| Poster | | Topic: Shirts 2008-2009 |  |
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 | En zo komen dus de nieuwe shirts er uit te zien.

Wat vinden we ervan.
Zelf had ik het oude shirt uit de jaren 70 verwacht, het uitshirt vind ik echt zeer mooi.
[Dit bericht is veranderd door Patrick73 (op 8 januari 2008 18:11:42).]
|
|
|
Jonathan de Guzman Nationale topspeler Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: - Posts: 726 Reg.: 15 juni 2005 | Mijn eerste indruk is goed. De shirts bevallen me prima.
|
|
|
Feyenoorder4Live Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 398 Reg.: 30 juli 2004 | prachtig die gouden logo!
|
|
|
Nick Hofs Vedette
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 1338 Reg.: 13 september 2004 | Zeer mooi dat groene uit shirt!
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 986 Reg.: 22 december 2005 |
quote: Behalve in de kleursamenstelling komt dat tot uiting met het boordje, dat is geïnspireerd op de creatie van toen

Ja, lijkt sprekend...
Daar komt nog bij dat het 'geïnspireerd door' is...
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12409 Reg.: 13 maart 2002 | Er waren andere seizoenen dan 1969/70.
Shirts met van die kraagjes waren in oudere tijden heel normaal.

Ik vind met name het uitshirt schitterend. Dit moeten ze voor altijd zo houden. Zo kan ik het me voor de geest halen. Zo was het ongeveer, uitgezonderd natuurlijk de reclame-uiting. Overigens was het in de oude jaren niet altijd uit-shirt. Ook tijdens thuiswedstrijden werd dit veelvuldig gebruikt.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 | Inderdaad Sigaar, dit uitshirt moeten ze voor altijd houden
|
|
|
Jordi1908 Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - T Posts: 986 Reg.: 22 december 2005 |
quote: De Sigaar schreef:
Er waren andere seizoenen dan 1969/70.
Shirts met van die kraagjes waren in oudere tijden heel normaal.
(plaatje)
Ik vind met name het uitshirt schitterend. Dit moeten ze voor altijd zo houden. Zo kan ik het me voor de geest halen. Zo was het ongeveer, uitgezonderd natuurlijk de reclame-uiting. Overigens was het in de oude jaren niet altijd uit-shirt. Ook tijdens thuiswedstrijden werd dit veelvuldig gebruikt.
Moeten ze er niet bij zetten dat het op het shirt van 1970 gebaseerd is hè
Mooi uitshirt inderdaad. Laat dat en het gouden logo maar blijven in de toekomst. Zonde dat het van die waardeloze Kappa-shirts zijn...
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12409 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Jordi1908 schreef:
(...)
Moeten ze er niet bij zetten dat het op het shirt van 1970 gebaseerd is hè
Mooi uitshirt inderdaad. Laat dat en het gouden logo maar blijven in de toekomst. Zonde dat het van die waardeloze Kappa-shirts zijn...
Deden ze dat dan? Wat stom.
De kleuren van het uitshirt zijn wel van die tijd maar de kraagjes zeker niet. Die zijn een stukje ouder dan dat.
Maar een kniesoor die daar echt op let. Ik vind met name het uitshirt een verademing. Een shirt waar je trots op kunt zijn. Een shirt dat voor altijd zo moet blijven zoals ik al eerder memoreerde.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 3035 Reg.: 12 januari 2005 | Prachtige shirts. Zoals De Sigaar zet moet ons uitshirt gewoon voor altijd hetzelfde blijven. Symbolisch voor de club én Rotterdam.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4446 Reg.: 4 januari 2003 | Prachtige tenue's en vooral dat uisthirt vind ik heel orgineel gevonden
Complimenten
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 874 Reg.: 20 mei 2005 |
quote: GreyHornet schreef:
Prachtige shirts. Zoals De Sigaar zet moet ons uitshirt gewoon voor altijd hetzelfde blijven. Symbolisch voor de club én Rotterdam.
Daar zal meneer merchandising niet blij mee wezen!
Het uitshirt is echt ongelofelijk mooi. 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12409 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: scooter75 schreef:
(...)
Daar zal meneer merchandising niet blij mee wezen!
Het uitshirt is echt ongelofelijk mooi. 
Meneer Merchandising kan dat gemakkelijk omzeilen met kleine wijzigingen zoals hij dat ook met de thuisshirts doet. Ik zie hier dus geen enkel argument in het ontwerp en de kleurstelling identiek te houden.
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
Posts: 849 Reg.: 27 juli 2007 | uitshirt is net zoals dit jaar weer een erg mooi shirt geworden.Het gouden logo is ook 
|
|
|
Bobby Digital Vaste waarde in elftal
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 380 Reg.: 12 juni 2005 | Shirts zien er goed uit. Al moet ik op een of andere manier een beetje aan Weder Bremen denken bij het uitshirt. Desalniettemin, mooi shirt.
[Dit bericht is veranderd door Bobby Digital (op 8 januari 2008 20:09:12).]
|
|
|
Leon_S.C.F. Gert-Jan Verbeek  Internationale topspeler
Vak: - Posts: 3011 Reg.: 1 januari 2006 | De shirts zien er fantastisch uit. Met name het uitshirt is schitterend.
Chapeau 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7835 Reg.: 26 februari 2005 | Super allebij echt waanzinnig en dan het mooie gouden loge geweldig.
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1376 Reg.: 21 april 2005 | Het zijn schitterende shirts, vooral het uitshirt! Deze ga ik zeker kopen.

|
|
|
Vakkie W Vedette
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 5101 Reg.: 23 mei 2003 | Uit shirt ziet er prachtig uit. Dat wordt weer geld uitgeven in juli 
|
|
|
EschR Bankzitter
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: - Posts: 202 Reg.: 28 juni 2007 | Ik vind ze mooi, alleen dat zwarte boordje bij het thuisshirt vind ik een beetje vreemd.
Ook vind ik het uitshirt nogal lijken op het AZ-thuisshirt in een andere kleur.
|
|
|
080502 Bankzitter
Vak: - Posts: 233 Reg.: 20 oktober 2004 |
(...)
Meneer Merchandising kan dat gemakkelijk omzeilen met kleine wijzigingen zoals hij dat ook met de thuisshirts doet. Ik zie hier dus geen enkel argument in het ontwerp en de kleurstelling identiek te houden.
Helaas voor Meneer Merchandising staat Meneer Supporter niet in de rij voor een shirt dat al jaren achter elkaar vrijwel hetzelfde is.
Niet voor niets staan de meeste namen van nieuwe spelers op uit-shirts.
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: 080502 schreef:
(...)
Helaas voor Meneer Merchandising staat Meneer Supporter niet in de rij voor een shirt dat al jaren achter elkaar vrijwel hetzelfde is.
Niet voor niets staan de meeste namen van nieuwe spelers op uit-shirts.
Ik zie nog steeds niet in waarom het uitshirt daarom steeds heel anders moet zijn dan het voorgaande. Meneer Marketing weet ook heel goed dat de meeste shirtkopers uiterst gevoelig zijn voor details en precies weten uit welk jaar een bepaald shirt komt. Dat geldt voor de thuisshirts net zo goed als voor de uitshirts. En namen komen er toch altijd wel op.
De supporters blijven toch ook steeds nieuwe thuisshirts kopen? En je weet ook wel dat dat nog steeds het leeuwendeel van het aantal verkochte shirts is?
Er is nu een schitterend ontwerp dat heel goed bij onze club past en bij de Stad Rotterdam. Zelfs voor meneer Marketing moet dit een heel mooi en heel solide argument zijn.
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 874 Reg.: 20 mei 2005 |
(...)Ik zie nog steeds niet in waarom het uitshirt daarom steeds heel anders moet zijn dan het voorgaande. Meneer Marketing weet ook heel goed dat de meeste shirtkopers uiterst gevoelig zijn voor details en precies weten uit welk jaar een bepaald shirt komt. Dat geldt voor de thuisshirts net zo goed als voor de uitshirts. En namen komen er toch altijd wel op.
De supporters blijven toch ook steeds nieuwe thuisshirts kopen? En je weet ook wel dat dat nog steeds het leeuwendeel van het aantal verkochte shirts is?
Er is nu een schitterend ontwerp dat heel goed bij onze club past en bij de Stad Rotterdam. Zelfs voor meneer Marketing moet dit een heel mooi en heel solide argument zijn.
Toch denk ik dat het niet zal werken ,elk jaar hetzelfde uitshirt ,maar goed,ieder zijn mening.Ik denk wel dat dit shirt alle verkooprecords zal breken. 
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6758 Reg.: 14 mei 2005 | Het thuisshirt is ook gewoon ieder jaar op een enkel detail na bijna hetzelfde, en toch zijn ze iedere keer weer uitverkocht. Er zijn van die gekken waaronder ik die gewoon ieder jaar weer het thuis en het uitshirt kopen, voor de collectie.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 5029 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Patrick73 schreef:
En zo komen dus de nieuwe shirts er uit te zien.
(plaatje)
Wat vinden we ervan.
Zelf had ik het oude shirt uit de jaren 70 verwacht, het uitshirt vind ik echt zeer mooi.
Ja , dat ouwe shirt was ook mooi

Israel & Laseroms
met de Europa Cup 1970 !
Dit vind ik ook prima !

Dit vond ik tot nu toe wel het mooiste

Wapen van Rotterdam
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 8 januari 2008 21:32:05).]
|
|
|
|