Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Algemeen Feyenoord Forum
Parkeren rondom de Kuip
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Poster
Topic: Parkeren rondom de Kuip 
JRC
Vedette
Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 20 november 2000
Gepost op 31 oktober 2007 om 19:43:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heren, (en de paar aanwezige Dames )

Morgen wil ik waarschijnlijk voor het eerst van mijn leven weer met de auto naar de Kuip komen. Nu weet ik wel dat er speciale parkeerplaatsen zijn waar je kunt parkeren voor 8,50euro.. maar ik ben eigelijk opzoek naar een alternatief. Ik heb ooit eerder op zo'n parkeerplaats gestaan en dan wil het soms wel is heel lang duren voordat je eindelijk weg kunt daar vanaf. Iemand een andere optie? Is er bijvoorbeeld bij Rotterdam Centraal een parkeerplaats waar je makkelijk kunt parkeren en vanaf daar de trein kan nemen?! Als iemand suggesties heeft.. Graag!

Gr. JRC
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.485,9VoVo: -Opstelling: incompleet
XXX
Meervoudig international

Vak: -
Reg.: 13 december 2004
Gepost op 31 oktober 2007 om 19:51:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vlakbij een tramhalte parkeren ergens in de buurt

Misschien bij het prinsenplein(daar zijn wel wat parkeerplaatsen) en een tramhalte voor de deur.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 31 oktober 2007 om 20:37:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je op tijd bent (voor 6 uur) kan je de auto in het sportdorp kwijt. Anders bij zwembad IJsselmonde. Dat is een kwartier lopen van De Kuip. Vanaf beide plaatsen ben je meestal zo weg.
 Help mods!
Pool: 339eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.500,0VoVo: 249e / 395e / 234eOpstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Uit: 070
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 31 oktober 2007 om 21:00:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er zijn maar 20.000 kaarten verkocht ik zou hem gewoon in Vreewijk neergooien , is 10 minuutjes lopen en je bent zo weer weg.
 Help mods!
Pool: 31eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
XXX
Meervoudig international

Reg.: 13 december 2004
Gepost op 1 november 2007 om 00:08:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Als je op tijd bent (voor 6 uur) kan je de auto in het sportdorp kwijt. Anders bij zwembad IJsselmonde. Dat is een kwartier lopen van De Kuip. Vanaf beide plaatsen ben je meestal zo weg.

Als je bij het zwembad parkeert dan kan je er tegenover ook de tramhalte pakken...als je lekker lui bent natuurlijk

[Dit bericht is veranderd door XXX (op 1 november 2007 00:08:51).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Vedette

Gepost op 1 november 2007 om 00:09:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
XXX schreef:

(...)

Als je bij het zwembad parkeert dan kan je er tegenover ook de tramhalte pakken...als je lekker lui bent natuurlijk

Die pak ik nooit. Ik loop dan altijd naar DHZ
 Help mods!
Pool: 339eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.500,0VoVo: 249e / 395e / 234eOpstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 1 november 2007 om 06:49:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vaak pak ik ook de trein vanaf C.S zet ik de auto bij vrienden net buiten de stad.
 Help mods!
gurtie
Vedette

Uit: Rotterdam-Hillegersberg
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 5 december 2000
Gepost op 1 november 2007 om 12:46:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

je kan ook vanaf Het Haantje (feijenoordcafe) Lombardijen met de bus vol supporters naar De Kuip. Ik ga zelf altijd op die manier, want het is een verschrikking om weg te rijden vanaf de Kuip e.o. kost geloof ik € 3 vise versa

Je wordt op de luchtbrug eruit gezet en moet je ook weer opstappen. En Het Haantje is vlakbij uitvalwegen alle richtingen op.

[Dit bericht is veranderd door gurtie (op 1 november 2007 12:47:27).]
 Help mods!
Pool: 718eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.431,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
twice
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 maart 2003
Gepost op 1 november 2007 om 14:44:32.         MSN: rensdietz3@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JRC schreef:

Heren, (en de paar aanwezige Dames )

Morgen wil ik waarschijnlijk voor het eerst van mijn leven weer met de auto naar de Kuip komen. Nu weet ik wel dat er speciale parkeerplaatsen zijn waar je kunt parkeren voor 8,50euro.. maar ik ben eigelijk opzoek naar een alternatief. Ik heb ooit eerder op zo'n parkeerplaats gestaan en dan wil het soms wel is heel lang duren voordat je eindelijk weg kunt daar vanaf. Iemand een andere optie? Is er bijvoorbeeld bij Rotterdam Centraal een parkeerplaats waar je makkelijk kunt parkeren en vanaf daar de trein kan nemen?! Als iemand suggesties heeft.. Graag!

Gr. JRC

Bij een drukke pot voetbal is het aan te raden hem bij Lage Zwaluwen neer te zetten, mits je uit het zuiden komt. Dan moet je dus van daaruit nog wel ff die trein pakken.
 Help mods!
Pool: 546eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.457,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Traxx81
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 4 juli 2007
Gepost op 1 november 2007 om 15:48:29.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zet hem gewoon bij het ziekenhuis neer op de parkeerplaats.... Lekker dichtbij, loopafstand, gratis ( iig in het weekend wel) en je bent snel weer weg na de wedstrijd richting het zuiden, ff via lombardije, en barendrecht en gassen naar het Zuiden.....

( alleen als je aanloopt in de '86e minuut, anders kan je er wel 1,5 uur staan wachten )

[Dit bericht is veranderd door Traxx81 (op 1 november 2007 15:50:33).]
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 1 november 2007 om 19:35:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Traxx81 schreef:

Zet hem gewoon bij het ziekenhuis neer op de parkeerplaats.... Lekker dichtbij, loopafstand, gratis ( iig in het weekend wel) en je bent snel weer weg na de wedstrijd richting het zuiden, ff via lombardije, en barendrecht en gassen naar het Zuiden.....

( alleen als je aanloopt in de '86e minuut, anders kan je er wel 1,5 uur staan wachten )

Ik ga NOOIT eerder de Kuip uit vreselijk is dat.
 Help mods!
Xintanovic
Vedette

Uit: Den Bosch
Reg.: 8 oktober 2000
Gepost op 1 november 2007 om 22:24:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

(...)

Ik ga NOOIT eerder de Kuip uit vreselijk is dat.

Je bent niet de enige die zich daaraan ergert.
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.343,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Traxx81
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 4 juli 2007
Gepost op 2 november 2007 om 09:05:44.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou sorry hoor, 1,5 uur op een parkeerplaats staan, daar pas ik voor...
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vedette

Gepost op 2 november 2007 om 10:06:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Traxx81 schreef:

Dan moet je de parkeertips hierboven eens ter harte nemen. Ik heb zelf nog nooit 1.5 uur gestaan op een parkeerplaats na afloop van de wedstrijd. Terwijl ik nooit eerder wegga uit het Stadion. Dat doe ik altijd pas nadat de spelers ons bedankt hebben voor onze steun.
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 2 november 2007 om 10:12:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Dan moet je de parkeertips hierboven eens ter harte nemen. Ik heb zelf nog nooit 1.5 uur gestaan op een parkeerplaats na afloop van de wedstrijd. Terwijl ik nooit eerder wegga uit het Stadion. Dat doe ik altijd pas nadat de spelers ons bedankt hebben voor onze steun.

Een prima parkeerplaats is in de straten rondom de speeltuin die tegenover de kuip ligt,Enigste nadeel is dat je vroeg moet komen,ongeveer 1,5 uur.Ga ook nooit eerder weg uit het stadion en was gisteravond om 12uur thuis,na een ritje van 70 km.
 Help mods!
Pool: 646eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.607,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
JRC
Vedette
Totowinnaar Feyenoordnetwerk 2002/2003

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 20 november 2000
Gepost op 2 november 2007 om 11:40:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is bij het zwembad/sportschool geworden. Ongeveer 15min lopen op een relaxed tempo. Prima parkeren en konden snel weer weg de snelweg op. Kwamen onderweg de Groningen-supporters nog tegen

Bedankt voor de tips allemaal!
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.485,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Kobe Bryant
Vedette

Uit: Capelle aan den IJssel
Vak: Olympiatribune - Z1
Reg.: 4 april 2002
Gepost op 2 november 2007 om 12:40:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Echt een verschrikking, met de auto komen. Ik heb het ook een paar keer gedaan, parkeerde dan meestal in het industrieterrein nabij het Shell-station. Je zit dan vlakbij de Kuip maar na afloop wegkomen levert wel problemen op. Bizar hoe druk het dan is en daar komt nog bij dat ik eerst weer naar de Erasmusbrug moet rijden en via het centrum terug naar Capelle terwijl ik via de van Brienenenoord veel sneller KAN (is het niet, opnieuw vanwege die drukte) zijn.

Nee, geen auto meer voor mij. Ik woon op de rand van Capelle en Rotterdam dus ik kan lekker op de fiets. Vanaf de Van Brienenoord is het 10 minuten naar zowel mn huis als naar De Kuip dus mij hoor je niet klagen. Parkeerplaatsen genoeg voor die fiets van me
 Help mods!
Pool: 9eMotM Feyenoord-AZ: van BronckhorstBattle-rating: 1.413,1VoVo: 148e / 502e / 147eOpstelling: 4-5-1
Scrummie
Vedette

Uit: Vroomshoop
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 5 augustus 2003
Gepost op 2 november 2007 om 13:04:57.       MSN: msn@scrummie.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij parkeren (meestal) bij een bekende in Beverwaard, genoeg plekkies daar en je hebt de tram voor de deur. Enige nadeel zijn de strippen en dat je 20 minuten in de tram zit, maar je bent zo weer de snelweg op.
 Help mods!
Pool: 1330eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.474,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 2 november 2007 om 13:34:41.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij die carpool in Heteren was er ook plek zat voor die (ene) fiets...

Ik mag eigenlijk ook niet klagen. Wandelen vanaf Zuidplein naar De Kuip en (soms) met het voetbaltrammetje weer terug.

Help mods!
Pool: 838eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
BrightSideOfLife
Vedette

Reg.: 23 september 2002
Gepost op 2 november 2007 om 13:47:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Traxx81 schreef:
Zorg dat je ongeveer 1,5 uur voor de wedstrijd je auto aan de Olympiaweg parkeert met de voorkant richting Ring. Kun je lekker tot het eind blijven, wandel je een kwartiertje naar je auto en je bent direct op de Ring naar het Zuiden. Doe ik ook altijd, geen centje pijn en gewoon redelijk op tijd thuis.
Net voor middernacht passeerden wij Tilburg en om 01.00 uur lag ik al in mijn mandje...
 Help mods!
Pool: 519eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 2 november 2007 om 14:56:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Een prima parkeerplaats is in de straten rondom de speeltuin die tegenover de kuip ligt,Enigste nadeel is dat je vroeg moet komen,ongeveer 1,5 uur.Ga ook nooit eerder weg uit het stadion en was gisteravond om 12uur thuis,na een ritje van 70 km.

Oh...ik dacht omdat jij de jeugd zo volgde wel vlakbij het stadion zou wonen....
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Reg.: 16 november 2004
Gepost op 2 november 2007 om 16:54:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

(...)

Oh...ik dacht omdat jij de jeugd zo volgde wel vlakbij het stadion zou wonen....

Je zou eens moeten weten waar volgers van de jeugd vandaan komen.
 Help mods!
Pool: 646eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.607,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 2 november 2007 om 16:57:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Ben jij die gure duistere vent waar de hele buurt al maanden naar op zoek is die rondhangt bij speeltuinen (en jeugdwedstrijdjes) ?
 Help mods!
Pool: -MotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.353,9VoVo: -Opstelling: -
simplysteef
Vaste waarde in elftal

Uit: roosendaal
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 17 januari 2006
Gepost op 2 november 2007 om 17:53:19.         MSN: simplythebest_1985@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prinsenplein is idd een aanrader. Qua afstand dan, toen ik terug kwam lopen na de wedstrijd liepen er wat van die 'buurtwachters' ofzo rond met zaklantaarns en knuppels haha.
 Help mods!
Pool: 287eMotM: Feyenoord-AZBattle-rating: 1.386,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 2 november 2007 om 20:43:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Traxx81 schreef:

OP een parkeerplaats moet je ook niet blijven staan .
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk