| Poster | | Topic: De nieuwe Kuip |  |
|
| silomneedttadteizdnamein | |
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Vraag me af of de door jou geopperde zaken de oorzaak zijn,van de mindere oprengst per stoel.Zijn de goedkope seizoenkaarten,de weinige bussinesstoelen niet een veel groter probleem.Dat je in de rust moet wachten is logisch.Dat moet je ook in een amateur kantine.Dat Feyenoord de horeca in eigen beheer moet nemen,zet ik ook twijfels bij.
De horeca wordt nu uitgevoerd door externe partijen. Niet alleen rond het Stadion en de normale vakken maar ook bij de businessseats. Juist bij die laatste categorie is de omzet zeer groot. Dure dranken en copieuze maaltijden worden daar verzorgd. De winst daarop gaat naar deze externe partijen.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat Feyenoord dit in eigen beheer wil gaan nemen. Dat kan nu niet omdat Het Stadion overeenkomsten heeft met die externen.
Inderdaad worden daarmee de wachttijden niet kleiner tijdens de rust. Dat lijkt mij overigens een onoplosbaar probleem. We zijn immers een voetbalvereniging en geen grote horeca-onderneming. Wat ik wel vrees is dat er in het nieuwe stadion eenzelfde systeem geïntroduceerd wordt als in die snelkookpan te duivendrecht. Plastic kaartjes dus.
Over de zaken rond het nieuwe stadion zoals parkeerruimte, bedrijfsruimtes en winkelcentra, e.d. kunnen we inderdaad nog geen uitspraken doen. Ik verwacht echter dat er wel dergelijke voorzieningen gaan komen. Het gebouw wordt namelijk zeer duur (in de orde van 500 miljoen euro of meer) en zal dus ongetwijfeld multifunctioneel gaan worden. Een gebruik van tussen de 20 en 25 wedstrijden per seizoen en een aantal evenementen als popconcerten alleen rechtvaardigen een dergelijke investering niet.
En 20 minuten of meer lopen naar het stadion vind ik geen probleem. Dan ben je meteen uit de drukte. Dat is iets wat ik nu overigens ook al doe.
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2307 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Ik hoop niet dat er van die aparte plastic kaartjes voor de horeca komen. Waarom gewoon niet een saldo op je Seizoenkaart of de chipknip standaard invoeren? Wel een aantal oplaadpunten neerzetten. De chipknip is standaard dus liever geen 'eigen' baksels met kaartjes / munten etc. En... de prijzen drastisch verlagen mag eigenlijk ook wel.

|
|
|
tralala Basisspeler
Vak: - Posts: 342 Reg.: 5 december 2007 |
quote: kaalkop_bb schreef:
Ik hoop niet dat er van die aparte plastic kaartjes voor de horeca komen. Waarom gewoon niet een saldo op je Seizoenkaart of de chipknip standaard invoeren? Wel een aantal oplaadpunten neerzetten. De chipknip is standaard dus liever geen 'eigen' baksels met kaartjes / munten etc. En... de prijzen drastisch verlagen mag eigenlijk ook wel.

Chipknip/chipkaart, slaat landelijk niet aan en banken en winkels gaan die betaalwijze langzaam afstoten. Voor het nieuwe stadion is de universele chipknip dus geen optie. Zo'n systeem kan natuurlijk wel in je scc geintegreerd worden.
Prijzen verlagen??? Uitkleden die dagjesmensen... Met belangen van trouwe supporters wordt geen rekening gehouden, want die zijn commercieel niet interessant. Dat segment heeft namelijk nauwelijks groeipotenties. Triest, maar zo wordt al een tijdje gedacht/gehandeld.
[Dit bericht is veranderd door tralala (op 13 mei 2008 19:48:30).]
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 11236 Reg.: 6 februari 2006 | Wat mooi zou zijn is als een vader een keer met zijn kids naar een voetbalwedstrijd kan gaan zonder een godsvermogen kwijt te zijn en dan heb ik het nog over iemand die uberhaupt aan een kaartje kan komen omdat alles vol zit met seizoenkaarthouders. Of gewoon een paar voetballiefhebbers zonder seizoenskaart. Seizoenkaarthouders leveren een continu stroom inkomsten op en daarom zijn ze belangrijk. Bovendien laat de club juist wel haar oren hangen naar de seizoenkaarthouders, anders hadden ze het aantal te verkopen seizoenkaarthouders verlaagt. Gezien de financiele ellende bij de club onverantwoord, maar laten we niet doen alsof dagjesmensen maar meer moeten betalen en kaarthouders worden genaaid. Een groter stadion zorgt ervoor dat meer mensen tweewekelijks kunnen gaan kijken. Maar dat zal hen met een seizoenkaart aan hun reet roesten. Als een nieuw groter stadion zorgt dat meer mensen eens een wedstrijd kunnen bezoeken ben ik al blij. Ik heb zelf ook een seizoenskaart maar voetbal is inmiddels voor de happy few.
|
|
|
tralala Basisspeler
quote: DR schreef:
Wat mooi zou zijn is als een vader een keer met zijn kids naar een voetbalwedstrijd kan gaan zonder een godsvermogen kwijt te zijn en dan heb ik het nog over iemand die uberhaupt aan een kaartje kan komen omdat alles vol zit met seizoenkaarthouders. Of gewoon een paar voetballiefhebbers zonder seizoenskaart. Seizoenkaarthouders leveren een continu stroom inkomsten op en daarom zijn ze belangrijk. Bovendien laat de club juist wel haar oren hangen naar de seizoenkaarthouders, anders hadden ze het aantal te verkopen seizoenkaarthouders verlaagt. Gezien de financiele ellende bij de club onverantwoord, maar laten we niet doen alsof dagjesmensen maar meer moeten betalen en kaarthouders worden genaaid. Een groter stadion zorgt ervoor dat meer mensen tweewekelijks kunnen gaan kijken. Maar dat zal hen met een seizoenkaart aan hun reet roesten. Als een nieuw groter stadion zorgt dat meer mensen eens een wedstrijd kunnen bezoeken ben ik al blij. Ik heb zelf ook een seizoenskaart maar voetbal is inmiddels voor de happy few.
Volgens mij is er met dat kidsproject (ingang rechts naast het uivak) een goede mogelijkheid om eens voor een redelijke prijs met je kroost naar een wedstrijd te gaan. En voor de gewone fan heb je met een bekerwedstijden ook zat mogelijk om een wedstrijd te bezoeken. Tegen Zwolle kon je al voor 12,50 naar binnen. Verder heeft Feyenoord blijkbaar nog genoeg capaciteit over om nieuwe AD-abonnees 4 kaarten voor de competitie tegen utrecht te geven. Die wedstrijd was trouwens ook niet uitverkocht. Een feyenoordtenue of kaarten voor de beker zou beter zijn geweest, als de marge echt zo krap zou zijn.
Verkoop van seizoenkaarten leveren idd een goede pot geld op, waarvan de grote een betrouwbare factor is. Dat is belangrijk. Maar verder vanuit marketingoogpunt niet meer interessant, omdat er weinig extra's uit te halen valt. Daardoor zie je dat vooral in beleidsplannen dat er vooral rekening gehouden wordt met die groepen waar nog wel grote inkomstengroei mogelijk is. Trouwe aanhang hoef je niet te paaien, want ze komen toch wel. Die houding is in meerdere gevallen duidelijk te zien, al zal dat nooit worden gezegd natuurlijk. Scc-houders worden niet genaaid, maar verdienen wellicht wel meer waardering. Zij zijn immers het bestaansrecht van de club. Je verhaal is aardig, maar de werkelijkheid is net wat minder crue. Met de minder frequete bezoeker hoef je geen medelijden te hebben, want ze hebben zat mogelijkheden.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 | Het uitgangspunt van het nieuwe stadion zal in dit opzicht simpel zijn. Zoveel mogelijk plaatsen zullen bezet moeten worden door seizoenkaarthouders. En uiteraard willen ze het liefst zoveel mogelijk businessseats verkopen. In dat laatste gaat ook een hele partij geld om.
Het is Feyenoord te doen om vaste en beheersbare inkomsten. Die komen van seizoen- en business-kaarthouders. Dat er dan ook nog 'dagjesmensen' komen is in dit verhaal meegenomen maar ook niet meer dan dat.
Het kan dan een idee zijn, zoals Kaalkop dit postte, de seizoenkaart te koppelen aan het verkoopsysteem van het cateringbedrijf. De kaarten worden vooraf geladen zodat Feyenoord op deze manier ook geld in reserve heeft dat rente trekt.
Ik zal dit eens met de heer Woerts bespreken. Waarschijnlijk heeft hij daar al aan gedacht maar ik vind dit wel een aardig idee. Geen geklooi met 'kuipjes' maar snel aftikken met een 'debit-card'. Want dat is het dan feitelijk.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5605 Reg.: 16 november 2004 |
Wat mooi zou zijn is als een vader een keer met zijn kids naar een voetbalwedstrijd kan gaan zonder een godsvermogen kwijt te zijn en dan heb ik het nog over iemand die uberhaupt aan een kaartje kan komen omdat alles vol zit met seizoenkaarthouders. Of gewoon een paar voetballiefhebbers zonder seizoenskaart. Seizoenkaarthouders leveren een continu stroom inkomsten op en daarom zijn ze belangrijk. Bovendien laat de club juist wel haar oren hangen naar de seizoenkaarthouders, anders hadden ze het aantal te verkopen seizoenkaarthouders verlaagt. Gezien de financiele ellende bij de club onverantwoord, maar laten we niet doen alsof dagjesmensen maar meer moeten betalen en kaarthouders worden genaaid. Een groter stadion zorgt ervoor dat meer mensen tweewekelijks kunnen gaan kijken. Maar dat zal hen met een seizoenkaart aan hun reet roesten. Als een nieuw groter stadion zorgt dat meer mensen eens een wedstrijd kunnen bezoeken ben ik al blij. Ik heb zelf ook een seizoenskaart maar voetbal is inmiddels voor de happy few.
Wie veronderstelt dat voetbal voor de happy Few is,heeft geen enkel benul wat bv het thaeter kost of een simpele bioscoop.In het familie vak zijn er speciale prijzen voor vader en zoon.Een krankzinnige gedachte om vaste klanten geen voordeel te geven.Ik zou deze gedachte eens in de ideeenbus bij je werkgever te deponeren.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2330 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: De Sigaar schreef:
Het uitgangspunt van het nieuwe stadion zal in dit opzicht simpel zijn. Zoveel mogelijk plaatsen zullen bezet moeten worden door seizoenkaarthouders. En uiteraard willen ze het liefst zoveel mogelijk businessseats verkopen. In dat laatste gaat ook een hele partij geld om.
En punt drie: het moet het toneel worden van een hele stapel non-voetbal evenementen. Ik ben wel benieuwd hoe Feyenoord dat gaat aanpakken als het stadion in eigen beheer komt. Krijgen we een CFPO (Chief Feestjes en Partijtjes Officer)?
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Kalouless schreef:
(...)
En punt drie: het moet het toneel worden van een hele stapel non-voetbal evenementen. Ik ben wel benieuwd hoe Feyenoord dat gaat aanpakken als het stadion in eigen beheer komt. Krijgen we een CFPO (Chief Feestjes en Partijtjes Officer)?
Dat zou toch ook mooi zijn: Een Executive Party Officer? Een mooie erebaan voor Chris Woerts die in 2016 natuurlijk geen commerciëel manager meer zal zijn bij Feyenoord.
Elke mogelijkheid om het grote Stadion te exploiteren moet natuurlijk volledig uitgenut worden.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 11236 Reg.: 6 februari 2006 |
(...)
Wie veronderstelt dat voetbal voor de happy Few is,heeft geen enkel benul wat bv het thaeter kost of een simpele bioscoop.In het familie vak zijn er speciale prijzen voor vader en zoon.Een krankzinnige gedachte om vaste klanten geen voordeel te geven.Ik zou deze gedachte eens in de ideeenbus bij je werkgever te deponeren.
Ik reageer op een stelling dat dagjesmensen (alleen die term al) moeten worden uitgekleed. Dat de bioscoop ook erg duur is staat daar los van. Voetbal is hopelijk ook voor jou een ander soort ervaring. Daarom download iedereen films van het internet omdat ze het vertikken die prijs te betalen maar zit het stadion toch vol en wil men toch een seizoenkaart. En voetbal is voor veel mensen wel degelijk een dure grap. En als jij denkt dat een bedrijf vaste klanten meer korting geeft tov bestaande klanten betaal je waarschijnlijk voor alles te veel. Maar welk voordeel geeft Feyenoord aan nieuwe klanten? Want hoe jij of ik ons ook voelen tov de club, we zijn klanten. Niet meer, niet minder. En nog makkelijke ook, want we blijven toch wel komen, prestaties of niet. Clubliefde, het beste marketingplan ooit naast het verkopen van kraanwater en zeggen dat het gezond is.
Als Feyenoord op termijn wil groeien zullen ze meer mensen het stadion binnen moeten krijgen in plaats van de groep die er elk jaar zit. Clubliefde krijg je niet alleen van de TV.
[Dit bericht is veranderd door DR (op 14 mei 2008 00:19:25).]
|
|
|
Haaglander Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - C Posts: 386 Reg.: 30 december 2006 |
Als Feyenoord op termijn wil groeien zullen ze meer mensen het stadion binnen moeten krijgen in plaats van de groep die er elk jaar zit. Clubliefde krijg je niet alleen van de TV.
Het aanboren van nieuwe segmenten in de consumentenmarkt levert helemaal niet zo veel geld op. Stel dat in het nieuwe stadion 40.000 extra seizoenkaarthouders komen (dus van nu 40.000 naar straks 80.000). Dat levert Feyenoord 10 mln. euro extra op. Feyenoord wil de begroting met meer dan 60 mln. euro vergroten. De groei zal dus hoofdzakelijk moeten komen uit de zakelijke markt.
[Dit bericht is veranderd door Haaglander (op 14 mei 2008 07:18:52).]
|
|
|
tweefeyenoordzoontjes Ballenjongen
Uit: gorinchem Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 23 Reg.: 11 december 2007 | varkenoord schreef:
(...)
Wie veronderstelt dat voetbal voor de happy Few is,heeft geen enkel benul wat bv het thaeter kost of een simpele bioscoop.In het familie vak zijn er speciale prijzen voor vader en zoon.Een krankzinnige gedachte om vaste klanten geen voordeel te geven.Ik zou deze gedachte eens in de ideeenbus bij je werkIk reageer op een stelling dat dagjesmensen (alleen die term al) moeten worden uitgekleed.
DR geeft het al min of meer aan! natuurlijk kost een theater of bioscoop ook veel geld en met een koffie en broodje erbij is het voor een gezin (of vader met twee feyenoord zoontjes) een aardige rip uit je lijf.
EChter wel 1 heeeeel belangrijk verschil; bij het theater en de bioscoop kun je van tevoren weten wat je krijgt voorgeschoteld -recensies-voorvertoning-trailers etc.- en dat is bij het voetbal in het algemeen, en onze rood-witten wel anders!
Ik ken veel 'gezinnen' of pa's met 1 of meerdere kinderen die na wat kaartjes moeite vanuit brabant en gelderland helemaal naar de kuip gingen voor een 'dagje uit' naar hun favo club. achteraf een kater voor Pa of Ma omdat het slecht en koud weer was, een klote wedstrijd, geen sfeer en een aardige duit uitgegeven. Deze bedenken zich wel tweemaal om nogmaals zo'n dagje uit te gaan met dit soort bedragen,....
|
|
|
tralala Basisspeler
quote: tweefeyenoordzoontjes schreef:
varkenoord schreef:
(...)
Wie veronderstelt dat voetbal voor de happy Few is,heeft geen enkel benul wat bv het thaeter kost of een simpele bioscoop.In het familie vak zijn er speciale prijzen voor vader en zoon.Een krankzinnige gedachte om vaste klanten geen voordeel te geven.Ik zou deze gedachte eens in de ideeenbus bij je werkIk reageer op een stelling dat dagjesmensen (alleen die term al) moeten worden uitgekleed.
DR geeft het al min of meer aan! natuurlijk kost een theater of bioscoop ook veel geld en met een koffie en broodje erbij is het voor een gezin (of vader met twee feyenoord zoontjes) een aardige rip uit je lijf.
EChter wel 1 heeeeel belangrijk verschil; bij het theater en de bioscoop kun je van tevoren weten wat je krijgt voorgeschoteld -recensies-voorvertoning-trailers etc.- en dat is bij het voetbal in het algemeen, en onze rood-witten wel anders!
Ik ken veel 'gezinnen' of pa's met 1 of meerdere kinderen die na wat kaartjes moeite vanuit brabant en gelderland helemaal naar de kuip gingen voor een 'dagje uit' naar hun favo club. achteraf een kater voor Pa of Ma omdat het slecht en koud weer was, een klote wedstrijd, geen sfeer en een aardige duit uitgegeven. Deze bedenken zich wel tweemaal om nogmaals zo'n dagje uit te gaan met dit soort bedragen,....
Life is like a box of chocolate.
Bij theater of bios weet je denk ook niet echt wat je krijgt, anders kan je denk beter wat anders verzinnen. OK, als je met de kids naar een disneyfilm gaat wel. Het lijkt mij ook sterk dat een Pa of Ma de kans op een mogelijke teleurstelling bij het voetbal door ervaring moet ondervinden. Dat weten ze heus al wel van te voren. Financiele reden/compensatie helpt mij trouwens niet echt bij een teleurstelling in De Kuip.
Maar welk voordeel geeft Feyenoord aan nieuwe klanten?
Denk aan
- Een kortingsbon bij aanvraag clubcard
- Bij laat aanvraag scc wat extra's (kaartje 1e bekerwedstrijd), terwijl iemand die onvoorwaardelijk en gelijk aanvraagt niks krijgt.
Eenmaal binnen (of kind eenmaal fan), dan wordt je zo veel mogelijk uitgemolken bij consumptie of merchandise. Dat zie je ook bij een efteling.
[Dit bericht is veranderd door tralala (op 14 mei 2008 11:20:38).]
|
|
|
varkenoord Vedette
quote: tweefeyenoordzoontjes schreef:
varkenoord schreef:
(...)
Je zal mij niet horen zeggen dat het niks kost.Maar een dagje efteling kost meer.Ook daar regent het en is het wel eens koud.Kaartjes moeite is onzin.In elk beetje dorp is wel een ticketbox.
|
|
|
De Sigaar  Vedette
quote: Haaglander schreef:
(...)
Het aanboren van nieuwe segmenten in de consumentenmarkt levert helemaal niet zo veel geld op. Stel dat in het nieuwe stadion 40.000 extra seizoenkaarthouders komen (dus van nu 40.000 naar straks 80.000). Dat levert Feyenoord 10 mln. euro extra op. Feyenoord wil de begroting met meer dan 60 mln. euro vergroten. De groei zal dus hoofdzakelijk moeten komen uit de zakelijke markt.
Daar heb je helemaal gelijk in. Met goed geoutilleerde businesseats kan Feyenoord een groot bedrag binnenhalen. De netwerkende zakenmensen krijgen zo meer contacten en kunnen daardoor meer geld verdienen. Een gedeelte moet dan weer terugkomen als sponsorgeld.
Je ziet dus ook dat de toeschouwers nu al voor maar een klein gedeelte van de totale begroting zorgen. Een miljoen of 10 tegen een begroting van 40 miljoen.
Er zal dus echt nog meer moeten gebeuren dan alleen de bouw van een nieuw stadion om die begroting op te schroeven naar 100 miljoen.
[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 14 mei 2008 13:30:05).]
|
|
|
tralala Basisspeler
quote: De Sigaar schreef:
Er zal dus echt nog meer moeten gebeuren dan alleen de bouw van een nieuw stadion om die begroting op te schroeven naar 100 miljoen.
Juist, dat zou nu ook al meer moeten gebeuren. Blind staren op dat nieuwe ding is te simpel. Dat het door De Kuip wordt tegengehouden is te kortzichtig. Daar licht het meeste werk voor Woerts. Al mag je het volkse karakter van Feyenoord nooit uit het oog verliezen. Dat zou een doodsteek zijn. De nadruk moet altijd bij de gewone man blijven.
[Dit bericht is veranderd door tralala (op 14 mei 2008 15:17:41).]
|
|
|
quote: tralala schreef:
(...)
Juist, dat zou nu ook al meer moeten gebeuren. Blind staren op dat nieuwe ding is te simpel. Dat het door De Kuip wordt tegengehouden is te kortzichtig. Daar licht het meeste werk voor Woerts. Al mag je het volkse karakter van Feyenoord nooit uit het oog verliezen. Dat zou een doodsteek zijn. De nadruk moet altijd bij de gewone man blijven.
Hoe wil je de zakelijke markt dan verder aanboren met een aftands stadion?
Sympathiek gebaar om de nadruk leggen op de gewone man, de man-met-de-pet, maar daar komt Feyenoord geen steek verder mee.
|
|
|
Matt1908 Meervoudig international
Uit: `S-Heerenberg Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 654 Reg.: 18 februari 2003 | Ben benieuwd of het doorgaat...
Zou wel geniaal zijn...
WK Finale 2018 in Rotterdam...???
[Dit bericht is veranderd door Matt1908 (op 14 mei 2008 17:05:14).]
|
|
|
tralala Basisspeler
(...)
aftands stadion
Een beetje meer respect graag voor naar mijn weten het enige stadion met 3 grote wedstrijden de afgelopen dikke 10jaar. En al ruim 70 jaar het kloppend hart van de mooiste club van Nederland, zoniet de hele wereld.
(...)
Sympathiek gebaar om de nadruk leggen op de gewone man, de man-met-de-pet, maar daar komt Feyenoord geen steek verder mee.
Waarom ben jij voor Feyenoord geworden? Als de meeste kans op succes de belangrijkste factor zou zijn geweest, had ik wel een andere club gekozen. Die volkse identiteit heeft er juist voor gezorgd dat Feyenoord nog steeds als grote club wordt gezien de afgelopen 3 decennia.
|
|
|
(...)
Waarom ben jij voor Feyenoord geworden? Als de meeste kans op succes de belangrijkste factor zou zijn geweest, had ik wel een andere club gekozen. Die volkse identiteit heeft er juist voor gezorgd dat Feyenoord nog steeds als grote club wordt gezien de afgelopen 3 decennia.
..... zucht ....
|
|
|
varkenoord Vedette
(...)
Laat dat nu de reden zijn dat ik lang geleden voor Feyenoord koos.De volksklub.Maar het is een feit dat er zonder geldschieters geen Feyenoord meer zou zijn.Want het volk is niet zo scheutig.
|
|
|
(...)
Laat dat nu de reden zijn dat ik lang geleden voor Feyenoord koos.De volksklub.Maar het is een feit dat er zonder geldschieters geen Feyenoord meer zou zijn.Want het volk is niet zo scheutig.
Yep.
|
|
|
tralala Basisspeler
(...)
Dus???
Liever op een lager pitje met onvoorwaardelijke liefde, dan speelbal van een selecte groep die vooral handelen uit eigenbelang. Om mee te gaan in de waanzin van een Madrid of Manchester, wat je toch nooit kan bijbenen. Of niet?
Waar ligt bij jou de grens? Als je eigen scc te duur wordt? Als net als in Amerika de club verhuist, omdat elders net wat meer verdient wordt?
Moest altijd lachen als die kale zei "Jullie zijn Feyenoord". Maar had nooit verwacht dat supporters zelf die stelling overboord zouden gooien.
[Dit bericht is veranderd door tralala (op 14 mei 2008 23:32:21).]
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 3120 Reg.: 5 augustus 2003 |
(...)
Nee, de laatste 100 jaar hebben we het altijd moeten hebben van de zakenmensen 
|
|
|
De Sigaar  Vedette
(...)
Hoe wil je de zakelijke markt dan verder aanboren met een aftands stadion?
Precies. We hebben nu een stadion dat aftands genoemd mag worden, ondanks de revovatie die een jaar of 15 geleden heeft plaatsgevonden. Ook ik beschouw De Kuip als zodanig. Een Stadion met een schitterend verleden dus.
Maar we moeten toch echt door. Naar morgen en verder.
Er zijn mensen die denken dat we ook nog 2202 nog in ons huidige Stadion spelen. Een club als FC Wageningen had dezelfde gedachte. Nog steeds kan je aldaar op de Wageningse Berg een stadion zien waar heel veel historie plaatsgevonden heeft. Alleen wordt daar al meer dan 10 jaar niet gevoetbald. Een klein detail waarschijnlijk voor de romantici.
Ik en niet alleen ik willen Feyenoord nog lang op een hoog niveau zien voetballen. Daarbij hoort op vrij korte termijn toch echt een modern Stadion waarmee we echt kunnen voldoen aan de eisen van de 21e eeuw.
|
|
|