| Poster | | Topic: Parkeren rondom de Kuip |  |
|
|
JRC Vedette Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003
Vak: Maastribune - W1 Posts: 4904 Reg.: 20 november 2000 | Heren, (en de paar aanwezige Dames )
Morgen wil ik waarschijnlijk voor het eerst van mijn leven weer met de auto naar de Kuip komen. Nu weet ik wel dat er speciale parkeerplaatsen zijn waar je kunt parkeren voor 8,50euro.. maar ik ben eigelijk opzoek naar een alternatief. Ik heb ooit eerder op zo'n parkeerplaats gestaan en dan wil het soms wel is heel lang duren voordat je eindelijk weg kunt daar vanaf. Iemand een andere optie? Is er bijvoorbeeld bij Rotterdam Centraal een parkeerplaats waar je makkelijk kunt parkeren en vanaf daar de trein kan nemen?! Als iemand suggesties heeft.. Graag!
Gr. JRC
|
|
|
XXX Meervoudig international
Vak: - Posts: 632 Reg.: 13 december 2004 | Vlakbij een tramhalte parkeren ergens in de buurt
Misschien bij het prinsenplein(daar zijn wel wat parkeerplaatsen) en een tramhalte voor de deur. 
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 | Als je op tijd bent (voor 6 uur) kan je de auto in het sportdorp kwijt. Anders bij zwembad IJsselmonde. Dat is een kwartier lopen van De Kuip. Vanaf beide plaatsen ben je meestal zo weg.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Uit: 070 Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8291 Reg.: 26 februari 2005 | Er zijn maar 20.000 kaarten verkocht ik zou hem gewoon in Vreewijk neergooien , is 10 minuutjes lopen en je bent zo weer weg.
|
|
|
XXX Meervoudig international
Vak: - Posts: 632 Reg.: 13 december 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
Als je op tijd bent (voor 6 uur) kan je de auto in het sportdorp kwijt. Anders bij zwembad IJsselmonde. Dat is een kwartier lopen van De Kuip. Vanaf beide plaatsen ben je meestal zo weg.
Als je bij het zwembad parkeert dan kan je er tegenover ook de tramhalte pakken...als je lekker lui bent natuurlijk 
[Dit bericht is veranderd door XXX (op 1 november 2007 00:08:51).]
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: XXX schreef:
(...)
Als je bij het zwembad parkeert dan kan je er tegenover ook de tramhalte pakken...als je lekker lui bent natuurlijk 
Die pak ik nooit. Ik loop dan altijd naar DHZ 
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Uit: 070 Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8291 Reg.: 26 februari 2005 | Vaak pak ik ook de trein vanaf C.S zet ik de auto bij vrienden net buiten de stad.
|
|
|
gurtie Vedette
Uit: Rotterdam-Hillegersberg Vak: Olympiatribune - O Posts: 2117 Reg.: 5 december 2000 | je kan ook vanaf Het Haantje (feijenoordcafe) Lombardijen met de bus vol supporters naar De Kuip. Ik ga zelf altijd op die manier, want het is een verschrikking om weg te rijden vanaf de Kuip e.o. kost geloof ik € 3 vise versa
Je wordt op de luchtbrug eruit gezet en moet je ook weer opstappen. En Het Haantje is vlakbij uitvalwegen alle richtingen op.
[Dit bericht is veranderd door gurtie (op 1 november 2007 12:47:27).]
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 699 Reg.: 25 maart 2003 |
quote: JRC schreef:
Heren, (en de paar aanwezige Dames )
Morgen wil ik waarschijnlijk voor het eerst van mijn leven weer met de auto naar de Kuip komen. Nu weet ik wel dat er speciale parkeerplaatsen zijn waar je kunt parkeren voor 8,50euro.. maar ik ben eigelijk opzoek naar een alternatief. Ik heb ooit eerder op zo'n parkeerplaats gestaan en dan wil het soms wel is heel lang duren voordat je eindelijk weg kunt daar vanaf. Iemand een andere optie? Is er bijvoorbeeld bij Rotterdam Centraal een parkeerplaats waar je makkelijk kunt parkeren en vanaf daar de trein kan nemen?! Als iemand suggesties heeft.. Graag!
Gr. JRC
Bij een drukke pot voetbal is het aan te raden hem bij Lage Zwaluwen neer te zetten, mits je uit het zuiden komt. Dan moet je dus van daaruit nog wel ff die trein pakken.
|
|
|
Traxx81 Veelbelovend talent
Uit: Tilburg Vak: Marathontribune - EE Posts: 113 Reg.: 4 juli 2007 | Zet hem gewoon bij het ziekenhuis neer op de parkeerplaats.... Lekker dichtbij, loopafstand, gratis ( iig in het weekend wel) en je bent snel weer weg na de wedstrijd richting het zuiden, ff via lombardije, en barendrecht en gassen naar het Zuiden.....
( alleen als je aanloopt in de '86e minuut, anders kan je er wel 1,5 uur staan wachten )
[Dit bericht is veranderd door Traxx81 (op 1 november 2007 15:50:33).]
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Uit: 070 Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8291 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: Traxx81 schreef:
Zet hem gewoon bij het ziekenhuis neer op de parkeerplaats.... Lekker dichtbij, loopafstand, gratis ( iig in het weekend wel) en je bent snel weer weg na de wedstrijd richting het zuiden, ff via lombardije, en barendrecht en gassen naar het Zuiden.....
( alleen als je aanloopt in de '86e minuut, anders kan je er wel 1,5 uur staan wachten )
Ik ga NOOIT eerder de Kuip uit vreselijk is dat.
|
|
|
Xintanovic Vedette
Uit: Den Bosch Vak: - Posts: 1927 Reg.: 8 oktober 2000 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
(...)
Ik ga NOOIT eerder de Kuip uit vreselijk is dat.
Je bent niet de enige die zich daaraan ergert.
|
|
|
Traxx81 Veelbelovend talent
Uit: Tilburg Vak: Marathontribune - EE Posts: 113 Reg.: 4 juli 2007 | Nou sorry hoor, 1,5 uur op een parkeerplaats staan, daar pas ik voor...
|
|
|
De Sigaar  Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 12591 Reg.: 13 maart 2002 |
Nou sorry hoor, 1,5 uur op een parkeerplaats staan, daar pas ik voor...
Dan moet je de parkeertips hierboven eens ter harte nemen. Ik heb zelf nog nooit 1.5 uur gestaan op een parkeerplaats na afloop van de wedstrijd. Terwijl ik nooit eerder wegga uit het Stadion. Dat doe ik altijd pas nadat de spelers ons bedankt hebben voor onze steun.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5735 Reg.: 16 november 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Dan moet je de parkeertips hierboven eens ter harte nemen. Ik heb zelf nog nooit 1.5 uur gestaan op een parkeerplaats na afloop van de wedstrijd. Terwijl ik nooit eerder wegga uit het Stadion. Dat doe ik altijd pas nadat de spelers ons bedankt hebben voor onze steun.
Een prima parkeerplaats is in de straten rondom de speeltuin die tegenover de kuip ligt,Enigste nadeel is dat je vroeg moet komen,ongeveer 1,5 uur.Ga ook nooit eerder weg uit het stadion en was gisteravond om 12uur thuis,na een ritje van 70 km.
|
|
|
JRC Vedette Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003
Vak: Maastribune - W1 Posts: 4904 Reg.: 20 november 2000 | Het is bij het zwembad/sportschool geworden. Ongeveer 15min lopen op een relaxed tempo. Prima parkeren en konden snel weer weg de snelweg op. Kwamen onderweg de Groningen-supporters nog tegen
Bedankt voor de tips allemaal!
|
|
|
Kobe Bryant Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 3258 Reg.: 4 april 2002 | Echt een verschrikking, met de auto komen. Ik heb het ook een paar keer gedaan, parkeerde dan meestal in het industrieterrein nabij het Shell-station. Je zit dan vlakbij de Kuip maar na afloop wegkomen levert wel problemen op. Bizar hoe druk het dan is en daar komt nog bij dat ik eerst weer naar de Erasmusbrug moet rijden en via het centrum terug naar Capelle terwijl ik via de van Brienenenoord veel sneller KAN (is het niet, opnieuw vanwege die drukte) zijn.
Nee, geen auto meer voor mij. Ik woon op de rand van Capelle en Rotterdam dus ik kan lekker op de fiets. Vanaf de Van Brienenoord is het 10 minuten naar zowel mn huis als naar De Kuip dus mij hoor je niet klagen. Parkeerplaatsen genoeg voor die fiets van me 
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 3204 Reg.: 5 augustus 2003 | Wij parkeren (meestal) bij een bekende in Beverwaard, genoeg plekkies daar en je hebt de tram voor de deur. Enige nadeel zijn de strippen en dat je 20 minuten in de tram zit, maar je bent zo weer de snelweg op.
|
|
|
kaalkop_bb Vedette
Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis Vak: Olympiatribune - BB Posts: 2331 Uploads: 1 Reg.: 8 augustus 2005 |
Bij die carpool in Heteren was er ook plek zat voor die (ene) fiets...
Ik mag eigenlijk ook niet klagen. Wandelen vanaf Zuidplein naar De Kuip en (soms) met het voetbaltrammetje weer terug.

|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 1513 Reg.: 23 september 2002 |
Zorg dat je ongeveer 1,5 uur voor de wedstrijd je auto aan de Olympiaweg parkeert met de voorkant richting Ring. Kun je lekker tot het eind blijven, wandel je een kwartiertje naar je auto en je bent direct op de Ring naar het Zuiden. Doe ik ook altijd, geen centje pijn en gewoon redelijk op tijd thuis.
Net voor middernacht passeerden wij Tilburg en om 01.00 uur lag ik al in mijn mandje...
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Een prima parkeerplaats is in de straten rondom de speeltuin die tegenover de kuip ligt,Enigste nadeel is dat je vroeg moet komen,ongeveer 1,5 uur.Ga ook nooit eerder weg uit het stadion en was gisteravond om 12uur thuis,na een ritje van 70 km.
Oh...ik dacht omdat jij de jeugd zo volgde wel vlakbij het stadion zou wonen.... 
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 5735 Reg.: 16 november 2004 |
quote: titan57nl schreef:
(...)
Oh...ik dacht omdat jij de jeugd zo volgde wel vlakbij het stadion zou wonen.... 
Je zou eens moeten weten waar volgers van de jeugd vandaan komen.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 11611 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Ben jij die gure duistere vent waar de hele buurt al maanden naar op zoek is die rondhangt bij speeltuinen (en jeugdwedstrijdjes) ?
|
|
|
simplysteef Vaste waarde in elftal
Uit: roosendaal Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 390 Reg.: 17 januari 2006 | Prinsenplein is idd een aanrader. Qua afstand dan, toen ik terug kwam lopen na de wedstrijd liepen er wat van die 'buurtwachters' ofzo rond met zaklantaarns en knuppels haha.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Uit: 070 Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 8291 Reg.: 26 februari 2005 |
OP een parkeerplaats moet je ook niet blijven staan .
|
|
|