| Poster | | Topic: Shirts 2008-2009 |  |
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1453 Reg.: 21 april 2005 |
quote: r.H. schreef:
(...)
Als ik ze soms zie spelen heb ik soms toch het idee dat ze op Windows draaien 
Vista..
|
|
|
Happel International
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 6085 Reg.: 17 april 2007 | |
|
JOOST Basisspeler
Uit: Stiens Friesland Vak: Olympiatribune - C Posts: 841 Reg.: 3 februari 2008 | Met feestdagen is het een prijzenslag.erg goed scheelt veel geld. 
|
|
|
Happel International
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 6085 Reg.: 17 april 2007 | |
|
Jasper-fr Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: Stadiontribune - S Posts: 290 Reg.: 15 april 2004 | Ik heb zojuist foto's gezien van de nieuwe shirts. Bereid je voor op het ergste... 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 11463 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Jasper-fr schreef:
Ik heb zojuist foto's gezien van de nieuwe shirts. Bereid je voor op het ergste... 
Als het voetbal maar beter wordt.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 16371 Reg.: 1 augustus 2004 | Aan mij verdienen ze toch geen gulden meer voorlopig. 
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 3203 Reg.: 4 april 2002 |
Ik heb zojuist foto's gezien van de nieuwe shirts. Bereid je voor op het ergste... 
Het was het shirt van Buijs?
|
|
|
Jasper-fr Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: Stadiontribune - S Posts: 290 Reg.: 15 april 2004 |
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Het was het shirt van Buijs?
Whaha! Dat zou pas erg zijn.
Uitshirt is heel lelijk zwart met groen en zowel uit als thuis hebben een soort kraag als print (soort diepe v-hals op het shirt geprint). Verder zien ze eruit als de gemiddelde namaakshirts die je in Turkije kunt kopen. 
Het shirt past in elk geval bij het huidige prestatieniveau.
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 3203 Reg.: 4 april 2002 | Nu zitten wij natuurlijk op foto's te wachten maar die heb jij niet begrijp ik al?
Dus volgens jou komt Puma niet echt met een lekkere binnenkomer?
Is eigenlijk al bekend welke sponsornaam op het shirt komt? Is het definitief Fortis ASR? Ook al na de winterstop?
|
|
|
KeessieWonderboy Bankzitter
Vak: Stadiontribune - U Posts: 215 Reg.: 31 maart 2008 |
En natuurlijk kan je die foto's hier niet laten zien of heb je ze niet...
|
|
|
|
F08 Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - VV Posts: 5 Reg.: 24 mei 2005 | |
|
tricky-dicky Bankzitter
Uit: Deventer Vak: Stadiontribune - S Posts: 188 Reg.: 2 september 2005 |
(...)
Whaha! Dat zou pas erg zijn.
Uitshirt is heel lelijk zwart met groen en zowel uit als thuis hebben een soort kraag als print (soort diepe v-hals op het shirt geprint). Verder zien ze eruit als de gemiddelde namaakshirts die je in Turkije kunt kopen. 
Het shirt past in elk geval bij het huidige prestatieniveau.
Had Italie niet zo'n shirt met zo'n kraag?
|
|
|
DeambtenaaR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 11500 Reg.: 6 februari 2006 | Wat een vreselijke shirts zeg.
|
|
|
Marcus Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1177 Reg.: 12 februari 2008 |
quote: DeambtenaaR schreef:
Wat een vreselijke shirts zeg.
Inderdaad diep triest weer. Waarom moet altijd alles verziekt worden hier? 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777120 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
FeySu Ballenjongen
Uit: Dordrecht Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 9 Reg.: 22 oktober 2006 | echt lelijk... is nog zacht uitgedrukt 
|
|
|
st0ere2006  Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 6058 Reg.: 26 oktober 2006 | Nogmaals zwaar gay en gewoon de verkoop boycotten.
|
|
|
martinm Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - V Posts: 15 Reg.: 6 december 2004 | Mijn hemel.... ik heb zelden ZOIETS smaakloos gezien... dit is echt hemeltergend lelijk, ik raak er helemaal depressief van. Van de hele situatie rondom spelers, trainers en resultaten word ik niet half zo triest als van dit thuisshirt... dit is te gruwelijk voor woorden. En dan nog even een dooddoener erbij vermelden dat de wens van de supporters is meegenomen... ja, er zijn wat elementjes bijgeplakt... dit kan echt niet. Ik heb nog nooit een spandoek opgehangen, maar ben nu in staat om te protesteren. Wie heeft dit in godsnaam geautoriseerd???
|
|
|
DeambtenaaR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 11500 Reg.: 6 februari 2006 | Lijkt van voren wel of ze een soort capuchon op hebben 
|
|
|
flegioenr Aanstormend talent
Vak: Maastribune - W1 Posts: 126 Reg.: 6 juli 2008 | |
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5694 Reg.: 16 november 2004 | Een geweldig shirt,zowel uit als thuis.De strepen die Feyenoord verbinden met de geschiedenis van Rotterdam,marine en koopvaardij.Goed bedacht door Puma
|
|
|