Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Algemeen Feyenoord Forum
Parkeren rondom de Kuip
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: « 1 2

Poster
Topic: Parkeren rondom de Kuip 
ribruijn
Vedette
Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 2 augustus 2005
Gepost op 3 november 2007 om 19:10:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga morgen voor het eerst met m'n kinderen naar De Kuip. Heb echter geen zin in een parkeerplaats bij het stadion. Vroeger parkeerde ik altijd in Vreewijk, maar is dat ook te doen als er 45.000 man komen? Ik heb al een paar jaar niet meer in Vreewijk geparkeerd...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
ram6
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 20 januari 2001
Gepost op 3 november 2007 om 19:26:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik ga zet ik de auto altijd onder de Brienenoordbrug. Is even een stukkie lopen, maar na afloop zit je zo weer op de snelweg. Nog nooit problemen gehad eigenlijk.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.486,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 3 november 2007 om 20:38:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ribruijn schreef:

Ik ga morgen voor het eerst met m'n kinderen naar De Kuip. Heb echter geen zin in een parkeerplaats bij het stadion. Vroeger parkeerde ik altijd in Vreewijk, maar is dat ook te doen als er 45.000 man komen? Ik heb al een paar jaar niet meer in Vreewijk geparkeerd...

Ligt eraan hoe laat je komt, als je zo rond 13.00 in Vreewijk bent is er nog genoeg plek en hoe later het wordt hoe verder je staat....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
ribruijn
Vedette
Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 2 augustus 2005
Gepost op 4 november 2007 om 00:20:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Thanks Jozsef,

Dai is inderdaad zo'n beetje mijn planning. Rustig aan, mijn kinderen in alle gemak (7 en 8 jaar) voor het eerst in hun leven die prachtige "Kuip sfeer" laten opdoen. Let wel: ik mag dan ras-Feyenoorder zijn, ik woon in Hoorn dus ik moet veel moeite doen om m'n kinderen het juiste gevoel mee te geven tussen al die Ajax-malloten hier. Zeker de kinderen worden hier automatisch Ajax-supporter als je niets doet... (en dan heb ik als vader gefaald)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 4 november 2007 om 00:30:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ribruijn schreef:

Thanks Jozsef,

Dai is inderdaad zo'n beetje mijn planning. Rustig aan, mijn kinderen in alle gemak (7 en 8 jaar) voor het eerst in hun leven die prachtige "Kuip sfeer" laten opdoen. Let wel: ik mag dan ras-Feyenoorder zijn, ik woon in Hoorn dus ik moet veel moeite doen om m'n kinderen het juiste gevoel mee te geven tussen al die Ajax-malloten hier. Zeker de kinderen worden hier automatisch Ajax-supporter als je niets doet... (en dan heb ik als vader gefaald)

Heel goed. Je kunt er nooit te vroeg bij zijn. Ik had ook zo'n verstandige vader die mij vanuit het hol van de leeuw als 8-jarige het Stadion liet zien. En dan nog wel tijdens een echte Klassieker.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 4 november 2007 om 07:58:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ribruijn schreef:

Thanks Jozsef,

Vakkie w komt ook uit Hoorn die ken ik persoonlijk en ik weet idd ja dat het er stikt van de neuzen daar......
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Traxx81
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 4 juli 2007
Gepost op 8 november 2007 om 14:43:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ribruijn schreef:

Thanks Jozsef,

ik wou dat mijn pa zo slim was geweest
Nee die nam me mee naar Fortuna Zittert - Joda JC.....

Ben blij dat ik zelf nog werkende hersencellen heb
 Help mods!
drummerboy
Basisspeler

Uit: Bunde
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 1 februari 2006
Gepost op 8 november 2007 om 15:32:40.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Traxx81 schreef:

(...)

ik wou dat mijn pa zo slim was geweest
Nee die nam me mee naar Fortuna Zittert - Joda JC.....

Ben blij dat ik zelf nog werkende hersencellen heb

ha, ha, mijn pa nam me voor het eerst mee naar Roda jc - Ajax (voor de beker), mijn eerste wedstrijd in een "echt" stadion en dat terwijl ik voor Feyenoord ben (maar hij als "koelepiet" moest naar Roda... afijn, de jaren daarna gingen we wel naar Roda - Feyenoord.... alhoewel hier vaak het "Wie wordt op Kaalhei vermoord...." te horen was....

Nu is ie er helaas al een tijd niet meer en ik had 'm graag een keer mee naar Rotterdam genomen.....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.491,7VoVo: -Opstelling: incompleet
john_de_wolf
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 oktober 2007
Gepost op 8 november 2007 om 16:32:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ram6 schreef:

Als ik ga zet ik de auto altijd onder de Brienenoordbrug. Is even een stukkie lopen, maar na afloop zit je zo weer op de snelweg. Nog nooit problemen gehad eigenlijk.

Heeft jouw auto zwemvliezen ??
Op wat waterschade na geen problemen

[Dit bericht is veranderd door john_de_wolf (op 8 november 2007 19:40:11).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Traxx81
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 4 juli 2007
Gepost op 9 november 2007 om 09:46:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
drummerboy schreef:

(...)

ha, ha, mijn pa nam me voor het eerst mee naar Roda jc - Ajax (voor de beker), mijn eerste wedstrijd in een "echt" stadion en dat terwijl ik voor Feyenoord ben (maar hij als "koelepiet" moest naar Roda... afijn, de jaren daarna gingen we wel naar Roda - Feyenoord.... alhoewel hier vaak het "Wie wordt op Kaalhei vermoord...." te horen was....

Nu is ie er helaas al een tijd niet meer en ik had 'm graag een keer mee naar Rotterdam genomen.....

Zonde

Ik heb die van mij meegenomen naar Feyenoord - Heerenveen ( vorig seizoen 4-3). Stond het 3-1 en toen durfde hij te zeggen, het wordt toch 3-3 .... ik helemaal uit mn dak!!!
Werd het ook nog 3-3 .... toen zei ik jij mag nooit meer mee , gelukkig scoorde de guzman toen in de 84e minuut de 4-3...
 Help mods!
gurtie
Vedette

Uit: Rotterdam-Hillegersberg
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 5 december 2000
Gepost op 22 november 2007 om 12:49:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ram6 schreef:

he Ram, ik was daar 2 weken terug omdat we met een arrangement naar feijenord gingen vanaf Het Zalmhuis, maar dan moet je met het pontje ofzo??? Is ook wat voor ons dus wil graag wat info.

[Dit bericht is veranderd door gurtie (op 22 november 2007 17:25:41).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.431,6VoVo: -Opstelling: incompleet
ram6
Internationale topspeler

Gepost op 22 november 2007 om 19:28:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
gurtie schreef:

(...)

he Ram, ik was daar 2 weken terug omdat we met een arrangement naar feijenord gingen vanaf Het Zalmhuis, maar dan moet je met het pontje ofzo??? Is ook wat voor ons dus wil graag wat info.

Ik zet hem aan de zuidkant onder de brug (en NEE John de Wolf, niet in het water ). Je hoeft dan dus niet met een pontje ofzo.
 Help mods!
jozsef Kiprich.
Vedette

Gepost op 22 november 2007 om 19:31:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lekker net buiten het centrum neerzetten en dan een stukkie met de trein kan je na afloop nog een pilsje pakken in de stad.......
 Help mods!
kaalkop_bb
Vedette

Uit: Rhoon + De Kuip - Mijn Tweede Huis
Vak: Olympiatribune - BB
Uploads: 1
Reg.: 8 augustus 2005
Gepost op 26 november 2007 om 14:55:03.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ram6 schreef:

Amfibie voertuigen

Prachtig.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,4VoVo: -Opstelling: -
ram6
Internationale topspeler

Gepost op 26 november 2007 om 23:28:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kaalkop_bb schreef:

(...)

Amfibie voertuigen
(plaatje)
Prachtig.

Hoe kom je aan die foto van mij???
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: « 1 2
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).