| Poster | | Topic: De nieuwe Kuip |  |
|
| silomneedttadteizdnamein | |
|
jeroentjuhhh Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 1052 Reg.: 17 april 2003 | Ze moeten gewoon nog een paar jaartjes w8en en hem dan weer opnieuw renoveren!!
|
|
|
Van_Persie_32 Vedette
Uit: Kofferbak van Lazovic Vak: Olympiatribune - P Posts: 1214 Reg.: 8 februari 2003 | ja maar dan zitten de nieuwste dingen ern iet in dus zulolen ze dat niet doen
|
|
|
Feye Vedette
Vak: - Posts: 1253 Reg.: 8 februari 2003 | hij moet op ZUID, daar hoort ie!!
al die nieuwe dingen hoeven er helemaal niet in..
ik wil gewoon DE KUIP!!!!!!!
|
|
|
Van_Persie_32 Vedette
Uit: Kofferbak van Lazovic Vak: Olympiatribune - P Posts: 1214 Reg.: 8 februari 2003 | Ik zeg ook niet dat die erin moeten maar daar zal het wel omdraaien
quote: Feye schreef:
hij moet op ZUID, daar hoort ie!!
al die nieuwe dingen hoeven er helemaal niet in..
ik wil gewoon DE KUIP!!!!!!!
|
|
|
johankruif  Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 1735 Reg.: 26 september 2003 | Onze vriend de Topic Starter heeft toch steeds gelijk gehad.... (lees zijn naam maar goed )
Fijne kerst allemaal.
|
|
|
Middelburg Meervoudig international
Uit: Middelburg Vak: Olympiatribune - DD Posts: 654 Reg.: 1 juni 2000 | Doe maar in Middelburg. Hoef ik niet zo ver te rijden iedere keer.
|
|
|
jeroentjuhhh Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 1052 Reg.: 17 april 2003 | DE KUIP op ZUID en nergens anders!!
|
|
|
ebigirl Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2671 Reg.: 17 maart 2001 | ja of op wilhamina daar komt feyenoord oorspronkelijk vandaan
ebigirl 
|
|
|
polletje4ever Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 282 Reg.: 26 juni 2002 | 30-12-2003: Renovatie De Kuip begint komende zomer
[Bron: Bn/De Stem / FR-Fans.nl]
De tien jaar geleden uitgevoerde renovatie van de Kuip krijgt komend jaar definitief een vervolg dankzij een garantie die het Rotterdamse college van B en W heeft verstrekt voor een uitgave van zes miljoen euro.
Dat geld heeft de directie van het stadion nodig om de Olympia-zijde op te kunnen knappen. Bij de herstelwerkzaamheden van 1994 is dat deel van de Kuip niet meegenomen. Daardoor voldoet dat niet meer aan de eisen die tegenwoordig worden gesteld. De renovatie zal naar verwachting komende zomer plaatsvinden.
De stadiondirectie trekt geld uit om aan de Olympia-zijde alle inpandige ruimtes onder de tribunes op te waarderen. Daarbij ligt de nadruk op de horecavoorzieningen. Verder zullen zowel de gevels als de installaties worden vernieuwd.
Denk niet dat ze dan op termijn nog een hele nieuwe kuip gaan neergooien?????
|
|
|
ebigirl Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2671 Reg.: 17 maart 2001 | nu niet nee maar hij komt er wel
ebigirl 
|
|
|
polletje4ever Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 282 Reg.: 26 juni 2002 |
quote: ebigirl schreef:
nu niet nee maar hij komt er wel
ebigirl 
Tsja, dat duurt dan nog zo lang.
Van mij mag nog lang blijven bestaan hoor.
|
|
|
the witch Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 274 Reg.: 1 augustus 2001 | Handen af van de kuip hier is traditie hier ligt het zweet en bloed van vele dierbare spelers daar moet je niet aan komen is er hier dan helemaal niks heilig meer ???
schande werkelijk schande ik maak hier verder geen woord meer vuil over.
denk ff na over de meer die wordt na al die jaren nog steeds gemist ook daar zat sfeer en nu zitten ze daar in die betonblok hoop werkelijk dat feyenoord deze fout nimmer zal maken 
|
|
|
Van_Persie_32 Vedette
Uit: Kofferbak van Lazovic Vak: Olympiatribune - P Posts: 1214 Reg.: 8 februari 2003 | dat valt wel mee over ongeveer 10 jaar
quote: polletje4ever schreef:
(...)
Tsja, dat duurt dan nog zo lang.
Van mij mag nog lang blijven bestaan hoor.
|
|
|
Edje B vakkie V Vedette
Uit: Rotterdam Zuid Vak: Maastribune - V Posts: 8309 Reg.: 18 juli 2000 | 10 jaar . Vergeet dat maar doet er maar een stuk of 15 bij. Ik ben nog steeds voor de huidige lokatie. Als het even kan moet het stadion behouden worden d.m.v. vele renovaties. Het is tenslotte een rijksmonument.
|
|
|
ebigirl Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2671 Reg.: 17 maart 2001 | Ja maar als het er niet meer veilig is om er in te komen wat dan
ebigirl 
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11146 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: polletje4ever schreef:
30-12-2003: Renovatie De Kuip begint komende zomer
[Bron: Bn/De Stem / FR-Fans.nl]
De tien jaar geleden uitgevoerde renovatie van de Kuip krijgt komend jaar definitief een vervolg dankzij een garantie die het Rotterdamse college van B en W heeft verstrekt voor een uitgave van zes miljoen euro.
Dat geld heeft de directie van het stadion nodig om de Olympia-zijde op te kunnen knappen. Bij de herstelwerkzaamheden van 1994 is dat deel van de Kuip niet meegenomen. Daardoor voldoet dat niet meer aan de eisen die tegenwoordig worden gesteld. De renovatie zal naar verwachting komende zomer plaatsvinden.
De stadiondirectie trekt geld uit om aan de Olympia-zijde alle inpandige ruimtes onder de tribunes op te waarderen. Daarbij ligt de nadruk op de horecavoorzieningen. Verder zullen zowel de gevels als de installaties worden vernieuwd.
Denk niet dat ze dan op termijn nog een hele nieuwe kuip gaan neergooien?????
Van die 6 miljoen is volgens het RD van vandaag, ruim 2,3 miljoen euro bestemd voor een fietsenstalling.
€ 2.300.000? Ik geloof, dat ik gek wordt.
|
|
|
Heartbreak Hotel Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 | WTF! Dat is volkomen belachelijk!
De mooise volksclub.
[Dit bericht is veranderd door Heartbreak Hotel (op 3 januari 2004 23:00:25).]
|
|
|
johankruif  Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 1735 Reg.: 26 september 2003 |
quote: L.Pincoffs schreef:
(...)
Van die 6 miljoen is volgens het RD van vandaag, ruim 2,3 miljoen euro bestemd voor een fietsenstalling.
€ 2.300.000? Ik geloof, dat ik gek wordt.
Waarschiinlijk de fietsenstalling van de spelers...
|
|
|
Heartbreak Hotel Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 | Wat is er dan zo speciaal aan?
Dat hij goud is? met wc potten en roze wc papier?
WTF!
Of hopen ze dat de mensen weer massaal met de fiets komen zoals vroeger? zodat 44 duizend fietstallingen wel aan het bedrag voldoen?
De mooiste volksclub.
|
|
|
ebigirl Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2671 Reg.: 17 maart 2001 | Dan zul je er vast ook weer een belachelijk bedrag voor betalen. Ik vond die stalling onder de brug goe genoeg hoor. Als ik me vak uitliep was ik er in 2 tellen en het was niet duur
ebigirl 
|
|
|
Boer Gereke Ballenjongen
Vak: - Posts: 2 Reg.: 22 februari 2004 | |
|
Paultje Santiago Vedette
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 4799 Reg.: 26 december 2002 | |
|
Skitzo Vedette
Uit: hoeksche waard Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 1405 Reg.: 4 februari 2002 |
quote: ebigirl schreef:
Dan zul je er vast ook weer een belachelijk bedrag voor betalen. Ik vond die stalling onder de brug goe genoeg hoor. Als ik me vak uitliep was ik er in 2 tellen en het was niet duur
ebigirl 
Lekkere stalling is dat zeg, na de wedstrijd gooien ze hem gewoon compleet open zodat nog iedereen er met je fiets vandoor kan gaan.
|
|
|
Boer Gereke Ballenjongen
Vak: - Posts: 2 Reg.: 22 februari 2004 | |
|
Paultje Santiago Vedette
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 4799 Reg.: 26 december 2002 | Dat komt toch op 1 complex te staan?
|
|
|