| Poster | | Topic: De nieuwe Kuip |  |
|
| silomneedttadteizdnamein | |
|
Edje B vakkie V Vedette
Uit: Rotterdam Zuid Vak: Maastribune - V Posts: 8309 Reg.: 18 juli 2000 | Aangezien het samengaan met Ahoy een van de opties was, zal het inderdaad een multiefunctioneel gebeuren worden.
Ik vind dat De Kuip moet blijven waar die nu staat i.i.g. OP ZUID
|
|
|
ebigirl Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2671 Reg.: 17 maart 2001 | Helemaal gelijk in. Tis toch wagelijk om te bedenken dat we binnekort in een kopie van die ufo te zitten ILL
ebigirl 
|
|
|
Edje B vakkie V Vedette
Uit: Rotterdam Zuid Vak: Maastribune - V Posts: 8309 Reg.: 18 juli 2000 | Dat niet alleen, ik word al eng bij de gedachte dat ik straks niet meer lopend of fietsend naar De/Mijn Kuip kan.
Brrrrr.........
|
|
|
Rene Rotterdam Vaste waarde in elftal
Uit: Zuid Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 381 Reg.: 6 maart 2003 |
quote: L.Pincoffs schreef:
Het nieuwe stadion komt bij de gedempte Waalhaven te staan en gaat eruit zien als een tweede Arena. Naar verwachting is het klaar ergens tussen 2008 en 2010.
Dit is dus ABSOLUUT niet waar. Er is een studie geweest van de gemeente Rotterdam en de ontwikkelingsmaatschappij. Zij zijn stadions wezen bekijken in de hele wereld en hebben op basis daarvan een opzetje gemaakt. Niet meer en niet minder. Hierbij is men uitgegeaan van de gedachte dat de Kuip en Ahoy samen moeten gaan, maar ook daarover is helemaal nog geen overleg geweest. Sterker nog, bij de voorstudie van de gemeente zijn Feyenoord, Stadion Feyenoord en Ahoy niet eens betrokken geweest!
Dus ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt. Wat is je bron?
|
|
|
ebigirl Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2671 Reg.: 17 maart 2001 | Das ook niet waar want er is wel degelijk gepraat over feyenoord naar de waalhaven
ebigirl 
|
|
|
Tati Vedette 2e Euro 2004 VoVo Feyenoord Netwerk
Vak: - Posts: 2343 Reg.: 16 februari 2002 | Ik denk dat een eventuele nieuwe renovatie van De Kuip nog altijd goedkoper en attractiever is dan een tweede nichtendisco. Ziet u de New York Yankees verhuizen uit de Bronx naar Brooklyn? Neen. Verhuisde Sparta naar Capelle aan den IJssel? Neen. Op je geschiedenis moet je trots zijn en zeker Feyenoord. In het huidige stadion zijn grootse successen gevierden, bovendien is (was) het stadion een pareltje in de Nederlandse architectuur al is een deel van de grandeur die Brinkman en Van der Vlugt bedachten door de verbouwingen teniet gedaan.
|
|
|
Rene Rotterdam Vaste waarde in elftal
Uit: Zuid Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 381 Reg.: 6 maart 2003 |
quote: ebigirl schreef:
Das ook niet waar want er is wel degelijk gepraat over feyenoord naar de waalhaven
ebigirl 
Er is wel gepraat over Feyenoord naar de Waalhaven, maar niet door Stadion Feyenoord en Feyenoord zelf. Dat lijken mij toch de belangrijksten om mee te beginnen...
|
|
|
ebigirl Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2671 Reg.: 17 maart 2001 | Ja dat idd zeker weten, Want feyenoord hoort gewoon niet in z'n stadion en al helemaal niet in dat gebied
ebigirl 
|
|
|
Matt1908 Meervoudig international
Uit: `S-Heerenberg Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 654 Reg.: 18 februari 2003 | Gewoon weer op Zuid...!!!
Geen gezeik...
Matt1908
|
|
|
Lazovic_9 Vedette
Uit: Kofferbak van Lazovic Vak: Olympiatribune - P Posts: 1214 Reg.: 8 februari 2003 | Als er al een neiuwe stadion komt moeten ze wel een engels type stadion maken dat nieuwe van ado den haag ziet er ook wel mooi uit is ook een engels type stadion
|
|
|
ebigirl Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2671 Reg.: 17 maart 2001 | Nee het moet een uniek stadion worden een feyenoord style zoals nu ook is
ebigirl 
|
|
|
scfsandra Ballenjongen
Uit: De Lier Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 16 Reg.: 7 december 2003 | Inderdaad.. ALs dat Feyenoord gevoel er maar blijft!!! 
|
|
|
Lazovic_9 Vedette
Uit: Kofferbak van Lazovic Vak: Olympiatribune - P Posts: 1214 Reg.: 8 februari 2003 | van mij mogen ze nog wel cker 10 jAAR in "De Kuip" blijven is cker een l;euk stadion maar als er een nieuw komt moeten ze geen anti-voetbalstadion krijgen zoals in die ant-voetbalstad
|
|
|
scfsandra Ballenjongen
Uit: De Lier Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 16 Reg.: 7 december 2003 | En zolang het maar een échte grasmat blijft en her niet zo vreselijk uitziet als de ArenA...!
|
|
|
erik_vs Aanstormend talent
Uit: Gouda Vak: - Posts: 137 Reg.: 19 november 2001 | Inderdaad, die grasmat is echt gewoon desastreus.
|
|
|
scfsandra Ballenjongen
Uit: De Lier Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 16 Reg.: 7 december 2003 | Zeg gerust "grasmat" 
|
|
|
marvin1985 Talent
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 83 Reg.: 13 oktober 2003 | de nieuwe mot gwoon op ZUID!!
|
|
|
Van_Persie_32 Vedette
Uit: Kofferbak van Lazovic Vak: Olympiatribune - P Posts: 1214 Reg.: 8 februari 2003 | als et maar in Rotterdam is!!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
Edje B vakkie V Vedette
Uit: Rotterdam Zuid Vak: Maastribune - V Posts: 8309 Reg.: 18 juli 2000 | .....maar dan wel op ZUID natuurlijk, jij bent ook een lekkere 
|
|
|
Van_Persie_32 Vedette
Uit: Kofferbak van Lazovic Vak: Olympiatribune - P Posts: 1214 Reg.: 8 februari 2003 | ja mij maakt et niet zoveel uit ik kom niet uit rotterdam ik kom er alleen voor mijn maaar rotterdammers zullen daar anders over denken. En dat begijp ik wel!!! 
|
|
|
ebigirl Vedette
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - RR Posts: 2671 Reg.: 17 maart 2001 | feyenoord en rotterdam zuid zijn 1 en kuip hoort daar bij
ebigirl 
|
|
|
valencianiste Bankzitter
Uit: Kaatsheuvel Vak: - Posts: 208 Reg.: 17 november 2003 | Feyenoord is de Kuip en de Kuip is Feyenoord, laat ze nu ajb van afblijven, we hebben geen nieuw en commercieel blok beton als in Zlatanstan nodig, laat Feyenoord maar mooi in het gezelligste en mooiste stadion van NL blijven en dat is natuurlijk 
|
|
|
rotjefeyenoord Ballenjongen
Uit: rotterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 29 Reg.: 17 december 2003 | laat ze de bouwers van het philps stadion inhuren en het gelderdome, dat vind ik echt mooie stadions hoe diep ik de clubs ook haat......
|
|
|
Bruyne Ster Belgrado Veelbelovend talent
Uit: Hillegersberg Vak: Marathontribune - EE Posts: 109 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: silomneedttadteizdnamein schreef:
Maar een Kuip met bv. 3 ringen en dan stijl omhoog tegen het veld aan voor zo'n 75.000 toeschouwers op een (schier)eiland, waarbij dan alles daarom heen met Feyenoord te maken heeft, zoals trainingsvelden (met tribune rond gehele veld!), een (Feyenoord)tennisstadion voor 20.000 mensen waar een jaarlijks ATP toernooi gehouden wordt en de Daviscupwedstrijden van Nederland (Krajicek en Sluiter doen de organisatie en promotie ), zodat er mooi kruisbestuiving kan plaatsvinden en Feyenoord (en Rotterdam) meer uitstraling internationaal krijgt met alle voordelen daarbij etc.
Moet een fantastisch uitzicht zijn vanuit de lucht!
welke speed gebruik jij? Dat moet echt hele goeie shit zijn.
|
|
|
johankruif  Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 1735 Reg.: 26 september 2003 |
quote: Bruyne Ster Belgrado schreef:
(...)
welke speed gebruik jij? Dat moet echt hele goeie shit zijn.
Oh, gewoon endorfine.. 
|
|
|