de eerste reacties die ik verstuurde in deze topic.
ps leuke grap dat van die 'Duivendrechter', heb je dat zelf bedacht?
Dat is geen grap, dat is eenvoudigweg het feit dat ik dit forum niet wil bevuilen. Er zijn al genoeg types als jij.
KAMPIONO'S!!!
|
|
|
|