| Poster | | Topic: De nieuwe Kuip |  |
|
| silomneedttadteizdnamein | |
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2262 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
quote: Master Rules schreef:
(...)
nou volgens mij is het bijna altijd uitverkocht! er waren toch iets van 41.000 seizoenskaarten verkocht!!
en tegen die tijd heb ik ook een seizoenskaart dus 41.001 seizoenskaart houders
beetje flauw..
60000/70000 mensen moet wel lukken hoor!!! ligt er wel een beetje aan of ze een paar seizoenen goed blijven presteren!
|
|
|
Fortisbank Vaste waarde in elftal
Uit: Oosterhout NB Vak: Marathontribune - E Posts: 369 Reg.: 28 december 2004 |
quote: Larzovic schreef:
ik denk dat we er niet aan kunnen ontsnappen, een dak
maar.. ik heb zelf wel heel veel vertrouwen in van Merwijk, die weet wel wat de Feyenoord Supporters willen.. ik citeer:
"Je ontkomt er niet meer aan dat er een dak op het stadion komt, al willen we beslist geen tweede Arena bouwen. Je moet wel echt het gevoel hebben dat je buiten zit. Het is de kunst en de uitdaging om de sfeer, de emotie en de uitstraling van het huidige stadion te bewaren en tegelijk toch modern comfort te bieden. We moeten ons ook onderscheiden wat betreft capaciteit. Ik denk aan zestig tot zeventigduizend plaatsen."
Van Merwijk!!! 
Van Merwijk moet niet gekker worden, word er door de FIFA een geheel dak over hte stadion ge-eist dan? Volgens mij niet! Van Merwijk moet toch wel weten dat wij supporters een tering hekel aan de snavels en de arena hebben en dat wij géén dak willen.
|
|
|
Regi Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 783 Reg.: 26 november 2000 | Zoals je leest, zal er heus wel een dak opkomen. Maar ik zou me daar maar niet te druk om maken. Is gewoon commercieel gunstiger, maar een dak kan ook open.
Als supoorters hebben we bij Feyenoord behoorlijk wat te zeggen, neem van mij aan. Dat dak blijft open als wij dat willen..
|
|
|
quote: Regi schreef:
Zoals je leest, zal er heus wel een dak opkomen. Maar ik zou me daar maar niet te druk om maken. Is gewoon commercieel gunstiger, maar een dak kan ook open.
Als supoorters hebben we bij Feyenoord behoorlijk wat te zeggen, neem van mij aan. Dat dak blijft open als wij dat willen..
Jij zit/zat zeker ook bij de KBG? We hebben het afgelopen jaar wel gemerkt dat Feyenoord naar de supporters luisteren. 
|
|
|
numero 10 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 30 Reg.: 14 april 2003 | Zonder dak is het niet multifunctioneel.
|
|
|
quote: numero 10 schreef:
Zonder dak is het niet multifunctioneel.
Dan maar niet multifunctioneel.
|
|
|
dj Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 1368 Reg.: 11 juli 2003 |
quote: Fortisbank schreef:
(...)
Dan maar niet multifunctioneel.
zeg het ze ffe hoor...
de kuip niet multifunctioneel??
- voetbal
- concerten
- rommelmarkten of vlooienmarkt ofsow
- grote feest ( strike one)
- ik vergeet vast wel wat activiteiten..
wat mot je nog meer in een VOETBALstadion doen ??!?!!?
|
|
|
Dannytje Jeugdspeler
Uit: zegikniet Vak: Marathontribune - G Posts: 39 Reg.: 6 augustus 2004 | gaat de kuip weg?
er moet helemaal geen nieuwe kome 
*edit*
zoja, kenne ze hem dan niet nog keertje renovere?
[Dit bericht is veranderd door Dannytje (op 1 februari 2005 15:15:55).]
|
|
|
curvanord Bankzitter
Uit: Capelle aan den ijssel Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 184 Reg.: 1 januari 2005 |
quote: Dannytje schreef:
gaat de kuip weg?
er moet helemaal geen nieuwe kome 
*edit*
zoja, kenne ze hem dan niet nog keertje renovere?
Komt er eentje achter 
|
|
|
FR Casuals Meervoudig international
Uit: Vlaardingen Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 647 Reg.: 27 augustus 2004 | Ik denk niet dat onze Kuip weggaat hoor
Het is immers de Tempel van Rotterdam 
Trouwens over dat dak..dat hoeft van mij helemaal niet hoor... Laten wij maar lekker onze Kuip houden zoals ie nu is!!..Dan hebben wij dadelijk het orgineelste stadion van Europa 
*edit: we hebben trouwens al het orgineelste stadion van Europa *
[Dit bericht is veranderd door FR Casuals (op 1 februari 2005 18:05:47).]
|
|
|
curvanord Bankzitter
Uit: Capelle aan den ijssel Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 184 Reg.: 1 januari 2005 | de kuip gaat niet weg het word niet gesloopt ofzo alleen onze club zal in een ander stadion gaan spelen hopelijk niet zoals in arnep en 020 maar van mij hoeven we niet weg ik blij zitten totdat het instort de is van en andersom
Feyenoord zonder kuip is als een ziel zonder naam
|
|
|
Dannytje Jeugdspeler
Uit: zegikniet Vak: Marathontribune - G Posts: 39 Reg.: 6 augustus 2004 | dan gaan we met zijn alle voor de kuip legge:P
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2262 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 | zo'n dak als bij gelredood krijg je niet op een stadion van 60000/70000 mensen hoor.. krijg je eerder iets als wembley!!

ik teken ervoor 
|
|
|
Vakkie-S Bankzitter
Uit: Arkel Vak: Stadiontribune - S Posts: 205 Reg.: 1 februari 2005 |
zo'n dak als bij gelredood krijg je niet op een stadion van 60000/70000 mensen hoor.. krijg je eerder iets als wembley!!
(plaatje)
ik teken ervoor 
Mooi stadion.
|
|
|
Dannytje Jeugdspeler
Uit: zegikniet Vak: Marathontribune - G Posts: 39 Reg.: 6 augustus 2004 | wille jullie mij ff zegge wat er allemaal over bekend is etc.? of waar ik het ken vinde. ben namelijk errug niewschierig (en verdrietig ast egt zo is)
alvast bedankt Danny 
|
|
|
Feyenoord4life Aanstormend talent
Vak: Marathontribune - JJ Posts: 120 Reg.: 17 februari 2004 |
zo'n dak als bij gelredood krijg je niet op een stadion van 60000/70000 mensen hoor.. krijg je eerder iets als wembley!!
(plaatje)
ik teken ervoor 
Weet jij ook hoeveel dit stadion kost? Trouwens de Kuip is een monument, hij wordt dus niet gesloopt, nieuw plekkie dus waar gevoetbald gaat worden alleen, maar mooiste is natuurlijk mooiste club in mooiste stadion.
|
|
|
(plaatje)
ik teken ervoor 
Ziet er echt vet uit! Dit kost minmaal een kwart miljard. 
|
|
|
curvanord Bankzitter
Uit: Capelle aan den ijssel Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 184 Reg.: 1 januari 2005 | Wat niet te betalen is 
|
|
|
quote: curvanord schreef:
Wat niet te betalen is 
Precies, dat heeft allemaal de GKL in zijn zakken gestoken!!!
|
|
|
curvanord Bankzitter
Uit: Capelle aan den ijssel Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 184 Reg.: 1 januari 2005 | jammer dat we geen nieuw stadion op dezelfde plaats kunnen bouwen weet dat het dan krap komt te zitten met tijd maar ik help wel mee jullie ook ? ik denk als we een nieuw stadion hebben ik dan nog naar de kuip ga omdat ik dat zo gewend ben zal hem missen 
|
|
|
curvanord Bankzitter
Uit: Capelle aan den ijssel Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 184 Reg.: 1 januari 2005 | maar hoe gaat onze nieuwe voetbal tempel dan heten hopelijk geen vernaming naar een sponsor zat meer te denken aan iemand die groot voor Feyenoord is geweest maar ernst happel stadion dat heb je al in wenen 
|
|
|
Regi Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 783 Reg.: 26 november 2000 | 'Het Reginald Waldie Blinker Stadion' 
|
|
|
srbijafeyenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - TT Posts: 2818 Reg.: 6 augustus 2004 |
quote: curvanord schreef:
maar hoe gaat onze nieuwe voetbal tempel dan heten hopelijk geen vernaming naar een sponsor zat meer te denken aan iemand die groot voor Feyenoord is geweest maar ernst happel stadion dat heb je al in wenen 
Het Puck van Heel Stadion !
Wat mij betreft geen enkele discussie over mogelijk !

|
|
|
Stef Vedette Winnaar Bekerklassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5185 Reg.: 15 juni 2002 | Stadion Feyenoord (of Feyenoord-stadion). Het mag ook wel met een 'ij' i.p.v. 'y' for old times' sake.
Feyenoord is groter dan welke speler dan ook, het stadion moet gewoon naar de club genoemd worden. Bij vernoeming naar een speler zou mijn eerste keus trouwens op dit moment ook Puck van Heel zijn, van alle overleden grootheden onbetwist de grootste.
|
|
|
Stephan85 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 370 Reg.: 2 juli 2004 | Stadion De Wolf 
|
|
|
|