Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Algemeen Feyenoord Forum
De nieuwe Kuip
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 86 pagina's: « 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 86 »

Poster
Topic: De nieuwe Kuip 
silomneedttadteizdnamein
Stelling: Voorkeur lokatie. Zie http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/759-76.php#post82351 (meer info)
Maas - 76.1%
Varkenoord - 16.3%
3e variant (ook op Varkenoord) - 2.2%
De Kuip moet ons Stadion blijven. Geen nieuwbouw. - 5.4%

art
Ballenjongen

Uit: Rotterdam
Reg.: 6 februari 2002
Gepost op 5 augustus 2008 om 16:09:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
....Want waar De Kuip de afgelopen seizoenen leegstroomde en Feyenoord zelfs in het jubileumjaar niet voor uitverkochte stadions speelt, daar blijft de ArenA ondanks alle matige prestaties van Ajax zo goed als uitverkocht....
Bij Feyenoord: slechte prestaties, toch 40.000 a 45.000 mensen in de kuip.
Bij ajax: matige prestaties, toch 47.000 bezoekers (het blijft eigenaardig om mensen mee te tellen die er niet zijn)

quote:
...Vervolgens moet je je ongetrainde lichaam via de trap naar hoger gelegen plekken hijsen, omdat de roltrap het weer eens niet doet. Uitgeput haal je de eerste ring om vervolgens te constateren, dat je nog een zelfde afstand omhoog moet...
Dan ben je inderdaad wel heel erg trouw, als je helemaal de trap van het stadion opklimt omdat de roltrap het niet doet... Je zou het maar voor je club overhebben...

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 5 augustus 2008 om 18:26:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SFeyenoord schreef:

Jaloezie Ajacieden neemt ernstige vormen aan.

Supporters staan hoog op de revolutieagenda van Coronel
Written by Administrator

Monday, 04 August 2008
Supporters rechtvaardigen het bestaansrecht van voetbalclubs. Bij Feyenoord noemen ze zich het Legioen en het zou de beste schare van Nederland zijn, maar echt trouw zijn de fans van Ajax. Hand in hand in Rotterdam. Maar door dik en dun in goede en in barre tijden in Amsterdam. Je gunt ze toch eindelijk eens een feestje in de ArenA.

Het betaalde voetbal bestaat bij de gratie van de supportersscharen. Volgens velen heeft Feyenoord de beste aanhang, het Legioen. Ik hoor en lees vaak dat zelfs een uitbreiding tot 90.000 plaatsen De Kuip wekelijks zou doen barsten uit zijn voegen. Zoals vroeger vaak werd geroepen dat als Coen Moulijn op de middenstip in een stoel zou gaan zitten er al 15.000 supporters naar De Kuip zouden komen om hem te zien. Die verheerlijking van het Rotterdamse Legioen komt mij als veel te onzinnig over. Waarom zou Rotterdam het trouwste publiek hebben? Juist niet!

Ik denk dat juist Ajax de trouwste aanhang in Nederland heeft. Want waar De Kuip de afgelopen seizoenen leegstroomde en Feyenoord zelfs in het jubileumjaar niet voor uitverkochte stadions speelt, daar blijft de ArenA ondanks alle matige prestaties van Ajax zo goed als uitverkocht. Er zijn nu alweer wachtlijsten om een seizoenkaart te verkrijgen. Dat zal alleen maar meer worden nu matige voetballers het veld hebben moeten ruimen. Van Basten gaat voor kwaliteit en bravoure, niet voor arrogantie en lankmoedigheid.

Er is niet echt veel te vieren geweest de laatste jaren. Matige aankopen, tegenvallende trainers, ongeschikte bestuurders en geen Europees voetbal. Ondanks alles is de supporter Ajax de laatste jaren trouw gebleven. Steun door dik en dun, in goede en in barre tijden. Dat wordt vaak vergeten als de Ajax-supporter weer eens in een kwaad daglicht wordt gezet.

Supporter van Ajax zijn betekent lange files voor je je auto ergens ver weg van de ArenA kunt parkeren. Om vervolgens in de stromende regen naar het stadion te schuifelen. Overvolle treinen en metro’s waar je als slachtvee tegen elkaar aangedrukt staat. Lange wachttijden voor de poorten, waar je je slanke of gezette postuur door een onmogelijk draaipoortje mag kronkelen. Daarna moet je je door amper sociaalvaardige portiers laten betasten, terwijl deze mensen wel de allerlaatste zijn door wie je je überhaupt zou hebben willen laten bevoelen.

Vervolgens moet je je ongetrainde lichaam via de trap naar hoger gelegen plekken hijsen, omdat de roltrap het weer eens niet doet. Uitgeput haal je de eerste ring om vervolgens te constateren, dat je nog een zelfde afstand omhoog moet, omdat je op de tweede ring pas een seizoenskaart kon krijgen. Ja, de vraag naar een jaarkaart voor Ajax brengt je nog eens in beweging. Zonder EPO kun je het wel uit je hoofd laten al die trappen op te lopen.

Maar dan ben je er nog niet. Wel fysiek, maar nog niet wat ergernissen in en om de ArenA betreft. Vervolgens moet je in de rij staan om jezelf ArenA’s aan te schaffen. Een plastic rotkaartje met een afbeelding van de Admirals, Geer & Goor of Sensation White. Het zijn ware collector items, maar ik verzamel toch liever gewoon euro’s in mijn portemonnee, die ik vervolgens uit kan geven waar en wanneer ik wil. Niet in de ArenA, waar je in een volgende rij staat te wachten tot een incapabel niet-dienstbaar jongetje of meisje van de lagere school je een drankje doorgeeft, die een ander schoolkind achter hem of haar heeft getapt.

De drankjes zijn lauw, alcoholvrij en duur. De etenswaren zijn van het kwaliteitsniveau Euroshopper en voor prijzen die gelijke tred houden met de inflatie van bananenrepubliek Zimbabwe. En dat hondstrouwe Ajax-publiek pikt dat allemaal. De supporter in de ArenA geeft geen krimp. Hij ondergaat deze geseling gelaten en zakt uitgehongerd en dorstig in zijn groene, blauwe of oranje, maar niet rood-witte hardplastic stoeltje neer om “AJAX, AJAX†te schreeuwen als de omroeper, die daar sedert 1812 dienstdoet, 'ons aller Ajax' in onze oren tettert!

Deze supporters werden door de bezetters van het pluche met vreselijk veel dédain behandeld. In klare taal: onbeschoft en minderwaardig. Enige tekst en uitleg over het beleid, wat niet veel later wanbeleid bleek te zijn, bleef uit. Men mocht zoals ik al eens eerder schreef, ieder seizoen meer contributie betalen en verder de ‘bek houden’. Maar de supporters hoorde je niet. De SVA en AFCA Supportersclub trouwens ook niet. Men accepteerde alles gelaten, hopende op betere tijden.

En als uiteindelijk een honderdtal de stoute schoenen aantrok en luidruchtig het ontslag van bestuurders of directie eiste, dan stond er reeds een batterij ME-ers in slagorde klaar om deze ‘honden’ te temmen. Al jarenlang verbaas ik me dat Ajax-supporters dit alles klakkeloos accepteerden en al die vernederingen ondergingen. Dan ben je wel trouw tot in je laatste vezels. Dat kan niet anders.

En als ik het over trouw heb, dan doel ik niet op die ‘supporters’ die via de hoofdingang via prachtige roltrappen omhoog gaan naar hun businesslounges of Champions Lounge. Die zich rijkelijk voorzien van luxe broodjes, copieuze maaltijden en sjieke hapjes om langzaam aan naar hun mooie zichtplaatsen te gaan, omringd door vrouwen die primair en secondair gezien willen worden in hun laatste creaties en voor wie het voetbal slechts op de derde plek komt. Bij deze beschouwing ben ik uitermate vriendelijk en mild in mijn oordeel, zoals u van mij gewend bent.

Na afloop dalen deze ‘supporters’ weer met dezelfde roltrappen naar beneden, om op het parkeerdeck hun van het bedrijf geleaste bolides te stappen in de hoop dat velen hun tijdelijke rijkdom zien. Nee, hen bedoel ik niet als ik het over hondstrouwe Ajax-supporters heb. Het gaat mij hier om die duizenden en duizenden geweldige aanhangers, die eindelijk serieus genomen gaan worden. Zij staan heel hoog op de revolutieagenda van Uri Coronel. Als dan ook nog de nieuwe algemeen directeur Keje Molenaar vanuit de ArenA zijn scepter zwaait, dan zullen juist de supporters daar daadwerkelijk iets van merken.

In de jaren ‘70 en ’90 zaten De Meer en het Olympisch Stadion bom en bom om Ajax de sterkste club van de wereld te zien worden en de successen te vieren. De laatste jaren viel er niets te vieren, alleen maar te rouwen. De nieuwe generatie supporters is even trouw en fideel als haar voorgangers. Zou de beloning aan het einde van dit seizoen er eindelijk aan komen? Je zou het ze van harte gunnen. Zoveel trouw, zolang wachten, dat moet toch eens beloond worden…

Van welke site is dit bericht? Ik heb zelden zoveel onzin bij elkaar gelezen als hier geponeerd wordt. In de jaren '70 was De Meer waar zo'n 26.000 toeschouwers in konden meestal voor de helft gevuld, ook in de periode waarin de neuzen 3x op rij de cup wonnen.
De olympische pisbak was ook zelden uitverkocht. Dat gebeurde eigenlijk alleen als wij er op bezoek kwamen.

Eind jaren '90 werd hun ufo gevuld met allerlei bankiers en aanverwante mensen. Het werd kennelijk 'in' erbij te horen. Heeft niets met trouwe bezoekers te maken, laat staan een Legioen.
Ook daar geldt dat wanneer er buiten de seizoenkaart om betaald moet worden die bak bij lange na niet vol zit. Niet lang geleden waren daar minder dan 6.000 toeschouwers toen ze voor de beker tegen ADO speelden.

Laat ze daar maar dromen verder. Bij ons komt een nieuw en groot stadion echt wel vol. Misschien niet altijd maar zeker wel bij de grotere wedstrijden.

Keuze stelling: Maas

Help mods!
Pool: 287eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 141e / 388e / 68eOpstelling: 4-4-2
frankyboy
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 5 augustus 2008 om 18:51:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De ArenA is toch dat stadion waar om onduidelijke redenen veel van de 49.000 "officiciele" bezoekers hun stoeltje niet weten te vinden? Altijd uitverkocht en vaak vele duizenden lege plekken!! Moet een vreselijk doolhof zijn daar.

[Dit bericht is veranderd door frankyboy (op 5 augustus 2008 18:52:07).]

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
SFeyenoord
Vedette

Reg.: 21 april 2005
Gepost op 5 augustus 2008 om 19:11:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@de Sigaar.

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1042-16.php

Help mods!
Pool: -MotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Haaglander
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - C
Reg.: 30 december 2006
Gepost op 5 augustus 2008 om 19:37:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die Bijlmer-crap is ons Feyenoorders te min. De bekken van de neuzen zullen vol ontzag open gaan wanneer zij voor het eerst de nieuwe Kuip betreden: 105.000 Feyenoorders en 1.000 020'ers die een plekje krijgen hoog bovenin het stadion.

Help mods!
Pool: 921eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
A R T
Aanstormend talent

Reg.: 5 april 2004
Gepost op 5 augustus 2008 om 19:48:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
...Vervolgens moet je je ongetrainde lichaam via de trap naar hoger gelegen plekken hijsen, omdat de roltrap het weer eens niet doet. Uitgeput haal je de eerste ring om vervolgens te constateren, dat je nog een zelfde afstand omhoog moet...

quote:
Haaglander schreef:

... 105.000 Feyenoorders en 1.000 020'ers die een plekje krijgen hoog bovenin het stadion.

Gewoon zonder roltrap dus. Dan halen die gasten het niet eens om boven te komen.

Keuze stelling: 3e variant (ook op Varkenoord)

Help mods!
Pool: 588eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vedette

Gepost op 5 augustus 2008 om 19:53:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SFeyenoord schreef:

@de Sigaar.

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1042-16.php

Ik had het kunnen bedenken.

Ik kon het zo snel niet vinden, vandaar. En ik heb heen zin een dergelijke site helemaal af te struinen.

Bedankt in ieder geval

Help mods!
Pool: 287eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 141e / 388e / 68eOpstelling: 4-4-2
OrCristian
Vedette
Hompie ©

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2000
Gepost op 5 augustus 2008 om 19:56:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heerlijk, klagen omdat de roltrap het niet doet. Wat een vreselijke mietjes daar zeg...

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1264eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.474,8VoVo: -Opstelling: incompleet
happyleonardo
Basisspeler

Uit: delft
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 2 februari 2005
Gepost op 6 augustus 2008 om 00:11:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat kut ajaks wordt door de media groot gemaakt . Net hoor ik van een vriend dat de open dag daar met meer dan 50000 bezoekers zijn geweest . Maar zei hij , ze rekende zich natuurlijk zoals gewoonlijk weer rijk want bij het zien van de beelden was die koektrommel niet voor de helft gevuld , en maar zeggen dat er zo veel op af zijn gekomen , hoe gek kan je het maken of beter hoe bedonder je jezelf . En natuurlijk hebben ze resultaten behaald , maar dat moeten wij dan ook flink overdreven jaren later met tromgeroffel in de media aanhoren en zien , want inderdaad hebben ze de laatste tijd geen flikker behaald . Sigaar heeft gelijk als hij praat over de jaren 60/70 , zij mochten daar ontzettend blij zijn dat Feyenoord het gemiddelde optrok wanneer het de suporters betreft , zonder de wedstrijden tegen Feyenoord hadden zij niet meer dan 12000 toeschouwers . Wanneer ik dat vaak vertelde tegen al die door de media/nos gewonnen zieltjes keken zij mij vol ongeloof aan . Ik wil graag alles weten van mijn geliefde club Feyenoord , maar ook van mijn vijanden (op een gezonde manier) waar Ajaks er 1 van is ,dus had ik wat bewijzen (foto,s , video) wat de media/nos nooit zou tonen kon ik moeiteloos aandragen . Een europacupwedstrijd in de meer voor niet meer dan 12 a 13 duizend man . Wel is de media verantwoordelijk dat Ajaks overdreven veel inkomsten genereerd , want die kutnos zorgt er voor dat heel veel meer van ajaks wordt uitgezonden . Dus hebben zij daarmee de grootste en meeste sponsors , vergeleken met Feyenoord . In het verleden werd er nogal lullig gedaan wanneer je over dit soort dingen schreef , dan ventileerde je calimero gedrag . Maar geloof me , al die situatie,s zorgen er voor dat door medialand Ajaks zo belangrijk wordt gemaakt , zij meer en meer inkomsten krijgen . En poen is toch echt het aller belangrijkste in het voetbal Van de week was ik een 10 dagen in holland , naar het toernooi van Feyenoord geweest . Vrienden hadden alles opgenomen van het begin tot het eind op de tv , wat schepte mijn verbazing dat 1 van de gladiatoren van 1970 Theo v Duivenbode voor de camara verschijnt en het notabene over ajaks staat te lullen . Zelfs op het 100 jaar eeuwfeest , het jubileum toernooi hebben ze het over de meest afgrijselijke club , ongelooflijk . Had GVD Gerard Meyer voor de camara gehaald , nee zelfs dan weten ze hun afkomst niet te verbloemen . Sommigen onder ons zij blij dat de nos het betaalde voetbal gaat uitzenden , maar geloof mij het wordt weer 1 grote ajaksshow . Ik ben blij dat ik dat niet hoef mee te maken . Alhoewel hier in Spanje is het niet anders alles wat Real Madrid wordt tot in het oneindige opgehemeld , daarom ook wordt Real altijd hard aangepakt door de fans van andere clubs , ze worden gehaat tot in de afgrond , moet je een de mensen van Barca horen . Het wordt tijd dat alle clubs , supporters de nos eens hard aanpakken . Ongetwijfeld zullen er weer zijn die mij van Calimerogedrag verwijten , maar de feiten liegen niet .

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 127eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Haaglander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 6 augustus 2008 om 08:41:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben Feyenoord fan, geen Ajax-hater.

Help mods!
Pool: 921eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
SFeyenoord
Vedette

Reg.: 21 april 2005
Gepost op 6 augustus 2008 om 08:57:19.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben toch benieuwd hoe ver zal al zijn.

Het enige multifunctionele stadion met schuifdak dat ik ken dat goed is uitgevoerd, is dat stadion in Houston. Daar moet Feyenoord een voorbeeld aannemen.

Hier is het dak dicht

En op dit plaatje zie je heel goed hoe het eruit ziet als het dak volledig open is. Hier de link
http://www.acsu.buffalo.edu/~bsb/images/nfl/reliant_houston_stadium.jpg

Het laatste enorm grote plaatje bewijst hoe sfeervol het kan zijn dankzij dat het dak volledig open kan.

Ook kan het dak een stukje verder geschoven worden zodat het alleen de tribunen overdekt. Zelfs als het volledig dicht is, komt er nog veel licht door.

Van binnen en van buiten ziet het er mooi en modern uit. Meer glas en staal, net zoals onze huidige Kuip.

Denk je eens in zo'n type stadion, maar dan wat meer in een Kuipvorm, tribunen dichter op het veld en meer dan 106.000 stoeltjes met minimaal 15.000 business seats en units. Een topstadion voor elke Feyenoorder en het geld dat er binnen komt van die vele skyboxen en de gewone plaatsen is enorm. Sponsoren stromen binnen.

Help mods!
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 6 augustus 2008 om 10:52:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
happyleonardo schreef:

(...)

Aan dat interview met van Duivenbode heb ik me ook wezenloos geërgerd. Notabene op het Jubileumtoernooi moet die kutclub weer erbij gehaald worden. Dat was op geen enkele wijze relevant voor de wedstrijd. Maar dit gevoel voor humor van de NOS zullen we de komende tijd weer vaker gaan meemaken.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.465,2VoVo: 387e / 769e / 434eOpstelling: incompleet
Vedette

Gepost op 6 augustus 2008 om 11:05:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

(...)

Aan dat interview met van Duivenbode heb ik me ook wezenloos geërgerd. Notabene op het Jubileumtoernooi moet die kutclub weer erbij gehaald worden. Dat was op geen enkele wijze relevant voor de wedstrijd. Maar dit gevoel voor humor van de NOS zullen we de komende tijd weer vaker gaan meemaken.

Iedereen (behalve ik dan) was toch zo blij dat het voetbal weer terug is bij de NÖS? Gelukkig beginnen nu al meer mensen het door te krijgen dat het allemaal zo slecht niet was bij Talpa of SBS. Daar bleven we op een enkele uitzondering na (Driessen en babsje) gevrijwaard van dit soort geneuzel.
Ik ga in ieder geval niet meer kijken naar de samenvattingen. Aan dat soort gekleurd commentaar heb ik geen enkele behoefte.

Help mods!
echte critiche
Vedette

Reg.: 10 november 2005
Gepost op 6 augustus 2008 om 11:11:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Haaglander schreef:

Ik ben Feyenoord fan, geen Ajax-hater.

mooi gezegt, zo denk ik er ook over. ik heb sportief een hekel aan ze, maar niet aan de mensen die er werken spelen of zitten.

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Iedereen (behalve ik dan) was toch zo blij dat het voetbal weer terug is bij de NÖS? Gelukkig beginnen nu al meer mensen het door te krijgen dat het allemaal zo slecht niet was bij Talpa of SBS. Daar bleven we op een enkele uitzondering na (Driessen en babsje) gevrijwaard van dit soort geneuzel.
Ik ga in ieder geval niet meer kijken naar de samenvattingen. Aan dat soort gekleurd commentaar heb ik geen enkele behoefte.

klopt helemaal. vind het ongeloofelijk jammer dat het voetbal niet meet bij rtl is te zien. die waren nog gewoon objectief(op een enkeling na) nu bij de NOS zal dat totaal anders zijn, daar is het openingswoord : ajax. geloof me, nu zal je zien dat ajax VEEL meer aandacht krijgt dan de afgelopen 3 jaar.

[Dit bericht is veranderd door echte critiche (op 6 augustus 2008 11:16:42).]

Keuze stelling: Varkenoord

Help mods!
Pool: 1170eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 6 augustus 2008 om 11:18:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Iedereen (behalve ik dan) was toch zo blij dat het voetbal weer terug is bij de NÖS?
Wil je daarvoor een eervolle vermelding hebben? Wellicht is beter lezen een optie?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.465,2VoVo: 387e / 769e / 434eOpstelling: incompleet
Vedette

Gepost op 6 augustus 2008 om 11:34:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

(...)

Wil je daarvoor een eervolle vermelding hebben? Wellicht is beter lezen een optie?

Ik hoef nergens een eervolle vermelding te hebben. Ik heb alleen geconstateerd dat er in mijn omgeving helemaal niemand te vinden is die niet blij is met de terugkeer van de samenvattingen naar de NÖS. Ook op dit forum was men in het algemeen zeer lovend hierover.
Ik ga dan niet alle posts door om te zien dat ook L. Pincoffs mijn mening hieromtrent deelt, hetgeen dus kennelijk het geval is.

Help mods!
happyleonardo
Basisspeler

Uit: delft
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 2 februari 2005
Gepost op 6 augustus 2008 om 15:04:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

SFeyenoord bedankt voor de foto,s het is inderdaad een geweldig mooi stadion . Maar of dit haalbaar is...... Is er nog een link om meer foto,s te zien van dit mooie stadion ?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 127eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
paulmillwall
Meervoudig international

Vak: Marathontribune - J
Reg.: 19 augustus 2004
Gepost op 6 augustus 2008 om 15:42:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
happyleonardo schreef:

Dat kut ajaks wordt door de media groot gemaakt . Net hoor ik van een vriend dat de open dag daar met meer dan 50000 bezoekers zijn geweest . Maar zei hij , ze rekende zich natuurlijk zoals gewoonlijk weer rijk want bij het zien van de beelden was die koektrommel niet voor de helft gevuld , en maar zeggen dat er zo veel op af zijn gekomen , hoe gek kan je het maken of beter hoe bedonder je jezelf . En natuurlijk hebben ze resultaten behaald , maar dat moeten wij dan ook flink overdreven jaren later met tromgeroffel in de media aanhoren en zien , want inderdaad hebben ze de laatste tijd geen flikker behaald . Sigaar heeft gelijk als hij praat over de jaren 60/70 , zij mochten daar ontzettend blij zijn dat Feyenoord het gemiddelde optrok wanneer het de suporters betreft , zonder de wedstrijden tegen Feyenoord hadden zij niet meer dan 12000 toeschouwers . Wanneer ik dat vaak vertelde tegen al die door de media/nos gewonnen zieltjes keken zij mij vol ongeloof aan . Ik wil graag alles weten van mijn geliefde club Feyenoord , maar ook van mijn vijanden (op een gezonde manier) waar Ajaks er 1 van is ,dus had ik wat bewijzen (foto,s , video) wat de media/nos nooit zou tonen kon ik moeiteloos aandragen . Een europacupwedstrijd in de meer voor niet meer dan 12 a 13 duizend man . Wel is de media verantwoordelijk dat Ajaks overdreven veel inkomsten genereerd , want die kutnos zorgt er voor dat heel veel meer van ajaks wordt uitgezonden . Dus hebben zij daarmee de grootste en meeste sponsors , vergeleken met Feyenoord . In het verleden werd er nogal lullig gedaan wanneer je over dit soort dingen schreef , dan ventileerde je calimero gedrag . Maar geloof me , al die situatie,s zorgen er voor dat door medialand Ajaks zo belangrijk wordt gemaakt , zij meer en meer inkomsten krijgen . En poen is toch echt het aller belangrijkste in het voetbal Van de week was ik een 10 dagen in holland , naar het toernooi van Feyenoord geweest . Vrienden hadden alles opgenomen van het begin tot het eind op de tv , wat schepte mijn verbazing dat 1 van de gladiatoren van 1970 Theo v Duivenbode voor de camara verschijnt en het notabene over ajaks staat te lullen . Zelfs op het 100 jaar eeuwfeest , het jubileum toernooi hebben ze het over de meest afgrijselijke club , ongelooflijk . Had GVD Gerard Meyer voor de camara gehaald , nee zelfs dan weten ze hun afkomst niet te verbloemen . Sommigen onder ons zij blij dat de nos het betaalde voetbal gaat uitzenden , maar geloof mij het wordt weer 1 grote ajaksshow . Ik ben blij dat ik dat niet hoef mee te maken . Alhoewel hier in Spanje is het niet anders alles wat Real Madrid wordt tot in het oneindige opgehemeld , daarom ook wordt Real altijd hard aangepakt door de fans van andere clubs , ze worden gehaat tot in de afgrond , moet je een de mensen van Barca horen . Het wordt tijd dat alle clubs , supporters de nos eens hard aanpakken . Ongetwijfeld zullen er weer zijn die mij van Calimerogedrag verwijten , maar de feiten liegen niet .

Kijk, dit is nou iemand die het echt begrijpt. En inderdaad zou het allemaal niet zo erg zijn als het ons niet heel veel geld kost, want dat is inderdaad zo.

quote:
SFeyenoord schreef:

Het enige multifunctionele stadion met schuifdak dat ik ken dat goed is uitgevoerd, is dat stadion in Houston. Daar moet Feyenoord een voorbeeld aannemen.

Het laatste enorm grote plaatje bewijst hoe sfeervol het kan zijn dankzij dat het dak volledig open kan.

Ook kan het dak een stukje verder geschoven worden zodat het alleen de tribunen overdekt. Zelfs als het volledig dicht is, komt er nog veel licht door.

Van binnen en van buiten ziet het er mooi en modern uit. Meer glas en staal, net zoals onze huidige Kuip.

Denk je eens in zo'n type stadion, maar dan wat meer in een Kuipvorm, tribunen dichter op het veld en meer dan 106.000 stoeltjes met minimaal 15.000 business seats en units. Een topstadion voor elke Feyenoorder en het geld dat er binnen komt van die vele skyboxen en de gewone plaatsen is enorm. Sponsoren stromen binnen.

Een héél mooi stadion!! Mijn enige wijziging zou zijn dat je aan de lange zijde nog dichter op het veld moet kunnenzitten en dat de dug outs a la de Graafschap gewoon onderdeel van de tribune zijn. Ik verheug me er nu al op, ondanks de pracht en sfeer van onze oude Kuip.

[Dit bericht is veranderd door paulmillwall (op 6 augustus 2008 15:46:55).]

Help mods!
Pool: 78eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.898,9 (daag uit)VoVo: 264e / 700e / 215eOpstelling: 4-3-3
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 6 augustus 2008 om 16:00:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alle optimisme en mooie woorden in de media (Derksen enz.) ten spijt maak ik me toch wel zorgen of we een stadion van 100.000 plaatsen wel vol kunnen krijgen. Laten we voorop stellen dat een half leeg stadion een catastrofe is wat te allen tijde voorkomen moet worden.

Ik pleit dus voor een reeel aantal plaatsen en niet een grote overschatting als gevolg van de immer voortdurende strijd met 020 wie de grootste aanhang dan wel de het grootste stadion heeft.

Mijn advies: Blijf optimistisch maar verlies de realiteit niet uit het oog.

Op de nieuwe Kuip

Help mods!
Pool: 8eMotM Deportivo la Coruna-Feyenoord: NiemandBattle-rating: 1.413,1VoVo: 103e / 320e / 135eOpstelling: 4-5-1
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 6 augustus 2008 om 16:56:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SFeyenoord schreef:

(plaatje)

(plaatje)

Hier is het dak dicht
(plaatje)

En op dit plaatje zie je heel goed hoe het eruit ziet als het dak volledig open is. Hier de link
http://www.acsu.buffalo.edu/~bsb/images/nfl/reliant_houston_stadium.jpg

Een mooi stadion,Ik denk dat er alleen geen gras wil groeien.Komt nauwelijks wind en zon op de mat.

Help mods!
Pool: 636eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.620,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
remmie
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 mei 2006
Gepost op 6 augustus 2008 om 17:00:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat kan je gemakkelijk opvangen met een uitschuifbare mat.
Naar wat ik gelezen heb is dat ook het plan.
Dat stadion in Houston ziet er echt geweldig uit.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 201eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0VoVo: 218e / 574e / 277eOpstelling: 4-2-4
A R T
Aanstormend talent

Reg.: 5 april 2004
Gepost op 6 augustus 2008 om 17:01:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
happyleonardo schreef:

Dit vind ik inderdaad een enorm Calimero-verhaal. Bovendien heeft dit helemaal niks met een nieuwe Kuip te maken.

Keuze stelling: 3e variant (ook op Varkenoord)

Help mods!
Pool: 588eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RJJ
Jeugdspeler

Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 4 oktober 2006
Gepost op 6 augustus 2008 om 17:16:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
A R T schreef:

(...)

Dit vind ik inderdaad een enorm Calimero-verhaal. Bovendien heeft dit helemaal niks met een nieuwe Kuip te maken.

Je irriteren dat het over ajaks tijdens een uitzending over het jubileum begrijp ik nog wel. Maar een heel verhaal over ajaks op een forum over de nieuwe kuip is waanzin. Dit weekend zag ik ook malloten met truien over hoeveel hekel ze wel niet aan ajaks hebben(!!??) Volgens mij zijn ze er stiekum verliefd op.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.477,5VoVo: -Opstelling: -
Haaglander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 6 augustus 2008 om 17:44:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
happyleonardo schreef:

SFeyenoord bedankt voor de foto,s het is inderdaad een geweldig mooi stadion . Maar of dit haalbaar is...... Is er nog een link om meer foto,s te zien van dit mooie stadion ?

foto 1

foto 2

[Dit bericht is veranderd door Haaglander (op 6 augustus 2008 17:46:48).]

Help mods!
FR Vatos Locos
Nationale topspeler

Reg.: 21 mei 2005
Gepost op 6 augustus 2008 om 23:49:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou als ik Feyenoord was nog eens goed nadenken of een stadion van circa 100.000 wel een goede idee is. Het is een verdubbeling ten opzichten van nu en dat lijkt me nog een te grote stap. Beter beginnen met een capaciteit van circa 75.000 en dan eventueel over een paar jaar uitbreiden, maar alleen als het structureel vol zit natuurlijk. Dat hangt af van de prestaties op het veld.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 573eMotM: Deportivo la Coruna-FeyenoordBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 86 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk