Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Algemeen Feyenoord Forum
De nieuwe Kuip
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 92 »

Poster
Topic: De nieuwe Kuip 
silomneedttadteizdnamein
Stelling: Voorkeur lokatie. Zie http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/759-76.php#post82351 (meer info)
Maas - 80.5%
Varkenoord - 11.5%
3e variant (ook op Varkenoord) - 1.8%
De Kuip moet ons Stadion blijven. Geen nieuwbouw. - 6.2%

tralala
Vaste waarde in elftal

Vak: -
Reg.: 5 december 2007
Gepost op 24 april 2008 om 15:42:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robertoow schreef:

(...)

Met dat extra geld kun je wél 10 M op tafel leggen voor spelers als Sulejmani of Berg, dat kunnen we nu niet. Die kutclub uit 020 kan wel 9 M op tafel leggen voor Suarez, waarvan bijna gegarandeerd was dat hij een veelvoud hiervan zou opbrengen, hetzelfde als nu met Sulejmani en Berg.

Natuurlijk komen de wereldtoppers uit de grote competities niet hier naartoe, ook al betalen we nog zoveel. Maar dat hoeft helemaal niet om leuk mee te doen in de CL. Dat zie je wel aan PSV, wat enkele jaren geleden nog de halve finale haalde. Op dit moment is dit zeer incidenteel voor Nederlandse club, maar met een groot stadion kan Feyenoord structureel mee gaan doen in de CL, wat de inkomsten alleen maar groter maakt.

Misschien is de wens de vader van de gedachte bij mij, maar ik geloof echt in de huidige beleidsbepalers van Feyenoord. Hoe mooi zou het zijn om Feyenoord weer naar de top van Europa te zien gaan. Of het nu gaat lukken of niet, het bouwen van een nieuw hypermodern stadion is in ieder geval een teken van ambitie om dit doel te bereiken.

Als je al tevreden bent vanwege enkel ambitie, dan kunnen ze nooit fout doen. Want niemand heeft de ambitie om nu eens komend jaar te degraderen.

Ik ben ook nog zeker niet overtuigd. Zeker niet door die reclameboodschappen van de club in de media. Want dat zijn die persberichten natuurlijk. Niet meer niet minder.

Ik hou me hart vast als ze nu zelfs al de geschatte opbrengsten in de toekomst naar voren willen halen om te beleggen. Iets over een beer en een huid???

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 24 april 2008 om 18:03:50.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pffff gelukkig geen sintelbaan eromheen

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 323eMotM: -Battle-rating: 1.496,1VoVo: 262e / 774e / 281eOpstelling: 4-3-3
Haaglander
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - C
Reg.: 30 december 2006
Gepost op 24 april 2008 om 18:16:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

Dus je hebt het idee, dat er meer geld overblijft om in spelers te investeren met een nieuw stadion?

Mag ik dan weten welke spelers? We hebben in Nederland de concurrentie met de grotere Europesche clubs grotendeels verloren. Kijk welke spelers er door PSV of die Amsterdamse kutclub worden aangetrokken. Dat zijn zeker geen spelers, die tot de Europesche top behoren, of het gevolg is van een gelukkige scouting. Dat laatste kan Feyenoord nu ook al overkomen. De salarissen wat past bij zo'n gelukje kan nu ook al betaald worden.

Daarnaast blijft het voor mij maar de vraag welke extra inkomsten er gegenereerd gaan worden en wat er overblijft rekening houdende met alle extra uitgaven.

Zolang er over dat plaatje niet duidelijk wordt gecommuniceerd, blijft het voor mij een duik in een zwart gat, dat door alle betrokkenen als een walhalla wordt omschreven, maar waar ze zelf het meeste belang bij hebben.

Je bent veel te negatief. Voorbeeld. Celtic (Schotland) heeft een 3x zo hoge begroting als Feyenoord maar Nederland heeft 3x zo veel inwoners dan Schotland (dus globaal een 3x zo hoog economisch potentieel).

Word het je nu duidelijk waar het potentieel ligt van Feyenoord? Dat potentieel kan je alleen ten volle benutten met een nieuw stadion.

[Dit bericht is veranderd door Haaglander (op 24 april 2008 18:16:42).]

Keuze stelling: Maas

Help mods!
Pool: 959eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
weshoofd
Internationale topspeler

Uit: nijmegen
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 10 augustus 2005
Gepost op 24 april 2008 om 18:41:47.       MSN: weshoofd@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Haaglander schreef:

(...)

Je bent veel te negatief. Voorbeeld. Celtic (Schotland) heeft een 3x zo hoge begroting als Feyenoord maar Nederland heeft 3x zo veel inwoners dan Schotland (dus globaal een 3x zo hoog economisch potentieel).

Word het je nu duidelijk waar het potentieel ligt van Feyenoord? Dat potentieel kan je alleen ten volle benutten met een nieuw stadion.

Vergeet niet de Ieren en Noord-Ieren die bij Celtic op de tribune zitten. En ook wel wat lui uit Noord-Engeland. Daarnaast is naast Celtic Rangers de enige grote club, terwijl je in NL drie grote clubs hebt.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 446eMotM: -Battle-rating: 1.495,6 (daag uit)VoVo: 616e / 611e / 613eOpstelling: 5-3-2
Haaglander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 24 april 2008 om 18:50:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
weshoofd schreef:

(...)

Vergeet niet de Ieren en Noord-Ieren die bij Celtic op de tribune zitten. En ook wel wat lui uit Noord-Engeland. Daarnaast is naast Celtic Rangers de enige grote club, terwijl je in NL drie grote clubs hebt.

Mwah, dat verklaart niet het enorme verschil in begroting tussen Celtic en Feyenoord (Ieren en Schotten bij elkaar opgeteld is iets meer dan de helft van het aantal Nederlanders).

Feyenoord is gewoon wakker geworden. Onder Van der Herik sliepen ze, gingen niet mee met 'de vaart der volkeren'.

Al die initiatieven nu op financieel gebied ...... waarom deden ze dat niet jaren geleden?

[Dit bericht is veranderd door Haaglander (op 24 april 2008 18:55:24).]

Help mods!
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 24 april 2008 om 20:04:44.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Haaglander schreef:

(...)

Word het je nu duidelijk waar het potentieel ligt van Feyenoord?

Eh, ja. Waar kunnen we het beste een stadion in Schotland bouwen.

Het mag duidelijk zijn, dat de situatie aldaar geheel anders is dan in Nederland. Hier mag je bijoorbeeld nog roken in een stadion. De investeringsomstandigheden, belastingomgeving, spelerssalarissen, supporterswensen, reclamewereld, enz. is hier anders. Celtic had vorig jaar een schuld van meer dan 7 miljoen euro en in 2006 4,2 miljoen pond verlies. De omzet mag dan hoger zijn, de financiele resultaten zijn dat niet. Daarnaast, doet Celtic het sportief zo veel beter als je rekening houdt met de beperkte voetbalwereld waarin zij zich bewegen? Er zijn maar twee clubs en de rest doet voor zoetekoek mee. Een CL plaats en de inkomsten daarvan is makkelijker te bereiken. Overigens kent Celtic een gemiddeld aantal toeschouwers van 50.000 die hebben dus ook niets aan een groter stadion.

Maar je hebt gelijk. Het is waarschijnlijk ook de gedachtengang nu bij Feyenoord. En dat is nu juist waar ik me zorgen om maak.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: 388e / 800e / 426eOpstelling: incompleet
Haaglander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 24 april 2008 om 21:23:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

(...)

En dat is nu juist waar ik me zorgen om maak.

Het is duidelijk dat voor jou de glazen altijd half leeg zijn.

Help mods!
L.Pincoffs
Vedette

Uit: Weelde
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 24 april 2008 om 21:42:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hou van volle glazen, dat klopt. Maar dan moet-ie ook werkelijk vol zijn.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.465,2VoVo: 388e / 800e / 426eOpstelling: incompleet
beppie172
Regelmatige invaller

Uit: Utreg
Vak: Marathontribune - H
Reg.: 13 juli 2006
Gepost op 24 april 2008 om 22:43:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
L.Pincoffs schreef:

(...)

Overigens is een van de grote nadelen bij de popconcerten in de Amsterdam Arena het verschrikkelijke geluid o.a. veroorzaakt door de dichte schuifkap. Het geluid in de huidige Kuip is oneindig veel beter.

Je hebt gelijk over het dramageluid in de Arena. Een concert daar bezoeken is zonde van je geld. Maar het Gelredome met schuifdak en schuifveld heeft een prima akoestiek (voor een stadion). Dat geeft ook aan waarom het zo populair is voor concerten. Een stadion zonder dak is max 5 maanden (en in praktijk maar 3 maanden) per jaar te gebruiken voor concerten. Met een dak is het stadion 12 maanden per jaar te gebruiken (en niet alleen voor popconcerten).

Help mods!
Pool: 422eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
big dipper
Bankzitter

Reg.: 23 mei 2005
Gepost op 24 april 2008 om 23:22:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom moeten we een tennisstadion voor 20.000 toeschouwers? We hebben net zoveel tennissers als Frankrijk en Duitsland bij elkaar en we hebben nog nooit een deuk in een pakje boter geslagen. Dat abnamro gedoe in Ahoy is toch ook een gospe. Jan en alleman zegt af voordat ze een bal geslagen hebben. Bah, wat een wanvertoning en geldsmijterij.

Nee, dan een basketballstadion. Dat is een spectaculaire sport die het heel goed doet bij voetballers. Naar model van Barcelona en Real Madrid die behalve een goed voetbalteam ook een top basketballteam op de been brengen.

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Robertoow
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 mei 2003
Gepost op 24 april 2008 om 23:33:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tralala schreef:

(...)

Als je al tevreden bent vanwege enkel ambitie, dan kunnen ze nooit fout doen. Want niemand heeft de ambitie om nu eens komend jaar te degraderen.

Beetje een cliche opmerking die laatste, denk je dat ik dat bedoelde? Zonder ambitie kom je nooit ergens. Het is voor Feyenoord echt een grote stap om aan een nieuw stadion te gaan bouwen. In de tijd van VdH stonden we stil, toen was er geen ambitie. Nu zie je dat de beleidsbepalers inzien wat de mogelijkheden van Feyenoord zijn, en die gaan ze maximaal proberen uit te buiten. Dát bedoel ik met ambitie. Het lijkt me sterk dat je het daar niet mee eens bent.

Dat je sceptisch tegenover het plan staat om vanaf komend jaar al richting de begroting van 90 M te gaan werken, er vanuit gaande dat we dat wel terug zullen verdienen met een nieuw stadion, snap ik. Dat ben ik zelf namelijk ook. Als het plan werkt is het natuurlijk geweldig, maar de risico's zijn zeker daar.

Help mods!
Pool: 302eMotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Frankenoord
International

Uit: Amersfoort
Reg.: 12 december 2003
Gepost op 6 mei 2008 om 12:46:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens VI-tv (http://www.vi.nl) zal het stadion op termijn 100.000 stoelen gaan tellen (eerst 80.000)!!! Het grootste stadion van Europa. Is dit niet té ambitieus?

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 352eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 6 mei 2008 om 12:52:12.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

O o ... we hebben de BekerT gewonnen. Gelijk 20.000 plaatsen erbij... Als je zeker weet dat het bij iedere thuiswedstrijd vol zit is dat niet erg, maar 100.000 lijkt me een beetje overdreven...

DE ENIGE ECHTE.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 855eMotM: -Battle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 6 mei 2008 om 13:07:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frankenoord schreef:

Volgens VI-tv (http://www.vi.nl) zal het stadion op termijn 100.000 stoelen gaan tellen (eerst 80.000)!!! Het grootste stadion van Europa. Is dit niet té ambitieus?

Ik zie deze VI-tv link niet ? Zou die over Feyenoord moeten gaan? De laatste die er bij mij staat is van Twente...

80.000 is goed. 100.000 zal het maximum zijn voor een uitbreiding. Ik hoop wel dat we mooi dicht op het veld komen te zitten en dat het een voetbalstadion wordt met een échte voetbal ambiance.

Ik ben erg benieuwd naar de eerste tekeningen.

Help mods!
Pool: 162eMotM: -Battle-rating: 1.388,6VoVo: 844e / 210e / 1096eOpstelling: 4-4-2
Frankenoord
International

Gepost op 6 mei 2008 om 13:36:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Ik zie deze VI-tv link niet ? Zou die over Feyenoord moeten gaan? De laatste die er bij mij staat is van Twente...

80.000 is goed. 100.000 zal het maximum zijn voor een uitbreiding. Ik hoop wel dat we mooi dicht op het veld komen te zitten en dat het een voetbalstadion wordt met een échte voetbal ambiance.

Als je die van Twente opstart zie je rechtsonder in het nieuwe venster die van Feyenoord staan, getiteld 'Feyenoord wil Macarana aan de Maas'.

[Dit bericht is veranderd door Frankenoord (op 6 mei 2008 13:38:08).]

Geen stellingname

Help mods!
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 6 mei 2008 om 13:51:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frankenoord schreef:

(...)
Als je die van Twente opstart zie je rechtsonder in het nieuwe venster die van Feyenoord staan, getiteld 'Feyenoord wil Macarana aan de Maas'.

Van harte bedankt

Help mods!
Pool: 162eMotM: -Battle-rating: 1.388,6VoVo: 844e / 210e / 1096eOpstelling: 4-4-2
De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 6 mei 2008 om 14:13:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Het maximum zal dus kennelijk meer zijn als je luistert naar het betoogje op http://www.vi.nl betreffende Macarana aan de Maas.
Het nieuwe stadion zou het grootste van Europa moeten worden en aangezien Nou Camp 106.000 toeschouwers kan bevatten is dat dus kennelijk de norm.

Ik ben heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren op dit vlak de komende jaren.
Vast staat voor mij wel (maar dat stond het al voor mij) dat het eerder een stadion wordt met 100.000 toeschouwers dan eentje met 70.000 toeschouwers.

Help mods!
Pool: 395eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 446e / 381e / 452eOpstelling: 4-4-2
Frankenoord
International

Gepost op 6 mei 2008 om 14:51:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Het maximum zal dus kennelijk meer zijn als je luistert naar het betoogje op http://www.vi.nl betreffende Macarana aan de Maas.
Het nieuwe stadion zou het grootste van Europa moeten worden en aangezien Nou Camp 106.000 toeschouwers kan bevatten is dat dus kennelijk de norm.

Ik ben heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren op dit vlak de komende jaren.
Vast staat voor mij wel (maar dat stond het al voor mij) dat het eerder een stadion wordt met 100.000 toeschouwers dan eentje met 70.000 toeschouwers.

Maar wat moeten we met een wekelijks halfleeg stadion? Ik geloof best dat er naar topwedstrijden (020, PSV, Champions League) weleens 70 a 80 dzd man willen komen, maar naar de rest van de wedstrijden toch echt niet. Daar zijn zowel Nederland, Rotterdam als Feyenoord te klein voor.

Los daarvan lijkt het me natuurlijk wel een machtig mooi gezicht, zo'n enorm stadion.

[Dit bericht is veranderd door Frankenoord (op 6 mei 2008 14:51:53).]

Geen stellingname

Help mods!
marsco
Veelbelovend talent

Uit: Dordrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 4 augustus 2004
Gepost op 6 mei 2008 om 15:05:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frankenoord schreef:

(...)
Maar wat moeten we met een wekelijks halfleeg stadion? Ik geloof best dat er naar topwedstrijden (020, PSV, Champions League) weleens 70 a 80 dzd man willen komen, maar naar de rest van de wedstrijden toch echt niet. Daar zijn zowel Nederland, Rotterdam als Feyenoord te klein voor.

Los daarvan lijkt het me natuurlijk wel een machtig mooi gezicht, zo'n enorm stadion.

De vraag is of dat uitmaakt. Het stadion is nu uitverkocht met 45000. Met een capaciteit van 100.000 heb je onder de 50.000 extra stoelen ook meer goedkope stoelen. Er wordt geen 35 euro voor een kaartje betaald voor een wedstrijd tegen Volendam. Ofwel, in plaats van de 40.000 die er normaal zitten bij zo'n wedstrijd zijn het er dan mogelijk 60 a 70.000. Maar dat is slechts een vermoeden.
Bij topwedstijden zit het sowieso wel vol. Europese wedstrijden tegen gerenommeerde ploegen kom je ook wel een eind. Verder is voor de exploitatie van het stadion natuurlijk ook van belang dat het Nederlands elftal er meer zal komen spelen. En dat is sowieso altijd uitverkocht.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 585eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
JimmyFloyd
Vedette

Reg.: 6 april 2004
Gepost op 6 mei 2008 om 15:29:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marsco schreef:

(...)

De vraag is of dat uitmaakt. Het stadion is nu uitverkocht met 45000. Met een capaciteit van 100.000 heb je onder de 50.000 extra stoelen ook meer goedkope stoelen. Er wordt geen 35 euro voor een kaartje betaald voor een wedstrijd tegen Volendam. Ofwel, in plaats van de 40.000 die er normaal zitten bij zo'n wedstrijd zijn het er dan mogelijk 60 a 70.000. Maar dat is slechts een vermoeden.
Bij topwedstijden zit het sowieso wel vol. Europese wedstrijden tegen gerenommeerde ploegen kom je ook wel een eind. Verder is voor de exploitatie van het stadion natuurlijk ook van belang dat het Nederlands elftal er meer zal komen spelen. En dat is sowieso altijd uitverkocht.

En ook niet onbelangrijk, hoe gaat Feyenoord zich manifesteren in de periode 2008-2016. Gaan we prijzen pakken of zakken we definitief af naar de subtop. Een stadion met 100.000 zitplaatsen krijg je alleen maar vol met een groot aantal 'succes'-supporters.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
LeroyFer Rode kaart: waarschuwing
Basisspeler

Uit: Heemstede
Vak: Maastribune - V
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 6 mei 2008 om 16:57:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben er absoluut GEEN tegenstander van hoor. Het lijkt mij geweldig zo een mooi stadion waar 100.000 man in kunnen maar Feyenoord doet het in een alles of niets poging het is de enorme sprong naar de top die Feyenoord hiermee wilt maken en ik ben er voorstander van! Het lijkt mij geweldig om dit mee te maken. De club Feyenoord van het volk in zo een grandioos stadion en 020 en PSV kijken toe. Heerlijk!

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1144eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jonathan de Guzman
Nationale topspeler
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Reg.: 15 juni 2005
Gepost op 6 mei 2008 om 17:04:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net zoals De Kuip zijn tijd ver vooruit was, zal ook het nieuwe Feyenoord-stadion dus weer een boegbeeld zijn in Europa.

Begrijp ik nu goed dat het nieuwe stadion in twee fases opgeleverd gaat worden? Eerst 80.000 en vervolgens richting de 107.000?

Feyenoord, pionier op het gebied van stadions!

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 1076eMotM: -Battle-rating: 1.423,4VoVo: 941e / 1160e / 1045eOpstelling: incompleet
fr -fan
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 6 mei 2008 om 17:33:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vond het wel een mooie omschrijving van die van VI:

Feyenoord is momenteel een hele grote aanloop aan het nemen om de sprong over het ravijn te maken en zo ajax en psv te bereiken.

GEEN WOORDEN MAAR DADEN

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: 1607e / - / 1587eOpstelling: -
guzzie
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 6 mei 2008 om 17:36:16.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

om zo ajax en psv te bereiken? dit heeft niets meer met aansluiting te maken, dit is d'r op en d'r over! zijn we meteen de gékste en arrogantste tegelijk haha!

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.451,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
FR Vatos Locos
Internationale topspeler

Reg.: 21 mei 2005
Gepost op 6 mei 2008 om 17:37:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

106.000 vind ik echt grootspraak

Zit je straks in een (te) groot stadion met 35.000 naar een wedstrijd tegen excelsior te kijken. Dat is pas echt sfeerloos!

Geen stellingname

Help mods!
Pool: 605eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 92 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk